2,296 +3551 -1255
Kudos
#23593 (Top 7.3825%)
| Kudos/dag | 1.45 |
| Kudos/reaguursel | 3.49 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 350 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -161 |
2,296 +3551 -1255
Kudos
#23593 (Top 7.3825%)
| Kudos/dag | 1.45 |
| Kudos/reaguursel | 3.49 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 350 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -161 |
657
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.41 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 13.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.16 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 17 |
| Aantal x weggejorist | 10 |
| Geregistreerd op | 18-02-2022 |
| Eerste reactie op | 18-02-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-24 19:17:05 op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
Wassabi is toch gewoon van mei broedah
-2 kudos 2026-06-24 19:15:44 op Ondertussen op de busbaan in Almere Buiten
Goed verhaal, negenoog was in dit geval gewoon rood pikkenlikker.
-1 kudos 2026-06-24 19:13:30 op Rood kruis weg afgesloten
Na het succes van de Groene Kruisweg nu ook de Roodkruisweg.
-2 kudos 2026-06-24 19:12:49 op Tip voor deze warme dagen
Denk wel dat mama zo snugger is om die er af te ha- oh wacht.
-8 kudos 2026-06-24 19:11:27 op Wat is het heet hè?!
Nee voor hun werkt kleur gewoon andersom, zwart verdrijf je hitte mee.
2 kudos 2026-06-07 21:08:27 op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
@LaidBack | 07-06-26 | 20:19: Ik heb geen idee, heb mavo gedaan.. En in Den Haag praten we zeau.
8 kudos 2026-06-07 21:07:25 op Man doet lijm in sleutelgat
Oh dat is Gekke Henk, jij staat voor z'n deur geparkeerd en dan word ie nijdig
0 kudos 2026-06-07 21:05:35 op 112 Fotograaf uit heino word bijna aangereden
Als dat een PP heeft ben ik de kerstman en is het Kabinet-Schoof competent geweest.
0 kudos 2026-06-07 21:04:35 op 112 Fotograaf uit heino word bijna aangereden
Joris is vervangen door Achmed en die kan nog niet zo goed nederlands
0 kudos 2026-06-07 21:04:21 op 112 Fotograaf uit heino word bijna aangereden
@ApolloKid | 07-06-26 | 17:56: Moet jij eens opletten
26 kudos 2026-06-07 21:03:26 op 112 Fotograaf uit heino word bijna aangereden
Lief dagboek, vandaag was mijn poging tot aandacht, of het nou in een kist of op een bed was, bijna gelukt. Helaas waren de wouten net iets te goed opgeleid en kon ik niet vastleggen hoe ze een onschuldige burger (ik dus) met een camera die al het 112-werk filmt en ook slachtoffers film, aan gort reden. Morgen probeer ik het weer.
1 kudos 2026-06-07 21:00:17 op Instructies geven aan trambestuurder
Ach meid, waar maakkie je druk om, dalijk rijdt ie je oma aan gort omdat er zo'n bloedzuigertje in zn nek loopt te janken. Er is een reden waarom je bestuurders in het OV niet moet afleiden kneus.
13 kudos 2026-06-07 20:53:17 op Politiehond en agent grijpen inbreker
mmm lekker, inbreker
-2 kudos 2026-06-07 20:10:59 op Nieuw gezicht voor ANWB
@Godvergeten | 07-06-26 | 19:38: de inkomsten van Volvo
-15 kudos 2026-06-07 20:03:12 op Wielrenner uitroken
Ik zou daarmee naar de garage gaan.. koelwater in je ontsteking is vragen om problemen, in dit geval wel prettig.
-12 kudos 2026-06-07 20:01:43 op Oh ik moet hier heen
Past toch? Geen dooien, geen gewonden, en het is en blijft Zoeterminder..
6 kudos 2026-06-07 19:59:13 op Hakkende sleepmeneer
Rare pride wel
0 kudos 2026-06-07 19:58:07 op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-24 14:05:07 op Pizza bezorgen gaat niet helemaal lekker
boink
3 kudos 2026-05-24 14:03:09 op Wat doe jij zoal de hele dag op je werk?
Ooooh, zo worden Hifly's geproduceerd!
6 kudos 2026-05-24 14:00:42 op Fly by op de binnenmaas
moet je bukken
-3 kudos 2026-05-23 00:55:54 op Goedemorgen!
In de beneluxtunnel ook altijd dat soort gastjes, dan is het toch fijn dat je een handbak hebt of bij een oud fossiel even de zekering voor de remlichten eruit trekt :-)
2 kudos 2026-05-20 11:52:42 op Even strak inparkeren
I turn now, good luck everybody else!
0 kudos 2026-05-20 11:45:12 op Verboden voor trekkers
@MeNTaLTO | 20-05-26 | 09:31: oftewel: geslotenverklaring voor langzaam verkeer
-10 kudos 2026-05-17 12:08:04 op Dikke biem in Rusland
Wat vreemd, de vorige keer kwam er zo'n leuke blauw-groene straal uit het dak
-1 kudos 2026-05-17 11:51:25 op De politie vordert iedereen om weg te gaan uit Mall of the Netherlands
"Hier spreekt de politie, wegwezen anders krijg je van je moeder/oma/tante slipper thuis"
-1 kudos 2026-05-17 11:49:14 op Nieuwe kaas op de markt
Jij wel tijgah..
0 kudos 2026-05-17 11:37:25 op Rijbewijs nog niet gehaald
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-17 11:36:17 op Jongens jongens!!!
en nu kussen
-1 kudos 2026-05-12 23:21:25 op Wheelies voor de wederzijdse families
heb dan liever de makakkendans
4 kudos 2026-05-12 23:19:41 op You can’t park there mate
Met de vlam in de gehoorgang, scheur ik door de brennerpas..
4 kudos 2026-05-12 23:14:20 op Roodkruisnegeerders
Oh wat erg, via Rhoon omrijden, flikker toch op man
-3 kudos 2026-05-12 23:12:56 op Vrachtwagenchauffeur op sokken slaat BMW bestuurder op de A10
Ik peins er niet over man.
33 kudos 2026-05-12 23:12:28 op Vrachtwagenchauffeur op sokken slaat BMW bestuurder op de A10
lief dagboek, het was een spannende dag.
-1 kudos 2026-05-12 23:11:10 op Arrestatie bij AZC protest in den Haag
jij bent anders aardig resistent voor dat zyklon.. godallemachtig, hoeveel breincellen heb jij nog?
3 kudos 2026-05-12 23:03:15 op Dat haal ik prima op m'n fiets
lieve schat, dit is een VIRM-dubbeldekker en weegt meerdere tonnen. Op de helft van de draaistellen zit een magneetrem, wanneer je de remkraan in de snelremstand zet (helemaal naar achter) rem je maximaal. Als je deze pipo 5 seconden ervoor pas ziet ben je sowieso te laat. Op seconde 2 kun je onder de deurtrede een kastje zien, daar brandt 1 lampje; er wordt pneumatisch geremd. De trein vertraagt dus en heeft hoogstwaarschijnlijk getoeterd.
1 kudos 2026-05-12 22:58:49 op Dat haal ik prima op m'n fiets
schone onderbroek?
3 kudos 2026-05-12 22:56:43 op Man kopt vliegtuig op de landigsbaan in Denver
Voordeel van een landingsbaan is wel dat je geen ballast hebt waar je stukjes uit mag gaan zitten pulken of wegspuiten
7 kudos 2026-05-11 17:15:17 op Portier laat man slapen
weltrusten, lekker slapie doen als je vervelend doet
-3 kudos 2026-05-11 17:14:24 op De professionele chauffeur op vrijdagmiddag...
goed verhaal, kutchauffeur dat je bent
-1 kudos 2026-05-11 17:13:39 op Kamikazedemonstranten in actie
@SpaceVogel | 11-05-26 | 15:23: je moet minder van die spacecake eten flippo
-4 kudos 2026-05-10 14:28:08 op Stomme eikol op fiets
Het is toch ook direct gevaar kutkneus. Neemt niet weg dat uploadert even naar de opticiën mag of zn telefoontje weg moet leggen.
0 kudos 2026-05-10 14:25:22 op Thuisbezorgd voor de deur
ja dat zagen we zelf ook al simpele
-2 kudos 2026-05-10 01:05:47 op Daar stap ik zo overheen!
Rare kanonskogel, past die wel in de loop?
10 kudos 2026-05-10 01:03:25 op Onkruid in de tuin
Nee nee, dat scheurgras groeit zo weer terug mevrouw..
34 kudos 2026-05-10 00:46:27 op Fietser gaat door lint bij parkeergarage
Zonnescherm naar beneden, oordopjes in, gas intrappen, koppeling los en na afloop even naar de wasbox. Probleem opgelost.
-1 kudos 2026-05-10 00:44:44 op Wilde Westen op de A2 bij Den bosch
danst ie ook met je mee?
0 kudos 2026-05-10 00:41:27 op Dubbele pech voor motordief
dan weet jij meer dan ik, ik heb in 19 jaar godslastering zijn nog nooit met 100% zekerheid kunnen stellen of iemand homo is of niet.
7 kudos 2026-05-10 00:39:41 op Kind van 3 speelt Grand Theft Auto 5…
Ja dat krijg je als een printer op je harses krijgt.
0 kudos 2026-04-14 14:31:59 op Waar ga je heen?
Jezus dan schijt je toch in je broek of niet