DumpStats voor Liegebeest

35,425 +38445 -3020

Kudos

#1741 (Top 0.5448%)

Kudos/dag 20.24
Kudos/reaguursel 18.99
Meeste kudos op 1 reaguursel 3498
Minste kudos op 1 reaguursel -189

1,865

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.07
Topreaguursels 9
Woorden per reaguursel 19.2
Reacties per reaguursel 0.38
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 12
Geregistreerd op 08-09-2021
Eerste reactie op 08-09-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-23 13:33:00 op Dames hebben een mening
@Parodontax | 23-06-26 | 13:23: De vraag ging over cosplay. Bij cosplay worden er geen butt-plugs met staarten in de reet geduwd, dat is een andere tak van sport. Dus ja, het zijn twee domme wichten.

60 kudos 2026-06-23 13:30:19 op Testje voor de autisten
Welke totaallul upload een half filmpje??
Dat je de rest van je leven maar elke dag op een legosteentje mag stappen en daarna je rechter kleine teen stoot aan de tafelpoot.

-7 kudos 2026-06-23 09:18:16 op Honger?
Afschuwelijk.

-18 kudos 2026-06-21 17:21:00 op Express bezorging door DHL
Nou ja.., vroeger mocht een brievenbus ook maar x aantal meter van de weg af staan. Weet niet hoe dat nu is, maar gok dat die afstand alleen maar kleiner is geworden. Dus ergens moet je blij zijn dat je pakketje überhaupt bezorgd wordt ook al is de manier waarop niet fraai.

29 kudos 2026-06-20 12:03:04 op Primeur op WK
Ik volg voetbal al jaren niet meer vanwege het kleutergedrag van die overbetaalde arrogante lutsers, dus kan iemand mij even uitleggen waarom je je hand niet voor je mond mag doen?

2 kudos 2026-06-19 14:06:28 op Zeuren is oppleuren
Hij is dan ook niet ontslagen. Lees het bericht nog eens zou ik zeggen.

4 kudos 2026-06-19 13:58:37 op Oprotten met die camera!!!1!
Dus je mag geen foto's maken daar?
Waarom pleuren ze niet gewoon iedereen die dat toch doet naar buiten dan? Je volgt onze regels niet, doei.

-39 kudos 2026-06-19 01:05:26 op Thomas Tuchel doet oproep aan FIFA
Wat een zielig wereld is het toch ook hè? Durven allemaal geen fatsoenlijk woord te zeggen met hun mediatraining en dan ook nog onzin zoals dit en gewoon als een bange jankerd blijven staan. Duw ze aan de kant zodat je wel je team kan zien.
Jezus christus, beetje nadenken en wat lef tonen mag wel hè?

5 kudos 2026-06-19 00:45:52 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Dat achterlijke kutgedrag zie je anders ook steeds meer hier. Kijk eens even hoeveel Trumpettes we hier in Nederland hebben bijvoorbeeld. Om je kapot te schamen.

-4 kudos 2026-06-18 16:10:11 op Zo, eindelijk vakantie..
Als ik in die bus vooraan had gereden was ik toch eens eventjes gestopt om verhaal te halen, wat een totaalmongool zeg.

3 kudos 2026-06-17 23:00:58 op MORTAL KOMBAT!
Lekker hoor.
In tegenstelling tot die laatste film. Die was helaas een beetje meh.

7 kudos 2026-06-16 16:26:17 op Te koop: muzikaal tuinbankje
Er ontglipte mij toch een lach op het eind.
Ik heb hele slechte humor blijkbaar.

11 kudos 2026-06-16 12:20:13 op Ik heb geen outfit..
Mensen zijn echt zo ontzettend achterlijk.
Dat je zo'n beest al thuis in een hokkie propt is tot daar aan toe, maar dat je het dan ook nog meeneemt naar zo'n event...
Doe dit volgende keer eens met een ratelslang, stumpert.

2 kudos 2026-06-16 12:06:40 op Auto duwt door
In dit geval mocht meneer gewoon toeteren.

0 kudos 2026-06-16 01:12:21 op Dames, kaarttruc?
Wel makkelijk contact leggen zo.
Toch misschien ook maar eens wat goocheltrucjes leren.

-2 kudos 2026-06-15 16:57:55 op Crisis in het onderwijs
Docenten verdienen meer dan genoeg. Dus inderdaad, vooral niet voor leraren zelf.

8 kudos 2026-06-15 14:16:26 op F-18 crash bij Rimrock Lake
Ben ik de enige die er meteen naartoe was gegaan in de hoop een leuk souvenir te vinden?

18 kudos 2026-06-14 23:49:37 op Ondertussen op Fox Local
Ik roep het al jaren. Idiocracy is een documentaire teruggestuurd uit de toekomst om ons te waarschuwen.

-10 kudos 2026-06-14 21:42:39 op Buurvrouw Neuteboom (88) overleden.
Wacht even..., een nieuwe Flodder? Dat meen je toch niet serieus hè?
Welke achterlijke debiel vond dat een goed idee dan?!

1 kudos 2026-06-14 12:49:23 op Koekiemonster moet afvallen
Koop een zit-sta bureau, een walking pad en je kan net als ik en op Dumpert zitten, croissants eten en lopen tegelijkertijd.
Ideaal!

-8 kudos 2026-06-13 21:25:15 op Wat is jouw reactie op naroepen?
Volgens de vrouwen zijn wij mannen dus wel allemaal verantwoordelijk voor het gedrag van diegene die zich niet kunnen gedragen.

10 kudos 2026-06-12 18:46:29 op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
Hij deed wel iets meer dan met de verkeerde vlag zwaaien als ik het goed heb begrepen, maar goed, vergelijk het vooral even met een totaal niet-gerelateerde situatie waarin je moeder ooit heeft verkeerd.

1 kudos 2026-06-12 18:43:29 op Hoe duur is het WK nou echt?
@Japie0 | 12-06-26 | 14:09: Maar dan is deze meneer met z'n gigakorting dus niet de juiste persoon om te interviewen. Veruit de meeste tickets zijn wel gewoon veel duurder.

30 kudos 2026-06-10 22:41:03 op Goeiemorgen vrienden
"Oh my god it can see me."
Vreemd inderdaad, normaal kunnen alleen mensen door glas kijken.
Godverdomme wat een domme kut joh.

1 kudos 2026-06-10 22:36:24 op Thuis sporten kan je neus irriteren
Dat is de wereld waarin we nu leven. Wen er nou maar gewoon aan, die idioterie gaat alleen nog maar erger worden en je doet er niets tegen.

6 kudos 2026-06-10 17:53:04 op Manon, Sjoerd én Gina bij DUMPERTREETEN!
Gina, wat ben je toch een belachelijk mooie vrouw met een heerlijke lach.
Gewoon even een complimentje op deze zeikerige kutdag.

Manon is trouwens wel een oversekste dame, hilarisch. Die mag vaker komen.

22 kudos 2026-06-10 17:29:31 op Die haatcomments van mannen
Leuk koppie en van die tieten die heerlijk alle kanten opvliegen als je haar aanstoot. Dikke prima dus!

9 kudos 2026-06-09 23:21:57 op De buurman is er klaar mee
Oh, dan mag-ie daar wel blijven staan dus?
Wat is dat nou voor idiote redenering?

7 kudos 2026-06-09 23:17:40 op Kakken met uitzicht
Mooi, dat zeker, maar toch een beetje raar zo naast het dakterras waar iedereen je dan kan horen kleien.

-13 kudos 2026-06-09 23:08:58 op Goeiedinsdag
Nee, gewoon nee.
Die zou er bij mij niet in komen. Dan maar handkarren.

4 kudos 2026-06-09 23:08:54 op Goeiedinsdag
Ze laat haar tieten zien. Waarom moet ze daar meteen kletsnat van worden?
Rare kerel ben jij hoor.

1 kudos 2026-06-09 22:55:27 op Vuurwerkbiem in Zwaanshoek
@Nohara | 09-06-26 | 15:11: Wat is het probleem nou eigenlijk? Hopelijk blazen ze zichzelf ermee op. Win-win situatie. De verzekering van de nabestaanden kan de schade aan de omgeving wel afhandelen.

-3 kudos 2026-06-09 10:38:06 op Dixie uitschrobben
Wat zeep ergens overheen spuiten en het daarna meteen afspoelen met water voelt voor mij niet echt als uitschrobben. Of echt schoon wat dat betreft.
Gelukkig schijt ik altijd thuis voordat ik naar een festival ga en heb ik enkel de urinoirs nodig.

-25 kudos 2026-06-08 17:26:54 op Hopeloze brakechecker
Je had natuurlijk gewoon naar links kunnen opschuiven. Naar de tijd kijkend had je nog ruimte genoeg voor die wagen met aanhanger.
Seatmeneer doet dom, maar je kan er zelf ook wat van. Meteen lichtsignalen geven en toeteren laat ook wel weer je eigen bekwaamheid en intellect zien.