DumpStats voor GraafSteno

135,346 +159188 -23842

Kudos

#310 (Top 0.0970%)

Kudos/dag 51.5
Kudos/reaguursel 17.29
Meeste kudos op 1 reaguursel 2123
Minste kudos op 1 reaguursel -389

7,826

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.98
Topreaguursels 37
Woorden per reaguursel 21.7
Reacties per reaguursel 0.48
Meeste reaguursels op 1 dag 29
Aantal x weggejorist 81
Geregistreerd op 28-03-2019
Eerste reactie op 28-03-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-07 10:19:26 op Man doet lijm in sleutelgat
En sinds wanneer mag je goddomme niet gewoon voor je eigen voordeur een peuk roken?

8 kudos 2026-06-07 10:17:49 op Tette in de slingshot
"Daar gaat een stokbrood overdwars in" zeiden wij dan.

1 kudos 2026-06-07 10:15:07 op Zeg baas
@prakkert | 06-06-26 | 23:44: De automaat in P zetten is een handeling waar ik niet eens meer bij nadenk, net zoals het aanzetten van de "handrem". Ik kan mij gewoon echt niet voorstellen dat je zoiets vergeet.

0 kudos 2026-06-07 10:13:30 op Onderweg naar het festival
@Nietstemelden | 07-06-26 | 08:21: Ik denk dat ie nog nooit een snelweg van dichtbij gezien heeft.

6 kudos 2026-06-07 10:11:47 op Vechten in Mallorca
Kennelijk gaan mensen op "vakantie" naar Mallorca om elkaar daar dood te slaan? Binnenkort weer zo'n rechtszaak met een laffe teringlijer die alles ontkent?

12 kudos 2026-06-06 22:02:48 op Zeg baas
Mensen die de handrem vergeten. Ik ga ze echt nooit begrijpen.

7 kudos 2026-06-06 14:01:48 op Onderweg naar het festival
Ze staan daar ook heerlijk veilig. Helemaal geen gevaar. Lekker blijven chillen mensen, niks aan de hand, we staan alleen maar naast een bus op de vluchtstrook met geen enkele uitweg als die bus straks door een vrachtwagen wordt geramd ofzo.

-36 kudos 2026-06-05 23:03:36 op Knikkende knieën
Meneer mankeert niks maar realiseert zich direct dat hier geld te halen is, daarom gaat ie snel op zijn knieën zitten en net doen alsof hij gewond is.

4 kudos 2026-06-05 14:11:10 op Olé
GO BULL!

20 kudos 2026-06-05 12:58:22 op Bootje wisselen op het Gooimeer
Dit is er echt weer zo eentje in de serie "wat zullen we nou in jezusnaam weer eens bedenken?"

29 kudos 2026-06-05 10:45:03 op Lekker goedkope step bij Ali gekocht
Onder welke steen moet je hebben geleefd als je in die situatie je telefoon pakt om te gaan filmen, terwijl je vent eerst uitgebreid een fucking tasje van het stuur gaat halen om vervolgens besluiteloos heen en weer te gaan lopen, in plaats van dat je dat kutding bij de eerste rookpluim naar buiten sodemietert omdat IEDEREEN weet dat die dingen tamelijk explosief ontbranden en bijna niet te blussen zijn?

25 kudos 2026-06-04 22:41:24 op Falen is geen optie
Ze hadden je moeder moeten steriliseren voor ze je moeder werd, maar ja zo willen we allemaal wel eens wat.

0 kudos 2026-06-04 22:38:30 op Avondvierdaagse in de buurt
Oh met zo'n briefje ram ik die knop wel even vast met een paperclip. Asociale klojo.

-26 kudos 2026-06-04 22:31:08 op Gasbiempje in Mexico
Even wat anders hoor: weet iemand waar de papieren rietjes zijn? Ik heb al in alle keukenkastjes gekeken.

6 kudos 2026-06-04 10:53:57 op Vliegtuigspotten vanuit huis
Nee niet of, maar wel wát. En waar het vandaan komt of heen gaat. Vliegtuignerds vinden dat leuk.

29 kudos 2026-06-04 00:21:30 op Dikke bak heb je daar
Die zogenaamde "supercars" zitten nog beroerder in elkaar dan een plastic ladenkastje van de Action.

7 kudos 2026-06-04 00:18:16 op Ik ben bij een kunstexpositie
En dan kom je thuis en dan vragen ze "en? Was 't mooi?"
Wat moet je dan zeggen? Iets zweverigs om te verhullen dat je naar absoluut bespottelijke BULLSHIT hebt zitten kijken waar je ook nog een kaartje voor moest kopen?

12 kudos 2026-06-04 00:11:18 op Haha mis
Het is niet eens sport. Zwakbegaafdenvermaak is het.

430 kudos 2026-06-03 19:59:11 op Die ene NSB-collega
Niks NSB. Ja er wordt op neergekeken maar de hufters die strontlazerus straks iemand doodrijden zijn nog veel lager. Autorijden? Dan NUL drank in je lazer.

25 kudos 2026-06-03 16:47:18 op Lekker ontspannen voor de vrouwtjes
Ik word fysiek onpasselijk van vrouwen die bij het grijnzen 3 centimeter tandvlees boven hun tanden laten zien.

En van dit soort zweefteven krijg ik vanzelfsprekend gewoon jeuk. Eerst hoop je nog dat het satire is, maar dit bestaat dus echt. Ik ken zo iemand. Snoeihard uit mijn vriendenkring geschopt natuurlijk, toen ze dit soort achterlijk gezemel begon te posten op Instagram.

-25 kudos 2026-06-03 10:58:50 op Fijne dinsdag allemaal
Dat zijn wel héél slappe tieten of iets te vloeibare implantaten. Als die dat badpak uitdoet liggen haar tepels op haar voeten?

43 kudos 2026-06-03 10:55:19 op Bodycam beelden neergestoken Britse student
Ik ga hier uit zelfbescherming maar niet naar kijken. Niet omdat ik niet tegen de beelden zou kunnen, maar ik zou mij er ontzettend kwaad om maken en dat is niet goed voor mijn hart.

De dader heeft inmiddels levenslang, zijn moeder wordt nog berecht wegens medeplichtigheid (die gore HOER kwam nog even ter plaatse om het mes van haar zoon weg te moffelen) - zie je nou maak ik me toch al kwaad.

Henry Nowak. Zeg zijn naam.

118 kudos 2026-06-03 10:48:13 op Dashboard van de dag
Het feit dat het de "invoeger" kennelijk totaal niet kon schelen dat zijn spiegel er af was gereden en hij bijna zijn hand kwijt was, doet vermoeden dat het autootje waar hij in rijdt gejat is en dat hij na het invoegen van plan was de dashcammer tot stoppen te dwingen om hem vervolgens even te beroven.

4 kudos 2026-06-01 23:37:57 op BMW pauper
Hier is niemand aan het linksplakken, met je "lamlul". Kennelijk heb je zelf geen rijbewijs en weet je niet hoe het er op een dashcam uitziet als je volkomen normaal een inhaalactie doet.

4 kudos 2026-06-01 23:36:48 op BMW pauper
Me zolen. Ik ga dus écht niet harder rijden ("sneller handelen" noem jij het) omdat jij met je micropenisje zonodig te hard wilt rijden. OP is aan het inhalen, en je blijft er maar gewoon even achter met je opgeblazen egootje.

21 kudos 2026-06-01 23:35:20 op BMW pauper
Dashcammer zit niet onnodig op de linkerbaan.

1 kudos 2026-06-01 10:00:48 op Matras met karakter
1 jaar oud. Wat de neuk heb je dan uitgespookt in dat bed? Wil ik het weten?

19 kudos 2026-05-31 01:33:38 op Een stier boos maken?
Ik hoop dat die teringlijer hier nog heel lang last van houdt.
Achterlijk kutland met achterlijke en barbaarse 'tradities'

-1 kudos 2026-05-28 23:09:40 op Hoorn in je harses
Daar had je wel even eerder op mogen letten, paardenlul.
Ach ja, het bevestigt alleen maar weer dat boeren geen reet om dieren geven.

25 kudos 2026-05-28 22:27:12 op Heb je een bonnetje?
"Oh, NOW you're getting outta line"
Nee hoor. "He's just getting started"

19 kudos 2026-05-28 22:26:17 op Heb je een bonnetje?
"I'm gonna call corporate" - standaard Karen-dreigement.

3 kudos 2026-05-21 00:10:19 op 50% korting voor transgenders
@S² | 20-05-26 | 16:29: Niks treurig. Perfecte illustratie van hoe bezopen die hele discussie is.