36,599 +55538 -18939
Kudos
#1670 (Top 0.5226%)
| Kudos/dag | 9.16 |
| Kudos/reaguursel | 6.37 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3387 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -406 |
36,599 +55538 -18939
Kudos
#1670 (Top 0.5226%)
| Kudos/dag | 9.16 |
| Kudos/reaguursel | 6.37 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3387 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -406 |
5,747
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.44 |
| Topreaguursels | 8 |
| Woorden per reaguursel | 8.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.18 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 36 |
| Aantal x weggejorist | 92 |
| Geregistreerd op | 16-07-2015 |
| Eerste reactie op | 16-07-2015 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-22 14:17:41 op Lekker weertje, tijd voor een cabrio
Lekker naar de Maas!
1 kudos 2026-06-22 13:42:20 op Aan de kant er is brand
'Kruisend vlak vrijhouden'
Peugeot meneer dacht van niet. Dikke jammer, ik ben bang dat ie voor de schade op gaat draaien.
6 kudos 2026-06-22 12:10:23 op Mea Culpa Thijs Römer
Vroeger had die idioot gewoon de brandstapel op gegaan. Nee, laten we hem gewoon lekker z'n gang gaan en er een show van maken. Zelfpijperij ten top!
Die meiskes zijn voor hun leven beschadigd, getraumatiseerd en worden als ze als ze pech hebben gegarandeerd hulpbehoeftig voor vele jaren die komen gaan. Heeft iemand daar al uberhaubt eens over nagedacht? Nee dus, want alle aandacht gaat weer eens naar de DADER.
5 kudos 2026-06-22 11:59:33 op Ongeduld probeert file te ontwijken
Kijktip; Zonder geluid afspelen.
1 kudos 2026-06-21 08:58:31 op Binnenkort 5G in de hele buurt
GeenG
2 kudos 2026-06-16 16:25:17 op Aandachtmevrouw wil liedje spelen in de bus in Tokyo
Wat een walgelijk stuk vreten zeg, bah bah.
1 kudos 2026-06-16 16:09:26 op Turnen mooie sport of...
Niks op aan te merken!
2 kudos 2026-06-16 16:01:57 op Pakketbezorger in z'n achteruit
Gaat het?
1 kudos 2026-06-16 16:00:56 op Wat is er dan?
Je kan maar ergens opgewonden van raken toch?
-9 kudos 2026-06-16 12:25:10 op Schotse kilten in aantocht
Ik las dus 'klitten'
-1 kudos 2026-06-10 19:46:10 op Kinderen dansen op muziek
@Kreezielepiet | 10-06-26 | 19:26: Waarschijnlijk betaalde arbeid.
2 kudos 2026-06-08 20:09:35 op Aftermath burenruzie Burgum
Ik denk wel van nog steeds.
-20 kudos 2026-06-08 20:08:12 op Petitie: Free Katja's Ollie en Bollie
Ik ben dat wicht een keer tegen gekomen op een luchthaven ergens. Gatverredamme wat hangt er een wolk van arrogantie om dat mens zeg. Bah bah.
0 kudos 2026-06-08 20:05:55 op Lekker na het concert
@altijd-guus | 08-06-26 | 11:47: *achter
17 kudos 2026-06-08 19:55:49 op Gewoon door tot het toverwoord (brake check)
Asobelist staat er mooi op zo. Met smoel en al. Ik hoop dat ie morgenvroeg z'n auto aantreft met minimaal 4 lege banden. Stuk stront.
2 kudos 2026-06-08 19:48:15 op Ondertussen op TwitchCon
Dit hoef je echt niet te delen pik.
-1 kudos 2026-06-08 16:04:10 op Wielrenners-massacrash
Verrekte kutwielrenner !
18 kudos 2026-06-03 19:46:51 op Spraakgebrek?
Nedderlents
5 kudos 2026-06-03 19:44:48 op Dikke glijbaan
Hoe dan?
10 kudos 2026-06-03 19:39:09 op Lekker ontspannen voor de vrouwtjes
'Samen komen' of 'samenkomen' ?
-4 kudos 2026-06-03 19:28:18 op Maxim doet een oproep
Ik zou ze doen.
12 kudos 2026-06-03 08:31:03 op Pitstop
Filmert zit overduidelijk in een relatie. Volle paniek toen die kont in beeld kwam!
1 kudos 2026-06-03 08:21:28 op Kjoettt een baby walvisje!
@The Jackel | 03-06-26 | 08:06: Een wat?
-2 kudos 2026-06-03 08:20:38 op Kjoettt een baby walvisje!
Tony, that you?
-2 kudos 2026-06-03 08:18:54 op Spoedbezorging
De fake wheely.
94 kudos 2026-06-03 08:15:59 op Oude vent let niet op motorrijders
Daarom, regel 1 als je gaat motorrijden; NIEMAND ziet je!
Als je dat onthoudt, heb je een goeie kans om weer veilig thuis te komen.
-12 kudos 2026-06-03 08:01:38 op Oude vent let niet op motorrijders
Waarom minnen de dames dit? Dit is gweoon een keihard feit.
Het gedrag van de gemiddelde motorrijder is nou niet bepaald netjes meer te noemen.
1 kudos 2026-06-03 07:58:35 op Heeeelp
@Jiggle_Physics | 03-06-26 | 03:05: Zouden ze willen.
0 kudos 2026-06-03 07:57:30 op Is mijn eten al klaar dames?
FRIET ! ! ! !
3 kudos 2026-06-02 13:20:13 op Truukje met ballen
Dat klinkt als een voltreffer.
1 kudos 2026-06-02 13:04:20 op Oekraïens F-16A onderschept kruisraket
@Kaagweg | 02-06-26 | 12:16: Dat zal Zelensky een worst wezen. Die heeft inmiddels spullekes die daar gewoon naartoe vliegen en BIEM doen.
-3 kudos 2026-05-27 21:03:02 op Gaat ie?
Can't park there mate.
36 kudos 2026-05-26 13:52:16 op Russell Crow vs handtekeningenjagers
Ik kan me best voorstellen dat ie er wel helemaal f#cking klaar mee is, met dat eeuwige geachtervolgd worden. Daar komt dit gedrag uit voort. Doettie goed.
0 kudos 2026-05-26 13:48:46 op Hittegolf!
Effe de boel luchten. Ik zie geen probleem.
37 kudos 2026-05-26 09:13:06 op Test even
Filmer is niks meer of minder dan een balloze narcist. Bah bah.
-7 kudos 2026-05-26 09:07:21 op 2e Pinksterdag ging niet zo goed
Probleem+oplossing= +1
1 kudos 2026-05-24 10:53:22 op Broer ben je politie?
Dit geeft goed weer dat mensen snel oververhit raken.
-1 kudos 2026-05-22 20:46:42 op Met quad in de mudderrrr
Mud in je kut.
-1 kudos 2026-05-19 09:04:49 op Je hebt me afgesneden domme kudt!
But did you die?
0 kudos 2026-05-18 14:27:39 op Tokkie-magneet vs schedel
Hahaa, mallemolen says nope.
0 kudos 2026-05-18 14:26:35 op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
-weggejorist-
59 kudos 2026-05-18 14:20:49 op Met je cabriolet door de regen
Waarom nou weer; Wat een mongool'
Met een cabrio neem je een risico. De consequenties aanvaard je. Punt.
4 kudos 2026-05-17 22:09:16 op Oma duikt er voor! | Dumpert Dashcam 66
Zo, hier zijn wel weer een paar baanbedreigende situaties te zien!
8 kudos 2026-05-17 07:53:44 op Bijrijder op de vuilniswagen
Mijn katten zijn er dol op.
-2 kudos 2026-05-14 12:03:53 op Hemelvaartsdagtetten
Rukker gespot.
30 kudos 2026-05-11 12:53:49 op Gek wijf heeft geen geduld
Ze zijn al bekend bij de politie lees ik net;
https://www.ad.nl/auto/tragisc...
1 kudos 2026-05-11 12:11:50 op Gek wijf heeft geen geduld
Ik zie het vervolg smachtend tegemoed......
-1 kudos 2026-05-11 11:55:20 op Gek wijf heeft geen geduld
@Kondtenman | 11-05-26 | 03:39: Auto als wapen gebruikt dus neem maar in beslag.
7 kudos 2026-05-05 13:44:28 op Beelden bekladding Monument op de Dam
Vroeger waren veel dingen beter.
De brandstapel was onderandere een mooie uitvinding.
0 kudos 2026-05-05 13:40:42 op Beelden bekladding Monument op de Dam
@--Geurkaars-- | 04-05-26 | 18:19: Met het verleden hebben deze 'mensen' klaarblijkelijk niets te maken.