DumpStats voor dedodododedadada 👶

252 +393 -141

Kudos

#61047 (Top 19.1021%)

Kudos/dag 9.69
Kudos/reaguursel 3.65
Meeste kudos op 1 reaguursel 41
Minste kudos op 1 reaguursel -65

69

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.65
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 26.6
Reacties per reaguursel 0.42
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 22-05-2026
Eerste reactie op 30-05-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

23 kudos 2026-05-31 12:31:11 op Politie uitdagen is klappen vragen
Bij deze religieuze stroming zit er zo'n diepgewortelde minachting van alles en iedereen die niet gelooft wat zij geloven, er is maar één waarheid en dat is die van hen. Alles is daar ondergeschikt aan. Lees surah 9 uit de Koran eens. Vers 10 bijvoorbeeld; Zij respecteren de banden met de gelovigen niet, noch die van verwantschap, noch die van het verbond! Zij zijn het die de overtreders zijn.

22 kudos 2026-06-06 23:59:53 op Graag jullie mening
Nou even eerlijk, dit gaat niet over je haar hè?

21 kudos 2026-06-10 11:36:06 op Treinkaartje geüpgraded
Ja ja. Zul je net zien, als jij daar komt zit er een pauper met z'n poten op de bank met z'n 2e klas kaartje.

20 kudos 2026-06-06 11:38:47 op Totale mafklapper op de weg
En om je ongenoegen te uiten, ga je zelf ook maar als een mafklapper rijden.

19 kudos 2026-06-04 17:04:38 op Zielige brakechecker
Meen je dit nou serieus? Als je dit nog niet zien, ga maar niet rijden dan. Een seintje mag gegeven worden om gevaar af te wenden; in dit geval gevaarlijk rijgedrag in een tunnel. Die oet moet gewoon zijn aandacht op de weg houden.

16 kudos 2026-06-01 21:08:01 op BMW pauper
Waarom is die linkerbaan er dan toch? O ja, om in te halen. Dat deed deze lamlul, niets meer niets minder. Dit is geen linksplakken, maar met veilige marges inhalen. Hij zit 2 à 3 seconden achter de Seat. En op het moment dat hij weer naar rechts gaat, zie je dat ie even blijft hangen. Weet je ook waarom? Omdat de lamlul in zijn spiegels ziet dat dat stuk ongeduld in die BMW dan al rechts aan het inhalen is.

15 kudos 2026-05-30 11:25:49 op Meeisje vervoert lamp op de fiets
Ga er vanuit dat mevrouw terugkwam om je even te vertellen hoe zij over je geweldige ingeving dacht en dat je je excuses aangeboden hebt en die lamp op zijn minst vergoed hebt.

15 kudos 2026-06-01 18:23:40 op BMW pauper
Ja hoor ja. Je hoort eigenlijk pas terug te gaan als je beide koplampen in je achteruitkijkspiegel ziet. Zo wordt het je tenminste geleerd. En weet je waarom cammert eventjes bleef hangen in het midden? Omdat dat stuk ongeduld al rechts aan het inhalen was.

13 kudos 2026-05-30 13:04:24 op Man wordt boos van mijn geluid
Hier rijdt er zo één in een S5 4 liter V8 rond, heeft ook nog een Charger. En iedereen mag het weten als hij weer achter het stuur zit. Zo klaar met dit soort sukkels.

11 kudos 2026-05-31 11:56:17 op Dit is mijn afslag
In Washington D.C. zijn er wel meer de weg kwijt.

11 kudos 2026-06-08 11:43:46 op Lekker na het concert
Maar het gaat gelukkig wel helemaal goed met je als je iemand bekritiseert omdat die naar een K3 concert is gegaan.

11 kudos 2026-06-09 10:18:11 op De Stelvio opjakkeren
Zag jij die bordjes ook met 70 en 50 en 30 erop? Nee hè?

10 kudos 2026-06-03 10:53:41 op Dashboard van de dag
Zou het niet kunnen dat dat kleine meneertje, in geval van een overval, misschien een heel klein pistooltje of iets anders waarmee hij indruk kan maken bij zich heeft? Misschien zit er nog wel een ander klein meneertje bij, of een handlanger erachter, of op een motor, dan zijn ze al met zijn twee.

8 kudos 2026-06-06 12:04:35 op Maak eens wat ruimte!
Renault zit er al veel te dicht op en rijdt het gaatje nog verder dicht. Dat busje had er gewoon achter moeten blijven. Sukkels.

6 kudos 2026-06-09 20:40:24 op Rare koe
Lhbtiqa+cow

5 kudos 2026-06-09 10:13:02 op Rollen omgedraaid
Wisten we al. Dat ondertussen de fietspaden ook vol met idioten zitten.

4 kudos 2026-05-30 13:22:10 op Even Mama appen
Én hoe appen in het verkeer subiet een einde maakt aan de tent.

3 kudos 2026-06-16 08:42:12 op Scooter bijna aangereden
@KelderKebabKwab | Wat hij hier fout doet is dat hij, als gemotoriseerde weggebruiker, rechts inhaalt. Hij gaat voor het gemak over een doorgetrokken streep en heeft überhaupt niets op die fietsstrook te zoeken.

3 kudos 2026-06-01 17:12:59 op Brake-check du jour
@Kennichi | Wat nou irritant, dit is gewoon een onzeker type achter het stuur. Die interesseert het niet dat ie ingehaald wordt, die is veel drukker met niet te hard rijden en afstand houden tot voorliggers. Daar moet je als professioneel cammert zijnde ook rekening mee houden. Wat ook kan, is dat dat ding adaptive cruisecontrol heeft, dan houdt ie rekening met de afstand tot de auto's die voor hem rijden en past ie steeds zelf z'n snelheid aan.

3 kudos 2026-06-03 16:56:32 op Maxim doet een oproep
En het orakel, orakelt maar door. Ben ook wel benieuwd of de mevrouw met de grote mening zichzelf of Maxim een podium geeft in haar volgende columnpje. Kut, straks ga ik het nog lezen ook.

2 kudos 2026-05-31 02:15:24 op Dumpert Schatkamer: Vuurwerk afsteken
Lees net onder een hele andere post dat jij helemaal niets van ironie of sarcasme begrijpt. Dus ja, waar zijn we mee bezig met je OMG?

2 kudos 2026-06-05 15:54:50 op Niet naar links kunnen en mogen en toch gewoon doen.
Wat een rare reactie. Na 3 seconden of 50 meter verder ben je al een linksplakker. Dat vindt men wel vaker hiero. Niet iedereen staat altijd maar te wachten alsof ie op poleposition staat. En had ie daar naar rechts gekund? Nee, daar zat een Golf die niet verder kijkt dan zijn neus lang is.

2 kudos 2026-06-04 17:07:59 op Zielige brakechecker
@A.tractie | omdat dat niet herkend wordt hier.

2 kudos 2026-06-12 11:08:47 op Al me dierbare persoonen
Me dierbare persoonen? Ik ken je helemaal niet en ik heet niet Fer Ever.

2 kudos 2026-06-08 21:06:21 op Vol gas op de tomos
Waar zijn we mee bezig, hebben we dan helemaal niets geleerd van Haaksbergen?

2 kudos 2026-06-14 20:26:29 op Zomerjurkjes!
Daar is hier genoeg van te vinden.

2 kudos 2026-06-19 02:30:47 op Gaat niet meer goedkomen met deze gasten
Daar heeft dit niets mee te maken. Ze komen niet vanaf de snelweg maar beiden uit de richting Kardinaal de Jongweg en ze gaan weer terug richting Kardinaal de Jongweg.

1 kudos 2026-05-31 02:03:41 op Aso heeft haast
@LieverSudoDanZwitsal | o nee joh? Sarcasme, ooit van gehoord?

1 kudos 2026-06-08 16:24:23 op Eerste maandag van de week
@Kaalscholver | Omdat een kale poes mij niet zoveel doet en eentje met haar wel? Hahaa..

1 kudos 2026-06-06 12:15:56 op Fietser tegen de grond gereden
@Timw12345 | Je hebt gelijk, zit er op te letten en slecht zichtbaar. Dat zie ik ondertussen wel vaker als ik schuin tegenover een auto sta, dat je de richtingaanwijzer in of onder de koplampen niet , nauwelijks of slecht kunt zien.

1 kudos 2026-06-13 12:59:46 op Tegenligger van de weg proberen te rijden
@WaterstofBadeend | Dat zegt ie niet. Wegen zat in de bebouwde kom waar ik het niet in mijn hoofd haal om 50 te rijden terwijl dat wel de maximum toegestane snelheid is. En zo zijn er genoeg stukken waar de max 50 is, maar waar net zo goed 70 op de borden kan staan. Op die manier zijn er ook wegen waar je bijvoorbeeld nog maar 60 mag rijden terwijl daar al die jaren voorheen 80 geacht werd veilig te zijn. Gewoon overzichtelijke N-wegen, doorgaande wegen. Soms is het zelfs verwarrend als de weg is ingericht als de 70 of 80 km weg van voorheen en je er nu nog maar 50 of 60 mag. Alleen maar een bordje veranderd. Dat wegbeeld klopt niet meer met de veranderde maximumsnelheid. En dat kan dus ook gelden voor een weg waar je 50 mag, maar waar 30 beter zou zijn.