DumpStats voor dedodododedadada 👶

252 +393 -141

Kudos

#61047 (Top 19.1021%)

Kudos/dag 9.69
Kudos/reaguursel 3.65
Meeste kudos op 1 reaguursel 41
Minste kudos op 1 reaguursel -65

69

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.65
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 26.6
Reacties per reaguursel 0.42
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 22-05-2026
Eerste reactie op 30-05-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-2 kudos 2026-06-10 10:55:29 door dedodododedadada op Achterlijke die aan het inhalen is
H@HertoghJan | Heb mijn rijbewijs pak 'm beet sinds 1989 en jaren met 60K op de teller gehad in vooral het midden en westen van het land. Deze zie je mijlenver van te voren aankomen; afslaande auto, getreuzel, een ongeduldige chauffeur in een busje en een chauffeur die wel de moeite neemt om te claxoneren maar geen moment zijn gas loslaat. Niet echt heel bijzonder. En als je dat dan vergelijkt met veel stupide en ronduit asociale acties in andere filmpjes, acties waar de cammert soms part noch deel aan heeft maar vrijwel altijd en vaak volkomen onterecht afgezeken wordt. Tja.

13 kudos 2026-06-10 10:25:50 door prachtigmachtigmooi op Achterlijke die aan het inhalen is
Noem je dat een foutje???
Gast dat foutje kan heel pijnlijk aflopen voor alle 3 de auto's die op dat moment bij elkaar zijn op de weg.
Heb jij geen inzicht? en ten tweede over je relaas over de dashcam en dat ie het op Dumpert pleurt, daarvoor zijn we toch hier? filmpjes kijken in alle soorten en maten dat is toch de hele opzet SUKKEL!!
wat wil je anders de brijclub filmpjes van het bejaardenhuis?

-6 kudos 2026-06-10 10:18:53 door dedodododedadada op Achterlijke die aan het inhalen is
@roosxx |Dit was slechts een kleine samenvatting van wat comments onder andere filmpjes waarin de cammert altijd de schuld krijgt ook al is de situatie op z'n minst idioot te noemen.

-3 kudos 2026-06-09 19:25:04 door LurkyStrijk op Rare koe
@Spellinghamer | 09-06-26 | 21:16: *haar voorhuid

-5 kudos 2026-06-09 19:16:21 door Spellinghamer op Rare koe
@Puinruimer | 09-06-26 | 21:07: *ervoor uit

-4 kudos 2026-06-09 19:07:51 door Puinruimer op Rare koe
Goed dat je d'r vooruit durft te komen

1 kudos 2026-06-08 10:23:49 door 24qv op Eerste maandag van de week
Ik ben de 50 al ruim gepasseerd en vind 't nog steeds vies, zo ongeschoren poes die naar pis ruikt ipv vis, bah.

3 kudos 2026-06-01 15:12:59 door dedodododedadada op Brake-check du jour
@Kennichi | Wat nou irritant, dit is gewoon een onzeker type achter het stuur. Die interesseert het niet dat ie ingehaald wordt, die is veel drukker met niet te hard rijden en afstand houden tot voorliggers. Daar moet je als professioneel cammert zijnde ook rekening mee houden. Wat ook kan, is dat dat ding adaptive cruisecontrol heeft, dan houdt ie rekening met de afstand tot de auto's die voor hem rijden en past ie steeds zelf z'n snelheid aan.

19 kudos 2026-06-01 09:32:03 door Kennichi op Brake-check du jour
Het is gewoon vreselijk irritant dat als je iemand gaat inhalen, dat die persoon ineens bedenkt dat die helemaal niet ingehaald wilt worden. Dan geef je het op, en kruip je erachter en dan is dat óók weer niet goed, en lijkt het alsof jíj aan het bumperkleven bent.
Gewoon rete irritant, als je normaal inhaalt. (niet met 1km/u harder gaan inhalen)

-2 kudos 2026-05-31 03:36:48 door Maqish77 op PSG wint de Champions League
hier breken "supporters" some hun eigen stad af als ze gewonnen hebben of verloren of alsnze hun feestje niet op eenndoor hun gekozen plek mogen vieren.