1,425 +2543 -1118
Kudos
#30515 (Top 9.5484%)
| Kudos/dag | 2.04 |
| Kudos/reaguursel | 5.46 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 169 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -370 |
1,425 +2543 -1118
Kudos
#30515 (Top 9.5484%)
| Kudos/dag | 2.04 |
| Kudos/reaguursel | 5.46 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 169 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -370 |
261
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.37 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 31.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.14 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 25-07-2024 |
| Eerste reactie op | 25-07-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-22 15:37:11 op Haast?
Je mag raden!
26 kudos 2026-06-15 08:47:32 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Of ze hebben gewoon meer fatsoensnormen om rotzooi achter je eigen kont op te ruimen. Wie zal het zeggen...
8 kudos 2026-06-10 15:27:25 op Zondag in Gorinchem
ouwe gozer is echt niet barki, echt niet? Wat zegt deze gast nou?
0 kudos 2026-06-09 14:03:56 op Mini heeft geen geduld voor wielrenners
Is dit een verdekte rickroll om ons 2x hetzelfde filmpje te laten zien?
21 kudos 2026-06-09 14:00:54 op Tate broers krijgen schietles in Rusland
Altijd lastig sarcasme gaan ontdekken in een getypt bericht. Maar je hebt hopelijk wel door dat hij controleert of er geen kogel meer in de kamer zit? Dit is vrij standaard, dat niet iemand anders die het wapen opruimt zichzelf in de voet oid kan schieten.
1 kudos 2026-06-05 20:15:41 op Niet naar links kunnen en mogen en toch gewoon doen.
@Wateenaccountnaamzeg | 05-06-26 | 10:37: Haha heerlijk die aannames, gefrustreerde toetsenbord ridder. Omdat ik me minder druk maak in het verkeer (wat meer zouden moeten doen) ben je al een mongool die asociaal is. Zou het leven wat minder serieus nemen, deze stress is niet goed voor je chef.
17 kudos 2026-06-05 09:34:42 op Mark in Kyiv
Mooi hoe die zolderkamer economen altijd hierover beginnen, valt me nog mee dat je niet over bloedzuigende vampieren beginnen die de navo leiden. Ja het kost veel geld, maar als ze NAVO binnenvallen moet je in en schuttersputje liggen, nu kost het je hooguit een % minder inflatie correctie op je uitkering. Zou dus maar in je handjes knijpen dat Oekrainse mensen die voor je doen.
-22 kudos 2026-06-05 09:27:08 op Niet naar links kunnen en mogen en toch gewoon doen.
Jeetje, dat is echt niet normaal inderdaad. Wil je erover praten? Kan me voorstellen dat die minuut die je kwijt bent per dag doordat er andere mensen zijn je niet in de koude kleren gaan zitten.
2 kudos 2026-06-04 14:42:31 op snoek laat zichzelf los
@Hatsosak | 04-06-26 | 10:48: Maak je ook druk dan hoe die Kilo knallers van je kip op je bord komen? Of omdat jij geen appel/groente kan eten is alles veroorloofd? Hou toch op te miepen. Lekker makkelijk een oogje 'dicht te knijpen' omdat het je uit komt
17 kudos 2026-06-04 10:29:23 op snoek laat zichzelf los
@druimpert | 04-06-26 | 09:57: Als alle kippen/vissen/varkens/koeien die wekelijks op je bord eindigen konden praten was je vegetarier, als alle vliegen hun verhaal konden uitleggen en hoe ze hun moeder en vader zijn verloren omdat jij te lui was om op de fiets naar de supermarkt te gaan was je nooit meer in de auto gegaan. Als alle levende zaadcellen die jij dagelijks in je sok brult konden uitleggen dat ze het niet lang overleven buiten je balzak of de vagina had je nooit meer afgetrokken...
3 kudos 2026-05-22 14:05:04 op Alexia krijgt vraagje over relatie
@Johanvb | 22-05-26 | 14:02: De Oranjes doen toch ook niet moeilijk over dat deze vragen worden gesteld. Maar op hun beurt mogen ze ook aangeven dat ze er niet over willen praten. Dus storm in een glas water dit, vraag is gesteld, ze geeft antwoord en door.
1 kudos 2026-05-20 12:34:27 op Tesla kwaliteitscontrole
Heb je wel eens in een Tesla gezeten om dit te kunnen zeggen? Maar het is namelijk een hele fijne auto kan ik je vertellen, niet omdat ik er zelf 1 heb, want heb zelf een wat oudere type BMW, maar er is echt niks mis mee. Ja ze zullen op gebieden tekort komen, maar er zijn ook gebieden waar ze weer in uitblinken zoals Elektrisch rijden en infotainment, ook wat betreft ruimte vind ik de auto's voor hun prijs ongeevenaard. Kortom het zijn prima auto's in hun prijsklasse maar inderdaad niet perfect.
-9 kudos 2026-05-12 14:25:19 op Vuurwerkshow auditie
en wij maar door papieren rietjes drinken..... ow ow ow
-1 kudos 2026-05-07 10:54:24 op Het campinggevoel
Want als die middelen daar niet liggen kan je niet netjes een melding maken? Of zelf even terug gaan later met een tasje om je eigen onderbroek op te halen die je ondergescheten hebt? Kijk eerst naar wat je zelf kan voordat je naar andere zaken gaat kijken.
-1 kudos 2026-05-05 09:38:47 op Vrij trap op de lat
En hierom moeten we dus eens kappen met vrouwen voetbal gelijke aandacht te geven. Als het even goed is prima, maar dat is het gewoon weg niet.
3 kudos 2026-05-01 13:47:59 op Politie prankcalled vriend
Aldus de 15-jarige zolderkamer psycholoog die vele uren Facebook Studies achter z'n naam heeft. Goed om wel even een bron vermelding te doen.
9 kudos 2026-04-22 14:46:37 op Eindelijk vakantie!
Niet zo dramatisch, ook als ouder wil je echt wel eens wat tijd voor jezelf. Daar is niks ergs aan of slecht aan opvoeding zolang je dit gewoon uitlegd aan je kinderen.
14 kudos 2026-04-10 08:58:14 op Keukenspecialist flipt finaal
@Srandweerman_Bam | 10-04-26 | 06:29: Stoer hoor
4 kudos 2026-04-10 08:53:37 op Keukenspecialist flipt finaal
Waar zie jij een rapportage? Ik zie een falende keukenspecialist die z'n eigen bedrijf binnen 5 minuten om zeep helpt.
10 kudos 2026-04-03 13:37:40 op Artikel 5 dashcam breda
Sjonge jonge, geef die man/vrouw wat ruimte. Zijn knipperlicht geeft netjes aan waar hij naar toe moet, er komt een verdrijvingsvlak aan, dan geef je toch wat gas terug en laat je hem er tussen. En dan ga je door met je leven en ga je leuke dingen doen?
1 kudos 2026-04-03 13:35:03 op Scheer ons niet over 1 kam!
Je snapt hopelijk wel dat dit niet een serieus filmpje is? Denk je dat hij dit anders zo op internet zou plempen...
3 kudos 2026-04-03 08:58:22 op Kettingrovers gezocht
Hou nou eens op met dat zielige geframe de hele tijd. We hebben vooral centrum-rechtse kabinetten gehad de afgelopen jaren. Wilders heeft meermaals in het kabinet gezeten en er is niks veranderd. Sterker nog die pannenkoek is 2x opgestapt zonder ook maar iets voor elkaar te krijgen. Dan zal je vast zeggen dat ze tegen gewerkt worden maar dat zijn de linkse partijen in het verleden ook, toch hebben ze schijnbaar wel deze mensen binnen kunnen krijgen. Wat kunnen zij dan dat rechts niet kan?
32 kudos 2026-03-31 14:37:58 op Goeie rij-instructeur
Snap niet waarom z'n kenteken wordt geblurred, wat een droevige gebeurtenis zeg. Niet even het geduld kunnen opbrengen.
3 kudos 2026-03-30 15:11:29 op Goedeavond.. mag ik binnenkomen?
@JorisDePoris | 30-03-26 | 14:45: Of dat je gewoon hoopt zelf geld te verdienen, die hele goede doelen doen ze voor hun eigen imago. Ik sponsor zelf wel goede doelen als ik dat wil/doel goed vind.
9 kudos 2026-03-30 14:39:45 op Vuurwerkje bij het opstijgen
Zeg het dan op z'n minst goed, want de 1e actie is al op 0:41
7 kudos 2026-03-26 10:33:38 op Dilan brengt flitsbezoekje aan fregat Zr. Ms. Evertsen
Volledig mee eens dat dit gezeur is, maar laten we dan niet aan 'whataboutism' gaan doen. Maar gewoon objectief beoordelen. Je kan niet 3 TV zenders vergelijken met een bezoekje. Want dan kan je ook zeggen defensie krijgt al vele miljarden meer per jaar dan NPO, oneindige discussie.
15 kudos 2026-03-26 10:01:40 op Dilan brengt flitsbezoekje aan fregat Zr. Ms. Evertsen
Typisch Nederlands ook weer, wel zeuren als iets mis gaat en dat het kabinet ver van de mensen af staan. Maar dit wordt dan gezien als een snoepreisje en moeten we laten zien hoeveel geld dit kost. Want dit had ook naar de daklozen gekunt of uitkeringen....
3 kudos 2026-03-25 13:48:15 op Paaltje kussen
Gelukkig was het appje wel op tijd verstuurd
2 kudos 2026-03-25 11:40:08 op Make Iran great again.
@Greenhorn | 25-03-26 | 11:28: Waar lees jij dat ik het goedkeur? Ik vraag me alleen af hoe Retenbuiken erbij komt dat men dit liked vanwege haat tegen Trump
1 kudos 2026-03-25 11:20:55 op Make Iran great again.
Ik denk dat er wel meerdere zijn die ik nog eerder zou opnoemen, zoals het Iraanse Regime of het Russische. Maar ook Trump en Netanyahu komen zeker in de top10 voor.
-2 kudos 2026-03-25 11:19:39 op Make Iran great again.
Hoe kom je daarbij? Daarbij komt dit ovlgens mij precies uit de 'playbook' van Trump zelf, die maakt zelf ook aan alle kanten propaganda voor z'n eigen doeleinde.
3 kudos 2026-03-24 13:10:02 op FSD komt eraan
Waarom laten we die beslissing niet gewoon lekker bij het RDW? Denk dat zij ook wel kunnen bedenken hoe ze de auto moeten testen. Wat je ook in acht moet nemen is dat menselijk verkeer ook niet zonder fouten is, dat zal FSD ook niet zijn. Maar je poogt om het percentage naar beneden te krijgen van ongelukken.
4 kudos 2026-03-23 08:48:53 op Driften met je rijdende magnetron
Laat je niet zo opnaaien door de haters. Snap de haat tegen elektrische auto's sowieso niet, heb je er wel eens in 1 gereden? Want het rijdt echt perfect. Maakt ook niet z'n teringherrie als waar al dat tokkie volk in rijdt.
5 kudos 2026-03-20 09:56:41 op Hertz Tilburg doet iets aan te snelle fatbiker
@Dofolo | 20-03-26 | 09:52: Ik kan dat niet 100% bevestigen op het filmpje, maar als ik even google maps erbij pak zit er zowel een voetpad en fietspad naast elkaar. Het is dus vrij aannemelijk dat de fatbiker wel degelijk op het fietspad was.
0 kudos 2026-03-13 13:02:45 op Max heeft zijn trainingen aangepast
Ze betalen hem niet miljoenen om te zwijgen, ze betalen hem miljoenen omdat hij de beste is en de meeste kennis heeft over het besturen van een auto. Daarom vragen ze ook zijn mening en niet die van jou.
3 kudos 2026-03-12 14:57:46 op Jochem Westhoff van Pow krijgt een klap van stoere kerel
Wat een kansenparel!
4 kudos 2026-03-06 15:32:53 op Arrestatie UA waardetransport in HU
@SchwaabVaak | 06-03-26 | 15:28: Wokeisme echt een typische term van iemand die geen idee heeft. Leg eens uit, wat is 'Wokeisme'?
7 kudos 2026-03-04 16:53:31 op Mercedez CLA 250+ heefet haast
Hoe bedoel je niks aan de hand? Er zit niet voor niks een dubbele doorgetrokken streep. Dat het kan wil niet zeggen dat je het moet doen.
1 kudos 2026-03-04 09:58:59 op Ongeduldige fileskipper
@estaban2 | 04-03-26 | 09:46: Hoezo? Je mag toch gewoon doorrijden tot waar de invoegstrook begint. Waarom moet je perse zodra je het 1e bord voor ritsen hebben gezien direct invoegen. Als je gewoon tot het begin van invoegstrook doorrijdt is er niks aan de hand.
0 kudos 2026-03-04 09:42:38 op Ome Donald is grote boosch op Spanjolen
@piebepost | 03-03-26 | 22:32: Heel europa voldoet zo goed als niet aan de verplichting op een paar landen zoals baltische staten en Polen na.
89 kudos 2026-02-26 21:37:45 op Database klantnotities van Odido
Het is niet gek om het op te slaan, wel om het met de hele wereld te delen.
9 kudos 2026-02-25 09:52:14 op Golden globe momentjes van Ricky Gervais
@ShoarmaSjaak | 24-02-26 | 20:50: Waarom dan? Vanwege z'n gezicht uitdrukking of heeft hij daadwerkelijk wat gedaan?
-14 kudos 2026-02-25 09:25:25 op Zoek zoek!!! De Friese kattenhater
Snap je helemaal, ben ook helemaal klaar met die vogels die over mijn tuin vliegen. Tijd om daar paal en perk aan te stellen! Maar dieren mishandeling mag nooit, laten we ze dan allemaal opsluiten in onze woning want dat is wat dieren willen.
3 kudos 2026-02-23 19:18:18 op Motorrijder klapt op ruit! | Dumpert Dashcam 60
Deze is wel dubbel, je hebt ook genoeg flapdrollen die zien zn bord van ritsen en menen direct plat op de rem om te ritsen, rij gewoon lekker door tot einde invoegstrook, dan maak je alleen maar meer ruimte voor iedereen.
5 kudos 2026-02-20 15:48:58 op Ambulance? Snel aan de kant…
@Slokdarmvolkwakker | 20-02-26 | 15:35: Ik zeg niet dat ze het handig doet of niet eerder had kunnen doen. Maar als ik het filmpje zie is het vooral onkunde en probeert ze de ambu er langs te laten op het verdrijvingsvlak, die is echter niet zo lang en met afslaan zie ik weer twijfel in het rijgedrag. Anywho, zuur zeker als elke seconde telt.
22 kudos 2026-02-20 15:31:32 op Ambulance? Snel aan de kant…
Heb je het filmpje wel gezien? Het is een wat onhandige samenloop van omstandigheden. Ze probeert het wel een aantal keer maar het is net niet helemaal handig wat ze doet.
Heb automatisch de neiging om in de 'ze' vorm te praten, geen idee waarom.
8 kudos 2026-02-13 11:47:21 op Flinke cheesepull
Tina, was kosten die Kondome?
14 kudos 2026-02-11 09:27:24 op Weg ermee
Zo selecteer jij volgens mij ook je politieke partij.
4 kudos 2026-02-10 12:26:29 op Grensrechtster snapt buitenspel niet
Als ik deze grens was dan zou ik nog een hobby ernaast gaan zoeken om mijn rekeningen te betalen dan.
0 kudos 2026-02-09 15:55:41 op Kerel krijgt ruzie met vier meiden
Altijd fijn dit soort medemens, lachen en filmen, maar vooral niet even helpen.