DumpStats voor Voorwaarden

2,025 +2523 -498

Kudos

#25338 (Top 7.9285%)

Kudos/dag 21.77
Kudos/reaguursel 8.73
Meeste kudos op 1 reaguursel 239
Minste kudos op 1 reaguursel -77

232

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.49
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 19.8
Reacties per reaguursel 0.45
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 7
Geregistreerd op 23-03-2026
Eerste reactie op 23-03-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-22 13:40:35 door herrJoepVonD op De jongens van Swapfiets zijn terug
@SilentF0rce | 22-06-26 | 14:25: De schrijver vertelt dat hij ooit toevallig klanten tegenkwam die hij fietsen had verkocht. Daarom vindt hij dat Swapfiets de reizende jongens had kunnen verrassen met een ludieke actie, wat volgens hem uitstekende reclame zou zijn geweest.

4 kudos 2026-06-21 19:57:43 door desneeuwruimer op 4-0 Oranje met vertraging bij bar
@Voorwaarden | 21-06-26 | 20:28: Als er iemand een provider weet diemet vaste klanten korting werkt of al gewoon met vaste prijzen, in plaats van die achterlijke welkomstbonussen, dan hoor ik het graag. Het is toch bizar dat je elk jaar al je contracten en abonementen moet gaan nabellen omdat je als vaste klant anders op gaat draaien voor de gratis playstation als welkomstgeschenk bij het contract van een ander.

-4 kudos 2026-06-21 18:28:09 door Voorwaarden op 4-0 Oranje met vertraging bij bar
@bartdvrs: Gewoon opbellen en in het optiemenu naar opzeggen gaan, daar 10 keer zeggen na allemaal aanbiedingen dat je alsnog wil opzeggen. Nu 2 jaar lang van +- 90 naar 27.50 gegaan, want uiteindelijk komen ze wel over de brug omdat ze mensen niet als klant willen verliezen. Dit ook nogeens inclusief nieuwe modem en kleiner nieuwste tv-kastje. Proberen waard, maar nooit in "gratis" extra zenders trappen, want die ga je uiteraard straks missen en alsnog voor betalen.

7 kudos 2026-06-21 18:19:23 door bartdvrs op 4-0 Oranje met vertraging bij bar
@rickjjje | 21-06-26 | 20:15: Voor de bedragen die Ziggo rekent wil ik best een paar tellen wachten.
Wat een afzetters zijn dat zeg.

0 kudos 2026-06-20 05:52:57 door Omnium3 op Onweer nijkerk
Maar de Duitsers noemen dit helemaal
geen donderweer (donnerwetter). Donnerwetter gebruiken ze als uitroep, het woord in het Duits is Gewitter.
Dan klinkt "ons" woord juist beter.

0 kudos 2026-06-20 05:01:02 door BartTheFart op Onweer nijkerk
Deze flitsen zonder een zonder heten eigenlijk weerlicht. Flitsen met donder is onweer. En dan is donderweer misschien wel beter gekozen inderdaad.

-2 kudos 2026-06-18 21:43:45 door Settler1 op Prima reclame
@bierbuikbikkel | 18-06-26 | 22:58: en als Putin vervangen wordt, dan is de kans erg aannemelijk dat de opvolger nog erger is.

3 kudos 2026-06-18 20:58:33 door bierbuikbikkel op Prima reclame
@dezakloper | 18-06-26 | 22:23:
Precies dit, hij heeft zichzelf in een moeilijke hoek gezet. Enige wat hij zou kunnen doen is slijmen bij onze oranje vriend om een "deal" te maken om zodoende zonder gezichtsverlies het af te sluiten. Hij zal doorgaan als hij als verliezer gezien wordt, dus moeten wij als westen ook licht buigen om hem daarmee te helpen.

18 kudos 2026-06-18 20:23:41 door dezakloper op Prima reclame
Dat gaat hij politiek niet overleven. Waarschijnlijk valt hij dan van 5 hoog uit een raam o.i.d.

-2 kudos 2026-06-16 18:29:54 door diepdippen op Nest bouwen
Ik begreep dat hij die elke keer kwijt was door het kleine formaat.

23 kudos 2026-06-16 17:51:59 door Mbryo op Nest bouwen
Zonder bierbuik en bilspleet, ook.

3 kudos 2026-06-15 07:28:12 door RiKoMaWi op Fatbiker kopt auto! | Dumpert Dashcam 68
@DikkeDumper | 15-06-26 | 05:44: Ja precies, dit is er zo een die bij het verlaten van een rotonde ineens vol op de rem gaat om een fietser voor te laten die geen voorrang heeft. Je schrikt je de rambam als je er achter rijdt.

26 kudos 2026-06-15 03:44:57 door DikkeDumper op Fatbiker kopt auto! | Dumpert Dashcam 68
Ja top van je, maar dat is ook juist gevaarlijk. hier door kunnen ook situaties ontstaan waarin mensen niet verwachten dat je stopt en b.v. naar links uitwijken om langs je heen te rijden terwijl jij net iemand laat oversteken op een plek waar het net niet kan en die voorbijganger die gene op de moterkap heeft liggen.

3 kudos 2026-06-14 17:53:16 door Naregeit op Zomerjurkjes!
1.30 minuten? Ik ben al ruim een half uur aan het kijken.

19 kudos 2026-06-11 00:53:35 door Schuurm op Amsterdam krijgt een AZC
Wie denk je dat tegen die tijd de grootste partij is?
Kijk dan vooral naar de bevolking onder de 18, dan weet je hoe het er over 20 jaar uitziet.

0 kudos 2026-06-07 11:53:30 door Greenhorn op Tijd voor een dansje
Wel grappig, jij doet zoals die linker olifant, maar het ziet eruit als het rechter varken.

18 kudos 2026-06-02 08:47:42 door Creatieloos op Spelen met vuur
Nog dommer om als je er net aan ontsnapt bent, alsnog voor de herkansing te gaan.

5 kudos 2026-05-31 08:08:32 door altijd-guus op Rapper Sjors optreden bij studenten
Ga jij eens even heel snel je mond spoelen en je ogen uit je kop schamen!
Als jij denkt dat Sjor ook maar in de buurt van de kwaliteit van Ben & Ruurd kan komen, dan heb je er werkelijk niets van begrepen!