DumpStats voor jawhatever

1,412 +2119 -707

Kudos

#30644 (Top 9.5888%)

Kudos/dag 2.15
Kudos/reaguursel 7.84
Meeste kudos op 1 reaguursel 111
Minste kudos op 1 reaguursel -134

180

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.27
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 25.1
Reacties per reaguursel 0.69
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 13-08-2024
Eerste reactie op 05-09-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

11 kudos 2026-06-23 16:54:13 op Dames hebben een mening
Post-puber meisjes die hun beperkte normen niet scherp kunnen beargumenteren en andere mensen met eigenaardige maar onschuldige hobbies wegzetten. Eerst even levenservaring opdoen, zelf een keer tot de minderheid behoren en dan mag je wat roepen.

-30 kudos 2026-06-14 11:59:40 op Lekker stukje vlees op de BBQ
Dit is geen eten, dit is een statement dat overconsumptie zelfs ten koste van je eigen gezondheid de trend is. Ik pas.

-1 kudos 2026-06-12 22:22:27 op Fast
Gangster spelen voor eencellers. And not a single fuck was given.

35 kudos 2026-06-10 17:38:59 op Voorpagina van de krant L'Equipe vandaag
Het is tijd voor een echt wereldkampioenschap en een universeel afscheid van de FIFA. Dat dwingen we af door niet meer te gaan kijken.

42 kudos 2026-06-05 18:16:26 op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
Ongeacht je afkomst, als je je niet identificeert met (de normen en waarden van) het land waarin je woont, flikker dan op. Ik ben voor de rechtstaat, maar die kan alleen maar voortbestaan als die zijn inwoners beschermt.

2 kudos 2026-06-02 16:33:50 op Nieuwe Ferrari
Ik denk dat die bak heel vet is als je ernaast staat. Ben het er wel mee eens dat de preview wel erg suf is. Doet me een beetje denken aan de invoering van de Cayenne. Ik vond hem kut, de rest duidelijk niet.

11 kudos 2026-06-02 12:50:18 op Nieuwe Ferrari
Interessante onderzoeksvraag: hebben gaye mensen een specifieke voorkeur voor bepaalde autos? Als we dat onderwerp doortrekken: zijn Iphones gay?

-2 kudos 2026-05-31 12:52:32 op Landing op de berg
@ikvindhelemaalmooi | 31-05-26 | 11:28: Heel lief dat je je onzekerheden over je identiteit prijsgeeft. Klein misverstand van jouw kant: als je van vrouwen houdt, dan behandel je ze met respect. En als het het goed doet, dan krijg je wat je wilt zonder ze te dwingen. Succes!

-8 kudos 2026-05-31 10:24:11 op Landing op de berg
Dit is aanranding in de vorm van een slechte grap.

9 kudos 2026-05-29 13:07:14 op Wat moet je met algemene kennis
Amerikaanse vlag er ongemotiveerd bij, glazige koeienblik, slaapverwekkend onderwerp, domme meisjes in strakke jurken. Wie post dit?

72 kudos 2026-05-28 16:43:55 op Mag jouw vrouw
Mag jouw vrouw.... Dit is een mooi voorbeeld van waarden die ik in NL liever niet zie. Hier bepalen vrouwen, evenals mannen, over hun eigen leven. Niet deze ranzige pannekoeken.

11 kudos 2026-05-27 17:40:41 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Van beide kanten missen ze scherpte: de meeste Nederlanders willen dat de cultuur en de mores gelijk blijven. Of de ouders van ABN sprekende hardwerkende en gezellige Nederlanders kwamen uit Marocco, Indonesie of Turkije, zal toch iedereen boeien. Migratie is niet gelijk aan cultuurverandering, dat gebeurt alleen als je niet goed oplet en de eigen waarden niet beschermd. Beide partijen lijken dit niet te begrijpen.

1 kudos 2026-05-27 12:18:51 op Nederlands anno 2026
Als dit serieus bedoeld is, dan hoop ik dat er een ruime arbeidsmarkt is voor minder getalenteerden.

5 kudos 2026-05-24 14:45:47 op Piper vliegtuig heeft probleempje
Kan er ook de humor niet van inzien. Maar je zult gemind worden omdat de pubers en eencellers delen van de frontale cortex missen.

0 kudos 2026-05-18 18:05:07 op Begrafenis opa
Ik vertwijfel bij het idee dat dit persoon stemrecht heeft.

2 kudos 2026-05-09 00:37:39 op Verse vis
Dank voor deze mooie observatie. Terwijl ze eet is ze zo sexy als een zandzak.

38 kudos 2026-04-30 14:03:56 op Nieuw kanten topje binnen
De outfit, dat neurotische grimas en het interieur. Allemaal strijden ze om de hoofdprijs van smakeloosheid en treurnis.

1 kudos 2026-04-23 09:58:44 op ME ramt pubers in Loosdrecht
Filmpje van 1:29 voor een gebeurtenis van ca 2 uur. Geen idee hoe je dit zou moeten wegen, maar een vreedzame demonstratie ziet er voor mij toch anders uit. Daarnaast hebben veel van de "pubers en kinderen" exact dezelfde kledij aan die ik associeer met de "vervelios" van een azc.

10 kudos 2026-04-21 12:31:46 op Met de vlam in de pijp.
De mensen in dit tafereen verdienen universeel een eigen reservaat.

-24 kudos 2026-04-19 14:01:15 op Als je valt ben je gay..
"Gay" gebruiken als afwaarderende term. Dat is roch iets voor mensen die niet helemaal snappen waar Nederland voor staat. Zoek ajb je heil in Alabama oid.

-3 kudos 2026-04-15 18:23:46 op Boer Matijs heeft geen oogst dit jaar
@zup | 15-04-26 | 17:20: Licht dit even toe: a) krijg je volgens jou nooit een vrouw als je van je eigen kracht uitgaat, b) krijg je geen vrouw tenzij je wraakzuchtig bent of c) krijg je geen vrouw tenzij je een trekker hebt?

-8 kudos 2026-04-15 09:58:46 op Boer Matijs heeft geen oogst dit jaar
Je adverteert ermee dat iemand anders veel aantrekkelijker is voor je vrouw dan jij. Ga naar de sportschool, leer nieuwe dingen, ga reizen, ontmoet nieuwe mensen. En kijk later of je haar nog terug wilt. Wraak maakt je klein.

56 kudos 2026-03-11 15:36:39 op Streetart in een mum van tijd
Wat kut, zeg. Lelijke angst-taferelen op publiek eigendom verven. Geen kunst,vgewoon kut.

-1 kudos 2026-03-07 10:48:52 op Stunten op de Bulls trein
Jajajajaja, weer een motor die over een rijdende trein met een parachute driedubbele salto door de off piste snurk.....

18 kudos 2026-02-13 12:48:50 op Dansen want het is bijna weekend!
Lastig te zeggen wat ongemakkelijker is: die fake haha-wat-ben-ik-leuk-doos of die eigenaardige opa.

3 kudos 2026-02-01 12:29:35 op Laffe pickup
Amerikaanse kwaliteit, te verwachten resultaat.

1 kudos 2026-01-16 09:46:08 op Simpele vraag
Wij in Nederland zijn van de vrijheid en ook van het pragmatisme. Dit onderwerp boeit ons toch voor geen ene ruk. Laat die cultuuroorlogen van die puriteinse idioten op hun continent.

0 kudos 2026-01-01 11:54:48 op Trump start 2026 niet echt passief
Dit is alsof je in Enschede aan de grens staat en 'HALT' roept. Pure beeldvorming en propaganda om het regime in Venezuela te framen. Het houdt nauwelijks drugs tegen:

In 2019, about 8% of U.S.-bound cocaine departed through a "Caribbean corridor" primarily from Venezuela, while 16% used a "Western Caribbean Vector" (potentially including part of western Venezuela), and 74% flowed through the Pacific Ocean via an "Eastern Pacific Vector".
The U.S. Southern Command noted in 2022 that 80% of drugs destined for the U.S. flow through the Eastern Pacific, leaving a maximum of 20% for the Caribbean, only a portion of which originates from Venezuela's coast.

-3 kudos 2025-12-20 23:40:25 op Roosmalen over NL in songfestival
@grotgraver | 20-12-25 | 22:12: Dit lezende lijkt dit medium door wappies & israelische trollen te zijn overgenomen. Lijkt me een mooi einde, het was de laatste jaren sowieso iets voor oudere jongeren.

-6 kudos 2025-12-15 15:21:28 op Hit and run
Klopt, maar op jouw bericht reageren vooral 14 jarige snorhaartjes zonder situationeel besef en mensen die niets met de rechtsstaat hebben. Niks van aantrekken.

-35 kudos 2025-12-14 14:18:51 op Meer beelden Bondi Beach aanslag
Beetje lastig dit: hardliners van zowel islamieten als joden willen oorlog tot uitroeiing van de ander. Elke aanslag EN elke haatzaaiende reactie is exact waar zij op mikken. Dus voor wie hier zich hier tot een fundamentalistische reactie laat aanzetten: je bent de bitch van een terrorist.

11 kudos 2025-12-11 15:26:07 op Heb je last van woke?
Laat die amerikaanse troep waar die vandaan komt.

3 kudos 2025-12-09 14:18:39 op Geen inhaalverbod, dan maar zelf agentje spelen.
Die vrachtwagenchauffeur is een paneikel, zoveel is duidelijk. Toch zou ik graag een regel zien, die remmen na een brake-check optioneel i.p.v. verplicht maakt. Dat lost een hoop op.

0 kudos 2025-12-05 12:29:22 op Daar zijn we ook weer vanaf!
@ikken11 | 05-12-25 | 11:56: ik bespeur een wappie/belangenbehartigingstendens in je respons. Kijk zelf even, vele verschillende bronnen komen met soortgelijke getallen.

0 kudos 2025-12-05 11:30:30 op Daar zijn we ook weer vanaf!
@Hadena | 05-12-25 | 10:28: 70% van de slachtoffers zijn vrouwen en kinderen. 34% van de Gaza-bevolking is Hamas aanhanger, waarmee dus ruwweg 10% van de slachtoffers mogelijkerwijs iets met die aanslag te maken hadden.

-2 kudos 2025-12-05 10:20:24 op Daar zijn we ook weer vanaf!
Eerst gaat Israel als reactie op een onmenselijke aanslag op een festival (1.000 doden) een oorlog tegen de bevolking van Gaza aan (73.000 doden). Daarna gaan we met z`n allen vragen of dit proportioneel is. Uitkomst: ja, want als iemand iets ergs doet, dan mag je hem en zijn familie en buren en sigarenboer en klassenleraar doden. Want die hebben erom gevraagd. Dan durft niemand de kromheid en onmenselijkheid hiervan aan te spreken, want ja, de joden, Israel, antisemieten. Dan durft 1 compleet afzijdige clubje een keer consequent te zijn en hoppa, heel reactionair volk plakt er weer de gebruikelijke lgbtq+ woke NPO tere zieltjes framing op. Bullshit, de NPO is de enige club die wel iets durft, in tegenstelling tot die laffe politici.

1 kudos 2025-11-29 23:18:36 op Zie je wel
Plakplaatjes & insta-posing. Maar ze zijn toch prachtig.