DumpStats voor Zoishetookweer

422 +594 -172

Kudos

#51012 (Top 15.9621%)

Kudos/dag 0.07
Kudos/reaguursel 2.99
Meeste kudos op 1 reaguursel 94
Minste kudos op 1 reaguursel -78

141

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.02
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 15.2
Reacties per reaguursel 0.04
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 25-02-2010
Eerste reactie op 25-02-2010

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-2 kudos 2026-06-22 16:34:35 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Met een maximum vergoeding zijn mensen eerder geneigd om op de maximum te zitten. Als je geen bedrag meegeeft doen mensen vaak normaler. Echter heb je altijd mensen die de boel opnaaien zoals de heer Bos. Maar op de grote hoop is dat waarschijnlijk nogsteeds goedkoper dan dat iedereen zijn budgetje opmaakt.

-1 kudos 2026-06-22 07:01:31 op Ruzie met meeuw
@dopinie | 22-06-26 | 04:48: Alles met vleugels is beschermd in Nederland.

0 kudos 2026-06-15 13:11:04 op Frikandel graveren? Kan gewoon
Niet alle lasers graveren, niet alle gravering en zijn laser, maar lasergraveren in gewoon een ding.

20 kudos 2026-06-14 16:28:32 op Agent lift ff 185 kg
Zo te lezen heb je de betonblokken te vaak op je hoofd laten vallen.

-1 kudos 2026-06-12 07:49:47 op Gollllllll!!! Het WK is los
@nergens_goed_voor | 11-06-26 | 22:12: John nipt nog eens aan zijn glaasje azijn om zich vervolgens weer verheven boven de rest te voelen

0 kudos 2026-06-07 11:56:48 op Schiet hem door het raam
@Zoepvogel | 07-06-26 | 10:45:

aldus Zoepvogel, vanuit zijn echokamer en sociale mediafuik

1 kudos 2026-06-07 09:24:45 op Honger in Lloret
"Toeristenoorden, dan is alles gericht op omzet."
Zo heb je geen mand meer nodig

6 kudos 2026-06-06 07:38:43 op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
Haha wat een hypocrisie bij de reaguurders, in de "dumpert filmt je werkplek" werd Anna nog de hemel in geprezen. En hier totaal afgebrand. Niemand die toen een beetje onderzoek had gedaan?

0 kudos 2026-06-04 13:18:41 op Stevige deurtjes in Vreewijk
Ik heb niet het idee dat mensen snappen dat het een compliment richting de agent zijn uithoudingsvermogen is?

1 kudos 2026-06-04 13:17:17 op Stevige deurtjes in Vreewijk
@Tiszoalstis | 04-06-26 | 12:25: gewoon even een double jump op je collega en dan een double jump naar het raam, tssss. Nooit mario gespeeld zeker

-1 kudos 2026-06-03 15:28:19 op RIP het Westen
@LiberoHeinzKessler | 03-06-26 | 11:10: klein detail, in de balkanoorlog kwamen er ook 1000 asielzoekers per week binnen. En toen was Nederland een stuk kleiner in populatie. Zonder enige referentie zegt 1000 helemaal niks

0 kudos 2026-06-01 10:34:52 op Zieke trickpitch
Klopt, en ik zie ook helemaal geen kegels staan, rare bowlingbaan zo...

0 kudos 2026-06-01 10:30:50 op Hagelstenen des doods in België
Of een beetje ruimte maken zodat er meer mensen onder de tent passen zodat er niemand zn schedel breekt door de hagelstenen. Opvoeding heet dat.

1 kudos 2026-06-01 10:26:51 op Skateboardpro doet even voor
De zijkant (achterkant?) van de truck zeker wel. Hij leunt met zn truck tegen de reling in het eerste stuk.

13 kudos 2026-05-29 14:14:09 op Mark Normand vs Gen-Z publiek
Ongeveer het meest basale menselijke instinct -> erbij willen horen, niet teveel buiten de pas willen/durven lopen. Gevolg van de cancelcultuur en versterkt door sociale media. Vooral medelijden met gen-Z en alles wat daarna komt

0 kudos 2026-05-24 07:36:13 op Wie deed dat?
@partyfreaker | 23-05-26 | 20:42: dan ga je naar de verkeerde feesten

46 kudos 2026-05-19 19:16:31 op Interessant t-shirtje
Pre-conference peer-sneeuwbal-vlammende vier- bruine legkip

36 kudos 2026-05-09 19:14:41 op Potje airsoft winnen
@KopKaasKop | 09-05-26 | 19:13: omdat ze hem niet zien

0 kudos 2026-05-09 12:09:05 op Papercut tussen je vinger
Ik weet nog dat er vroegah een tv programma was van japanners in een bibliotheek, die geen geluid mochten maken, waar ze dit ook deden. Mooie tijden

4 kudos 2026-05-03 19:25:42 op HANDEN OMHOOG
Ben wel benieuwd hoe je dat doet dan, met een erotische dans ofzo?

14 kudos 2026-05-02 18:58:56 op Een machete..
Hee wat origineel... Deze reactie zag ik 5 jaar geleden al op dumpert.nl

17 kudos 2026-04-30 21:58:58 op Stoer doen op de fatbike
Die homosensuele trekbewegingen horen bij de paringsdans van de kinderbrommers?

-1 kudos 2026-04-14 12:21:24 op Iggy Pop is 79
@Zolderkamervragen | 14-04-26 | 11:39: hij toont een totaal ander gezicht hier, het lijkt wel een kameleon

94 kudos 2026-04-12 09:54:39 op Paaltje laat auto branden
Ik ga vooral zeer slecht op de slechte uitlijning van die twee witte driehoeken