DumpStats voor DeRustige__

21,396 +22981 -1585

Kudos

#3256 (Top 1.0188%)

Kudos/dag 11.94
Kudos/reaguursel 13.74
Meeste kudos op 1 reaguursel 1089
Minste kudos op 1 reaguursel -157

1,557

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.87
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 9.1
Reacties per reaguursel 0.24
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 28
Geregistreerd op 29-07-2021
Eerste reactie op 29-07-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2026-06-24 13:16:38 op Naam bij je beroep, hittegolf editie
Ja. Thijsvogels zijn echte Paradijsvogels... Klein van stuk, groen van kleur, slim en brutaal. Jaagt vaak s'nachts. Geen zaadeter. Soms zie ik er eentje in Twente.

4 kudos 2026-06-24 12:35:28 op Nationaal Hitteplan UPDATE
@Reaguurdstert: Wat een enthousiasme... Weet jij iets beters dat zo lekker van voren kan zuigen?

13 kudos 2026-06-22 22:59:49 op Thailand Drift
Allemaal particuliere ambulancebedrijfjes in Thailand. Wie het eerst bij het slachtoffer is schrijft de vette rekening.

5 kudos 2026-06-21 21:44:16 op Thunderstruck
ik vind jullie allebei lievvv!

-1 kudos 2026-06-21 17:12:33 op Wheelie mag toch gewoon?
Ergens hoop je dat 'ie met z'n kudtbrommer onder de wielen van een trailer belandt, maarja zoiets kun je hier niet zeggen natuurlijk...

4 kudos 2026-06-21 17:05:59 op Kom maar ff bij Ome Geer!
@Pipo der Clown: Ik kan me dat bij Panzer, MojoNL, Vragevuur en onderBroek der onderBroeken toch nauwelijks voorstellen...

5 kudos 2026-06-20 01:20:25 op Biem des doods
Alleen als het een ontlading van exact 1.21 gigawat is.

7 kudos 2026-06-17 20:33:48 op WTF du jour
Vies hè zo'n baard....

3 kudos 2026-06-14 21:19:45 op BDS!
@SilverSpoonCoonH0: Je hebt gelijk... Maar het doet zo'n pijn dat ze zo onbereikbaar zijn.

19 kudos 2026-06-14 21:03:51 op BDS!
Gelukkig zijn vrouwen geen lustobjecten...

-11 kudos 2026-06-12 11:20:11 op Indringer op de boot
@Weljajawel: Ja ik ben er zo een. Moet ik continu heel geduldig een goed gesprek aanknopen als een corrigerende schop voor je flikker meer effect heeft? In uitzonderlijke gevallen kies ik dan voor het laatste.

-12 kudos 2026-06-12 11:02:18 op Indringer op de boot
Misschien had dat beest al vijf keer in zijn boot gescheten en hielp vriendelijk vragen niet. Wie niet luisteren wil moet dan maar voelen, werkt prima bij een hond...

6 kudos 2026-06-11 15:00:15 op Rob houdt van vlees
Nou, een frikandel moet geen sprookje worden...

1 kudos 2026-06-10 19:32:39 op Karma blijft mooi om te zien
@Rozemary: Heb je weleens gehoord van de Dumpert Reaguurders Public op telegram? Daar zijn we verre van woke. Wees welkom!

0 kudos 2026-06-10 14:28:27 op Mopje du jour
Ik weet zeker dat dit filmpje niet in Dumpertreeten komt.

9 kudos 2026-06-09 22:20:59 op Hulp voor Tim in Oekraïne
Ja @Ilovefatchicks, je zou ook eens een kijkje moeten komen nemen. Veel spannender dan hier de hele dag kudohoeren.

8 kudos 2026-06-09 21:53:11 op Hulp voor Tim in Oekraïne
We zouden hem kunnen uitnodigen voor de Dumpert Reaguurders Telegramgroep en uit eigen hand een lintje opspelen. Of desnoods belonen met een mooi gesigneerd Dumpert Boerenbontservies!

6 kudos 2026-06-09 14:38:54 op Vuurwerkbiem in Zwaanshoek
Vuurwerk, kunstmest en bouw-chemische materialen moet je inderdaad niet vlakbij elkaar opslaan. Daar komt ellende van.