135,954 +159988 -24034
Kudos
#308 (Top 0.0964%)
| Kudos/dag | 51.4 |
| Kudos/reaguursel | 17.2 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2123 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -389 |
135,954 +159988 -24034
Kudos
#308 (Top 0.0964%)
| Kudos/dag | 51.4 |
| Kudos/reaguursel | 17.2 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2123 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -389 |
7,904
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.99 |
| Topreaguursels | 37 |
| Woorden per reaguursel | 21.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.48 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 29 |
| Aantal x weggejorist | 82 |
| Geregistreerd op | 28-03-2019 |
| Eerste reactie op | 28-03-2019 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-24 15:24:58 door fietsemakert op BAMMM!!!
Waarom een noodstop, die band is niet meer te redden hoor.
1 kudos 2026-06-24 13:33:58 door baldiebla1 op Vetzakken in de sportschool
Wacht. Jij vindt anderen dom, omdat dit wijf niet fatsoenlijk uit haar woorden kan komen en 52 seconden nodig heeft om iets te vertellen waar ik 3 seconden voor nodig heb? Maar de ANDEREN zijn dom? Toch?
0 kudos 2026-06-24 13:27:06 door Forza_Ruud_Krol op Vetzakken in de sportschool
En dat doet ze op een manier die het behang doet krullen.
Ze kan het wel goed bedoelen maar het is niet om aan te zien en niet om aan te horen.
-1 kudos 2026-06-20 12:08:47 door Rozemary op Wil je net oversteken
doe ook nooit de handrem erop
1 kudos 2026-06-20 11:20:08 door antiWAP op Wil je net oversteken
Ik ben een ervaren bestuurder en laat de auto altijd in de versnelling staan zonder handrem erop. Moet ik mijn rijbewijs nu ook inleveren?
-1 kudos 2026-06-20 11:02:33 door kabbelend-kontwater op Wil je net oversteken
dus alles wat je ooit fout gedaan hebt doe je niet meer?
27 kudos 2026-06-20 10:08:42 door spiderman op Oldskool pistool speelgoed
Gaat niet werken want Rick heeft geen wapenvergunning en mag alleen wapens van voor 1896 kopen
4 kudos 2026-06-20 10:04:42 door prachtigmachtigmooi op Wil je net oversteken
Niet meteen oordelen als je niet precies weet wat er is gebeurt. kan ook een technisch probleem zijn
-1 kudos 2026-06-20 09:58:23 door De_wijze_jongeman op Wil je net oversteken
Je hebt gelijk hoor. Dat is echt iets wat je niet kan vergeten. Maar als ik zie hoe mensen autorijden, verbaast het me verder niet.
31 kudos 2026-06-20 09:33:23 door Ch33zus op Wil je net oversteken
Als we van iedereen die een keer een foutje maakt het rijbewijs afpakken zal het lekker rustig worden op de weg!
26 kudos 2026-06-20 09:31:54 door redthehaghue op Wil je net oversteken
Makkelijk lullen met je fiets.
9 kudos 2026-06-19 23:19:33 door Skyline op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
Misschien moet die klapmongool van een bezorger gewoon aanbellen. En op veel plaatsen is het helaas noodzakelijk om je erf af te sluiten, want er zijn een hoop mensen in ons landje die denken dat ze alles maar gewoon mee mogen nemen.
0 kudos 2026-06-19 12:21:09 door ApoIIyon op Amazon bezorger met kronkel in koppie
En dat terwijl je 'a' en 'd' spamt op je toetsenbord om het hoekje huh...
1 kudos 2026-06-19 07:10:15 door SkinnyPete op Amazon bezorger met kronkel in koppie
Gevaarlijke man dit!
3 kudos 2026-06-18 23:23:20 door Balloze binnenkater op Spiegeloefening voor reaguurders
Niet zo giftig doen, ook voor jou is er een verwerkingsproces.
8 kudos 2026-06-15 16:36:52 door Pasta_Fari op Crisis in het onderwijs
Loop jij ff n weekje met een leerkracht mee. Met 30 klierende kids voor je neus en daarna ook nog zeurende ouders en alerlei instanties om de 6 kids met rugzakje (adhd, autisme, dislectie, discalculie, etc) te bespreken en gepast onderwijs te kunnen geven in je eentje.. Dan kruip je op je blote knietjes terug naar je luizenbaantje
0 kudos 2026-06-15 15:56:42 door wiesollichdassagen op Crisis in het onderwijs
... en kom vanzelf opgebrand thuis te zitten
12 kudos 2026-06-15 15:38:26 door Skittle2mars op Crisis in het onderwijs
in dat geval: draag je steentje bij en ga het onderwijs in!
1 kudos 2026-06-14 13:33:26 door GraafSteno op Vertrekken in style
@LieverSudoDanZwitsal | 14-06-26 | 08:16: Is toch anders. Gewoon, dit kunnen zonder daar allemaal attributen voor nodig te hebben. Je loopt over straat en denkt "weet je wat, ik vlieg gewoon even een stukje". En dat dan gewoon dóen.
6 kudos 2026-06-14 06:50:45 door TommyTeleshopping op Vertrekken in style
Probeer maar, misschien kan je het
29 kudos 2026-06-14 06:43:35 door Paymaster op Het is weekend!
Ik zou niet op een telefoontje wachten als ik jou was.
-3 kudos 2026-06-14 06:16:32 door LieverSudoDanZwitsal op Vertrekken in style
Ga wingsuiten
1 kudos 2026-06-13 06:18:40 door altijd-guus op John Deere 2954D
Je bent gewoon jaloers dat jij niet zo'n ding hebt om zinloos mee te spelen....
1 kudos 2026-06-12 12:21:01 door BlauwePunt op Echte liefde is
Lekker met Ronot naar de Mekdononts.
3 kudos 2026-06-12 11:01:08 door ZoltarTheMagnificent op Busje voor binnenstad milieuzone
Daar heeft hij een apart tankje en knopje voor. Maar dat mag natuurlijk niet op camera. Ik zou er i.i.g. niet vlak achter fietsen.
-5 kudos 2026-06-12 09:28:20 door macflipper op Echte liefde is
Macdoonald Trump, of breng ik hem nu op een idee?
1 kudos 2026-06-08 21:57:46 door Sjaakklapperkaak op Aftermath burenruzie Burgum
En Jakob?
14 kudos 2026-06-08 10:10:44 door Gimobe op Aftermath burenruzie Burgum
Geen vragen over Bianca?
0 kudos 2026-06-07 09:57:05 door Tochmaardan op Zeg baas
Bij de wat luxere auto's staan de wielen geblokkeerd als het linkerportier open staat en kan dit dus niet gebeuren.
1 kudos 2026-06-07 08:15:07 door GraafSteno op Zeg baas
@prakkert | 06-06-26 | 23:44: De automaat in P zetten is een handeling waar ik niet eens meer bij nadenk, net zoals het aanzetten van de "handrem". Ik kan mij gewoon echt niet voorstellen dat je zoiets vergeet.
0 kudos 2026-06-07 08:13:30 door GraafSteno op Onderweg naar het festival
@Nietstemelden | 07-06-26 | 08:21: Ik denk dat ie nog nooit een snelweg van dichtbij gezien heeft.
0 kudos 2026-06-07 06:21:11 door Nietstemelden op Onderweg naar het festival
@Uhoortnogvanons | 06-06-26 | 14:37: Jij hebt duidelijk nog nooit op de vluchtstrook stil gestaan.
-6 kudos 2026-06-06 21:44:31 door prakkert op Zeg baas
Soms zijn de knopjes waarmee je de automatische versnellingsbak en handrem bedient ietwat klein en pietlutterig. Het fysiek aantrekken van een handrem mis ik dan wel en kijk 2 keer of het handrem- of P -lampje brandt.
0 kudos 2026-06-06 15:13:58 door Uhoortnogvanons op Onderweg naar het festival
Dagelijks nog wel. Wat een onzin.
1 kudos 2026-06-06 13:51:04 door Gregovic op Onderweg naar het festival
@Uhoortnogvanons | 06-06-26 | 14:37: De kans dat een vrachtwagenchauffeur half over de vluchtstrook rijd terwijl hij afgeleid is omdat hij koffie aan het zetten is en de magnetron piept omdat zijn lunch warm is, is 100%. Dat gebeurd gewoon dagelijks in ons land wel ergens. Als er dan toevallig een bus op de vluchtstrook stil staat is de ravage enorm. Als er dan ook nog eens mensen rustig naast die bus op de vluchtstrook staan gaan er geheid gewonden vallen. Dat heeft niets met "rubberen tegel generatie" te maken en alles met een beetje gezond verstand en door praktijkervaring ingegeven cynisme over de kwaliteiten van de gemiddelde (vrachtwagen)chauffeur in Nederland.
-4 kudos 2026-06-06 12:37:13 door Uhoortnogvanons op Onderweg naar het festival
Dit is echt een reactie van de hedendaagse rubberen tegelgeneratie. Die mensen staan daar prima. De kans dat er een tweemotorig vliegtuigje bovenop de bus knalt is nog groter.
-2 kudos 2026-06-06 09:54:24 door vansuyle.com op Knikkende knieën
Dat zou best nog weleens kunnen. Zag daar laatst nog een video over hoe dat gaat in China.
1 kudos 2026-06-05 11:32:16 door Creatieloos op Bootje wisselen op het Gooimeer
Volgende keer houdt hij een bosje bloemen vast.
0 kudos 2026-06-04 07:50:13 door Lekkerwijf op Dikke bak heb je daar
en zo'n ladenkastje is al niet veilig op de weg
-1 kudos 2026-06-03 21:12:33 door Stomtoevallig op Die ene NSB-collega
@gebruikerB100 | 03-06-26 | 22:18: Hij was op het feestje en had drie biertjes op.
2 kudos 2026-06-03 20:18:52 door gebruikerB100 op Die ene NSB-collega
@jan1000001 | 03-06-26 | 20:28: Dan zal dat wel te zien zijn op een blaastest. Dus wat is je punt?
-19 kudos 2026-06-03 19:18:58 door Drildeur op Die ene NSB-collega
'NUL'? Nee, onder de wettelijke limiet. Daar is over nagedacht, dus dat is veilig.
-21 kudos 2026-06-03 18:37:18 door John McClane op Die ene NSB-collega
@jan1000001 | 03-06-26 | 20:28: twee biertjes is ook te veel. 1 ook.
-40 kudos 2026-06-03 18:28:15 door jan1000001 op Die ene NSB-collega
Ja, tenzij "heeuul erg dronken zijn" 2 biertjes zijn en deze collega gewoon de kuthoer van de zaak is die even alle kentekens doorgeeft en het niet trekt dat haar collega´s te veel lol hebben. (En ga nou niet doen of dit soort mensen niet bestaan)
-2 kudos 2026-06-03 14:57:08 door Mister-mistur op Lekker ontspannen voor de vrouwtjes
links is waar je duim rechts zit. Of vindt je het prima om naar 30 cm² tandvlees te kijken?
1 kudos 2026-06-03 14:54:27 door Mosie op Lekker ontspannen voor de vrouwtjes
Rechts is waar je duim links zit
6 kudos 2026-06-03 09:00:32 door Bertus_Butsers op Fijne dinsdag allemaal
Gewoon lekkere dikke echte tieten zijn dan
4 kudos 2026-06-01 08:17:47 door Routine op Matras met karakter
Je stelt wel de vraag, dus iets in mij zegt dat je dat wilt inderdaad.
3 kudos 2026-05-31 06:45:56 door HandSolo op Fietser bijna onder de tram Goudenregenstraat Den Haag
Opgenomen van een monitor, want uploader is incapabel.
0 kudos 2026-05-29 10:28:02 door Het Vragevuur op Hoorn in je harses
Leuk dat jij wel van dieren houdt, maar wel verontrustend dat je daarbij direct aan paardenlullen denkt...