198,928 +222482 -23554
Kudos
#161 (Top 0.0504%)
| Kudos/dag | 30.31 |
| Kudos/reaguursel | 23.41 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4570 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -1117 |
198,928 +222482 -23554
Kudos
#161 (Top 0.0504%)
| Kudos/dag | 30.31 |
| Kudos/reaguursel | 23.41 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4570 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -1117 |
8,499
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.29 |
| Topreaguursels | 52 |
| Woorden per reaguursel | 26.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.45 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 24 |
| Aantal x weggejorist | 57 |
| Geregistreerd op | 06-06-2008 |
| Eerste reactie op | 04-07-2008 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-21 11:01:08 op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
Je lijkt zelf ook ver over de 150 te rijden... Waren jullie aan het racen?
0 kudos 2026-06-19 18:43:01 op Tornado raast over huis
@cowboy | 19-06-26 | 17:01: Voor de jonkies: Een grammofoonplaat (zeg maar spotify maar dan met cd's maar dan groter) had je in verschillende snelheden, 33 en 45 toeren, het aantal rondjes per minuut dat de plaat draait.
Als je een 45-toerenplaat op 33 toeren afspeelt, dan kreeg je een langzamer en lager geluid, omgekeerd kreeg je bij een 33-toerenplaat op 45 toeren een soort mickey-mouse-geluid.
Je had ook 78-toeren-platen maar die waren voor in de jukebox en pasten meestal niet op gewone platenspelers.
0 kudos 2026-06-19 15:37:31 op Stukje metaal in je been
Aluminum in de VS
-2 kudos 2026-06-19 13:20:04 op Kampen hij komt eraan!!
Volgens mij kan dit beter op politie.nl gedumpt worden dan op dumpert.nl.
12 kudos 2026-06-18 20:58:08 op Engelengeduld
Ik mocht niet eens een jas aan in de auto met rijles.
1 kudos 2026-06-18 20:41:49 op Kakske
Minstens de vierde, zie https://www.dumpert.nl/tag/kak...
4 kudos 2026-06-18 18:54:01 op Re: Oekraïne slaat weer toe
Klappers wat een deksel!
0 kudos 2026-06-17 19:09:11 op Heldere boodschap
Vic Flevolan en de Swifterbantconnectie! (Of zat dat in Borát, een programma gespeld B O R A accent aigu T?)
-4 kudos 2026-06-15 13:08:42 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Japanners zijn de wereldwijd hoogste gebruiker van wegwerpplastic, meer nog dan de Amerikanen!
25 kudos 2026-06-14 19:11:11 op Ook al heb je geen Japans toilet
Doet me denken aan deze klassier https://youtu.be/re2SGELfM9Q...
0 kudos 2026-06-12 20:32:53 op Fast
"Centrale, hier agent 55B13, we willen graag een paar auto's laten wegtakelen naar het bureau"
"55B13, twee takelwagens?"
"Centrale, doe maar tweehonderd!"
57 kudos 2026-06-11 19:43:08 op Drie vangballen in 1 inning
Die eerste is de laatste want dat moet tegenwoordig zo bewerkt worden.
0 kudos 2026-06-10 11:52:31 op Merik we gon
@Loosecanon | 10-06-26 | 10:48: Ik heb geen flauw idee. Ik was andere dingen aan het doen dus ik zal mijn wachtwoord wel op dumpert gepleurd hebben. Dank je Joris!
0 kudos 2026-06-10 10:40:05 op Merik we gon
-weggejorist-
3 kudos 2026-06-10 09:53:33 op Voetbal is kut, maar deze is geweldig
@Cuckoo_Quillsplatter | 10-06-26 | 09:34: Krijg je daar kippenvel van? Ik buikkramp!
13 kudos 2026-06-10 09:46:44 op Jochies stelen hoogwerker, politie brengt terug
Ik was vooral bang voor de handen van de jongen in het grijze shirt op 0:17... Die hadden er makkelijk afgeknipt kunnen worden.
36 kudos 2026-06-09 20:57:40 op Nieuwe E-bike
"Wat toch wel vrij rap is voor een kettingzaag" https://youtu.be/-vBdLcfI7RM...
32 kudos 2026-06-09 07:42:36 op Beste maat pranken op z'n trouwdag
Niet iedereen kan het centrum van Palermo voor 3 dagen afhuren. Dit is beter dan een receptie bij de McDonalds.
11 kudos 2026-06-07 19:31:27 op Caravanongeluk
Zó goed dat 'ie de camera ook al heen en weer slingert.
-3 kudos 2026-06-03 15:49:26 op Even kijken hoe het in Koeweit gaat
Ik denk dat de oorzaak van de crash die gare oranjeharige is die straks het grootste ever Gay UFC-kampioenschap bij het witte huis gaat presenteren.
41 kudos 2026-06-02 18:42:52 op Onkruid branden
Brandweermannen zijn diep van binnen allemaal pyromanen.
28 kudos 2026-06-02 18:40:57 op Eerste poging to paragliden
Zonder helm, borstbanden niet vast, zonder overall en handschoenen (kevlar lijnen snijden zó een vinger door), geen goede schoenen, niet doorhebben dat paragliden bij een duin echt een van de gevaarlijkste vormen van paragliden is (vanwege de onvoorspelbare veranderingen in wind) en met te veel wind starten voor een beginner.
Nét niet uit je harnas gevallen.
Je nét niet laten neerstorten in de turbulentie aan de leizijde van het duin. Niet aangereden door een passerende auto. Bij volkomen toeval vijf vlaggenmasten en een lichtmast gemist. Je scherm neergelegd over een lichtmast heen. Ik gok dat je je scherm nog gaat beschadigen terwijl je hem van die lichtmast af trekt. En dan noem je het nog een redelijke landing?
0 kudos 2026-06-02 17:52:54 op Howto houthakken in een notendop
Maar ervaring in houthakken staat wel goed op je CV!
0 kudos 2026-05-31 21:56:45 op McFittie
@Kwaaie tor | 31-05-26 | 20:57: Minimum of maximum?
0 kudos 2026-05-31 21:55:36 op Ik leg jullie plat..
-weggejorist-
7 kudos 2026-05-31 20:46:47 op McFittie
Alteed weer hetzelfde volk bij de Mec: Nektasje, broccolihaa... oh wacht. Deze heeft een Vincentkapsel.
0 kudos 2026-05-31 18:04:52 op Dorstig verhuisweertje
@iSpunk | 31-05-26 | 17:05: Een gehandicaptenvoertuig mag op het fietspad maar 30 km/h: https://www.rijksoverheid.nl/o... En ja, een Canta is een gehandicaptenvoertuig en géén brommobiel.
3 kudos 2026-05-31 12:14:09 op Crossen met auto
Dit is een speciale techniek bij dit broeierige weer om meer vermogen te krijgen door je motor extra snel af te koelen.
2 kudos 2026-05-30 19:13:23 op Doe maar een duikje
Een freedive gaat zó snel (de langste tot 5 mn) dat de stikstof geen kans krijgt in je bloed op te lossen en je dus weinig last krijgt van caissonziekte. Wel een beetje, maar niet erg genoeg dat het lichaam er niet mee om kan gaan.
1 kudos 2026-05-29 10:32:12 op New Glenn rocket exploded. Ander invalshoek..
Raketbrandstof is klassiek waterstof en zuurstof, tegenwoordig is het vaak hydrazine ipv waterstof. Beiden hebben geen koolstofmoleculen dus dragen niet bij aan de opwarming van de aarde.
-1 kudos 2026-05-28 22:42:38 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
@Jiggle_Physics | 28-05-26 | 22:27: De huidige immigratie is, als je arbeidsmigranten niet meerekent, juist aan de lage kant van de afgelopen 10 jaar, in 2025 zelfs het laagste sinds Corona.
Vóór 2014 was de asielinstroom veel lager, want toen was de oorlog in syrië nog niet begonnen. En in de jaren '90 was ze juist véél hoger dan nu, met vele Joegoslaven die hier heen kwamen. Ook toen was de asielproblematiek dagelijks in het nieuws.
41 kudos 2026-05-28 19:06:02 op Dikke scheidt aan julie allemaal
Ik heb het niet eens meer door dat dit AI is...
-1 kudos 2026-05-28 11:15:10 op Tokkietoerist neemt een frisse duik in de Trevi fontein
De trevifontein trekt zo'n 10 miljoen bezoekers per dag. Als maar een klein deel daarvan "maar voor 1 keer" iets doet, zijn dat alsnog enorme aantallen. Daarom ook niet voor 1 keer even.
-1 kudos 2026-05-25 15:48:32 op Peter, dat kan dus niet meer..
Ik woon in de hoofdstad en heb wel wat vrienden die zo zijn (maar wel elke dag een gebakken ei eten en in hun euro-0 dieselauto het land doortuffen) maar niemand die mij (ja, volkskrant-lezer) daar op aankijkt!
1 kudos 2026-05-24 09:34:20 op Trek in taco's
Ook daar hebben ze mobiele telefoons. Ik heb ook wel eens eten besteld bij een pizzeria naast het station waar ik 13mn overstap had, dat het precies op tijd klaar moest zijn.
En het eten laten bezorgen bij een sluis waar we doorheen voeren.
39 kudos 2026-05-23 20:02:53 op Trouwdagstunt
Heel leuk, gazon naar de kloten, glasvezel doorgestoken, gemeente over de zeik over illegaal gestort afval en illegaal geplaatst bouwwerk hoger dan de daklijn en daardoor wordt de dakkapelvergunning geweigerd. Dus geen zolderkamer met internet waar deze getrouwde jongen heen kan vluchten.
-5 kudos 2026-05-21 10:42:56 op Imitator doet een Jesse Pinkmannetje
Ik ben de serie nu pas aan het bekijken. Eerste seizoen vond ik geweldig, maar seizoen twee... ik kom er maar met moeite doorheen, zo traag, al die cringe tussen Walther en z'n vrouw en schoonfamilie... Wordt het verder weer beter?
0 kudos 2026-05-18 21:00:16 op Buurvrouw opent per ongeluk expres pakketje
Ik heb regelmatig dat ik enveloppen openmaak en de inhoud totaal niet herken, en dan pas zie dat er weer eens post verkeerd bezorgd is. Twee flatgebouwen verder heeft een adres dat erg op het mijne lijkt, ik ken de beste man en we hebben regelmatig post voor elkaar.
3 kudos 2026-05-18 18:09:55 op Fast & the furious
Jij weet écht niets van auto's he? BMW's hebben helemaal heen knipperlichtkoelvloeistofreservoir. Alleen bepaalde modellen hebben knipperlichten, maar die worden zó weinig gebruikt dat luchtkoeling voldoende is.
41 kudos 2026-05-17 22:58:55 op Weet je nog?
En dat je je speakers een raar getik hoorde maken en alvast je telefoon pakte, 3 seconden voor de ringtone afging.
-1 kudos 2026-05-17 22:57:08 op Weet je nog?
@Styllurt | 17-05-26 | 21:52: Nee die van ICQ waren superirritant.
-107 kudos 2026-05-17 22:53:16 op Oma duikt er voor! | Dumpert Dashcam 66
Datzelfde geldt voor de laatste, met z'n middelvingerbobble"hand".
Ik gok dat die wielrenners daar op de weg rijden omdat het tegelfietspad er zó slecht bijligt dat ze met hun dunne bandjes tussen de tegels komen.
2 kudos 2026-05-17 21:48:59 op Weet je nog?
@Palissander | 17-05-26 | 21:11: Ik draai al 27 jaar Linux, maar ik heb nog steeds een Winamp-skin op mijn audioplayer (eerst Linamp, toen XMMS, nu audacious) zitten!
3 kudos 2026-05-17 19:14:12 op U haalt hier in: Kan (mag) dat?
Die strepen zijn doorgetrokken. Nieuwe strepen zijn tot wel 15mm hoog, die onderbrekingen van enkele cm zorgt dat het water er tussen weg kan, anders krijg je enorme aquaplaning als je per ongeluk toch met je wielen over de lijn gaat.
2 kudos 2026-05-17 19:11:07 op Fijne zondagavond allemaal
Na de 7e keer kijken zag ik dat die 4e de douche helemaal niet aan heeft staan!
4 kudos 2026-05-17 18:48:31 op Kind zag slecht
Het erge is dat ik het niet eens meer kan onderscheiden door vingers te tellen.
12 kudos 2026-05-17 18:46:47 op Slap ijsje
Mooi, zo'n auto met louvres bij de achterramen. Peak '80's
5 kudos 2026-05-16 21:08:33 op PIT manoeuvre tijdens achtervolging in Arkansas
Ja, maar Amerikaanse politieauto hebben van die duwbeugels voorop waardoor dit ook kan door er achter te rijden.
34 kudos 2026-05-14 21:58:36 op Paar pool noodles besteld
Ik heb een keer één doos van ongeveer formaat kopieerpapier gekregen, met daarin 1 micro-SD-kaart. Hij was ook nog onder de bodemflappen geschoven, ik dacht eerst dat 'ie leeg was. Lekker efficient.
0 kudos 2026-05-14 18:46:21 op Nog een gekkie die de Giro d'Italia wil verstoren
Die ree'd in de weg!