3,156 +3268 -112
Kudos
#19261 (Top 6.0269%)
| Kudos/dag | 13.55 |
| Kudos/reaguursel | 13.32 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 200 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -36 |
3,156 +3268 -112
Kudos
#19261 (Top 6.0269%)
| Kudos/dag | 13.55 |
| Kudos/reaguursel | 13.32 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 200 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -36 |
237
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.02 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 10.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.43 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 3 |
| Geregistreerd op | 02-11-2025 |
| Eerste reactie op | 04-11-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
6 kudos 2026-06-22 11:50:56 door threeheadedmonkey op BDM gaat gewoon door!
Ik vond het vooral spannend toen ze haar poesje even aaide.
9 kudos 2026-06-19 11:26:49 door TassendragerVanDeVVD op Volvo boomer wilt boekje lezen
Dat noemen ze een uitvoegstrook, die hebben meestal blokmarkeringen waar je rechts mag passeren.
2 kudos 2026-06-19 11:23:09 door StijlloosRH op Volvo boomer wilt boekje lezen
Dat ziet er uit als een oprit
1 kudos 2026-06-15 07:30:48 door Tre900 op Het WK op de Duitse televisie
https://www.babepedia.com/babe...
3 kudos 2026-06-11 21:30:18 door DominiqueWeesie op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
Daar ZIJN de klanten.
1 kudos 2026-06-11 10:19:53 door nieuwsgierige pelg op Goeie techniek
Je bent te zacht en te streng. + 3 voor de kont en -3 voor het scenario.
13 kudos 2026-06-11 09:38:34 door Brainy op Goeie techniek
Puur AI. Rokje waait onnatuurlijk omhoog. Ik weet dat zeker want ik heb 10x gekeken.
-1 kudos 2026-06-10 10:48:49 door zzz op Treinkaartje geüpgraded
Waarschijnlijk om bij de hoge kastjes te kunnen komen.
1 kudos 2026-06-10 10:46:30 door Hendrik-2112 op Voetbal Cup
Je kan daarvoor op de wallen terecht.
-1 kudos 2026-06-10 10:16:16 door dedodododedadada op Treinkaartje geüpgraded
@dappere_henkie | Denk ik ook met dat kingsize bed in de andere ruimte. Weinig functie, staat chique.
-1 kudos 2026-06-10 10:10:17 door dappere_henkie op Treinkaartje geüpgraded
Ik vermoed dat het een stapelbed is
18 kudos 2026-06-06 09:54:40 door DunDap op Is dat een DJ-set?
maar tegenwoordig vind je het weer geweldig om naar te luisteren?
16 kudos 2026-06-06 09:47:18 door Blabberpoepert op Is dat een DJ-set?
Welkom
4 kudos 2026-06-04 14:30:29 door duke_nukem op Pas op , de vloer is nat en glad.
"De Heer liep op water, niet op benzine". Herman Finkers
3 kudos 2026-06-04 10:33:46 door Frans Bauer op Stevige deurtjes in Vreewijk
Komt wel dichtbij zo!
43 kudos 2026-06-04 07:48:22 door WhoppaDumpertStyle op Hello ladies
je bedoelt die 2 vrouwen?
7 kudos 2026-05-26 13:39:28 door HartstikkeBedrankt op Russell Crow vs handtekeningenjagers
Russell Crowd
2 kudos 2026-05-19 16:28:47 door Wayfaring stranger op Kind is boos op mama
'Voice as soft as summer rain'.
Nee, da's niet deze.
2 kudos 2026-05-17 19:53:15 door Styllurt op Weet je nog?
Nostalgisch.
-7 kudos 2026-05-12 08:41:19 door Corsair-Gamer op Later jongens
*day
2 kudos 2026-05-08 11:15:21 door Dries68 op Geen idee hoe dit spel heet
Of bolletra in west-vlaanderen
1 kudos 2026-05-08 09:33:29 door DriftKicker op Geen idee hoe dit spel heet
Krulbollen, komt uit Vlaanderen.
-4 kudos 2026-05-08 09:31:14 door zup op Geen idee hoe dit spel heet
Arie bombarie is af en doet niet meer mee
-6 kudos 2026-05-08 09:19:56 door ArieBombarie op Geen idee hoe dit spel heet
Welke vraag?
0 kudos 2026-05-06 10:51:39 door nieuwsgierige pelg op Wat een drama!
Goh, ze hebben je op het verkeerde jambe gezet.
7 kudos 2026-05-06 10:27:02 door Nuancemeneer op Wat een drama!
Goh, zou dat misschien de bedoeling van de scène zijn geweest?
0 kudos 2026-05-05 15:32:13 door raresnijboon21 op ’s Ochtends douchen
@owikzegmaarwat | 05-05-26 | 08:45:
Tering is een longziekte geen huidziekte. Jij bent in de war met de vlektyfus
-11 kudos 2026-05-05 11:45:22 door owikzegmaarwat op ’s Ochtends douchen
als je wil dat je huid naar de tering gaat moet je dat vooral doen ja. Twee keer per dag is al teveel.
2 kudos 2026-04-29 08:32:06 door sjoko-ghoul op Dit ga ik ook volgend jaar doen…
@owikzegmaarwat hoeveel statiegeld zit er op zo'n treinstel? Mijn buur doet in oud ijzer.
4 kudos 2026-04-29 08:25:04 door smeltsneeuw op Dit ga ik ook volgend jaar doen…
Het trekt ongedierte aan.......
...
...
al die vuilnisbakken die ze leeggooien op straat
Er is een enorme rattenplaag in de grote steden
3 kudos 2026-04-29 08:22:54 door MojoNL op Dit ga ik ook volgend jaar doen…
Yep, want het was, of blikjes rapen, of op één of andere manier tasjes jatten...
7 kudos 2026-04-29 07:58:26 door owikzegmaarwat op Dit ga ik ook volgend jaar doen…
en nu de treinen nog. sommige wagons waren zo vies dat ze uit de dienstregeling genomen moesten worden.
1 kudos 2026-04-27 17:31:39 door Oola_Moonk op Fijne Koningsdag
Ze heet Ritori op alle platformen.
2 kudos 2026-04-27 17:16:23 door Gerf op Fijne Koningsdag
Dat wil ik eigenlijk niet weten.
In mijn fantasie is het gewoon een buurmeisje.
10 kudos 2026-04-27 09:52:41 door Retne op Fijne Koningsdag
Applaus!
-3 kudos 2026-04-25 12:29:25 door darkracer125 op Superfly meisje
Mariya Lefter
3 kudos 2026-04-18 09:45:29 door HermanDePermban op Babyschildpadden worden vrijgelaten
Ik erger me altijd kapot aan mensen die overdrijven.
2 kudos 2026-04-18 07:22:51 door Tochmaardan op Schöne mädchen für Tiroler Freitag
Vooruit dan maar weer, https://youtu.be/cV6ycsbsm4Y?s...
0 kudos 2026-04-15 12:05:12 door ikvindhelemaalmooi op mooi kenteken
Bezel
0 kudos 2026-04-13 07:56:25 door erikz.nl op Nu is ook De Paus de lul
@owikzegmaarwat | 13-04-26 | 09:45: wanneer god bestond zou DJ Trump dood geboren zijn.
2 kudos 2026-04-13 07:45:40 door owikzegmaarwat op Nu is ook De Paus de lul
voor iemand die altijd zei "america first" houdt hij zich opvallend veel met het buitenland bezig. Maar inderdaad, als god echt bestond zou hij zelfs daar nog ruzie mee zoeken.
4 kudos 2026-04-09 07:54:41 door theytookourjob op Het is niet haar schuld
2 life crew, gouwe ouwe
2 kudos 2026-03-22 11:22:47 door Dweeziltje op Volgens mij is er iemand opgewonden
Ik denk het wel.
2 kudos 2026-03-12 13:38:50 door HierKomtMenNickName op Wakker worden!
Je hebt Australië verkeerd geschreven.
18 kudos 2026-03-11 09:20:37 door Pipo der Clown op Verkiezingsposter Voutje, Dom
Ja.
5 kudos 2026-03-03 00:37:15 door Forza_Ruud_Krol op Frankrijk breidt aantal kernkoppen uit
Paturijn, da's pas fijn.
0 kudos 2026-02-24 09:20:33 door JP8926 op Net 8 miljoen betaald
@owikzegmaarwat | 24-02-26 | 09:54: Het is zelfs te horen. Moet je wel even het v12 porno geluid wegfilteren.
4 kudos 2026-02-24 08:54:09 door owikzegmaarwat op Net 8 miljoen betaald
@Kennichi | 24-02-26 | 09:27: ah, bij de derde keer zag ik inderdaad dat hij de muur raakt. thanks
27 kudos 2026-02-24 08:27:39 door Kennichi op Net 8 miljoen betaald
Kijk dan toch maar wat beter, er zit een behoorlijke kras op de spiegel.
-11 kudos 2026-02-19 12:48:54 door Lucky Suky op We doen allemaal wel eens iets geks.
Leuk verteld?