DumpStats voor whatever247

3,154 +3266 -112

Kudos

#19261 (Top 6.0269%)

Kudos/dag 13.54
Kudos/reaguursel 13.31
Meeste kudos op 1 reaguursel 200
Minste kudos op 1 reaguursel -36

237

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.02
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 10.5
Reacties per reaguursel 0.43
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 02-11-2025
Eerste reactie op 04-11-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-23 09:44:53 op Geld maakt niet gelukkig?
Geld maakt niet gelukkig, maar het schijnt een kleine piemel aardig te compenseren.

21 kudos 2026-06-22 10:40:08 op BDM gaat gewoon door!
Gek genoeg vond ik het met T-shirt eigenlijk spannender.

38 kudos 2026-06-22 10:37:34 op Hittegolf!
Als een haardvuurtje op tv een warm gevoel kan geven, waarom zou een ventilator op tv dan geen verkoelend gevoel kunnen geven?

13 kudos 2026-06-22 10:34:35 op Mea Culpa Thijs Römer
De mening van de muur voegt ongeveer evenveel toe als zijn zelfreflectie. En een mea (maxima) culpa richting een betalend publiek? Dat excuus hoort bij de slachtoffers terecht te komen, samen met de door de overheid betaalde schadevergoeding.

-36 kudos 2026-06-19 13:14:25 op Volvo boomer wilt boekje lezen
De politie die op de middelste rijstrook blijft plakken en zich rechts laat inhalen door een Mercedes is ook een mooie bonus.

10 kudos 2026-06-15 20:12:03 op Zo moet voetbal
Voetbal is simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel voetballen.

39 kudos 2026-06-11 10:48:28 op Goeie techniek
+1 voor de kont, -5 voor de geënsceneerde bullshit.

42 kudos 2026-06-10 19:04:30 op Witte kerst in juni
Wat een ontiegelijk stelletje egoïstische klootzakken. Een beetje hagel en vervolgens doodleuk alle rijstroken blokkeren, het moet niet gekker worden.

1 kudos 2026-06-10 12:02:07 op Voetbal Cup
Een Wereld Kut is misschien nog leuker.

2 kudos 2026-06-09 16:37:12 op Kijk mij eens..
Wie (onder andere) zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.

101 kudos 2026-06-08 13:56:09 op Mag jouw vrouw…
"Mijn vrouw drinkt geen alcohol, dus ze mag die test sowieso weigeren." Interessant...daar brandt het licht, maar niemand is thuis.

8 kudos 2026-06-08 13:19:30 op In de islamosfeer...
Fascinerend hoe eenvoudig onzekerheid, afgunst en kleinburgerlijkheid ineens deugdzaam lijken zodra je er het label "geloof" op plakt, broer.

30 kudos 2026-06-08 11:29:18 op President Trump is boos.
Een man met het emotionele zelfbeheersingsniveau van een peuter die zijn favoriete speelgoed kwijt is. Dat zo iemand president van de Verenigde Staten is geworden, zegt helaas minstens zoveel over een deel van de kiezers als over hemzelf. Hard schreeuwen, boos kijken, scheldnamen verzinnen en iedereen afbranden die het niet met je eens is. Blijkbaar noemen we dat tegenwoordig leiderschap...arm land.

60 kudos 2026-06-06 11:38:39 op Is dat een DJ-set?
Volgens mij word ik oud...ik vond die "muziek" echt niet om aan te horen.

14 kudos 2026-06-04 09:17:42 op Hello ladies
Doodeng én ontzettend gaaf tegelijk.

1 kudos 2026-06-02 09:17:47 op Spelen met vuur
En de Darwin Award gaat dit jaar naar...rollebolle "Burning Man" Gijs.

176 kudos 2026-06-01 15:33:44 op Emotionele finish bij de Utrecht Marathon
De pijn in zijn ogen breekt gewoon mijn hart. Ik zit hier bijna te janken. Geen enkele ouder zou ooit zijn kind moeten overleven. Een dikke knuffel voor deze man.

15 kudos 2026-05-29 12:30:12 op Helpppp!!
Ik dacht even dat er een stoomlocomotief voorbij kwam. Wat het zo een achterlijke Roma-zakkenroller.

5 kudos 2026-05-26 10:57:13 op Mega classic van de dag
Katee Owen...wat een geweldig lekker ding was dat toch. De "Radar Love"-video vond ik trouwens beter.

3 kudos 2026-05-24 19:38:39 op Het leven met triple D
Als je niets kunt, word je influencer…of begin je aan OnlyFans.

8 kudos 2026-05-23 12:06:13 op RIP Rob Base
"Nu is er nog maar één"… nee, inmiddels geen enkele meer. E-Z Rock ligt al jaren onder de zoden. RIP.

1 kudos 2026-05-19 16:19:12 op Ik krijg geen KKlucht
Eigenlijk helemaal niet slecht. Het idee dat zo'n onderbelicht losertje dezelfde lucht als ik inademt, voelt toch niet helemaal prettig.

28 kudos 2026-05-17 20:53:42 op Weet je nog?
Ik mis stiekem nog steeds het "ohoh" van ICQ.

-10 kudos 2026-05-16 10:59:07 op Aarde laat scheetjes
Je zal er maar net lopen met je kinderwagen.