DumpStats voor baldiebla1

4,804 +5395 -591

Kudos

#14270 (Top 4.4652%)

Kudos/dag 1.89
Kudos/reaguursel 6.79
Meeste kudos op 1 reaguursel 115
Minste kudos op 1 reaguursel -57

707

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.28
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 18.9
Reacties per reaguursel 0.03
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 11-07-2019
Eerste reactie op 11-07-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-24 15:33:58 op Vetzakken in de sportschool
Wacht. Jij vindt anderen dom, omdat dit wijf niet fatsoenlijk uit haar woorden kan komen en 52 seconden nodig heeft om iets te vertellen waar ik 3 seconden voor nodig heb? Maar de ANDEREN zijn dom? Toch?

1 kudos 2026-06-24 15:21:49 op Picobello zwembadbouw
@Uhoortnogvanons | 24-06-26 | 15:09: Oh jochie toch, je zou eens moeten weten waar het woord balkon vandaan komt.

6 kudos 2026-06-22 14:28:24 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Stap waar overheen? Waar heb je het over? Wie is deze sloerie? Als ik daar toevallig zou zijn geweest, dan was ik niet naar achteren gegaan. En wat dan? Daar gaat dit domme wijf niks aan veranderen hoor. Met der grote bakkes.

3 kudos 2026-06-19 17:23:14 op Volvo boomer wilt boekje lezen
@Rikkert223 | 19-06-26 | 15:19: Ik weet niet op welke kleuterschool je dat geleerd hebt, maar daar is niets van waar.

4 kudos 2026-06-19 16:30:31 op Vader helpt zijn kleine meisjes
@knielen4allah | 19-06-26 | 12:06: Jij hebt een ontzettend versimpelde kijk op de waarheid. Je zou wellicht goed gedijen in the land of the free.

6 kudos 2026-06-16 15:41:47 op Stop met ozempic
Je hebt er nog niet echt gevoel voor, Arie: dat moppen tappen.

5 kudos 2026-06-16 15:37:11 op Diplomatieke van Dijk over de drinkpauzes
@konijn55 | 16-06-26 | 15:30: Dat is niet wat hij zei. Maar verder: ja, het is een groot goed in Nederland dat de publieke omroepen alleen Ster-reclames uitzenden, en programma's NOOIT onderbreken. Dat is niet gisteren verzonnen.

4 kudos 2026-06-14 22:00:04 op Je bent een worst
Ja prima, maar dat doe je maar lekker in je eigen land.

1 kudos 2026-06-11 20:44:42 op Omar Artan weer thuis in Somalië
@Roelofp | 11-06-26 | 18:33: Hij had een "visum". Het is voor ons Nederlanders allemaal een beetje raar (of althans, voor mij), maar Amerika speelt geen spelletjes. Dus met een "visum" mag je het proberen. Met een echt visum was er sowieso geen probleem geweest, maar dat had hij niet.

1 kudos 2026-06-09 16:32:56 op Tate broers krijgen schietles in Rusland
@very-ferry | 09-06-26 | 15:42: Ja, crimineel ja. Of dat nou juridisch te bewijzen is of niet, ik mag hopen dat je zelf ook wel snapt dat de centjes voor die Bugatti: 1. niet van hem zijn, en 2. niet eerlijk verdiend zijn.

4 kudos 2026-06-06 18:22:57 op Is dat een DJ-set?
@PrinsAssepoester | 06-06-26 | 14:12: Dat is niet hoe hij dat bedoelde.

5 kudos 2026-06-06 16:44:22 op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
Hoezo dan? Die streep eronder is juridisch gezien. Ze hoeft niet meer terug de gevangenis in. Dat zegt HELEMAAL NIETS over haar sociale leven. Zij is kut, want zij heeft dingen gedaan die kut zijn. Of je daarvoor een straf heb gekregen maakt mij geen zak uit. Je blijft kut. Net als Volkert v/d Graaf. Blijft kut. Al met al zijn Anna Dobber en Volkert v/d Graaf erg vergelijkbaar. Nutteloze mensen met een moraal en ethiek waar ik en vele anderen van huiveren.

7 kudos 2026-06-06 16:27:48 op Nieuwe tactiek tegen Ulu Spor: gewoon niet komen opdagen
@menniehoennie | 06-06-26 | 14:52: Ooit gedacht dat er ook mensen met hersenen zijn die met lede ogen aanzien hoe onze cultuur wordt verneukt? Ik heb meer met die "dommies", dan met zogenaamd "slim" volk dat de nuance er telkens bij moet halen om aan te geven dat het allemaal niet zo'n groot probleem is.

2 kudos 2026-06-04 16:14:12 op Die ene NSB-collega
@Duistereridder | 04-06-26 | 13:40: Los van dit filmpje: het zijn absoluut niet de "deugkneuzen" die de wereld redden.

1 kudos 2026-06-04 15:54:40 op Filmpje maken voor de socials
@Nordic_Stalker | 04-06-26 | 15:48: Je hebt het niveau van je grap te hoog ingezet. Ach joh, niet geschoten is altijd mis.

5 kudos 2026-06-02 23:11:19 op Oudere broer Jos Leijdekkers uitgeleverd door Turkije
@Vanderlinde | 02-06-26 | 23:02: "Alles wordt gepakt". Tegelijkertijd geven organisaties aan dat er nog nooit zo'n grote toestroom en opslag van cocaine in Europa is. Conclusie: justitie klungelt lekker wat aan.

2 kudos 2026-06-02 22:57:16 op Oudere broer Jos Leijdekkers uitgeleverd door Turkije
Jos gaat nooit gepakt worden. Die zal wellicht een deal sluiten met OM voor een paar jaartjes brommen, maar anders dan dat heeft justitie echt geen schijn van kans tegen zo'n gast. We spreken hier over iemand die naar schatting tussen een half miljard en een miljard aan vermogen heeft he...

-5 kudos 2026-06-02 22:51:55 op Oudere broer Jos Leijdekkers uitgeleverd door Turkije
@Kreezielepiet | 02-06-26 | 22:50: Jij hebt geen idee denk ik. Laatste foto's van een paar weken terug ziet ie er sportief uit. Veel afgevallen. Weinig stress. Leuke mensen om hem heen. Goed eten. Ik zeg: Go Jos! Iemand moet het doen...

1 kudos 2026-05-29 00:51:38 op Wat moet je met algemene kennis
@Kneiterlinks | 28-05-26 | 23:07: En alle respect naar jouw oma. Voor mijn oma hetzelfde. Beiden dom, maar wel lief.

17 kudos 2026-05-29 00:46:02 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
@Tijnewijn | 28-05-26 | 23:39: Onzin, rot een eind op! Laat zien dan. Welke Islamitische organisatie bekommert zich over vluchtingen ongeacht afkomst? Christelijke organisaties kan ik er 20 van opnoemen. Jij kan mij nul Nederlandse Islamitische organisaties tonen. Met je geroeptoeter.

18 kudos 2026-05-29 00:35:48 op George, iets naar links... ja, nog meer... goed zo
Houd je de geile Afrikanen en Midden-Oostelingen dan binnen? Anders is het weer huilen met de pet op en krijgen we weer een of andere actie tegen vrouwengeweld, omdat alle mannen het probleem zijn...