3,619 +4265 -646
Kudos
#17504 (Top 5.4772%)
| Kudos/dag | 3.99 |
| Kudos/reaguursel | 10.93 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 380 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -57 |
3,619 +4265 -646
Kudos
#17504 (Top 5.4772%)
| Kudos/dag | 3.99 |
| Kudos/reaguursel | 10.93 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 380 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -57 |
331
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.36 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 14.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.33 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 6 |
| Geregistreerd op | 31-12-2023 |
| Eerste reactie op | 31-12-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
8 kudos 2026-06-23 05:11:31 op Donkere dagen voor HalperNL
Ik had nog nooit van deze gast gehoord, waarom nu ineens wel? Wie is dit aan het uploaden? Hijzelf?
3 kudos 2026-06-21 06:04:57 op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
Nou ken ik nog een andere bus maar daar hebben ze liever een jonge vrouw.
24 kudos 2026-06-21 05:55:38 op Koning Willey is lekker ad-rem
Hallo HalperNL
16 kudos 2026-06-20 15:30:01 op Oudste café van Harlingen sluit de deuren
Wat hijgt die mevrouw, alsof ze 100 meter met de scootmobiel heeft gereden.
7 kudos 2026-06-20 15:18:26 op HalperNL geilt op jong Filipijns meisje
16 is daar ook legaal, net zoals in Nederland. Het is idd op het randje maar hij doet voor de wet niks verkeerds. En ja, van mij mogen ze hem aan zijn ballen ophangen, maar dat terzijde.
-6 kudos 2026-06-16 04:49:43 op Japannerts vieren 2 - 2 tegen NL op kruispunt Shibuya
Mooi, en nu weer terug naar je cubicle want je hebt nog maar 10 uur gwerkt.
-4 kudos 2026-06-13 12:06:57 op De Oranjebus op weg naar het stadion
Opgenomen door Abraham Zapruder?
13 kudos 2026-06-13 11:27:07 op Sagrada Família met vuurwerkjes
Op 1-11 komt de Lego set uit.
1 kudos 2026-06-10 04:58:43 op Aardbeving van 7.8 op de Filipijnen
@Realistisch | 09-06-26 | 19:21: Als gecompenseerde Groninger dank ik jullie allen.
3 kudos 2026-06-10 04:49:35 op Muntjes rapen in de V.S
Sommigen kunnen zo in de Jane Fonda workout video, erg lenig.
0 kudos 2026-06-08 03:40:00 op Plop Kop
Een stuk gezelliger dan op een willekeurige boulevard in het westen des lands.
249 kudos 2026-06-07 08:41:27 op 112 Fotograaf uit heino word bijna aangereden
Bijna aangereden.......Henk Wijngaard kan er nog tussendoor met zijn 30 tonnen diesel. Jankerd.
33 kudos 2026-06-03 05:35:06 op Kjoettt een baby walvisje!
Ja hoor. COC schip de bruyne ster
7 kudos 2026-06-03 05:09:47 op Oude vent let niet op motorrijders
Ja leuk en aardig, hij zit nog steeds fout
2 kudos 2026-06-02 06:42:42 op Het is maandag of het is maandag
@KlokhuusNed3 | 02-06-26 | 05:48: Dat kunnen de meeste reaguurders wel.
2 kudos 2026-05-30 10:43:06 op Lekker stukje zwemmen bij de dam
This is miranda vera cruz de la hoya cardinal standing outside at a wooden dam......
0 kudos 2026-05-30 10:37:52 op Welk land is dat?
@Forza_Ruud_Krol | 30-05-26 | 02:49: Wij kregen ook geen Engels, maar now i speak a nice word over the border.
7 kudos 2026-05-30 10:27:24 op Jerrycans afgepakt van herder
Schapen lopen in het Fochteloërveen en de vaten kan hij ophalen in Hoogezand? Politiebureau Oosterwolde waren donuts aan het halen ofzo?
11 kudos 2026-05-24 06:48:15 op Tijd voor een nieuwe motor
Dit Is een zwerm. Ongeveer de helft van de bijen met de oude koningin zwermt uit op zoek naar een nieuwe plek. Daarom knijpt de imker ook altijd de cellen kapot waarin de nieuwe koninginnen zitten. Vaak is de koningin een F1 koningin en dus kostbaar. Nakomelingen zullen agressiever zijn tot op een punt waarop ze F5 zijn en onhandelbaar. Een minder ervaren imker ziet nog wel eens een cel over het hoofd en dan ben je dus je dure koningin kwijt. Is mij ook wel eens overkomen in het begin als imker.
1 kudos 2026-05-23 05:51:02 op Alexia krijgt vraagje over relatie
Omdat wij ervoor betalen. Dus dan wil ik ook weten wat ze doet en met wie ze het doet. Liefst nog met beeld erbij.
2 kudos 2026-05-23 05:32:51 op Daklozen eten geven
Me is geen bezittelijk voornaamwoord.
-2 kudos 2026-05-23 05:32:20 op Daklozen eten geven
Is reeds in 1993 overleden, maar ik snap je punt.
11 kudos 2026-05-20 05:12:51 op Weer in Guadalajara
Miranda Veracruz De La Hoya Cardinal !
-44 kudos 2026-05-20 05:10:05 op René krijgt stoomcursus hakken van mini gabbers!
Doe ff relaxed? Met je kutherrie in de appie. Flikker op met je kutmuziek.. En die pa heeft vroeger ook iets teveel pilletjes gesnoept.
14 kudos 2026-05-18 04:45:00 op Conner Leahy over technologie, Kaag luistert aandachtig
@MVahl | 17-05-26 | 22:20: Zo leef ik nog steeds, en ik tik in augustus de 60 aan. Oh jee, nu krijg ik dankzij het dumpert algoritme incontentieluiers te zien op marktplaats.
39 kudos 2026-05-17 15:27:15 op Nieuw Nederlands kogelstootrecord
Jaloers?
3 kudos 2026-05-15 09:47:22 op Baba (deel 2!) stront skowe op stage!
Lopen Roodbaard en Driepoot ook nog ergens rond ?
0 kudos 2026-05-14 05:12:59 op Jonassen op van dikhout
Soms doet het pijn tot op het (tand)bot
5 kudos 2026-05-12 05:13:10 op Is niet mijn pakket!!1!
Eenvoudige oplossing: weigeren.
17 kudos 2026-05-10 04:04:53 op Kind van 3 speelt Grand Theft Auto 5…
Ik speelde vroeger met Meccano.
87 kudos 2026-05-02 11:28:05 op Roosje leerde SS-ers dansen
Prachtig, dit is een prima besteding van omroepgeld.
4 kudos 2026-05-02 03:50:29 op Kevin houdt van Fatbiken
Ik denk dat Kevin daar op de dagbesteding werkt. des Avonds gaat hij gewoon weer terug naar zijn moeder.
0 kudos 2026-05-02 03:43:02 op Bowlen met lange mouwen
https://www.youtube.com/watch?...
13 kudos 2026-05-02 03:40:09 op Wat is jullie beste move?
@Grandma-with-wheels | 01-05-26 | 23:44: Daar vind jij wel wat van?
-2 kudos 2026-05-01 14:10:01 op Lekker alles loskraken
@DeBennieDeKok | 01-05-26 | 11:01: Maar is het chiropractor of chiropractice?
5 kudos 2026-04-29 15:46:50 op Koning Charles pwnt Donald Trump
@Zoheetikniet | 29-04-26 | 15:12: Nee hoor, dan hadden wij Russisch gesproken. Aan het oostfront rukte de Rus langzaam maar gestaag op.
-17 kudos 2026-04-29 11:01:21 op Van Buren na zijn Elfstedentocht
Ik heb nog steeds twijfels of hij het allemaal op eigen kracht heeft gedaan.
-15 kudos 2026-04-26 06:05:07 op Kleine meid met zwarte band-skills
Leuk dat de jeugd Josti band meeklapt.
2 kudos 2026-04-23 04:26:21 op Even je tandenpoetsen
Voor een sandwich heeft ze nog een extra man nodig.
2 kudos 2026-04-18 09:32:00 op Aal gevangen
Ik wou dat mijn aal eens een keer gevangen werd.
9 kudos 2026-04-17 11:38:58 op Oh, wat was dat?
me is geen bezittelijk voornaamwoord.
-26 kudos 2026-04-16 05:57:22 op Billen!
Nummer 1 heeft beste poten onder de pisbak
8 kudos 2026-04-05 16:07:56 op Even voluit rammen op de Autogahn
Moet je eerst het hoofd terugvinden, of wat er nog van over is.
0 kudos 2026-04-04 07:44:01 op Orion commandant zegt Hello World
@koikarperzwemvest | 03-04-26 | 20:31: Aurora Snow zie ik liever
0 kudos 2026-04-03 05:36:26 op Opa (93) werkt nog elke dag
@Johanvb | 02-04-26 | 20:25: Dan gaat hij na zijn pensionering toch lekker een krantenwijkje nemen?
1 kudos 2026-03-31 04:45:13 op Goedeavond.. mag ik binnenkomen?
Ik had 4 kaarten voor Freek & Suzanne in mei, ruilen tegen de stroopwafels?
0 kudos 2026-03-17 15:14:48 op Publiek verwennen
Viesssssss Patrick
-5 kudos 2026-03-15 11:15:57 op Wat betekent ALLAHU AKBAR?
So we prayed to Allah with all of our might
Until those big U.S. jets came flying one night
They dropped little bombs all over their holy land
And man you should have seen them run like rabbits, they ran
(Toby Keith - The Taliban song)
46 kudos 2026-03-15 11:12:01 op Tornado in Kansas
Film dan door!!!!!!!!
-41 kudos 2026-03-14 10:38:48 op Met papa naar de overkant
Kindje slipt uit papa's hand, komt tussen 2 vlonders te liggen en probeert wanhopig spartelend en gorgelend zijn hoofd boven water te houden. Helaas, onverbiddelijk sluiten de 2 vlonders zich boven het arme wurm.