36,599 +55538 -18939
Kudos
#1670 (Top 0.5226%)
| Kudos/dag | 9.16 |
| Kudos/reaguursel | 6.37 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3387 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -406 |
36,599 +55538 -18939
Kudos
#1670 (Top 0.5226%)
| Kudos/dag | 9.16 |
| Kudos/reaguursel | 6.37 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3387 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -406 |
5,747
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.44 |
| Topreaguursels | 8 |
| Woorden per reaguursel | 8.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.18 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 36 |
| Aantal x weggejorist | 92 |
| Geregistreerd op | 16-07-2015 |
| Eerste reactie op | 16-07-2015 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-22 12:04:58 door vanderegen.indedrup op Aan de kant er is brand
Niet bang zijn hoor!
Ook al sta je fout geparkeerd, dit is gewoon verzekeringswerk waarbij de aansprakelijkheid bij de brandweer wordt neergelegd.
1 kudos 2026-06-22 10:08:58 door Hetlievemeisje op Ongeduld probeert file te ontwijken
Kijktip: helemaal niet afspelen. Doe geen moeite.
0 kudos 2026-06-22 10:05:34 door Uhoortnogvanons op Ongeduld probeert file te ontwijken
Mijn hemel!
4 kudos 2026-06-22 10:00:45 door BarackOsama op Ongeduld probeert file te ontwijken
Oh no, bro!
4 kudos 2026-06-16 13:13:43 door DieMonde op Schotse kilten in aantocht
Daar heb je spray voor, dan kamt het makkelijker uit.
-5 kudos 2026-06-16 10:46:09 door kimwieft op Schotse kilten in aantocht
@MrRose | 16-06-26 | 12:37: mond vol van is
9 kudos 2026-06-16 10:37:13 door MrRose op Schotse kilten in aantocht
Waar het hart van vol is.....
-1 kudos 2026-06-08 19:18:59 door M-dumpert op Petitie: Free Katja's Ollie en Bollie
Eraf zwaffelen !!
2 kudos 2026-06-08 18:24:14 door De_GBS op Petitie: Free Katja's Ollie en Bollie
Arrogantie uit een flesje hoop ik? Ik wil mijn zorgvuldig gecultiveerde beeld van haar positieve punten absoluut niet beschadigen.
8 kudos 2026-06-08 18:18:25 door Korsten op Petitie: Free Katja's Ollie en Bollie
Ik ben haar een keer tegengekomen bij een tankstation. Toen zei ze vriendelijk gedag.
-4 kudos 2026-06-08 18:14:40 door Touwtje_ op Gewoon door tot het toverwoord (brake check)
Nou, laten we hopen dat karma u ook niet vergeet.
6 kudos 2026-06-08 18:12:17 door Vinnyb78 op Petitie: Free Katja's Ollie en Bollie
Of jij bent gewoon totaal niet interessant
0 kudos 2026-06-04 05:21:04 door omnia op Dikke glijbaan
@JeGeweten | 03-06-26 | 22:25: centriputaalkracht, aldus docent op de bootjesschool in vlissingen, waarmee ik altijd een meningsverschil had
-1 kudos 2026-06-03 20:25:59 door JeGeweten op Dikke glijbaan
Een combinatie van zwaartekracht, centrifugaalkracht en wrijving.
6 kudos 2026-06-03 06:48:14 door LaidBack op Oude vent let niet op motorrijders
@nieuwsgierige pelg | 03-06-26 | 08:40: Klopt helemaal. Je moet er altijd vanuit gaan dat iedere weggebruiker je van de sokken wil rijden.
8 kudos 2026-06-03 06:40:15 door nieuwsgierige pelg op Oude vent let niet op motorrijders
Nog straffer: ze willen je treffen, maar dan zo dat het niet opvalt. Een soort competitie. Altijd driedubbel opletten is de boodschap.
1 kudos 2026-05-26 15:42:59 door Marmeladenglas op Test even
@Klerkberk | 26-05-26 | 16:10: Als vriendjes zoiets doen, gebeurt dat min of meer tussen gelijken: dan lach je er achteraf samen om en zijn de rollen later vast ook een keer omgedraaid. Hier staat letterlijk iemand die bang is en eigenlijk niet wil; iemand die moeite heeft met het aangeven van zijn grenzen. Als je iemand die kwetsbaarder is dan jij doelbewust over zijn grenzen dwingt voor je eigen vermaak, of voor likes, dan is de grens van lolligheid allang gepasseerd.
-3 kudos 2026-05-26 14:10:54 door Klerkberk op Test even
@Marmeladenglas | 26-05-26 | 13:39: Met aanstellerij bedoel ik, dit sadisme te noemen. Dit is een lolligheid. Zoals de leeraar dat op schoolreisje deed bij een hele sliert leerlingen, vriendjes bij elkaar, of een vader bij zijn kinderen. Dat meteen in de kramp schieten omdat het mensen met een beperking zijn..... Het zijn geen sneeuwvlokjes. Zou me niks verbazen als ze daarna de draad nog een paar keer vastgepakt hebben. Net als wij vroeger. Of dezelfde grap zelf uitgehaald, later bij iemand anders op de zorgboerderij.
1 kudos 2026-05-26 11:39:21 door Marmeladenglas op Test even
@Klerkberk | 26-05-26 | 12:35: Dat heeft niks met aanstellen te maken. Woorden hebben gewoon een betekenis. Als we elk rotgedrag maar 'narcisme' noemen, begrijpen we straks helemaal niet meer wat er echt aan de hand is. En in dit geval is dat pure wreedheid (sadisme), geen ijdelheid.
-6 kudos 2026-05-26 10:35:45 door Klerkberk op Test even
@Marmeladenglas | 26-05-26 | 09:39: Sel je niet zo aan man!
-1 kudos 2026-05-26 07:52:42 door Styllurt op 2e Pinksterdag ging niet zo goed
En door WIE zou dat probleem veroorzaakt zijn denk je?
15 kudos 2026-05-26 07:39:30 door Marmeladenglas op Test even
Dit is geen narcisme, zoals een zucht naar bewondering of ego-streling, maar sadisme: het bewust toebrengen van pijn, angst of vernedering aan een ander, puur voor eigen plezier of vanuit een gevoel van macht.
2 kudos 2026-05-18 18:38:52 door Supedoc op Met je cabriolet door de regen
@ depunt, kneusje
-8 kudos 2026-05-18 13:00:15 door Depunt op Met je cabriolet door de regen
Ja, wat is er?
0 kudos 2026-05-17 20:58:45 door wittedraak op Oma duikt er voor! | Dumpert Dashcam 66
gewoon alledaags in dit land
5 kudos 2026-05-11 12:37:19 door tifftiffishere op Gek wijf heeft geen geduld
Manmanman wat een volslagen idiote reactie van dat mens. "Actie geeft reactie", dat de reactie van de politie op jullie actie maar snel genoeg mag komen.. Mafklappers!
12 kudos 2026-05-11 12:21:10 door drs.Schnitzel op Gek wijf heeft geen geduld
Dat domme volk denkt dus nog steeds in hun recht te staan. "Actie geeft reactie".. wat een enorm achterlijke kut.
0 kudos 2026-05-11 11:36:55 door kruimeltje101 op Gek wijf heeft geen geduld
Op je wenken bediend: https://www.ad.nl/auto/tragisc...
0 kudos 2026-05-11 10:31:44 door Pingo op Gek wijf heeft geen geduld
tegemoet
1 kudos 2025-11-18 16:25:07 door knoflookwindje op Kijk jongons ik ben super Mario!
Net zo dom als dat jouw ouders dachten dat jouw generatie werd.
1 kudos 2025-11-17 22:44:32 door very-ferry op Kijk jongons ik ben super Mario!
@jamaarikweethetbeter | 17-11-25 | 23:02: Hoe hard gaan ze na het opvoeren dan?
-6 kudos 2025-11-17 22:02:58 door jamaarikweethetbeter op Kijk jongons ik ben super Mario!
Net zo dom zoals ze zijn opgevoerd door de vorige.
5 kudos 2025-11-17 21:11:49 door LieverSudoDanZwitsal op Kijk jongons ik ben super Mario!
Zas.
10 kudos 2025-11-17 21:09:50 door Pipo der Clown op Kijk jongons ik ben super Mario!
Worden?
14 kudos 2025-11-17 20:44:03 door Kenny0031 op Kijk jongons ik ben super Mario!
'Idiocratie'.
0 kudos 2025-11-17 20:39:01 door Kapitein_Azijn op Kijk jongons ik ben super Mario!
-weggejorist-
9 kudos 2025-10-04 07:37:07 door CarloColluci op Mijn vrouw zit bij nieuw soort mindfulnessclubje
Dit type mens schaamt zich nooit!
2 kudos 2024-12-08 22:40:33 door Wavers op Keiglad hier.
Hok
2 kudos 2024-10-24 14:57:38 door Sarcasmus op Vrachtwagenchauffeur zonder angst
De vrachtwagen rijdt door rood en 'wij' hebben groen, inderdaad. vrachtwagenchauffeur is ook zeker fout.
Maar.... op zich heeft boutendraaier helaas wel gelijk. De stoplichten hier zijn bollen en geen pijlen, dus je kan er niet van uit gaan dat er geen kruisend verkeer is. En er staan haaietanden, dus je hebt geen voorrang.
Zou natuurlijk de wereld op z'n kop zijn, maar ik vermoed dat de auto niets vergoed zou krijgen.
https://www.112schade.nl/nieuw...
3 kudos 2024-10-24 14:18:29 door Robo123 op Vrachtwagenchauffeur zonder angst
Mensen zoals jij herinneren me er altijd aan dat ik heel goed op moet letten in het verkeer.
1 kudos 2024-10-24 10:34:52 door Lastiwzc op Vrachtwagenchauffeur zonder angst
Verkeerslichten gaan boven haaientanden als de lichten functioneren. Mochten de verkeerslichten uit staan, dan zou je een punt hebben. Nu niet.
14 kudos 2024-10-24 10:23:27 door snabbie op Vrachtwagenchauffeur zonder angst
Ik hoop dat jij nog geen rijbewijs bezit.
16 kudos 2024-10-24 09:51:36 door MeisjeVanZeventien op Vrachtwagenchauffeur zonder angst
@ Boutendraaier: Ben jij bij geboorte net iets te hard op de grond gevallen of zo?
19 kudos 2024-10-24 09:49:21 door harrydroplul op Vrachtwagenchauffeur zonder angst
ben je nou echt zo dom of wat misschien wel naar pearl gaan ofzo staan ook verkeerslichten !! zwaar rood voor de vrachtwagen .
77 kudos 2024-09-19 04:53:02 door Okikidoki op Geert doet bedankje aan medemens
Ik woon ook nog steeds bij mijn moeder.
33 kudos 2024-07-30 10:44:44 door Bromevape op Knap hoor!
Ze is zijn trainer.
7 kudos 2023-12-12 18:43:26 door ZeesterP op Petje zoekt ruzie met verkeerde bollie
En? Opgenomen?
-18 kudos 2023-12-12 18:22:03 door zup op Petje zoekt ruzie met verkeerde bollie
Wat probeer jij nu eigenlijk precies te zeggen?
1 kudos 2023-11-21 08:27:12 door druimpert op En wat ga jij stemmen?
@zommesje | 21-11-2023 | 07:43: kontrijen ook idd
4 kudos 2023-11-21 06:43:32 door zommesje op En wat ga jij stemmen?
Zal er wel meer dan 1 van zijn, ze neigen in sommige contreien naar inteelt.