DumpStats voor dedodododedadada 👶

252 +393 -141

Kudos

#61047 (Top 19.1021%)

Kudos/dag 9.69
Kudos/reaguursel 3.65
Meeste kudos op 1 reaguursel 41
Minste kudos op 1 reaguursel -65

69

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.65
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 26.6
Reacties per reaguursel 0.42
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 22-05-2026
Eerste reactie op 30-05-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-65 kudos 2026-06-10 12:10:25 op Achterlijke die aan het inhalen is
Jeetje joh, iemand maakt een foutje, alles keurig opgelost en uploadert neemt de moeite om met z'n sd-kaartje naar z'n kutcomputer te rennen om het te uploaden? Dan moet je wel echt minder dan helemaal niets te doen hebben. Onhandig, maar gaat goed toch? Ik zal mensen die eerst toeteren en dan pas remmen nooit begrijpen. Als dit het ergste is wat je meemaakt op de weg, mag je niet klagen. Vergeleken met de rest van de wereld hebben we best goede wegen en chauffeurs. Goed dat je zo lang toetert! Dat maakt pas indruk, dat zal em leren! Waarschijnlijk is hij nu flink van slag. Heb je slachtofferhulp al gebeld? Stop is met dat overdreven getoeter en gedoe, de tering. Nu niet gaan lopen doen alsof je zelf ook nog nooit een keer een foutje hebt gemaakt op de weg. Slecht gepland. prima opgevangen door overige verkeer en weer door. Altijd vervelend als je claxon blijft hangen. Nou, meneer heeft iets op de dashcam hoor. Gefeliciteerd. Jankerd ben je

-33 kudos 2026-06-08 12:20:13 op Eerste maandag van de week
Wat is dat toch met al die kale poezen? Dat is ooit ontstaan in de porno-industrie, dan kon het pompend vlees beter in beeld gebracht worden. En ondertussen vinden alle jongetjes hier het vies. Denk daar maar eens over na. Kan niet wachten tot te volgende haartrend.

-19 kudos 2026-05-31 01:59:32 op PSG wint de Champions League
Wat is probleem? Zie mensen met feestje vieren omdat PSG heeft gewon Champions League. Zie geen tüter. Net als bije jullie, met die oud en nieuw verjaardag.

-8 kudos 2026-06-01 11:15:49 op Brake-check du jour
Als je dan toch zo'n ervaren chauffeur bent en bekend met de weg, waarom voeg daar dan in? Een voorzichtige rijder naast/voor je en je ziet die extra rijstrook erbij komen. En dit dan ook nog een brake check noemen. Inderdaad, zucht.

-6 kudos 2026-06-10 12:18:53 op Achterlijke die aan het inhalen is
@roosxx |Dit was slechts een kleine samenvatting van wat comments onder andere filmpjes waarin de cammert altijd de schuld krijgt ook al is de situatie op z'n minst idioot te noemen.

-5 kudos 2026-05-30 13:19:56 op Aso heeft haast
Dit moet je in de rij bij de supermarkt doen, niet in je auto.

-2 kudos 2026-06-10 12:55:29 op Achterlijke die aan het inhalen is
H@HertoghJan | Heb mijn rijbewijs pak 'm beet sinds 1989 en jaren met 60K op de teller gehad in vooral het midden en westen van het land. Deze zie je mijlenver van te voren aankomen; afslaande auto, getreuzel, een ongeduldige chauffeur in een busje en een chauffeur die wel de moeite neemt om te claxoneren maar geen moment zijn gas loslaat. Niet echt heel bijzonder. En als je dat dan vergelijkt met veel stupide en ronduit asociale acties in andere filmpjes, acties waar de cammert soms part noch deel aan heeft maar vrijwel altijd en vaak volkomen onterecht afgezeken wordt. Tja.

-1 kudos 2026-06-10 12:16:16 op Treinkaartje geüpgraded
@dappere_henkie | Denk ik ook met dat kingsize bed in de andere ruimte. Weinig functie, staat chique.

-1 kudos 2026-06-06 11:55:05 op Fietser tegen de grond gereden
Nou nee, de wielen staan rechtuit en geen knipper zichtbaar (panieklichten gaan aan als de fietser al onderuit geschoffeld is). De automobilist kan zowel rechtsaf, rechtdoor het parkeerplaatsje aldaar op, of linksaf maar moet altijd rekening houden met de meest kwetsbare verkeersdeelnemers en is in dit soort gevallen daarom ook aansprakelijk gesteld door de wetgever.

0 kudos 2026-06-09 17:49:49 op Sjiezes!
.. en dan ook nog met respect voor de doorgetrokken dubbele streep én het rode verkeerslicht.

0 kudos 2026-06-05 15:42:27 op Onkruid vergaat niet
@Dikke-harde-kaas | Bedoelt, je bedoelt bedoelt.

0 kudos 2026-06-16 08:36:18 op Hou mijn bier vast..
Hoewel informeel en nog niet helemaal geaccepteerd door iedereen, zou overnieuw hier beter zijn. Opnieuw betekent nogmaals hetzelfde doen. Overnieuw betekent nog eens, maar het dan wellicht anders doen.

0 kudos 2026-05-31 13:26:48 op Doe maar een bochtje
Hoe leg je dat nou uit aan iemand die je niet verstaat.

0 kudos 2026-05-31 18:56:30 op Motorrijdert doet dansje
Update: Hitachi vond de associatie met de erotische industrie destijds niet bij het merk passen en heeft de productie van de originele Magic Wand overgedragen. Tegenwoordig heet het merk officieel Magic Wand.

0 kudos 2026-06-09 11:49:36 op Slalommen op de snelweg
@yemavap | Die snelweg was afgesloten. De A15, gisteren. Daar zat hij niet op, maar hij besloot dat toch toe doen.

1 kudos 2026-06-08 16:24:23 op Eerste maandag van de week
@Kaalscholver | Omdat een kale poes mij niet zoveel doet en eentje met haar wel? Hahaa..

1 kudos 2026-06-06 12:15:56 op Fietser tegen de grond gereden
@Timw12345 | Je hebt gelijk, zit er op te letten en slecht zichtbaar. Dat zie ik ondertussen wel vaker als ik schuin tegenover een auto sta, dat je de richtingaanwijzer in of onder de koplampen niet , nauwelijks of slecht kunt zien.

1 kudos 2026-05-31 02:03:41 op Aso heeft haast
@LieverSudoDanZwitsal | o nee joh? Sarcasme, ooit van gehoord?

1 kudos 2026-06-13 12:59:46 op Tegenligger van de weg proberen te rijden
@WaterstofBadeend | Dat zegt ie niet. Wegen zat in de bebouwde kom waar ik het niet in mijn hoofd haal om 50 te rijden terwijl dat wel de maximum toegestane snelheid is. En zo zijn er genoeg stukken waar de max 50 is, maar waar net zo goed 70 op de borden kan staan. Op die manier zijn er ook wegen waar je bijvoorbeeld nog maar 60 mag rijden terwijl daar al die jaren voorheen 80 geacht werd veilig te zijn. Gewoon overzichtelijke N-wegen, doorgaande wegen. Soms is het zelfs verwarrend als de weg is ingericht als de 70 of 80 km weg van voorheen en je er nu nog maar 50 of 60 mag. Alleen maar een bordje veranderd. Dat wegbeeld klopt niet meer met de veranderde maximumsnelheid. En dat kan dus ook gelden voor een weg waar je 50 mag, maar waar 30 beter zou zijn.

2 kudos 2026-05-31 02:15:24 op Dumpert Schatkamer: Vuurwerk afsteken
Lees net onder een hele andere post dat jij helemaal niets van ironie of sarcasme begrijpt. Dus ja, waar zijn we mee bezig met je OMG?

2 kudos 2026-06-05 15:54:50 op Niet naar links kunnen en mogen en toch gewoon doen.
Wat een rare reactie. Na 3 seconden of 50 meter verder ben je al een linksplakker. Dat vindt men wel vaker hiero. Niet iedereen staat altijd maar te wachten alsof ie op poleposition staat. En had ie daar naar rechts gekund? Nee, daar zat een Golf die niet verder kijkt dan zijn neus lang is.

2 kudos 2026-06-04 17:07:59 op Zielige brakechecker
@A.tractie | omdat dat niet herkend wordt hier.

2 kudos 2026-06-12 11:08:47 op Al me dierbare persoonen
Me dierbare persoonen? Ik ken je helemaal niet en ik heet niet Fer Ever.

2 kudos 2026-06-08 21:06:21 op Vol gas op de tomos
Waar zijn we mee bezig, hebben we dan helemaal niets geleerd van Haaksbergen?

2 kudos 2026-06-14 20:26:29 op Zomerjurkjes!
Daar is hier genoeg van te vinden.

2 kudos 2026-06-19 02:30:47 op Gaat niet meer goedkomen met deze gasten
Daar heeft dit niets mee te maken. Ze komen niet vanaf de snelweg maar beiden uit de richting Kardinaal de Jongweg en ze gaan weer terug richting Kardinaal de Jongweg.

3 kudos 2026-06-03 16:56:32 op Maxim doet een oproep
En het orakel, orakelt maar door. Ben ook wel benieuwd of de mevrouw met de grote mening zichzelf of Maxim een podium geeft in haar volgende columnpje. Kut, straks ga ik het nog lezen ook.

3 kudos 2026-06-16 08:42:12 op Scooter bijna aangereden
@KelderKebabKwab | Wat hij hier fout doet is dat hij, als gemotoriseerde weggebruiker, rechts inhaalt. Hij gaat voor het gemak over een doorgetrokken streep en heeft überhaupt niets op die fietsstrook te zoeken.

3 kudos 2026-06-01 17:12:59 op Brake-check du jour
@Kennichi | Wat nou irritant, dit is gewoon een onzeker type achter het stuur. Die interesseert het niet dat ie ingehaald wordt, die is veel drukker met niet te hard rijden en afstand houden tot voorliggers. Daar moet je als professioneel cammert zijnde ook rekening mee houden. Wat ook kan, is dat dat ding adaptive cruisecontrol heeft, dan houdt ie rekening met de afstand tot de auto's die voor hem rijden en past ie steeds zelf z'n snelheid aan.

4 kudos 2026-05-30 13:22:10 op Even Mama appen
Én hoe appen in het verkeer subiet een einde maakt aan de tent.

5 kudos 2026-06-09 10:13:02 op Rollen omgedraaid
Wisten we al. Dat ondertussen de fietspaden ook vol met idioten zitten.

6 kudos 2026-06-09 20:40:24 op Rare koe
Lhbtiqa+cow