DumpStats voor Voorwaarden

2,024 +2522 -498

Kudos

#25876 (Top 8.0968%)

Kudos/dag 21.76
Kudos/reaguursel 8.72
Meeste kudos op 1 reaguursel 239
Minste kudos op 1 reaguursel -77

232

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.49
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 19.8
Reacties per reaguursel 0.45
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 7
Geregistreerd op 23-03-2026
Eerste reactie op 23-03-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

9 kudos 2026-06-24 22:25:41 op Warm jongens
Zo te zien moet hij binnenkort een iets groter zwembad kopen, maar dierenliefhebbers sowieso + miljoenmiljard!

34 kudos 2026-06-24 20:26:04 op Mij slaan?
Haha die flats stront maakt het af!

-1 kudos 2026-06-23 20:57:07 op 121 jaar geleden..
Wel natuurlijk met kleine jonge autootjes.

-5 kudos 2026-06-22 22:27:26 op Twee zakkenrollers verjaagd uit de Kalverstraat!!!
Als ik Jaime was zou ik er iedere keer weer een paar uur voor gaan zitten, net zolang Justitie er gek van wordt en de wet zo aanpast Jaime opgepakt wordt als hij hun niet met rode verf onder spuit. Haha

1 kudos 2026-06-22 17:06:39 op Donkere dagen voor HalperNL
Waar mag ik het touw, snoer of desnoods het vergif om in te nemen naartoe sturen?! Betaal ik zelf de verzendkosten, vuile viezerik dat je er bent!

131 kudos 2026-06-22 14:09:11 op De jongens van Swapfiets zijn terug
Een jaar of 30 geleden werkte ik in een fietsenzaak en verkocht twee fietsen aan een stel die door Europa gingen fietsen. Tassen, extra remkabels en reservebanden etc, geheel compleet gingen zij op reis. Maanden later, we waren net aangekomen op eigen vakantiestemming in zuiden van Spanje, liep ik naar een telefooncel om het thuisfront te laten weten dat alles goed gegaan was met onze eigen reis. Zie ik daar die twee mensen staan bij diezelfde telefooncel, kon mijn ogen niet geloven, zover van huis. Tik die mensen aan en vraag of alles goed gegaan, de fietsen aan de verwachtingen voldeden, dat ik speciaal even was komen kijken daarvoor. Die blikken op die gezichten zal ik nooit vergeten, dachten echt dat ik speciaal was komen kijken haha. Dit was natuurlijk puur toeval, maar ook leuke reclame. Maar waarom ik dit nou schrijf, is dat ik als ik Swapfiets was iemand in een Swapfietsshirt met een plaksetje die kant had opgestuurd als ludieke actie op deze filmpjes van deze jongens. Zogenaamd gewoon om even te kijken of alles oke is met de fietsen en alvast een gratis plaksetje komen brengen waar nodig. En dat filmen. Een betere reclame in opvolging van deze jongens op deze Swapfietsen kun je voor Swapfiets niet hebben mijnsinziens. Ik zou hun sowieso een aantal jaar een gratis abonnement gegeven hebben voor deze reclame.

1 kudos 2026-06-22 12:30:23 op Noren nemen Times Square over
Lijkt mij ook een beetje lastig op je reedt naar links en rechts te gaan of te roeien.

7 kudos 2026-06-22 11:56:57 op Close call Vechtdal Rally 2026
Ik zou hier alleen naast kunnen zitten met een heel grote luier aan of een stoma van 10 liter.

-4 kudos 2026-06-21 20:28:09 op 4-0 Oranje met vertraging bij bar
@bartdvrs: Gewoon opbellen en in het optiemenu naar opzeggen gaan, daar 10 keer zeggen na allemaal aanbiedingen dat je alsnog wil opzeggen. Nu 2 jaar lang van +- 90 naar 27.50 gegaan, want uiteindelijk komen ze wel over de brug omdat ze mensen niet als klant willen verliezen. Dit ook nogeens inclusief nieuwe modem en kleiner nieuwste tv-kastje. Proberen waard, maar nooit in "gratis" extra zenders trappen, want die ga je uiteraard straks missen en alsnog voor betalen.

-21 kudos 2026-06-21 20:13:05 op 4-0 Oranje met vertraging bij bar
Gewoon extra tv-kastje bestellen en niet via Chromecast/app kijken, dan is het verschil minimaal.

-9 kudos 2026-06-21 20:10:58 op Missing our wives
Zitten gewoon nee te schudden en te overpeinzen dat hun met z'n allen al die dagen naar de hoeren zijn geweest en hoe dit te thuis te verbergen omdat er een soa opgelopen is.

2 kudos 2026-06-21 00:15:13 op Nederland wint met 5-1
@BlueDAuvergne. De wintersport duurt dan wel weer een hele winter, vuurwerk eigenlijk maar een dag of wat. Zou vuurwerk afsteken een hele winter duren, dan krijg je toch andere getallen aan gewonden.

8 kudos 2026-06-20 15:41:04 op HalperNL geilt op jong Filipijns meisje
Komt dit misselijk stuk vreten ooit weer terug naar Nederland? Zoja graag net voor het landen uit het vliegtuig kieperen boven het IJsselmeer.

21 kudos 2026-06-20 13:18:53 op Warm. Kees vindt er wat van.
Hoe vergaat het hem nou eigenlijk, vraag ik mij af, nu zijn moeder er niet meer is.

-1 kudos 2026-06-20 00:31:14 op Geen vrede!
Ik heb dus een net zo'n leuke schoonmoeder dan jij hebt, een tang van een zeikwijf.

5 kudos 2026-06-20 00:26:10 op Wat willen mannen?
Je vergeet een mekkerende schoonmoeder.

3 kudos 2026-06-20 00:23:45 op Biem des doods
Het gekke is, als ik Discovery mag geloven, is dat de bliksem eigenlijk eerst vanaf de grond begint en dan daarna de "grote" bliksem pas komt. Weet iemand of dit klopt?!

-1 kudos 2026-06-20 00:07:35 op Onweer nijkerk
Ik snap eigenlijk niet waarom men dit onweer noemt, terwijl het eigenlijk mega mooi is. Noem het dan net als de Duitsers "donderweer" (vertaald)

0 kudos 2026-06-19 17:21:02 op Dumpert Hitteplan #11
Deze heeft een hoekbank met een stalen frame van 10×15 cm, en kussens van purschuim.

69 kudos 2026-06-19 10:57:48 op Dumpert Hitteplan #1
Ik kan er met deze hitte echt niet tegen als een filmpje halverwege

60 kudos 2026-06-18 22:09:00 op Prima reclame
Als ik Putin zou zijn zou ik hier iets tegen doen. Gelijk stoppen met deze oorlog bijvoorbeeld.

5 kudos 2026-06-17 22:53:30 op Zorg de komende dagen voor verkoeling
Naam en rugnummer, iemand? Ik hou wel van een beetje extra schaamlip namelijk. Heerlijk om op te sabbelen, heb ik van van horen zeggen natuurlijk.

7 kudos 2026-06-17 22:38:37 op Magneten zijn vet
Heel de wereld is een mooie magneet. En weet je wat? Ik voel mij er echt 100 procent door aangetrokken!

15 kudos 2026-06-17 16:18:01 op Popo mag het wel
Dit zijn vaak oefeningen, maar kan ook zijn dat het onderweg naar de welverdiende koffie/lunch is. Dus ja, dit mogen zij. Van mij wel.

36 kudos 2026-06-16 19:23:35 op Nest bouwen
Niet om het een of het ander, maar ik vind het toch best knap dat dit beest dit doet zonder speciekuip en gereedschap.

69 kudos 2026-06-15 05:51:56 op Buurvrouw Neuteboom (88) overleden.
Heel die cast was geweldig! Elke keer dat ik welke aflevering dan ook voor de 50e keer zie, zie ik steeds weer wat nieuws. Die mensen hebben zichzelf een slag in de rondte gelachen, voor en achter de camera. Flodder was/is geniaal. Zo ook Al Bundy, of meer uit die tijd, maar dat is zogenaamd allemaal "niet meer van deze tijd" Triest eigenlijk, want het is juist wel "van deze tijd"