DumpStats voor HandSolo 👶

10,738 +12160 -1422

Kudos

#6942 (Top 2.1722%)

Kudos/dag 2.29
Kudos/reaguursel 10.01
Meeste kudos op 1 reaguursel 163
Minste kudos op 1 reaguursel -74

1,073

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.23
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 14.2
Reacties per reaguursel 0.25
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 27
Geregistreerd op 30-08-2013
Eerste reactie op 30-08-2013

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-7 kudos 2026-06-19 13:18:55 op Zeuren is oppleuren
3e wereld land, geen ontslag bescherming.

2 kudos 2026-06-16 22:07:13 op Speciaal voor de niet-voetballiefhebbers
Ik heb een nichtje welke die stokpaardjes voor de hobby maakt, maar die beestjes gaan als warme broodjes over de toonbank! Lokale maneges hebben zelfs enkele wedstrijd weekenden.

4 kudos 2026-06-15 14:49:11 op Japanners zijn goed opgevoed
Daarom werken ze er 60 uur in de week, hebben ze geen individueel belang, kan je niet open over je gevoelens zijn en is huiselijk geweld en daklozen een systematisch probleem. Ieder voordeel heb zijn nadeel.

9 kudos 2026-06-15 14:45:22 op Stumper uit Fryslan
Toch mooi een paar centimeter langer en de werveltjes weer even gestrekt. Goedkoper dan de chiropractor!

4 kudos 2026-06-15 14:42:48 op F-18 crash bij Rimrock Lake
Als je daarmee een 1e graads verbranding zou opzoeken met een risico ingesloten te worden als de brand zich in de droge bergen verspreid, dan ja.

6 kudos 2026-06-14 10:28:14 op Jonge koeien mogen voor het eerst weiland in
Nu gauw weer op stal, voordat je als boer delinquent bent omdat je ongecontroleerd mest op het land gooit waardoor je rekensommetje bij de overheid niet meer uit komt.

-6 kudos 2026-06-13 22:45:39 op Blij dat ik glij
Het is nog lang onrustig geweest in Rubbertegelland!

8 kudos 2026-06-11 07:50:53 op Basisprincipes van poortconstructie
@ZolderStrijder | 11-06-26 | 00:13: Nee, een deel heeft een havo/vwo gedaan. Ze kunnen er wel over nadenken, maar niet praktisch toepassen.

23 kudos 2026-06-10 15:17:26 op Lekkere snack
Een reiger die dieren eet. Jaja, dan ben je wel ver van de natuur geraakt als je dit bijzonder uploadmateriaal vindt.

-4 kudos 2026-06-10 10:02:25 op Waterbed
Het begin van iedere vunzige amateurs porno welke beter niet geüpload had kunnen worden.

13 kudos 2026-06-10 09:58:14 op Spidercam valt naar beneden
Er is dan ook wel goed opgelet en een veilige ruimte gecreëerd voor personeel op de grond tijdens de brand. 2 meter opzij en die man was hartstikke dood geweest.

19 kudos 2026-06-07 23:05:12 op Ik maak me onzichtbaar
Het is wel een tokkie voorstelling vanavond zeg! Wat een verwennerij!

122 kudos 2026-06-07 19:33:14 op Caravanongeluk
Gefilmd door Michael J Fox

-1 kudos 2026-06-07 00:09:19 op Fijn weekend allemaal!
Hmm, een kansmaker om de wekelijkse herhaling te doorbreken.

3 kudos 2026-06-06 23:59:30 op 3..2..1...
Verder achterover zitten is de key, kont op je hakken en gestrekte armen.

-4 kudos 2026-06-06 23:45:13 op Scooter <3 fietsert
Hee! Een sleepwagen van het team van TowTruckTim!

-2 kudos 2026-06-06 00:34:52 op Bochtje pakken
@BromSnor86 | 06-06-26 | 00:26: Maar met zo'n actie is de hele buurt op stelten, dan is de normale hoogte zomaar te laag!

8 kudos 2026-06-06 00:31:07 op Stevig windje
Zo'n boom wortelt ook zo lekker in dat gele zand onder het beton.

4 kudos 2026-06-06 00:27:46 op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
Hahaha, als zelfs influencers geen vrienden met je willen zijn, dan weet je toch dat je echt niks hebt bereikt.

2 kudos 2026-06-04 23:22:27 op Nog één dag te gaan
@KnockKnockWhosthere | 04-06-26 | 22:29: Lauren Lee aka u/isabella_fitnessx [reddit]

31 kudos 2026-06-04 21:23:00 op Nog één dag te gaan
Nr. 2 is ondertussen wel de NSFW mascotte geworden van Dumpert zeg. Er gaat geen week voorbij zonder dat ze geüpload wordt.

42 kudos 2026-06-04 09:42:56 op Zielige brakechecker
Lekker spelen op je telefoon en als je dan een waarschuwing krijgt dan trap je lekker op de rem huh? Zoek een mooie brugpeiler op idioot

11 kudos 2026-06-03 23:54:31 op Soms heb je van die dagen
Beetje kort voor de bocht, de vrachtwagen kan daar al stil hebben moeten staan voor dat het rode licht ging branden. Wellicht staat hij er zelfs met pech. De gevarenzone is in ieder geval slecht afgebakend. Bij een treinspoor zetten de we spoorbomen ook niet voorbij het het gevaarlijke punt.

1 kudos 2026-06-02 08:05:50 op Late night VCR vibes
Dan waren zit dit nooit waard geweest als ze dit hadden gelaten.

4 kudos 2026-05-31 23:45:19 op Hoofdpijn
Ja, want die zit normaliter op je voorhoofd.

8 kudos 2026-05-31 23:44:20 op Wat is je geheim
@Panofsky | 31-05-26 | 21:28: Hah, homo!