2,025 +2523 -498
Kudos
#25338 (Top 7.9285%)
| Kudos/dag | 21.77 |
| Kudos/reaguursel | 8.73 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 239 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -77 |
2,025 +2523 -498
Kudos
#25338 (Top 7.9285%)
| Kudos/dag | 21.77 |
| Kudos/reaguursel | 8.73 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 239 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -77 |
232
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.49 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 19.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.45 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 11 |
| Aantal x weggejorist | 7 |
| Geregistreerd op | 23-03-2026 |
| Eerste reactie op | 23-03-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-22 15:55:58 door spaceface op De jongens van Swapfiets zijn terug
Geweldig verhaal!
2 kudos 2026-06-22 13:40:35 door herrJoepVonD op De jongens van Swapfiets zijn terug
@SilentF0rce | 22-06-26 | 14:25: De schrijver vertelt dat hij ooit toevallig klanten tegenkwam die hij fietsen had verkocht. Daarom vindt hij dat Swapfiets de reizende jongens had kunnen verrassen met een ludieke actie, wat volgens hem uitstekende reclame zou zijn geweest.
20 kudos 2026-06-22 13:37:15 door Fluitui2 op De jongens van Swapfiets zijn terug
Heerlijke reaguursels om te lezen. Wat een toeval zeg! Ontzettend leuk verhaal.
15 kudos 2026-06-22 12:25:31 door SilentF0rce op De jongens van Swapfiets zijn terug
Ik zou een MAND brengen.
7 kudos 2026-06-22 12:23:01 door Rooiedonny21cm op De jongens van Swapfiets zijn terug
Ik vond het niet echt kort maar wel vermakelijk om te lezen. Ik denk dat Voorwaarden een punt heeft en dat Swapfiets dit prima kan gebruiken in de PR.
-19 kudos 2026-06-22 12:22:10 door altijd-guus op De jongens van Swapfiets zijn terug
Hmmm, zou maar lekker fietsen blijven verkopen, want een carriere in marketing lijkt me niet echt iets voor je.
43 kudos 2026-06-22 12:15:06 door BeastieBoy op De jongens van Swapfiets zijn terug
Goed verhaal. Lekker kort ook.
4 kudos 2026-06-21 19:57:43 door desneeuwruimer op 4-0 Oranje met vertraging bij bar
@Voorwaarden | 21-06-26 | 20:28: Als er iemand een provider weet diemet vaste klanten korting werkt of al gewoon met vaste prijzen, in plaats van die achterlijke welkomstbonussen, dan hoor ik het graag. Het is toch bizar dat je elk jaar al je contracten en abonementen moet gaan nabellen omdat je als vaste klant anders op gaat draaien voor de gratis playstation als welkomstgeschenk bij het contract van een ander.
5 kudos 2026-06-21 19:22:35 door MysticVirus88 op Scratchbaas zonder vinyl
Dopey!
-1 kudos 2026-06-21 18:37:09 door Pater_piemelprak op 4-0 Oranje met vertraging bij bar
@rickjjje | 21-06-26 | 20:15: Je krijgt het daar tegenwoordig ook gewoon digitaal, en uit het verleden weet ik bog dag je daar ook niet perse voor liep.
-4 kudos 2026-06-21 18:28:09 door Voorwaarden op 4-0 Oranje met vertraging bij bar
@bartdvrs: Gewoon opbellen en in het optiemenu naar opzeggen gaan, daar 10 keer zeggen na allemaal aanbiedingen dat je alsnog wil opzeggen. Nu 2 jaar lang van +- 90 naar 27.50 gegaan, want uiteindelijk komen ze wel over de brug omdat ze mensen niet als klant willen verliezen. Dit ook nogeens inclusief nieuwe modem en kleiner nieuwste tv-kastje. Proberen waard, maar nooit in "gratis" extra zenders trappen, want die ga je uiteraard straks missen en alsnog voor betalen.
7 kudos 2026-06-21 18:19:23 door bartdvrs op 4-0 Oranje met vertraging bij bar
@rickjjje | 21-06-26 | 20:15: Voor de bedragen die Ziggo rekent wil ik best een paar tellen wachten.
Wat een afzetters zijn dat zeg.
-2 kudos 2026-06-21 18:16:15 door hobbys11 op 4-0 Oranje met vertraging bij bar
@rickjjje | 21-06-26 | 20:15: ziggo dat is ruk.
-6 kudos 2026-06-21 18:15:18 door rickjjje op 4-0 Oranje met vertraging bij bar
Daarom heb ik ziggo. coax krijg je het voor al die onzin over ip
4 kudos 2026-06-20 17:57:09 door Loosecanon op Warm. Kees vindt er wat van.
Jullie zaak, is dat een bordeel?
9 kudos 2026-06-20 12:46:48 door Pilslikker op Warm. Kees vindt er wat van.
Hij gaat nog steeds met de trein.
-27 kudos 2026-06-20 11:30:34 door Wilhelm_Wicki op Warm. Kees vindt er wat van.
Verzorger? Het is geen dier he
29 kudos 2026-06-20 11:27:29 door Freerider op Warm. Kees vindt er wat van.
Toevallig was hij vorige week in onze zaak, met zijn verzorger. Het gaat goed met hem hoor.
11 kudos 2026-06-20 11:23:04 door Internetriddert op Warm. Kees vindt er wat van.
Goed.
0 kudos 2026-06-20 05:52:57 door Omnium3 op Onweer nijkerk
Maar de Duitsers noemen dit helemaal
geen donderweer (donnerwetter). Donnerwetter gebruiken ze als uitroep, het woord in het Duits is Gewitter.
Dan klinkt "ons" woord juist beter.
0 kudos 2026-06-20 05:02:29 door karmasoetra op Onweer nijkerk
Unwetter
0 kudos 2026-06-20 05:01:02 door BartTheFart op Onweer nijkerk
Deze flitsen zonder een zonder heten eigenlijk weerlicht. Flitsen met donder is onweer. En dan is donderweer misschien wel beter gekozen inderdaad.
2 kudos 2026-06-20 03:09:18 door Hennisofstennis op Onweer nijkerk
Gewitter?
27 kudos 2026-06-19 22:57:08 door BertHoeMeinWille op Biem des doods
Ja, dat weet iemand.
10 kudos 2026-06-19 12:38:16 door Zwamkast op Oh hey lekkerding, wil je met mij mee naar huis?
Je spreekt uit ervaring?
-2 kudos 2026-06-18 21:43:45 door Settler1 op Prima reclame
@bierbuikbikkel | 18-06-26 | 22:58: en als Putin vervangen wordt, dan is de kans erg aannemelijk dat de opvolger nog erger is.
3 kudos 2026-06-18 20:58:33 door bierbuikbikkel op Prima reclame
@dezakloper | 18-06-26 | 22:23:
Precies dit, hij heeft zichzelf in een moeilijke hoek gezet. Enige wat hij zou kunnen doen is slijmen bij onze oranje vriend om een "deal" te maken om zodoende zonder gezichtsverlies het af te sluiten. Hij zal doorgaan als hij als verliezer gezien wordt, dus moeten wij als westen ook licht buigen om hem daarmee te helpen.
18 kudos 2026-06-18 20:23:41 door dezakloper op Prima reclame
Dat gaat hij politiek niet overleven. Waarschijnlijk valt hij dan van 5 hoog uit een raam o.i.d.
1 kudos 2026-06-18 08:09:50 door tempmail123 op Magneten zijn vet
Dat is zwaartekracht ;)
10 kudos 2026-06-16 19:02:27 door Kameleon4 op Nest bouwen
hij heeft anders wel een hamer nodig
-2 kudos 2026-06-16 18:29:54 door diepdippen op Nest bouwen
Ik begreep dat hij die elke keer kwijt was door het kleine formaat.
-1 kudos 2026-06-16 18:13:31 door Blabberpoepert op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
Ik heb je comment niet gelezen en je bent een lul
23 kudos 2026-06-16 17:51:59 door Mbryo op Nest bouwen
Zonder bierbuik en bilspleet, ook.
11 kudos 2026-06-16 16:35:52 door Rest in privacy op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
Volgens mij is het juist de bedoeling dat je hier ongenuanceerd en ongefundeerd je mening neerplempt.
Wat is dit nu weer voor weloverwogen comment?!
9 kudos 2026-06-15 08:06:50 door ikdenkwat op Buurvrouw Neuteboom (88) overleden.
Rustig maar je mag kijken wat je wil.
3 kudos 2026-06-15 07:28:12 door RiKoMaWi op Fatbiker kopt auto! | Dumpert Dashcam 68
@DikkeDumper | 15-06-26 | 05:44: Ja precies, dit is er zo een die bij het verlaten van een rotonde ineens vol op de rem gaat om een fietser voor te laten die geen voorrang heeft. Je schrikt je de rambam als je er achter rijdt.
26 kudos 2026-06-15 03:44:57 door DikkeDumper op Fatbiker kopt auto! | Dumpert Dashcam 68
Ja top van je, maar dat is ook juist gevaarlijk. hier door kunnen ook situaties ontstaan waarin mensen niet verwachten dat je stopt en b.v. naar links uitwijken om langs je heen te rijden terwijl jij net iemand laat oversteken op een plek waar het net niet kan en die voorbijganger die gene op de moterkap heeft liggen.
3 kudos 2026-06-14 17:53:16 door Naregeit op Zomerjurkjes!
1.30 minuten? Ik ben al ruim een half uur aan het kijken.
-24 kudos 2026-06-14 12:10:52 door 58765454653835860538 op Wakker schudden!
hoi zoonlief, je moeder hier, ik heb een verrassing voor je als je 50 wordt, wil je een hint?
19 kudos 2026-06-11 00:53:35 door Schuurm op Amsterdam krijgt een AZC
Wie denk je dat tegen die tijd de grootste partij is?
Kijk dan vooral naar de bevolking onder de 18, dan weet je hoe het er over 20 jaar uitziet.
9 kudos 2026-06-10 03:49:25 door Dizsaidup op Gorilla Kiyomasa heeft net ruzie gehad met z'n vriend
Welnee, er is dan toch niemand die ze komt voeren.
1 kudos 2026-06-07 20:22:14 door Thijsco1 op Een man loopt een bar binnen...
Is de grap al klaar?
8 kudos 2026-06-07 12:57:58 door ShakespeareanTragedy op Een man loopt een bar binnen...
Wat een kutverhaal. Man man man.
11 kudos 2026-06-07 12:56:47 door antiWAP op Een man loopt een bar binnen...
Ben ik nou zo dom of is dit hele slechte humor?
0 kudos 2026-06-07 11:53:30 door Greenhorn op Tijd voor een dansje
Wel grappig, jij doet zoals die linker olifant, maar het ziet eruit als het rechter varken.
-1 kudos 2026-06-07 11:51:52 door Superior-bastard op Tijd voor een dansje
Waarmee dan?
44 kudos 2026-06-04 20:47:47 door Kameleon4 op Help stepturtle, ik zit vast
of met de brommer
0 kudos 2026-06-03 13:22:16 door pannekoekmetmosterd op Spraakgebrek?
Schnell*
18 kudos 2026-06-02 08:47:42 door Creatieloos op Spelen met vuur
Nog dommer om als je er net aan ontsnapt bent, alsnog voor de herkansing te gaan.
5 kudos 2026-05-31 08:08:32 door altijd-guus op Rapper Sjors optreden bij studenten
Ga jij eens even heel snel je mond spoelen en je ogen uit je kop schamen!
Als jij denkt dat Sjor ook maar in de buurt van de kwaliteit van Ben & Ruurd kan komen, dan heb je er werkelijk niets van begrepen!