21,396 +22981 -1585
Kudos
#3256 (Top 1.0188%)
| Kudos/dag | 11.94 |
| Kudos/reaguursel | 13.74 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1089 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -157 |
21,396 +22981 -1585
Kudos
#3256 (Top 1.0188%)
| Kudos/dag | 11.94 |
| Kudos/reaguursel | 13.74 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1089 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -157 |
1,557
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.87 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 9.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.24 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 28 |
| Geregistreerd op | 29-07-2021 |
| Eerste reactie op | 29-07-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-24 13:16:38 op Naam bij je beroep, hittegolf editie
Ja. Thijsvogels zijn echte Paradijsvogels... Klein van stuk, groen van kleur, slim en brutaal. Jaagt vaak s'nachts. Geen zaadeter. Soms zie ik er eentje in Twente.
4 kudos 2026-06-24 12:35:28 op Nationaal Hitteplan UPDATE
@Reaguurdstert: Wat een enthousiasme... Weet jij iets beters dat zo lekker van voren kan zuigen?
11 kudos 2026-06-24 12:27:59 op Nationaal Hitteplan UPDATE
'Ik kan niet...'
13 kudos 2026-06-22 22:59:49 op Thailand Drift
Allemaal particuliere ambulancebedrijfjes in Thailand. Wie het eerst bij het slachtoffer is schrijft de vette rekening.
5 kudos 2026-06-21 21:44:16 op Thunderstruck
ik vind jullie allebei lievvv!
-1 kudos 2026-06-21 20:06:16 op Wheelie mag toch gewoon?
@Kwaaie tor: Bedankt.
6 kudos 2026-06-21 19:30:26 op Twentekanaal waaghalzen
Kijk mam, geen hersens!
15 kudos 2026-06-21 18:21:02 op MvdP herstel na rondje fietsen
De mergelgrotten in Limburg zijn een aanraderT.
-1 kudos 2026-06-21 17:12:33 op Wheelie mag toch gewoon?
Ergens hoop je dat 'ie met z'n kudtbrommer onder de wielen van een trailer belandt, maarja zoiets kun je hier niet zeggen natuurlijk...
4 kudos 2026-06-21 17:05:59 op Kom maar ff bij Ome Geer!
@Pipo der Clown: Ik kan me dat bij Panzer, MojoNL, Vragevuur en onderBroek der onderBroeken toch nauwelijks voorstellen...
2 kudos 2026-06-21 03:05:35 op Poldertoren Emmeloord
Amsterdam. En nooit meer terugkomen!
-1 kudos 2026-06-20 16:46:34 op De bougie er even uitgehaald
Really?
5 kudos 2026-06-20 01:20:25 op Biem des doods
Alleen als het een ontlading van exact 1.21 gigawat is.
-19 kudos 2026-06-19 21:38:04 op LEGO-diefstal in Rijssen
Ah een ervaringsdeskundige.
-3 kudos 2026-06-17 22:30:14 op Lokroep voor junkies
ART.
-1 kudos 2026-06-17 21:09:03 op Chinese reaguurder op de autobeurs
Leaguuldel Brikjeindewatel, aangenaam.
7 kudos 2026-06-17 20:33:48 op WTF du jour
Vies hè zo'n baard....
6 kudos 2026-06-17 17:16:53 op DumpertReeten Dee-Jay, Geina, en René
Ik ga niets negatiefs meer zeggen over Gina, dat beloof ik. Het helpt toch niet...
25 kudos 2026-06-17 00:38:37 op Ze wil graag helpen in de tuin
Deze moet je aanduwen...
-2 kudos 2026-06-16 22:32:30 op Voorbeschouwing Argentinië - Algerije
Waar is de Nationale Garde als je ze nodig hebt?
70 kudos 2026-06-15 17:03:42 op Fed Ex! Goede middag.
Wat een kudtdeurbel...
7 kudos 2026-06-15 00:22:52 op Buurvrouw Neuteboom (88) overleden.
Dat kuttelikkertje is voor Gina.
54 kudos 2026-06-14 21:44:04 op Buurvrouw Neuteboom (88) overleden.
Pepitaaaa!! Goede reis buurvrouw Neuteboom
3 kudos 2026-06-14 21:19:45 op BDS!
@SilverSpoonCoonH0: Je hebt gelijk... Maar het doet zo'n pijn dat ze zo onbereikbaar zijn.
19 kudos 2026-06-14 21:03:51 op BDS!
Gelukkig zijn vrouwen geen lustobjecten...
-4 kudos 2026-06-14 16:28:08 op Kurwadikke bober op het zebrapad
Deere!
11 kudos 2026-06-14 15:31:43 op Groepsfoto met de Guardia Civil
Om over de diversiteitsnorm nog maar te zwijgen...
-11 kudos 2026-06-12 11:20:11 op Indringer op de boot
@Weljajawel: Ja ik ben er zo een. Moet ik continu heel geduldig een goed gesprek aanknopen als een corrigerende schop voor je flikker meer effect heeft? In uitzonderlijke gevallen kies ik dan voor het laatste.
-12 kudos 2026-06-12 11:02:18 op Indringer op de boot
Misschien had dat beest al vijf keer in zijn boot gescheten en hielp vriendelijk vragen niet. Wie niet luisteren wil moet dan maar voelen, werkt prima bij een hond...
0 kudos 2026-06-11 20:25:24 op Al me dierbare persoonen
Arme For Ever...
6 kudos 2026-06-11 15:00:15 op Rob houdt van vlees
Nou, een frikandel moet geen sprookje worden...
1 kudos 2026-06-11 13:44:49 op Orgel Joke gevraagd om te spelen op WK
Alleen als je een liedje zingt van Ben & Ruurd.
-1 kudos 2026-06-11 12:38:03 op Orgel Joke gevraagd om te spelen op WK
Ik vind Ome Aad beter.
-5 kudos 2026-06-10 19:42:57 op Thuis sporten kan je neus irriteren
Niets gebroken, toch karma.
4 kudos 2026-06-10 19:36:57 op Karma blijft mooi om te zien
@Tettesmurf: Gelukkig maar.
1 kudos 2026-06-10 19:32:39 op Karma blijft mooi om te zien
@Rozemary: Heb je weleens gehoord van de Dumpert Reaguurders Public op telegram? Daar zijn we verre van woke. Wees welkom!
10 kudos 2026-06-10 18:58:13 op Kinderen dansen op muziek
Ik vond ze fanatieker tijdens Defcon.1 Uganda...
18 kudos 2026-06-10 17:47:06 op Manon, Sjoerd én Gina bij DUMPERTREETEN!
Bij mij gaat altijd spontaan de frituurpan aan!
0 kudos 2026-06-10 17:39:27 op Manon, Sjoerd én Gina bij DUMPERTREETEN!
Ik mis jou ook eerlijk gezegd...
2 kudos 2026-06-10 17:30:52 op Manon, Sjoerd én Gina bij DUMPERTREETEN!
Ja het heeft 10 jaar geduurd, maar dan heb je ook niks...
22 kudos 2026-06-10 15:54:11 op Ondertussen op Curaçao
Afschuwelijk.
0 kudos 2026-06-10 15:49:43 op Even een laat recensietje tikken voor House
Daarom noemen ze jou ook wel de burgemeester van Juinen.
9 kudos 2026-06-10 15:25:41 op Road ragers stappen uit om het even uit te vec.. praten
Staat John Coffey ineens voor je neus!
0 kudos 2026-06-10 14:28:27 op Mopje du jour
Ik weet zeker dat dit filmpje niet in Dumpertreeten komt.
-14 kudos 2026-06-10 00:25:23 op Hulp voor Tim in Oekraïne
hondred euro voor blikje op wielen?
9 kudos 2026-06-09 23:17:20 op Hulp voor Tim in Oekraïne
Ik heb per ongeluk aan Franky en Coen gedoneerd...
9 kudos 2026-06-09 22:20:59 op Hulp voor Tim in Oekraïne
Ja @Ilovefatchicks, je zou ook eens een kijkje moeten komen nemen. Veel spannender dan hier de hele dag kudohoeren.
8 kudos 2026-06-09 21:53:11 op Hulp voor Tim in Oekraïne
We zouden hem kunnen uitnodigen voor de Dumpert Reaguurders Telegramgroep en uit eigen hand een lintje opspelen. Of desnoods belonen met een mooi gesigneerd Dumpert Boerenbontservies!
10 kudos 2026-06-09 16:30:51 op Kijk mij eens..
aftermath?
6 kudos 2026-06-09 14:38:54 op Vuurwerkbiem in Zwaanshoek
Vuurwerk, kunstmest en bouw-chemische materialen moet je inderdaad niet vlakbij elkaar opslaan. Daar komt ellende van.