245 +249 -4
Kudos
#63909 (Top 19.9977%)
| Kudos/dag | 0.6 |
| Kudos/reaguursel | 12.89 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 87 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -3 |
245 +249 -4
Kudos
#63909 (Top 19.9977%)
| Kudos/dag | 0.6 |
| Kudos/reaguursel | 12.89 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 87 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -3 |
19
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.05 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 20.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.53 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 24-08-2024 |
| Eerste reactie op | 12-05-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
26 kudos 2026-06-25 16:29:13 op Politie ramt motorrijder
Voor wajoo zou je ook opgepakt moeten worden
0 kudos 2026-06-25 08:03:07 op Wat is het heet hè?!
Niet zo naïef zijn Niels
0 kudos 2026-06-18 13:26:06 op How i meth your father
Tim Hootsens feestje
87 kudos 2025-12-23 23:22:26 op Gewapende overval Schiedam gaat niet zoals gepland
Niemand doet hier wat aan. De politie niet, het OM niet, rechter (als het al zo ver komt) doet niets bijzonders. Net als alle landen in NW Europa is dit de gang van dagelijkse zaken. Voor alles zou een oplossing moeten zijn. Maar wat…? Zou het helpen ze terug te vliegen en gewoon op de landingsbaan uit het vliegtuig flikkeren. Misschien is het een signaal.
0 kudos 2025-12-22 18:37:35 op Karma voor bestuurder
Gewoon 419en
2 kudos 2025-12-01 21:09:49 op Rappertjes doen rapperdingen en trekken pistool in Amsterdam
Kunnen we hem ruilen voor de gegijzelde WimLex?
-3 kudos 2025-12-01 20:58:29 op Maak het woord af
Zand
0 kudos 2025-12-01 20:25:51 op Motoragent laat verdachten lekker rennen
-weggejorist en opgerot-
1 kudos 2025-11-18 20:52:25 op Hoe vaak is je rijbewijs ingenomen?
Pauperiaan
0 kudos 2025-11-18 07:26:51 op Verdachte bombardement Tarwekamp gedraagt zich lekker in de rechtzaal
-weggejorist-
4 kudos 2025-10-23 12:57:33 op Fakkelmax Beiroet uitgerot door Libanon
Homo drammer, wat een aardappel ben je
4 kudos 2025-10-20 19:57:50 op VERVOLG: Achtervolging eindigt in Koekange
"Wat errug". wat erg goed!! Lekker gewerkt agenten. Het laatste tikkie van ons graag.
5 kudos 2025-10-19 09:51:17 op Wil je dat ik langs kom
Krokante lippen betaald door de handophou techniek. Neem nog wat meer ondernemers en overheid geld en verdwijn terug naar Marokko.
-1 kudos 2025-09-29 15:52:19 op Werkze allemaal!
Ja Vaandrager. Ja, jij weet dat ik jou bedoel
20 kudos 2025-09-25 23:40:33 op Stille tocht voor Jerryson in Capelle
Walgelijk. Ze kunnen trouwens niet eens hun bek houden tijdens een stille tocht. Maar ja, zonder opvoeding en schooling krijg je ook niet mee hè wat 'stille tocht' betekent. Kennelijk hadden ze meer belangrijkere dingen om te doen met hun tijd. Zonde van het belasting geld wel..
4 kudos 2025-09-01 09:32:41 op Discussie met agenten
Een groot deel van je wegenbelasting gaat hier naartoe. Daar word een groot deel van afgeroomd naar dit soort figuren. T.o.v wegenbelasting in België, hadden wij al gouden belijning kunnen hebben en nieuwe bruggen.. maar helaas
3 kudos 2025-08-24 09:22:20 op Dieven aangepakt en opgepakt
@JohnSmit020, dat komt enkel maar omdat men stopt met melden. Criminaliteit is er alom maar de gewone mens weet inmiddels wel dat onze overheid feitelijk diefstal van zaken die niet-drugs gerelateerd zijn, 'gelegaliseerd' heeft. Politie heeft/krijgt geen tijd en mankracht om "petty theft" aan te pakken. Daarom melden mensen het niet meer. Omdat ze het zonde van hun tijd vinden.
85 kudos 2025-08-21 21:59:56 op Jij houdt van bacon?
In de UK is men de, door Islam gepromote , stelen, aanranden en oplichten meer dan zat. Daar bovenop stopt de UK overheid deze "bootvluchtelingen" in de duurste hotels. In de UK kunnen meiden als Lisa al lang niet meer over straat. Dat is men terecht allemaal zat. Hier in NL kun je al niet meer in de nacht veilig over straat op veel plekken.
8 kudos 2025-05-12 18:07:26 op Betogers doen huilie
Advocaatje met een geknakte ruggengraat. Wellicht een mooi moment voor een fijne review van het kantoor om zo nog klandizie te werven