252 +393 -141
Kudos
#61047 (Top 19.1021%)
| Kudos/dag | 9.69 |
| Kudos/reaguursel | 3.65 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 41 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -65 |
252 +393 -141
Kudos
#61047 (Top 19.1021%)
| Kudos/dag | 9.69 |
| Kudos/reaguursel | 3.65 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 41 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -65 |
69
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.65 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 26.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.42 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 22-05-2026 |
| Eerste reactie op | 30-05-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-19 02:45:44 op Er is altijd iemand met nog meer haast..
@Dikke Fappert | Nee dikke, net andersom. Hij doet 9,5 seconden over 200 meter, dat is gewoon 76 km/h en 80 op je teller.
-1 kudos 2026-06-19 02:40:40 op Er is altijd iemand met nog meer haast..
Hij doet 9,5 seconden over 200 meter, dat is gewoon 76 km/h en 80 op je teller.
2 kudos 2026-06-19 02:30:47 op Gaat niet meer goedkomen met deze gasten
Daar heeft dit niets mee te maken. Ze komen niet vanaf de snelweg maar beiden uit de richting Kardinaal de Jongweg en ze gaan weer terug richting Kardinaal de Jongweg.
3 kudos 2026-06-19 02:13:41 op De auto van je…
Rrraaarrr
3 kudos 2026-06-16 08:42:12 op Scooter bijna aangereden
@KelderKebabKwab | Wat hij hier fout doet is dat hij, als gemotoriseerde weggebruiker, rechts inhaalt. Hij gaat voor het gemak over een doorgetrokken streep en heeft überhaupt niets op die fietsstrook te zoeken.
0 kudos 2026-06-16 08:36:18 op Hou mijn bier vast..
Hoewel informeel en nog niet helemaal geaccepteerd door iedereen, zou overnieuw hier beter zijn. Opnieuw betekent nogmaals hetzelfde doen. Overnieuw betekent nog eens, maar het dan wellicht anders doen.
1 kudos 2026-06-16 08:25:16 op F-18 crash bij Rimrock Lake
What tha fuck?
2 kudos 2026-06-16 08:17:22 op Scooter bijna aangereden
@split-87 | En je loopt op het voetpad. Rijdt!
2 kudos 2026-06-14 20:26:29 op Zomerjurkjes!
Daar is hier genoeg van te vinden.
6 kudos 2026-06-14 19:14:56 op Het WK op de Duitse televisie
Ja, leuk hoor. Ik heb het even teruggekeken en iets is hier aangepast.
1 kudos 2026-06-13 12:59:46 op Tegenligger van de weg proberen te rijden
@WaterstofBadeend | Dat zegt ie niet. Wegen zat in de bebouwde kom waar ik het niet in mijn hoofd haal om 50 te rijden terwijl dat wel de maximum toegestane snelheid is. En zo zijn er genoeg stukken waar de max 50 is, maar waar net zo goed 70 op de borden kan staan. Op die manier zijn er ook wegen waar je bijvoorbeeld nog maar 60 mag rijden terwijl daar al die jaren voorheen 80 geacht werd veilig te zijn. Gewoon overzichtelijke N-wegen, doorgaande wegen. Soms is het zelfs verwarrend als de weg is ingericht als de 70 of 80 km weg van voorheen en je er nu nog maar 50 of 60 mag. Alleen maar een bordje veranderd. Dat wegbeeld klopt niet meer met de veranderde maximumsnelheid. En dat kan dus ook gelden voor een weg waar je 50 mag, maar waar 30 beter zou zijn.
2 kudos 2026-06-12 11:08:47 op Al me dierbare persoonen
Me dierbare persoonen? Ik ken je helemaal niet en ik heet niet Fer Ever.
-2 kudos 2026-06-10 12:55:29 op Achterlijke die aan het inhalen is
H@HertoghJan | Heb mijn rijbewijs pak 'm beet sinds 1989 en jaren met 60K op de teller gehad in vooral het midden en westen van het land. Deze zie je mijlenver van te voren aankomen; afslaande auto, getreuzel, een ongeduldige chauffeur in een busje en een chauffeur die wel de moeite neemt om te claxoneren maar geen moment zijn gas loslaat. Niet echt heel bijzonder. En als je dat dan vergelijkt met veel stupide en ronduit asociale acties in andere filmpjes, acties waar de cammert soms part noch deel aan heeft maar vrijwel altijd en vaak volkomen onterecht afgezeken wordt. Tja.
-6 kudos 2026-06-10 12:18:53 op Achterlijke die aan het inhalen is
@roosxx |Dit was slechts een kleine samenvatting van wat comments onder andere filmpjes waarin de cammert altijd de schuld krijgt ook al is de situatie op z'n minst idioot te noemen.
-1 kudos 2026-06-10 12:16:16 op Treinkaartje geüpgraded
@dappere_henkie | Denk ik ook met dat kingsize bed in de andere ruimte. Weinig functie, staat chique.
-65 kudos 2026-06-10 12:10:25 op Achterlijke die aan het inhalen is
Jeetje joh, iemand maakt een foutje, alles keurig opgelost en uploadert neemt de moeite om met z'n sd-kaartje naar z'n kutcomputer te rennen om het te uploaden? Dan moet je wel echt minder dan helemaal niets te doen hebben. Onhandig, maar gaat goed toch? Ik zal mensen die eerst toeteren en dan pas remmen nooit begrijpen. Als dit het ergste is wat je meemaakt op de weg, mag je niet klagen. Vergeleken met de rest van de wereld hebben we best goede wegen en chauffeurs. Goed dat je zo lang toetert! Dat maakt pas indruk, dat zal em leren! Waarschijnlijk is hij nu flink van slag. Heb je slachtofferhulp al gebeld? Stop is met dat overdreven getoeter en gedoe, de tering. Nu niet gaan lopen doen alsof je zelf ook nog nooit een keer een foutje hebt gemaakt op de weg. Slecht gepland. prima opgevangen door overige verkeer en weer door. Altijd vervelend als je claxon blijft hangen. Nou, meneer heeft iets op de dashcam hoor. Gefeliciteerd. Jankerd ben je
0 kudos 2026-06-10 11:39:29 op Wat vinden jullie...
BBL: besluit bouwwerken leefomgeving
21 kudos 2026-06-10 11:36:06 op Treinkaartje geüpgraded
Ja ja. Zul je net zien, als jij daar komt zit er een pauper met z'n poten op de bank met z'n 2e klas kaartje.
6 kudos 2026-06-09 20:40:24 op Rare koe
Lhbtiqa+cow
0 kudos 2026-06-09 17:49:49 op Sjiezes!
.. en dan ook nog met respect voor de doorgetrokken dubbele streep én het rode verkeerslicht.
1 kudos 2026-06-09 16:12:22 op De rijdende rukker
Een rasechte linkse rukker.
41 kudos 2026-06-09 15:02:40 op Mini heeft geen geduld voor wielrenners
Fietspad was hier wel handig geweest.
18 kudos 2026-06-09 13:29:39 op Howto nieuw F1-circuitje ontwerpen
En verkeerslichten.
0 kudos 2026-06-09 11:49:36 op Slalommen op de snelweg
@yemavap | Die snelweg was afgesloten. De A15, gisteren. Daar zat hij niet op, maar hij besloot dat toch toe doen.
2 kudos 2026-06-09 10:31:09 op Omdat het nog heel even maandag is
Voor de nog dommere; het wordt er echt niet beter, op als je nog uitleg gaat geven ook.
11 kudos 2026-06-09 10:18:11 op De Stelvio opjakkeren
Zag jij die bordjes ook met 70 en 50 en 30 erop? Nee hè?
5 kudos 2026-06-09 10:13:02 op Rollen omgedraaid
Wisten we al. Dat ondertussen de fietspaden ook vol met idioten zitten.
2 kudos 2026-06-08 21:06:21 op Vol gas op de tomos
Waar zijn we mee bezig, hebben we dan helemaal niets geleerd van Haaksbergen?
1 kudos 2026-06-08 17:45:37 op Paardelul heeft geen geduld
Zelf denk ik dat het een wielrenner is.
1 kudos 2026-06-08 16:34:29 op Ondertussen op TwitchCon
Die bij de Liedel was leuker.
1 kudos 2026-06-08 16:24:23 op Eerste maandag van de week
@Kaalscholver | Omdat een kale poes mij niet zoveel doet en eentje met haar wel? Hahaa..
-33 kudos 2026-06-08 12:20:13 op Eerste maandag van de week
Wat is dat toch met al die kale poezen? Dat is ooit ontstaan in de porno-industrie, dan kon het pompend vlees beter in beeld gebracht worden. En ondertussen vinden alle jongetjes hier het vies. Denk daar maar eens over na. Kan niet wachten tot te volgende haartrend.
11 kudos 2026-06-08 11:43:46 op Lekker na het concert
Maar het gaat gelukkig wel helemaal goed met je als je iemand bekritiseert omdat die naar een K3 concert is gegaan.
22 kudos 2026-06-06 23:59:53 op Graag jullie mening
Nou even eerlijk, dit gaat niet over je haar hè?
1 kudos 2026-06-06 12:15:56 op Fietser tegen de grond gereden
@Timw12345 | Je hebt gelijk, zit er op te letten en slecht zichtbaar. Dat zie ik ondertussen wel vaker als ik schuin tegenover een auto sta, dat je de richtingaanwijzer in of onder de koplampen niet , nauwelijks of slecht kunt zien.
8 kudos 2026-06-06 12:04:35 op Maak eens wat ruimte!
Renault zit er al veel te dicht op en rijdt het gaatje nog verder dicht. Dat busje had er gewoon achter moeten blijven. Sukkels.
-1 kudos 2026-06-06 11:55:05 op Fietser tegen de grond gereden
Nou nee, de wielen staan rechtuit en geen knipper zichtbaar (panieklichten gaan aan als de fietser al onderuit geschoffeld is). De automobilist kan zowel rechtsaf, rechtdoor het parkeerplaatsje aldaar op, of linksaf maar moet altijd rekening houden met de meest kwetsbare verkeersdeelnemers en is in dit soort gevallen daarom ook aansprakelijk gesteld door de wetgever.
20 kudos 2026-06-06 11:38:47 op Totale mafklapper op de weg
En om je ongenoegen te uiten, ga je zelf ook maar als een mafklapper rijden.
12 kudos 2026-06-06 11:31:44 op Welk trucje gaat deze orca doen
Krijgt toch vis?
2 kudos 2026-06-05 15:54:50 op Niet naar links kunnen en mogen en toch gewoon doen.
Wat een rare reactie. Na 3 seconden of 50 meter verder ben je al een linksplakker. Dat vindt men wel vaker hiero. Niet iedereen staat altijd maar te wachten alsof ie op poleposition staat. En had ie daar naar rechts gekund? Nee, daar zat een Golf die niet verder kijkt dan zijn neus lang is.
0 kudos 2026-06-05 15:42:27 op Onkruid vergaat niet
@Dikke-harde-kaas | Bedoelt, je bedoelt bedoelt.
2 kudos 2026-06-04 17:07:59 op Zielige brakechecker
@A.tractie | omdat dat niet herkend wordt hier.
19 kudos 2026-06-04 17:04:38 op Zielige brakechecker
Meen je dit nou serieus? Als je dit nog niet zien, ga maar niet rijden dan. Een seintje mag gegeven worden om gevaar af te wenden; in dit geval gevaarlijk rijgedrag in een tunnel. Die oet moet gewoon zijn aandacht op de weg houden.
8 kudos 2026-06-03 17:01:12 op Lekker ontspannen voor de vrouwtjes
Klopt, dat wordt geen neuken!
3 kudos 2026-06-03 16:56:32 op Maxim doet een oproep
En het orakel, orakelt maar door. Ben ook wel benieuwd of de mevrouw met de grote mening zichzelf of Maxim een podium geeft in haar volgende columnpje. Kut, straks ga ik het nog lezen ook.
10 kudos 2026-06-03 10:53:41 op Dashboard van de dag
Zou het niet kunnen dat dat kleine meneertje, in geval van een overval, misschien een heel klein pistooltje of iets anders waarmee hij indruk kan maken bij zich heeft? Misschien zit er nog wel een ander klein meneertje bij, of een handlanger erachter, of op een motor, dan zijn ze al met zijn twee.
0 kudos 2026-06-02 08:35:19 op Ooievaarskuikens verstrengeld in vislijn
@blaatreiger | Yep. Maar dat kunnen die zolderplakkers hier toch niet weten?
4 kudos 2026-06-01 21:53:00 op Bonnie Blue heeft leuke plannen voor haar baby shower
* geil...
7 kudos 2026-06-01 21:44:18 op Bonnie Blue heeft leuke plannen voor haar baby shower
Na de geboorte zal het wel anders zijn, maar ik denk dat de geboorte zelf zonder noemenswaardige hindernissen zal zijn. Soort glijbaan.
16 kudos 2026-06-01 21:08:01 op BMW pauper
Waarom is die linkerbaan er dan toch? O ja, om in te halen. Dat deed deze lamlul, niets meer niets minder. Dit is geen linksplakken, maar met veilige marges inhalen. Hij zit 2 à 3 seconden achter de Seat. En op het moment dat hij weer naar rechts gaat, zie je dat ie even blijft hangen. Weet je ook waarom? Omdat de lamlul in zijn spiegels ziet dat dat stuk ongeduld in die BMW dan al rechts aan het inhalen is.