DumpStats voor GraafSteno

135,949 +159980 -24031

Kudos

#308 (Top 0.0964%)

Kudos/dag 51.4
Kudos/reaguursel 17.2
Meeste kudos op 1 reaguursel 2123
Minste kudos op 1 reaguursel -389

7,903

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.99
Topreaguursels 37
Woorden per reaguursel 21.7
Reacties per reaguursel 0.48
Meeste reaguursels op 1 dag 29
Aantal x weggejorist 82
Geregistreerd op 28-03-2019
Eerste reactie op 28-03-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-2 kudos 2026-06-24 18:44:41 op Leimuiderbrug in storing
Mijn hybride schakelt de benzinemotor uit maar blijft wel aan voor de airco. Omdat ik de auto in P zet met het contact aan, blijven de remlichten ook branden. Wellicht is dat bij deze auto ook het geval.

-6 kudos 2026-06-24 13:49:02 op BAMMM!!!
Weer zo'n "chauffeur" die een volle werkweek nodig heeft om te reageren en zijn voertuig tot stilstand te brengen.

-5 kudos 2026-06-24 13:47:11 op Met een mooie sprong het water in
Ik kan slecht tegen die videootjes van pubertjes met dat hysterisch hoge "lachen". Hopelijk dalen de balletjes spoedig in, knulletjes.

0 kudos 2026-06-24 13:42:59 op Vetzakken in de sportschool
Misschien moet je eens naar haar luisteren. Maar misschien word je van rukken dan toch echt doof.

1 kudos 2026-06-24 13:42:13 op Vetzakken in de sportschool
De enigen die we hier dom kunnen noemen zijn al die reaguurders die tekeer gaan tegen dit meisje omdat ze denken dat ze het eens is met wat ze in de eerste zinnen zegt.

0 kudos 2026-06-24 13:41:04 op Vetzakken in de sportschool
Godallemachtig wat zijn jullie allemaal dom.
De eerste zinnen die ze uitspreekt zijn bedoeld als "citaten". Vervolgens vertelt ze waarom dat absoluut onzin is.

2 kudos 2026-06-24 13:32:50 op Tee (golf)
Nou wil ik ook beelden van de hole.

1 kudos 2026-06-22 15:43:57 op Onweer vanuit Ameland!
Dit type onweer is uiterst zeldzaam in Nederland. Misschien boeit het je niet, maar liefhebbers van extreme weerfenomenen hebben hier van genoten.

9 kudos 2026-06-22 09:59:59 op Wat denkt je kat
Zeg, wil jij wel eens ophouden met mijn business naar de kloten te helpen?

18 kudos 2026-06-22 09:59:14 op Wat denkt je kat
Én een rekening sturen natuurlijk

3 kudos 2026-06-22 09:58:57 op Wat denkt je kat
Knéttergek. Weet niets van katten.

-1 kudos 2026-06-20 17:02:44 op Hondencompi
Je vader zul je bedoelen

-50 kudos 2026-06-20 11:28:51 op Wil je net oversteken
Sukkels die een handrem vergeten moeten gewoon hun rijbewijs inleveren en nooit meer terugkrijgen. Als zoiets fundamenteels al een probleem is voor je breintje, mag je gewoon geen voertuig besturen.

105 kudos 2026-06-20 11:24:32 op Oldskool pistool speelgoed
"Best I can do is 20 bucks but let me call a buddy of mine to see if it's genuine"

15 kudos 2026-06-20 11:21:14 op Primeur op WK
Dat zijn de betere regels. Net als het 1 minuut buiten de lijnen moeten als er verzorging "moet" komen. Scheelt een hoop aanstellerij.

18 kudos 2026-06-20 11:18:02 op Moose was not amused
Deze motherfuckers kunnen je doden, dus motormuis is gewoon een sukkel dat ie niet meteen stopte toen hij hem zag

12 kudos 2026-06-19 10:16:50 op Motor skipt de file
"Snelheid wat lager"? Motormuis rijdt als een volbloed randdebiel tussen de rijen auto's door en de man in het busje wilde gewoon even uitstappen. Dan ga je er niet vanuit dat er zo'n idioot langs komt zeilen.

5 kudos 2026-06-19 01:01:11 op Spiegeloefening voor reaguurders
Als je een video gaat maken hierover, betekent dat eigenlijk alleen maar dat jij zelf denkt dat je een rare penis hebt. En dat is dan waarschijnlijk ook zo.
Ook leef je kennelijk in de veronderstelling dat het bij een relatie allemaal maar om neuken gaat.
Kortom: zoek hulp, en hou vooral op met videos te maken waarin je jezelf op een gruwelijke wijze voor schut zet.

2 kudos 2026-06-18 21:33:14 op Auto vliegt in brand op de A28
Ik vind het vooral opvallend dat ie rustifg de tijd neemt om te stoppen. Ik denk dat ik de Moeder aller Noodstops had gemaakt op die vluchtstrook

53 kudos 2026-06-18 20:23:32 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Hij is gaan filmen zodra die mafklapper kwam janken dat hij in de dames-wc stond. Lul heeft ook de politie al aan de lijn. De vrouw op de achtergrond is de manager van de tankstationwinkel en die biedt ook haar excuses aan voor het gedrag van die kloothommel.

Kudos voor papa dat ie zo rustig blijft, waarschijnlijk vooral om de kinderen niet nóg meer overstuur te maken.

Ik had die lul achteraf nog wel wat te vertellen gehad.

-3 kudos 2026-06-18 20:16:54 op Amazon bezorger met kronkel in koppie
Ik had die pleurislijer gesloopt. Helemaal de tering geschopt. En dan zijn baas bellen dat ze die kutbus voor mijn huis op moeten komen halen.

-4 kudos 2026-06-18 20:14:09 op Gaat niet meer goedkomen met deze gasten
In elk geval heef hij het reactievermogen van een naaktslak gekoppeld aan een stevig onvermogen om te anticiperen. Lijkt me geen goed recept voor een goed en veilig weggebruiker.

11 kudos 2026-06-18 09:37:20 op You bloody in een nieuw jasje
Zeer bevredigend videootje. Jammer dat het stopte want ik wilde ook wel zien hoe ze hem in elkaar gerost hebben omdat hij zich bleef verzetten.

-2 kudos 2026-06-16 13:00:56 op Ik heb geen outfit..
@Creatieloos | 16-06-26 | 12:58: Of "Vandaag heb ik dit slang aan"

-3 kudos 2026-06-15 17:21:25 op Crisis in het onderwijs
Hij heeft groot gelijk. Dat gejank van leerkrachten over werkdruk. Hou toch op. Ga eens in een gewone werkkring kijken, dan zie je dat je helemaal niks te klagen hebt.

-3 kudos 2026-06-15 17:18:10 op Kokhalzen
Dan moet je vragen of hij zich wat vaker wast dan alleen met Kerstmis.

1 kudos 2026-06-14 15:33:26 op Vertrekken in style
@LieverSudoDanZwitsal | 14-06-26 | 08:16: Is toch anders. Gewoon, dit kunnen zonder daar allemaal attributen voor nodig te hebben. Je loopt over straat en denkt "weet je wat, ik vlieg gewoon even een stukje". En dat dan gewoon dóen.

0 kudos 2026-06-14 15:32:00 op Ik kom te laat op werk volgens mij
@Het Vragevuur | 14-06-26 | 08:39: Jij hebt duidelijk nog niets te maken met mensen met dementie. Prijs je gelukkig. En verdiep je er eens in zodat je weet hoe je er mee om moet gaan als het wel zo ver is.

-52 kudos 2026-06-14 03:27:47 op Het is weekend!
Nah. Beetje raar kleine tietjes en nog een heel eind uit elkaar ook. Misschien over een paar jaar nog eens bellen.

-1 kudos 2026-06-14 03:22:15 op Ik kom te laat op werk volgens mij
@TheDuchess | 13-06-26 | 20:50: Het is geen dementerende.
Vul een andere ziekte in en je snapt het.
"Ik ben griepend."
"Ik ben kankerend"
"Ik ben MS'en"

-3 kudos 2026-06-14 03:21:01 op Ik kom te laat op werk volgens mij
@Loosecanon | 13-06-26 | 22:05: Nou en of. Je kunt iemand heel erg verdrietig maken als je niet juist met de situatie omgaat.

Het is trouwens geen demente persoon maar een persoon met dementie. De ziekte definieert niet wie of wat hij is.

0 kudos 2026-06-14 03:18:50 op Ik kom te laat op werk volgens mij
Heel goed. Ik had ook wat moeite met de wijze waarop de zoon zijn vader toesprak. Het is beter om even "mee te gaan" met de man. "Ja pap, het is al wel laat maar we bellen straks wel even en dan is het wel in orde." - Enige tijd later is de verwarring weer weg en dan maakt hij zich niet meer druk over te laat komen. Meteen benadrukken dat iemand met dementie het helemaal fout heeft, zorgt voor erg veel onrust.

41 kudos 2026-06-14 03:04:39 op Vertrekken in style
Als ik zoiets zie denk ik alleen maar "wat moet het gaaf zijn als je dat kunt."

-13 kudos 2026-06-13 12:26:30 op Kinderbrommer op je auto
Bestuurder van het blauwe autootjes is waarschijnlijk een Amerikaan. Die hebben altijd 3 werkdagen nodig om een auto tot stilstand te brengen.

1 kudos 2026-06-12 23:15:44 op Bang in de achtbaan
@Mineranaalwater | 12-06-26 | 21:46: "Too" maar vooruit, ik moest er toch om lachen dus plusje.