DumpStats voor Boutendraaier

36,599 +55538 -18939

Kudos

#1670 (Top 0.5226%)

Kudos/dag 9.16
Kudos/reaguursel 6.37
Meeste kudos op 1 reaguursel 3387
Minste kudos op 1 reaguursel -406

5,747

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.44
Topreaguursels 8
Woorden per reaguursel 8.9
Reacties per reaguursel 0.18
Meeste reaguursels op 1 dag 36
Aantal x weggejorist 92
Geregistreerd op 16-07-2015
Eerste reactie op 16-07-2015

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-22 12:04:58 door vanderegen.indedrup op Aan de kant er is brand
Niet bang zijn hoor!
Ook al sta je fout geparkeerd, dit is gewoon verzekeringswerk waarbij de aansprakelijkheid bij de brandweer wordt neergelegd.

0 kudos 2026-06-04 05:21:04 door omnia op Dikke glijbaan
@JeGeweten | 03-06-26 | 22:25: centriputaalkracht, aldus docent op de bootjesschool in vlissingen, waarmee ik altijd een meningsverschil had

-1 kudos 2026-06-03 20:25:59 door JeGeweten op Dikke glijbaan
Een combinatie van zwaartekracht, centrifugaalkracht en wrijving.

6 kudos 2026-06-03 06:48:14 door LaidBack op Oude vent let niet op motorrijders
@nieuwsgierige pelg | 03-06-26 | 08:40: Klopt helemaal. Je moet er altijd vanuit gaan dat iedere weggebruiker je van de sokken wil rijden.

1 kudos 2026-05-26 15:42:59 door Marmeladenglas op Test even
@Klerkberk | 26-05-26 | 16:10: Als vriendjes zoiets doen, gebeurt dat min of meer tussen gelijken: dan lach je er achteraf samen om en zijn de rollen later vast ook een keer omgedraaid. Hier staat letterlijk iemand die bang is en eigenlijk niet wil; iemand die moeite heeft met het aangeven van zijn grenzen. Als je iemand die kwetsbaarder is dan jij doelbewust over zijn grenzen dwingt voor je eigen vermaak, of voor likes, dan is de grens van lolligheid allang gepasseerd.

-3 kudos 2026-05-26 14:10:54 door Klerkberk op Test even
@Marmeladenglas | 26-05-26 | 13:39: Met aanstellerij bedoel ik, dit sadisme te noemen. Dit is een lolligheid. Zoals de leeraar dat op schoolreisje deed bij een hele sliert leerlingen, vriendjes bij elkaar, of een vader bij zijn kinderen. Dat meteen in de kramp schieten omdat het mensen met een beperking zijn..... Het zijn geen sneeuwvlokjes. Zou me niks verbazen als ze daarna de draad nog een paar keer vastgepakt hebben. Net als wij vroeger. Of dezelfde grap zelf uitgehaald, later bij iemand anders op de zorgboerderij.

1 kudos 2026-05-26 11:39:21 door Marmeladenglas op Test even
@Klerkberk | 26-05-26 | 12:35: Dat heeft niks met aanstellen te maken. Woorden hebben gewoon een betekenis. Als we elk rotgedrag maar 'narcisme' noemen, begrijpen we straks helemaal niet meer wat er echt aan de hand is. En in dit geval is dat pure wreedheid (sadisme), geen ijdelheid.

-6 kudos 2026-05-26 10:35:45 door Klerkberk op Test even
@Marmeladenglas | 26-05-26 | 09:39: Sel je niet zo aan man!

15 kudos 2026-05-26 07:39:30 door Marmeladenglas op Test even
Dit is geen narcisme, zoals een zucht naar bewondering of ego-streling, maar sadisme: het bewust toebrengen van pijn, angst of vernedering aan een ander, puur voor eigen plezier of vanuit een gevoel van macht.

5 kudos 2026-05-11 12:37:19 door tifftiffishere op Gek wijf heeft geen geduld
Manmanman wat een volslagen idiote reactie van dat mens. "Actie geeft reactie", dat de reactie van de politie op jullie actie maar snel genoeg mag komen.. Mafklappers!

2 kudos 2024-10-24 14:57:38 door Sarcasmus op Vrachtwagenchauffeur zonder angst
De vrachtwagen rijdt door rood en 'wij' hebben groen, inderdaad. vrachtwagenchauffeur is ook zeker fout.
Maar.... op zich heeft boutendraaier helaas wel gelijk. De stoplichten hier zijn bollen en geen pijlen, dus je kan er niet van uit gaan dat er geen kruisend verkeer is. En er staan haaietanden, dus je hebt geen voorrang.
Zou natuurlijk de wereld op z'n kop zijn, maar ik vermoed dat de auto niets vergoed zou krijgen.
https://www.112schade.nl/nieuw...

1 kudos 2024-10-24 10:34:52 door Lastiwzc op Vrachtwagenchauffeur zonder angst
Verkeerslichten gaan boven haaientanden als de lichten functioneren. Mochten de verkeerslichten uit staan, dan zou je een punt hebben. Nu niet.