DumpStats voor Goorpijp

32,074 +34400 -2326

Kudos

#1969 (Top 0.6161%)

Kudos/dag 10.19
Kudos/reaguursel 23.28
Meeste kudos op 1 reaguursel 2120
Minste kudos op 1 reaguursel -93

1,378

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.44
Topreaguursels 8
Woorden per reaguursel 13.7
Reacties per reaguursel 0.34
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 37
Geregistreerd op 10-11-2017
Eerste reactie op 10-11-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-3 kudos 2026-06-18 14:07:16 op Zlatan is klaar met nep Amerikanen
Ja, want heel Amerika draait om Hollywood. Ga er eens heen en kijk zelf. Mensen zijn oprecht veel vriendelijker en behulpzamer dan hier in NL.

-3 kudos 2026-06-13 15:48:35 op Stormtroopers gaan naar huis bij AZC demonstratie
@verdumme | 13-06-26 | 15:15: het is vaak preventief. Om de gemeente te kennen te geven dat ze tegen zijn. Maar uiteindelijk wordt het toch doorgedrukt en komen "ze" er toch.

6 kudos 2026-06-07 17:29:54 op Vechten in Mallorca
Offtopic (terwijl het over het topic gaat), text met een x en "supercunt". Weet niet welke generatie jij bent, maar in ieder geval ook geen hoogvlieger.

20 kudos 2026-06-05 15:15:16 op WK mannetjes
Beetje de Hamilton van voetballend Nederland. Ook zo'n figuur.

7 kudos 2026-05-30 20:45:34 op Politie uitdagen is klappen vragen
Vind ik ook wel ja. Degene met de grootste bek krijgt niks, terwijl anderen die probeerden tegen te houden de klappen vangen. Ach ja...

9 kudos 2026-05-28 18:04:55 op Plofkraak Drachten
Plofkraak bij een woonhuis is max 1 jaar cel. Bij een bedrijf max 2 jaar. Helaas recent aan de hand gehad, dus spreek uit ervaring. Lang verhaal kort.. de straffen voor beide zijn VEEL te laag.

5 kudos 2026-05-27 09:42:56 op Dat is pech, Fatbike weg
Ah, dus we hebben naast een mannenprobleem ook een jongeren probleem?!

-9 kudos 2026-05-08 15:02:15 op Humberto spreekt met Naomi
Maar ze wisten allemaal dat hij een vrouw had. En toch aanpappen met hem.

-4 kudos 2026-05-07 14:54:46 op PSG won gisteren
In Rotterdam zou het net zo zijn toch... als ze kampioen worden?

4 kudos 2026-04-29 14:42:40 op Dumpert Opsporing Verzocht
@pietaz | 29-04-26 | 12:59: als je je gedraagt als buitenlander, dan ben je een buitenlander. Paspoort inleveren en optyfen!

5 kudos 2026-04-27 11:17:31 op Fijne Koningsdag
Voor een echt feestje had dat slipje ook wel uitgemogen!

-7 kudos 2026-04-23 00:20:37 op Opnieuw demo in Loosdrecht
Hij heeft ook vaak het gevoel uit je vingers geslagen? Of is er een andere reden dat je zo belabberd typt?

14 kudos 2026-04-21 20:33:23 op Echte romanticus
Lijkt me toch heerlijk wel hoor, als je zo simpel bent als dit stelletje! Dan ga je toch redelijk onbezorgd het leven door lijkt mij?

7 kudos 2026-04-05 18:12:37 op Geen homerun voor jou, makker!
@Henkyouverymuch | 05-04-26 | 17:03: ga het maar eens spelen. Als buitenvelder moet je continue alert zijn. Rennen in lijn met de bal zodat je de honken kan dekken als er een bal voorbij schiet. Zorgen dat je er staat na een pickoff. Geloof me.. je maakt heel wat meters.

8 kudos 2026-03-17 20:10:55 op Ouderreflexen
Die eerste moeder.. pfoe! +1

11 kudos 2026-03-07 11:50:25 op Het weekendgevoel
Dat figuurtje doet mij denken aan de Hegre Twins. Goede oude tijd!

19 kudos 2026-02-27 14:28:30 op Drie uur wachten op je pizza
Los van dat deze vent van mij mag stikken in zijn pizza.. Wel bizar dat Domino's zo'n discussie aangaat, terwijl ze bevestigen dat het al 2 uur en een kwartier duurt. Flikker 2 van die gore pizza's in dat oventje, rochel erop en zorg dat die vent oprot.

5 kudos 2026-02-26 12:39:20 op Britney heeft een paar nieuwe outfitjes gekocht
Als jij jarenlang de Princess of Pop geweest bent, zaal na zaal jaren lang uitverkocht en nu zo als een houten klaas staat te dansen met een verwarde blik in je ogen, dan kan je wel concluderen dat er iets mis is.

2 kudos 2026-02-19 21:23:04 op Wat eten we vanavond?
Juliah (Molinari) bedoel je denk ik? "If you know you know.." hmpf!