34,627 +41351 -6724
Kudos
#1786 (Top 0.5589%)
| Kudos/dag | 12.86 |
| Kudos/reaguursel | 10.33 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1504 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -563 |
34,627 +41351 -6724
Kudos
#1786 (Top 0.5589%)
| Kudos/dag | 12.86 |
| Kudos/reaguursel | 10.33 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1504 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -563 |
3,351
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.24 |
| Topreaguursels | 7 |
| Woorden per reaguursel | 11.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.09 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 20 |
| Aantal x weggejorist | 61 |
| Geregistreerd op | 06-12-2017 |
| Eerste reactie op | 10-02-2019 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-26 14:52:02 op Motorrijder heeft last van warme bandjes
@freak. Mag je een invalide kaart aanvragen.
0 kudos 2026-06-26 14:48:55 op Ze zei het nog
Inderdaad. Met dank aan de corona periode. Toen hebben alle zzp'ers en andere tokkies een boot gekocht om op,te gaan zuipen. Helaas is dat zo gebleven na covid. Ik ga niet meer op de drukke tijden varen. Gelukkig werk ik in de horeca en heb ik op andere tijden vrij.
2 kudos 2026-06-26 14:44:04 op Dikke vis gevangen
Dronken droppie moet gewoon ff z'n hengel neerleggen.
6 kudos 2026-06-25 21:31:39 op Dumpert Tropenrooster
Dat mocht Fabienne willen.
3 kudos 2026-06-25 21:30:05 op Dumpert Tropenrooster
Je kan mij nauwelijks onder de tiktokgeneratie scharen. Maar dit is nou niet echt een plaatje.
Ik zou d'r doen.
10 kudos 2026-06-25 18:41:13 op Kinky poes
Swaffelen.
0 kudos 2026-06-25 17:40:56 op Heb jij het warm?
Net zo'n klein wurmpie ook natuurlijk.
4 kudos 2026-06-25 17:37:48 op Het verlangen naar regen
Hier krijgen we het niet minder warm van hoor.
0 kudos 2026-06-25 17:37:07 op Het verlangen naar regen
Ik denk buiten. Maar daar kom je toch nooit.
-2 kudos 2026-06-25 17:36:45 op Het verlangen naar regen
Nee. Natuurlijk niet.
-2 kudos 2026-06-25 16:12:43 op Uit de oude doos: Filemon spot een mooie reedt
'De laatste die hem interviewde'…. 'Die hem na afloop op de gang kort sprak'. Was t nou een interview of een kort gesprekje?
4 kudos 2026-06-25 16:08:34 op Oma laat kleinkind zwemmen
@owikzegmaarwat. Lekkere zin Sjakie. De typhus.
4 kudos 2026-06-24 22:05:13 op Nee jonge ff niet
Beren zijn altijd met z'n 2en hè. Voor als ze broodjes moeten smeren.
20 kudos 2026-06-24 22:01:18 op Wil je pindakaas?
De meeste honden zijn niet gewend om met een lepel te eten.
1 kudos 2026-06-24 20:48:09 op WK ladder duiken
Als je hier in Noord Holland een lampie genoemd wordt betekend dat niet dat ze je slim vinden hoor. Lampie.
0 kudos 2026-06-23 00:41:53 op Superheldenentree
Uit de arie van superheldmeneer.
2 kudos 2026-06-23 00:41:17 op Superheldenentree
In de pot.
1 kudos 2026-06-23 00:37:35 op Wtf zijn dat ?!?!
@hetlievemeisje. Hahaha. Een reaguurder met een schoonmoeder….
9 kudos 2026-06-23 00:35:41 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Ik heb geen idee wie dit is of waar dit over gaat. En daar heb ik vrede mee.
-2 kudos 2026-06-22 23:57:29 op Bruggetje te ver?
Lekker.
4 kudos 2026-06-21 14:43:38 op Meisje is toevallig geen Odi-girl meer
Nee hoor. Ze zegt odie goed. Maar ze bedoelde natuurlijk Audi. Al met al had ze beter haar bek kunnen houden en haar tieten laten zien.
-2 kudos 2026-06-21 14:41:39 op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
Nog beter. De doodstraf is nog vrij mild voor deze kneus.
1 kudos 2026-06-21 14:33:41 op Het is vandaag afvaldag!
Die Jos toch….
-1 kudos 2026-06-19 23:48:59 op Nieuwe beelden uit Moskou
@kneiterlinks. Wat een kneiterrechtse constatering….
3 kudos 2026-06-19 23:37:53 op Kippen nemen bad
@vanuit. Jij lult uit je cloaca.
-2 kudos 2026-06-19 23:25:46 op Rolling Stones Kurhaus 1964
@fluitui2. Jij bent niet goed bij je hoofd man. Op 1 salaris een huis kopen was echt niet weggelegd voor de gemiddelde arbeider.
-1 kudos 2026-06-19 23:13:10 op Mannen zijn mannen
Nou ik kan mij anders best een avondje vermaken met deze dame hoor.
4 kudos 2026-06-19 23:05:17 op Hoe heb je geslapen?
Oprecht…
2 kudos 2026-06-19 22:48:56 op Clarkson kan niet gecanceld worden
Anyway….
24 kudos 2026-06-19 22:43:52 op LEGO-diefstal in Rijssen
Bij ons zien de junks er toch iets anders uit hoor.
-3 kudos 2026-06-19 22:41:12 op Tiek, doe eens niet
Tico?
5 kudos 2026-06-19 22:37:07 op Shelfcloud boven Vlaardingen ZH
Neu.
5 kudos 2026-06-18 21:42:03 op WK kijken in stijl in Jordanië
Hé broer. Mag je vrouw mee gezellig voetbal kijken met z'n allen?
9 kudos 2026-06-17 17:34:13 op Maaike op de stuntstep
Nog is? Man man man. *eens. Niet 'is'.
-1 kudos 2026-06-17 02:10:35 op Vos verzamelt bosje ratten
We're gonna need a bigger fox.
3 kudos 2026-06-16 17:48:07 op Je denkt een wheelie te kunnen op een opgevoerde scooter
Geen populaire mening maar je hebt wel een punt. Dan koop je maar een kinderbrommer. Owwacht….
-6 kudos 2026-06-16 17:45:19 op Leuk, vlammen uit je uitlaat!
Dat heb ik ook gedaan. Toen ik 12 was. Gelukkig had ik toen nog geen reethaar.
7 kudos 2026-06-14 14:40:08 op My mother says I have Irish eyes
Doe Joe olso hef eiris tieten?
0 kudos 2026-06-14 05:56:23 op Salto met parachute
Ben ik nou zo slim? Of ben jij nou zo dom?
0 kudos 2026-06-14 05:55:15 op Kan iemand de kraan uitzetten?
Mongools denk ik.
13 kudos 2026-06-14 05:52:51 op Honden arriveren bij het zwembad
Een vuilnisbakkie bedoel je denk ik. Een asbak dat is m'n zwager.
1 kudos 2026-06-12 13:05:34 op Joyritje gaat fout
Graafsteno rijd een c3.
53 kudos 2026-06-12 13:00:23 op Raaf zet de potjes in elkaar
'Slimmer dan de gemiddelde voetbalsupporter'. Ja een fucking baksteen ook.
3 kudos 2026-06-11 20:34:06 op Slak leeft op het randje
Wheeeeeeeee!
10 kudos 2026-06-11 16:46:19 op Wheeliemannetje heeft slechte dag
'Rijd ja geen' ….. Ja wat is t nou?
-1 kudos 2026-06-11 15:37:15 op Balansman op de tafel
Hahaha. Sukkel.
14 kudos 2026-06-11 12:35:49 op Goeiemorgen vrienden
Leegheid? Die zit ramvol met plastic man.
-1 kudos 2026-06-11 12:33:08 op Slalommen op de snelweg
Een boeten? Ja?
184 kudos 2026-06-10 23:15:40 op Amsterdam krijgt een AZC
Amsterdam is één groot AZC.
3 kudos 2026-06-10 20:18:15 op Willen jullie met de katten spelen?
Leuk hoor. Straks weer janken omdat poeskat je gezicht er af heeft gescheurd en dan zijn die beestjes weer de lul.