DumpStats voor GraafSteno

135,954 +159988 -24034

Kudos

#308 (Top 0.0964%)

Kudos/dag 51.4
Kudos/reaguursel 17.2
Meeste kudos op 1 reaguursel 2123
Minste kudos op 1 reaguursel -389

7,904

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.99
Topreaguursels 37
Woorden per reaguursel 21.7
Reacties per reaguursel 0.48
Meeste reaguursels op 1 dag 29
Aantal x weggejorist 82
Geregistreerd op 28-03-2019
Eerste reactie op 28-03-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-24 15:24:58 door fietsemakert op BAMMM!!!
Waarom een noodstop, die band is niet meer te redden hoor.

1 kudos 2026-06-24 13:33:58 door baldiebla1 op Vetzakken in de sportschool
Wacht. Jij vindt anderen dom, omdat dit wijf niet fatsoenlijk uit haar woorden kan komen en 52 seconden nodig heeft om iets te vertellen waar ik 3 seconden voor nodig heb? Maar de ANDEREN zijn dom? Toch?

0 kudos 2026-06-24 13:27:06 door Forza_Ruud_Krol op Vetzakken in de sportschool
En dat doet ze op een manier die het behang doet krullen.
Ze kan het wel goed bedoelen maar het is niet om aan te zien en niet om aan te horen.

1 kudos 2026-06-20 11:20:08 door antiWAP op Wil je net oversteken
Ik ben een ervaren bestuurder en laat de auto altijd in de versnelling staan zonder handrem erop. Moet ik mijn rijbewijs nu ook inleveren?

-1 kudos 2026-06-20 09:58:23 door De_wijze_jongeman op Wil je net oversteken
Je hebt gelijk hoor. Dat is echt iets wat je niet kan vergeten. Maar als ik zie hoe mensen autorijden, verbaast het me verder niet.

31 kudos 2026-06-20 09:33:23 door Ch33zus op Wil je net oversteken
Als we van iedereen die een keer een foutje maakt het rijbewijs afpakken zal het lekker rustig worden op de weg!

9 kudos 2026-06-19 23:19:33 door Skyline op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
Misschien moet die klapmongool van een bezorger gewoon aanbellen. En op veel plaatsen is het helaas noodzakelijk om je erf af te sluiten, want er zijn een hoop mensen in ons landje die denken dat ze alles maar gewoon mee mogen nemen.

8 kudos 2026-06-15 16:36:52 door Pasta_Fari op Crisis in het onderwijs
Loop jij ff n weekje met een leerkracht mee. Met 30 klierende kids voor je neus en daarna ook nog zeurende ouders en alerlei instanties om de 6 kids met rugzakje (adhd, autisme, dislectie, discalculie, etc) te bespreken en gepast onderwijs te kunnen geven in je eentje.. Dan kruip je op je blote knietjes terug naar je luizenbaantje

1 kudos 2026-06-14 13:33:26 door GraafSteno op Vertrekken in style
@LieverSudoDanZwitsal | 14-06-26 | 08:16: Is toch anders. Gewoon, dit kunnen zonder daar allemaal attributen voor nodig te hebben. Je loopt over straat en denkt "weet je wat, ik vlieg gewoon even een stukje". En dat dan gewoon dóen.

1 kudos 2026-06-13 06:18:40 door altijd-guus op John Deere 2954D
Je bent gewoon jaloers dat jij niet zo'n ding hebt om zinloos mee te spelen....

0 kudos 2026-06-07 09:57:05 door Tochmaardan op Zeg baas
Bij de wat luxere auto's staan de wielen geblokkeerd als het linkerportier open staat en kan dit dus niet gebeuren.

1 kudos 2026-06-07 08:15:07 door GraafSteno op Zeg baas
@prakkert | 06-06-26 | 23:44: De automaat in P zetten is een handeling waar ik niet eens meer bij nadenk, net zoals het aanzetten van de "handrem". Ik kan mij gewoon echt niet voorstellen dat je zoiets vergeet.

-6 kudos 2026-06-06 21:44:31 door prakkert op Zeg baas
Soms zijn de knopjes waarmee je de automatische versnellingsbak en handrem bedient ietwat klein en pietlutterig. Het fysiek aantrekken van een handrem mis ik dan wel en kijk 2 keer of het handrem- of P -lampje brandt.

1 kudos 2026-06-06 13:51:04 door Gregovic op Onderweg naar het festival
@Uhoortnogvanons | 06-06-26 | 14:37: De kans dat een vrachtwagenchauffeur half over de vluchtstrook rijd terwijl hij afgeleid is omdat hij koffie aan het zetten is en de magnetron piept omdat zijn lunch warm is, is 100%. Dat gebeurd gewoon dagelijks in ons land wel ergens. Als er dan toevallig een bus op de vluchtstrook stil staat is de ravage enorm. Als er dan ook nog eens mensen rustig naast die bus op de vluchtstrook staan gaan er geheid gewonden vallen. Dat heeft niets met "rubberen tegel generatie" te maken en alles met een beetje gezond verstand en door praktijkervaring ingegeven cynisme over de kwaliteiten van de gemiddelde (vrachtwagen)chauffeur in Nederland.

-4 kudos 2026-06-06 12:37:13 door Uhoortnogvanons op Onderweg naar het festival
Dit is echt een reactie van de hedendaagse rubberen tegelgeneratie. Die mensen staan daar prima. De kans dat er een tweemotorig vliegtuigje bovenop de bus knalt is nog groter.

-2 kudos 2026-06-06 09:54:24 door vansuyle.com op Knikkende knieën
Dat zou best nog weleens kunnen. Zag daar laatst nog een video over hoe dat gaat in China.

2 kudos 2026-06-03 20:18:52 door gebruikerB100 op Die ene NSB-collega
@jan1000001 | 03-06-26 | 20:28: Dan zal dat wel te zien zijn op een blaastest. Dus wat is je punt?

-19 kudos 2026-06-03 19:18:58 door Drildeur op Die ene NSB-collega
'NUL'? Nee, onder de wettelijke limiet. Daar is over nagedacht, dus dat is veilig.

-40 kudos 2026-06-03 18:28:15 door jan1000001 op Die ene NSB-collega
Ja, tenzij "heeuul erg dronken zijn" 2 biertjes zijn en deze collega gewoon de kuthoer van de zaak is die even alle kentekens doorgeeft en het niet trekt dat haar collega´s te veel lol hebben. (En ga nou niet doen of dit soort mensen niet bestaan)

4 kudos 2026-06-01 08:17:47 door Routine op Matras met karakter
Je stelt wel de vraag, dus iets in mij zegt dat je dat wilt inderdaad.

0 kudos 2026-05-29 10:28:02 door Het Vragevuur op Hoorn in je harses
Leuk dat jij wel van dieren houdt, maar wel verontrustend dat je daarbij direct aan paardenlullen denkt...