DumpStats voor Sarcasmus

133,996 +162799 -28803

Kudos

#312 (Top 0.0976%)

Kudos/dag 30.66
Kudos/reaguursel 11.22
Meeste kudos op 1 reaguursel 1929
Minste kudos op 1 reaguursel -230

11,938

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.73
Topreaguursels 14
Woorden per reaguursel 25.4
Reacties per reaguursel 0.19
Meeste reaguursels op 1 dag 44
Aantal x weggejorist 96
Geregistreerd op 06-07-2014
Eerste reactie op 06-07-2014

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-24 13:20:52 op Afslagje gemist
De vrachtwagenchauffeur is ook een lul.
Maar als je vindt dat je extra veel risico loopt op de weg omdat je op een motor zit, moet je er wat mij betreft over nadanken NIET op een motor te zitten. Jouw keuze is niet ons probleem.
(en ja, ik houd zelf altijd rekening met motorrijders, ik wil geen extra risico lopen. Alleen als ik het vaanuit jullie bekijk, is het toch echt jullie ding..)

7 kudos 2026-06-23 14:06:37 op Mag jij van jou man
Oud-Nederlandse stellen waarbij de ene de ander 20 keer belt om te checken, of waarbij de een niets mag van de ander?
Ik ken er letterleijk 0. Je zult ff met bewijs moeten komen.
Misschien zit jij ergens anders in Neerland dan ik, maar zelfs degen uit de bible belt die ik ken gaan nog net wel even iets lekkerder dan dat.

44 kudos 2026-06-23 14:04:10 op Niet de meeuwen voeren!
Gaat dat wijf dat 3 seconde nadat het gebeurt zegt "don't feed them you're gonna get them hurt" straks ook nog zegggen "told you so'?

6 kudos 2026-06-23 13:58:18 op Dames hebben een mening
Allemaal leuk en aardig, maar cosplay is iets heel anders. Met haar normale brein, moet ze toch ff wat minder insta scrollen en wat meer lezen/nieuws kijken.

-12 kudos 2026-06-23 13:55:03 op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
Probeer je racisme wel een beetje rechtlijnig te houden. het zijn ofwel "altijd t zelfde": 'de buitenlanders'
Of het is "een volk". ëën volk.
Dus nu zeg je dat (en ik moet het even inschatten, want ik ben niet zo geoefend als jij denk) alle problemen komen van Srinamers of Cariben (ofzo).
Zo laat je helemaal geen ruimtew om je straks weer tegen Turken of Maroccanen uit te spreken. Dat is niet slim.

6 kudos 2026-06-23 11:06:58 op Meisje kan geen hellingproef met de auto
Alles is slecht inderdaad, maar sowieso is wat er in het filmpje gebeurt het ergst. Dat zo'n domme doos geen normale voertuigbeheersing is is al erg genoeg, maar we weten dat ze er zijn. Maar dat ze denkt dat dit waardig is om te bellen naar 112 is te erg voor woorden.
Ze heeft een telefoon, ze kan iedereen bellen die ze wilt. ze kan uitstappen en iemand vragen en als dat allemaal niet lukt kan ze met die telefoon nog de wegenwacht of desnoods het algemene politienummer 0800-TUIG bellen...

-1 kudos 2026-06-22 12:45:14 op Mea Culpa Thijs Römer
Er zijn dingen die wij als maatschappij erger vinden dan andere dingen. heb je een tankstation overvallen om je familie te voeden, staf uitzitten en weer door met je leven. Heb je aan kinderen gezeten, straf uitzitten en door met je laven, maar verwacht niet van mij dat ik naar je show kom.

3 kudos 2026-06-22 12:19:28 op Mea Culpa Thijs Römer
Als ik de geinterviewden zo hoor, zijn het vooral vrienden en familie.
Als jijj niets hebt met die viezerik, dan kan je toch gewoon zeggen dat hij niets gezegd heeft over de schadevergoeding.

-6 kudos 2026-06-22 12:14:32 op Hittegolf!
Als je goed kijkt zie je dat het nep is. Je ziet de steunbuis naar beneden gaan, een tafelventilator dus. Terwijl hij op een plek hangt waar een muurventilator zou hangen.

13 kudos 2026-06-22 12:11:13 op Wie durft
waar ik lam op duik is totaal geen maatstaaf van of het een lekker wijf is of niet.

10 kudos 2026-06-22 12:09:50 op Wie durft
zonde van de tijd als je dan erna direct weer moet beginnen...

4 kudos 2026-06-22 12:00:31 op Goed nieuws van Jeremy
@very-ferry | 22-06-26 | 11:55: Er waren wel mensen bij, als dat je vraag is. En die zeggen wat druimpert zegt. Dus ja, insinueren dat het niet waar is omdat druimpert er niet b ij was, dat is een beetje gek. zoek even online en dan vind je genoeg mensen die er bij waren.

-2 kudos 2026-06-22 11:27:59 op Tunesië na het kijken van Nederland vs Zweden
Als jouw steun niet 'met hart en ziel staan achter het team en hun kwaliteiten staan', wat is het dan? Ben je planner van de spelersbus of waterdrager, plonnenuitzetterr? Hoe steun jij ze? Alleen maar zeggen 'ik steun' maar vervolgens de makkelijkste vorm van stean, gewoon zeggen "ik heb vertrouwen in jullie" is al te veel gevraagd. Met een 'Dit is allemaal leuk en aardig, maar ik moet het nog maar zien' steun je niemand hoor...

-2 kudos 2026-06-22 11:22:33 op Twentekanaal waaghalzen
KlaagKadaver heeft 100% gelijk, nou ja, 99,998%.
(naast, maar ook onder de vaargeul kunnen gewoon fietsen liggen) Meestal is het wel veilig, alleen maar heel af en toe gaat er iemand dood of zit voor een leven in een rolstoel...
Maar inderdaaad, moet je het dan niet meer doen? Zeker wel. lekker lol maken, het leven is een opeenstapeling van kleine risico's.
Ook autorijden naar je werk of fietsen naar je grootmoeder kan dodelijk aflopen. Maar ja, als je de kans van een blikseminslag, meteoriet of vallende vliegtuigmotor meerekent, is ook thuisblijven niet 100% veilig, dus wat moet je dan...

-10 kudos 2026-06-01 14:13:26 op Tentfeest Haarbig
Wie van de aanwezigen denken jullie die zijn hart en ziel heeft gelegt in het maken van die bierdrager die onjuist als slee gebruikt werd? Graag hieronder antwoorden

1 kudos 2026-06-01 11:59:49 op Wat doen 3D artiesten nou eigenlijk?
Beetje aankloten dus.
En niet eens netjes de neus eruit gehaald, gewoon een cone die de helft vn de neus mist en de mond ook meeneemt. Prutswerk!

5 kudos 2026-06-01 11:55:40 op IJsland eerste slachtoffer nieuwe regel tegen tijdrekken
Ja, misschien gaat deze regel het verschil maken. We blijven hopen. De 1 keer per 3 wedstijden dat een vedette wordt gewisseld, dit gaat het worden.
Waarom zou je een regel maken om geel te trekken bij aanstellen, of de VAR instrueren om te letten op schwalbes en retroactief een kaart geven, als je ook gewoon kan zeggen 'wissels max 10 seconden'

15 kudos 2026-06-01 10:00:25 op Medische assistentie in Equador
vanaf 0:05 zie je hoe snel hij over de lijn kon komen, ik zou beginnen met hem buiten de lijnen te sturen en de wedstrijd te hervatten. ls hij niet 'kan': rood geven.

0 kudos 2026-05-29 13:00:16 op Slaaplekker makker
Tja. Veel mensen zullen zeggen: Klinkt triest, maar dan zeg ik: bekijk het maar van de positieve kant: Iets is beter dan niets.

1 kudos 2026-05-20 13:56:50 op Übertokkies op Santorini
Mijn vader wil tegen die tijd gecremeerd, opgelost in 100L water en met een hogedrukspuit bij Dommezet anaal ingebracht worden.
Hij leeft nog hoor, maar aangezien je snapt dat wij afscheid willen nemen op de manier die hij zelf had gewilt, spreken we je waarschijnlijk wel een keer de komende 20 jaar. DM vast ff je telefoonnummer.

2 kudos 2026-05-20 13:51:14 op Eindelijk!
Ik heb pas aan AI gevraagd of een 'bisexueel' niet een beetje respectloos was naar mensen met andere genders, maar toen bleek de de bi in bisexueel tegenwoordig niet meer staat voor 2, maar voor alle genders. Toen vroeg ik wat dan het verschil was met pansexueel, Het antwoord was: Voor de een speelt gender geen rol en voor de ander maakt het niet uit. (ik heb nog even gecontroleerd, maar dat klopte echt)

0 kudos 2026-05-20 13:43:10 op Ultieme busjestest
das een reflector...
en de rest van je zin snap ik niet.

1 kudos 2026-05-20 13:41:21 op Even strak inparkeren
Nee, een piepje had niet geholpen, daar rijdt hij veel te hard voor. En aan een camera heb je ook niets, hij kijkt toch niet, deze waren ook gewoon te zien in de spiegels en over zijn schouder.

65 kudos 2026-05-13 16:30:29 op Goth emo dinges to the rescue
"He did not!"
Mag je een aanvaller die pepperspray in je gezicht wil spuiten niet proberen van je af te houden? Of alleen als het een man is?
Ik heb geen idee wat er verder aan de hand is, maar als je aangevallen wordt, kan je je gewoon verdedigen, ongecht geslacht. En als je in een gevecht zit an je wil als vrouw geen tik krijgen, moet je niet terugkomen en de aanval in gaan.

5 kudos 2026-05-13 15:09:07 op Lekker samen dutje doen
Ze vallen op 't gebied van capabiliteit beide een beetje tegen.

16 kudos 2026-05-13 13:28:21 op Internetgekkie wordt gecorrigeerd
ik denk dat die 'kenner' met de bril uit dit filmpje gewoon niet begrijpt dat je ze mag/moet herschikken.

-5 kudos 2026-05-13 12:58:30 op Auto gestolen
Waarom delen in de buurtapp?
Alsof iemand de auto steelt en dan rond de flat rondjes gaat rijden

0 kudos 2026-05-13 12:56:01 op Pr0nfilm download in 2 sec
@Madco3 | 13-05-26 | 12:43: precies dit.
De kwaliteit is daarbij ook een goeie factor geweest. extra betalen voor 4K, maar je streambreedte is nauwelijks groter. (en die wa al klein voor FullHD)

-1 kudos 2026-04-30 11:06:41 op Wannabe influencertje is boos
Je klinkt als een schaap.
Hij snapt niet eens dat "in de gaten houden" niets te maken heeft met of je auto electrisch wordt aangedreven of niet. (of.. hij snapt het wel, maar weet dat dit beter werkt bij domme schaapjes als jij). Hij zegt in zijn eigen nieuwsbericht dat het gaat over 'alle' auto's, dus daar zouden jullie al uit op moeten kunnen maken dat het niet alleen om electrisch auto's gaat.
En ik vind het prima dat mensen met een lage social credit uit hun auto gelockt kunnen worden. gedraag je gewoon normaal, dan heb je dat probleem niet.

2 kudos 2026-04-30 10:16:02 op Hard rijden?
*verraadt
(maar inderdaad, totaal geen controle.)

1 kudos 2026-04-30 10:04:54 op Slang in de brievenbus
Hij wil gewoon zijn post. Wat moet hij dan? Jij zou gewoon de slang daar laten wonen en nooit meer je post openen?

2 kudos 2026-04-30 10:01:26 op Accu leeg...
Wacht anders ff of er een blank kind of een nektasje bij de fiets komt en dan maak je dan je mening op.

1 kudos 2025-10-29 16:52:48 op Rob Jetten de jokker
Heel goed toch. Partijen kunnen, net als mensen, gewoon verandering van standpunt/mening. Als ze zich met dit punt verkiesbaar stellen en ook de intentie hebben om zo te regeren, kunnen we het alleen maar toejuichen.
Ik ben zelf ook redelijk sociaal ingesteld en progressief, maar krijg de laatste jaren ook steeds mer het idee dat het beter is als we het sociale gedeelte wel echt houden voor degene die hier wonen. Streng zijn voor gelukszoekers en criminelen is alleen maartoe te juichen wat mij betreft...

0 kudos 2025-10-27 16:07:04 op De oorlog verklaren aan drugssmokkelaars?
@Nugalmighty | 27-10-25 | 15:56: Klopt. Niet omdat ik het er niet mee eens ben, maar omdat dit gewoon een oorlogsdaad is en dat mag hij niet.
Daarnaast hebben ook criminelen rechten. Al was ht maat om zeker te weten dat je niet per ongeluk "een waterskier" te pakken hebt. En ook die paar boodjes die ze neerschieten gaan geen zoden aan de dijk zette. dit zijn de boten die ze nders op zouden pakken...

5 kudos 2025-10-27 15:08:30 op Haha politie!
mooi, mensen als Joshua