2,281 +5116 -2835
Kudos
#23707 (Top 7.4181%)
| Kudos/dag | 0.91 |
| Kudos/reaguursel | 2.04 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 155 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -62 |
2,281 +5116 -2835
Kudos
#23707 (Top 7.4181%)
| Kudos/dag | 0.91 |
| Kudos/reaguursel | 2.04 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 155 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -62 |
1,116
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.45 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 11.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.23 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 23 |
| Aantal x weggejorist | 27 |
| Geregistreerd op | 01-05-2016 |
| Eerste reactie op | 25-08-2019 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2026-06-20 21:23:48 door StefanSoldaat op Poldertoren Emmeloord
dOe jE eIGeN oOnDeRzOEk!
-2 kudos 2026-06-20 21:10:14 door CltrAltDelete op Poldertoren Emmeloord
sommige punten kloppen wel, bijvoorbeeld achter waar, achter oorlog en achter zien zijn juist geplaatste punten.
0 kudos 2026-06-20 20:45:53 door Boortje6 op Poldertoren Emmeloord
Vergeet je niet om je morgen weer te melden bij de GGZ?
0 kudos 2026-06-20 20:42:53 door Onno_no op Poldertoren Emmeloord
*Zucht* XR stumperd...
9 kudos 2026-06-20 20:33:17 door Sjravelear293 op Poldertoren Emmeloord
Stay away from drugs.
4 kudos 2026-06-19 20:05:23 door Floppydisk73 op Een W16 Bugatti starten
Ja ikke
5 kudos 2026-06-17 08:46:57 door Barthezje op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
@The.Fisch.Temp | 17-06-26 | 10:30:
Grappig dat je de NOS en Volkskrant benoemd. Die zijn beiden (wettelijk en statutionair) onafhankelijk. Ik heb liever dat mensen iets roepen die zich baseren op dat nieuws, dan mensen zoals jij die zich baseren op ..... welke bronnen gebruik jij eigenlijk? Los van Facebook en je eigen 'logische' gedachten?
Grappig en bijzonder dat het zoveel ongeschoolden zijn die hard roepen dat niks klopt van wat de overheid zegt.
Het filmpje pas op Dumpert was wel treffend, waarin gezegd werd dat internet als groot nadeel heeft dat deze ongeschoolden/complotdenkers elkaar nu kunnen vinden en niet meer gecorrigeerd worden door de overgrote meerderheid in hun directe omgeving
-15 kudos 2026-06-17 08:30:43 door The.Fisch.Temp op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Ssst, het is een oorlogszuchtig volkje hier op Dumpert. Veel Boomers erbij gekregen sinds Coronatijdperk. Die hebben natuurlijk een hoge pet op van de overheid. Die geloven alles wat je tegen hun zegt. Zolang het maar op de NOS of in de Volkskrant heeft gestaan.
10 kudos 2026-06-17 08:22:40 door Komkommerstamper op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Gelukkig heb jij de oplossing. Vertel!
0 kudos 2026-06-14 07:13:57 door Berend_Breedreet op Stukje Schotse cultuur
Dan ben je niet helemaal op de hoogte van de situatie in de UK.
10 kudos 2026-06-14 04:35:08 door Hetlievemeisje op Honden arriveren bij het zwembad
Bij sommigen wel.
3 kudos 2026-06-13 21:58:34 door Steve Wozniak op Stukje Schotse cultuur
gaDan
36 kudos 2026-06-13 20:55:43 door AzzKickah op Honden arriveren bij het zwembad
Te lang onder water zou ik ook niet gauw aanraden nee.
3 kudos 2026-06-06 00:38:53 door ZoltarTheMagnificent op Stevig windje
Een video van twee uur zonder enige uitleg waarom je hem post en waarom we hem zouden moeten kijken.
0 kudos 2026-05-30 21:11:16 door Mijnheer_Henque op Jerrycans afgepakt van herder
Welnee, dat is zo.
-3 kudos 2026-05-28 06:25:13 door jemigwatverveelikme op Stop maar met het geluidsoverlast.
Sturen we jou ook meteen mee.
-5 kudos 2026-05-28 00:31:04 door Gehaktballer op Stop maar met het geluidsoverlast.
wauuwww zoo orgineel... standard bs herkouwen en uitkotsen.. wat ben je toch een slimme jongetje
1 kudos 2026-05-24 22:33:27 door PisFinger op Vliegtuigje raakt paraglider in Oostenrijk
Eerder een schone onderbroek denk ik.
1 kudos 2026-05-15 23:23:10 door The.Fisch.Temp op Hier spreekt de dronopolitie
Zoals dit, dat al 7 jaar gaande is. https://www.youtube.com/watch?...
-1 kudos 2026-05-15 06:21:21 door McGuyer op Jetpacktest nr. 01
Zekerheid weten!
11 kudos 2026-05-15 06:09:46 door Verkerk op Bouwvakker in Enschede heeft wel heel veel zin in het weekend!
Tuurlijk help je even. Naoberschap
10 kudos 2026-05-14 22:54:32 door Rest in privacy op Bouwvakker in Enschede heeft wel heel veel zin in het weekend!
Lachen mag, zolang je maar de handjes uit de mouwen hebt gestoken.
0 kudos 2026-05-08 11:47:24 door ConkerTheKing op Scheetje gelaten in de bus, kan gebeuren
En dankzij mensen zoals jij blijft dit geouwehoer nog minimaal 15 jaar zo doorgaan. Maak beleid wat binnen onze afspraken met de EU valt en dan hoef de rechter er niet iedere keer een streep doorheen te halen. Omdat de PAS is bedacht zitten wij al zolang in het gezeik (veel te veel ruimte vrijgegeven voor stikstofuitstoot waar eigenlijk geen ruimte voor was). Allemaal omdat alle overige politieke partijen (die keer) niet naar Ouwehand luisterden. Wij krijgen van de EU geld om het natuuronderhoud van specifieke natuur te doen. Bij ons in Nederland is gebleken dat VOORAL stikstof een groot obstakel is om het benodigde doel te halen, vandaar dat we in Nederland die gekkigheid hebben en in andere landen er andere gekkigheid is.
2 kudos 2026-05-08 06:25:44 door Muffinhead op Einde verhaal!
je weet niet eens wat crisis is of vrijheid is... .kijk eens naar china of rusland voordat je poep gaat kotsen.
9 kudos 2026-05-07 23:27:23 door Timberlake op Einde verhaal!
Wat moet je je eigen leven flink verneukt hebben om te gaan geloven in dit soort theorieën.
13 kudos 2026-05-07 21:44:54 door Onno_no op Einde verhaal!
Je bedoelt ellende? Elende ligt in Duitsland.....
1 kudos 2026-05-05 23:17:09 door MR.Crumble op Bodycams bij de zelfscankassa's
AH! Jij besteld ook al online bij Appie zo te zien...
1 kudos 2026-05-05 22:01:13 door dopert3 op Bodycams bij de zelfscankassa's
Ja, relaxed toch.
20 kudos 2026-05-01 05:21:44 door Uw_Herder op Kind wil niet
Nee, schijnbaar 2 mensen in Zutphen en een oudere man in Goes ook
14 kudos 2026-04-30 22:13:05 door Lekker Bezig op Kind wil niet
Ja.
4 kudos 2026-04-30 21:55:30 door Snelleneddy op Titonic
ik moest eerder aan Cartman denken.
19 kudos 2026-04-26 20:28:34 door klokdiekoekkoekt op Wielrenner denkt baas te zijn
Waarom moet jij op dumpert?
-4 kudos 2026-04-25 22:55:35 door WhySoSeriousss op Baby's zijn handig
"sponsor reclame"?
0 kudos 2026-04-19 09:12:55 door Schapenkop op Nieuwe wasbak
Ja, ik moest ook gelijk denken aan AZC's toen ik een filmpje van een bijzondere wasbak zag.
1 kudos 2026-04-19 05:20:51 door Tochmaardan op Nieuwe wasbak
Genoeg water, probleem zit hem in de verplichting van de overheid tot het bieden van veilig drinkwater. Het wordt steeds moeilijker alle gevaarlijke chemicaliën en medicijnresten uit het water te zuiveren waardoor de kans bestaat dat het grondrecht tot de beschikbaarheid van schoon veilig drinkwater geschonden gaat worden,
1 kudos 2026-04-19 02:57:13 door Mijnlievevrouw op Nieuwe wasbak
En ook azc,s
0 kudos 2026-04-10 04:25:57 door L33t_pooltable op Fietsvalpreventiecursus
Hoe kom je daar nou bij, neem anders nog een slokje azijn
5 kudos 2026-03-20 21:19:39 door Wateenaccountnaamzeg op Afsnijmevrouw moet naar links
Lol hebben we dat soort wappies hier ook al? Ik vond de antivaxlui al vervelend genoeg.
3 kudos 2026-03-20 21:18:10 door WhySoSeriousss op Afsnijmevrouw moet naar links
Ga werken voor je geld, vieze uitkeringstrekker! (ja aanname, klote als het toch wqaar is heh)
2 kudos 2026-03-15 08:12:37 door woenselweetje op Stukje rijden met je hond
Tipje voor alle mensen die niet goed opgelet hebben op de basisschool. Als je twijfelt over de vervoeging van een werkwoord, vul dan het werkwoord 'lopen' in op de plek. Hoor je een 't' op het einde? Dan moet er een 't' achter de stam van het werkwoord. De stam van een werkwoord is het hele werkwoord minus de 'en' op het einde. Klinkt 'gelopen' beter op de plek van het werkwoord waar je over twijfelt? Neem dan de stam van het werkwoord en kijk of de laatste letter in 'T KOFSCHIP zit. Zo ja, zet dan een 't' op het einde en anders is het met een 'd'.
1 kudos 2026-03-14 23:25:00 door Lekker Bezig op Stukje rijden met je hond
UitademT. Sukkel.
2 kudos 2026-03-12 06:50:22 door gerritgerritsma op Mooi hekje geplaatst in de tuin
@Handige Harrie | 11-03-26 | 22:13: je stond in elk geval niet op dumpert.
0 kudos 2026-03-11 22:51:42 door Forza_Ruud_Krol op Dikkie wil ook banaan
Warm bier!
2 kudos 2026-03-11 21:13:03 door Handige Harrie op Mooi hekje geplaatst in de tuin
Het kon niet alleen in de jaren 80, het was ook nog eens acceptabel
9 kudos 2026-03-11 20:15:21 door Erikjan79 op Mooi hekje geplaatst in de tuin
Zo te zien kan het nog steeds.
0 kudos 2026-03-01 11:52:43 door Geheelnaarwaarheid op Bahrein vuurwerkshow
Je weet dat wij mensen een experiment van de muizen zijn?
6 kudos 2026-03-01 08:00:56 door niquedegraaff op Bahrein vuurwerkshow
Misschien zijn de Epstein files zelf een afleiding ;)
6 kudos 2026-03-01 00:47:46 door FwRtje op Schot dempen met een kussen
En allemaal gaten in haar bijzet tafeltje..
-1 kudos 2026-02-28 11:22:33 door darkracer125 op Natuur in biemcompilatie
@gazzaco | 28-02-26 | 11:22:
ook wel. niet meer leven..
ik zie geen tegenspraken of onduidelijkheden.
0 kudos 2026-02-28 10:22:45 door gazzaco op Natuur in biemcompilatie
Is ze nu wel of niet dood?>