DumpStats voor WigaDan

2,277 +5110 -2833

Kudos

#23707 (Top 7.4181%)

Kudos/dag 0.91
Kudos/reaguursel 2.04
Meeste kudos op 1 reaguursel 155
Minste kudos op 1 reaguursel -62

1,116

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.45
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 11.5
Reacties per reaguursel 0.23
Meeste reaguursels op 1 dag 23
Aantal x weggejorist 27
Geregistreerd op 01-05-2016
Eerste reactie op 25-08-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-7 kudos 2026-06-25 00:21:22 op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
@Rabarbershop | 24-06-26 | 22:32: Wel eens goed opgelet hoe ze alle dagen een zilveren lucht of overal strepen (welke dan weer een waas worden ) maken. Ja het wordst gemaakt,,, door mensen,,, En nu doen ze dit hier een paar dagen niet en dan is er in ene een hittegolf. Ze moeten er mee stoppen en de natuur weer zichzelf laten worden. En nee, dit wortdt niet allemaal op de normale vliegvelden even geregeld of zo. Dit is een heel groot (duivels) project om de massa mensen onder controle te krijgen met allemaal waanideen als climatechange, stikstof crissisen, en ga zo maar door. Gewoon vaker omhoog kijken en goed kijken.

1 kudos 2026-06-25 00:10:23 op Heb je het ook zo warm....
@Jozef-Kotsbochel | 24-06-26 | 22:35: Daar mag je niet komen want daar staat dan een datacenter

-3 kudos 2026-06-25 00:04:23 op Spiderman gaat weer
Of een Pitbull aan de andere kant van het muurtje die luistert naar de naam Satan

1 kudos 2026-06-23 23:34:15 op Ballen van staal
Almost with his reet in the prikkeldreet

-9 kudos 2026-06-19 20:40:30 op Tornado raast over huis
Kijk buiten eens wat vaker per dag omhoog en let op, dan zie je hoe ook ons weer gecreeerd wordt. De 'extreme' klimaatverandering is iets wat de media, de zogenaamde plotselinge experts, de zogenaamde plotselinge wetenschappers' tussen je oren hebben geplant. Dit geld voor de meeste mensen overigens. Niet boos worden, gewoon voor je zelf onderzoek doen en goed opletten.

24 kudos 2026-06-19 20:27:19 op Een W16 Bugatti starten
Moet wel lachen,,,, want er zit er vast ééntje in een restaurant dumpert te kijken met zn volume voluit omdat dit filmpje bijna geen geluid heeft in het begin.

13 kudos 2026-06-19 20:20:38 op Ik eet geen vlees
'Dad, How can I see if a person is a vegan?' 'Don't worry son, They will tell you!'

-52 kudos 2026-06-17 00:04:59 op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
En de mensen begrijpen nog steeds maar niet dat we de hele tijd allemaal tegen elkaar uitgespeeld worden.

-9 kudos 2026-06-16 23:54:38 op Allahhh hakbar
Hij rijdt de politie ook nog even los

-4 kudos 2026-06-16 23:52:41 op How het gemaakt is
Wat een waardeloze tassen zijn dit. Beetje regen en je gekochte kleding ligt op straat.

0 kudos 2026-06-14 00:02:43 op Olifant komt inspecteren
@bamibami123 | 13-06-26 | 12:03: Noooo,,,, It´s running Vista. We are doomed!!!

10 kudos 2026-06-13 23:52:15 op Stukje Schotse cultuur
Geen hoofddoekjes, Geen broccoli hoofden,,,, Ik wil daar heen

3 kudos 2026-06-13 23:49:29 op Kinderbrommer op je auto
Inderdaad,,, zuinig zijn op de punten juist voor ´het geval dat´.

0 kudos 2026-06-13 22:47:23 op Kan iemand de kraan uitzetten?
Ja,, anders konden wij het toch niet zien en dan hadden we niets om over te zeuren of om te lachen. Gelukkig is haar kamer droog

7 kudos 2026-06-13 22:43:45 op Honden arriveren bij het zwembad
ZO vloog ik ook altijd naar het zwembad. Tegenwoordig mag niets meer. Niet rennen, Niet duiken, Niet te lang onder water, etc. etc.

0 kudos 2026-06-08 01:24:52 op Pride Utrecht 2026
Jij werkt voor de DPG Media begrijp ik

-1 kudos 2026-06-06 00:36:23 op VrijMiBo
@vaginale douche | 05-06-26 | 23:46: Ja

4 kudos 2026-05-30 22:44:28 op Politie uitdagen is klappen vragen
Vele goedmenschjes steken graag hun hoofd in het zand en de media hoef je al helemaal niet op te rekenen. Maarrrrr, er wordt niet één of andere agenda uitgerold hoor.... Het is allemaal toeval en zo. Eigenlijk is het zo heel sim,pel goed te praten...