DumpStats voor Gregovic

10,203 +12226 -2023

Kudos

#7293 (Top 2.2820%)

Kudos/dag 1.58
Kudos/reaguursel 6.96
Meeste kudos op 1 reaguursel 295
Minste kudos op 1 reaguursel -245

1,467

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.23
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 43.5
Reacties per reaguursel 0.21
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 9
Geregistreerd op 07-11-2008
Eerste reactie op 07-11-2008

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-5 kudos 2026-06-23 22:04:42 op Koken daar! Koken daar!
@Gregovic | 23-06-26 | 22:04: Een aansprakelijkstelling teruggekregen... schrijven en nalezen is moeilijk schijnbaar.

6 kudos 2026-06-23 22:04:01 op Koken daar! Koken daar!
ze hadden van mij een aansprakelijkstelling voor het schoonmaken en indien van toepassing het herstellen van de motor. De eigenaar is verantwoordelijk voor schade veroorzaakt door het huisdier en het is niet redelijk te verwachten dat iemand voor elke rit onder de motorkap van zijn auto kijkt, dus weet ik vrij zeker wie bij de kantonrechter gelijk zou krijgen.

0 kudos 2026-06-22 23:11:44 op Meisje kan geen hellingproef met de auto
Eerste shot staan ze nog onderaan de helling in de garage (voor de poort). Daarna zijn ze de poort uitgereden en staan ze buiten op de helling.

4 kudos 2026-06-22 23:10:47 op Meisje kan geen hellingproef met de auto
@desneeuwruimer | 22-06-26 | 22:44: Het is nog steeds onderdeel van de bijzondere verrichtingen en ALS de auto is uitgerust met een dergelijk hellingstart systeem dan moet de leerling tijdens het examen kunnen laten zien dat ze snappen hoe het werkt en het kunnen gebruiken. Persoonlijk vind ik het belachelijk dat het mag, gewoon ouderwets de handrem kunnen gebruiken is echt niet moeilijk maar laat tenminste goede voertuigbeheersing zien.

0 kudos 2026-06-21 12:24:46 op Nederland wint met 5-1
verlichting voor een sportveld of parkeerplaats vermoedelijk.

3 kudos 2026-06-21 12:23:52 op Nederland wint met 5-1
Misschien jouw kringen van "Nederland" niet. Maar dat zegt meer over jou en jouw omgeving dan over Nederland als geheel.

1 kudos 2026-06-21 12:20:45 op Binnenkort 5G in de hele buurt
Knap dat jij op dit filmpje kunt zien waar de boel aan vast gemaakt is of wat er afbreekt...

2 kudos 2026-06-21 12:08:35 op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
@geenspam | 21-06-26 | 11:51: Als hij geen gas had bijgegeven had hij meer dan genoeg tijd gehad om die audi er langs te laten en weer naar links te gaan voordat hij bij dat witte ding aankwam. Iets zegt me dat Dashcammert al een hele tijd links rijd.

2 kudos 2026-06-19 23:04:27 op Tornado raast over huis
@WigaDan | 19-06-26 | 20:40: Ga eens praten met een paar oude boeren in Nederland en vraag ze eens hoe het plant seizoen is veranderd over de jaren en hoeveel regen ze vroeger kregen en nu krijgen in bijvoorbeeld April or Mei. Het klimaat is stevig veranderd en als je dat niet kunt zien dan wil je het gewoon niet zien.

9 kudos 2026-06-19 19:21:41 op Tornado raast over huis
Dus je hebt dan een huis uit tandenstokers en bordkarton midden in een gebied met hoger risico op tornados en dan heb je geen tornado schuilplaats om in te schuilen en blijf je rustig in huis zitten... OK.

4 kudos 2026-06-12 21:12:12 op Nou, ik ga doei
En lekker blote armpjes en een t-shirtje ipv iets wat daadwerkelijk bescherming bied. Hij mag blij zijn dat hij nog kon vertragen.

0 kudos 2026-06-12 21:03:30 op Jaloerse vriend?
Mooie stelling broer, maar mijn vrouw mag geen rijbewijs hebben, dus die blijft gewoon op de achterbank zitten, waar ze hoort!

0 kudos 2026-06-12 21:00:21 op Stroperigheid bij de NPO
@ZoltarTheMagnificent | 12-06-26 | 20:25: ophouden met aankopen van sport uitzendrechten full stop. Ook niet als het om minder dure rechten gaat.

14 kudos 2026-06-12 20:59:24 op Stroperigheid bij de NPO
"Maar 1 BBC"... Maar die BBC heeft een gigantische hoeveelheid landelijke en locale TV en radio kanalen. Het is dan misschien niet zo verzuild als het hier in Nederland is, maar ook daar is het een puinhoop van allerlei koninkrijkjes die met elkaar aan het vechten zijn. Een voorbeeld van efficiëntie is dat nou bepaald niet

2 kudos 2026-06-08 19:58:37 op Ondertussen op TwitchCon
Volgens mij is dat Finnster nog voordat haar gezicht verbouwd is.

1 kudos 2026-06-06 15:51:04 op Onderweg naar het festival
@Uhoortnogvanons | 06-06-26 | 14:37: De kans dat een vrachtwagenchauffeur half over de vluchtstrook rijd terwijl hij afgeleid is omdat hij koffie aan het zetten is en de magnetron piept omdat zijn lunch warm is, is 100%. Dat gebeurd gewoon dagelijks in ons land wel ergens. Als er dan toevallig een bus op de vluchtstrook stil staat is de ravage enorm. Als er dan ook nog eens mensen rustig naast die bus op de vluchtstrook staan gaan er geheid gewonden vallen. Dat heeft niets met "rubberen tegel generatie" te maken en alles met een beetje gezond verstand en door praktijkervaring ingegeven cynisme over de kwaliteiten van de gemiddelde (vrachtwagen)chauffeur in Nederland.

1 kudos 2026-06-06 15:42:30 op Stukje vliegen met papa
Een (vroege) Waco Standard Cabin als ik een gok moet doen, maar het is met alleen een interieur shot uit 1 richting lastig te zeggen.

2 kudos 2026-06-02 18:17:28 op Eerste poging to paragliden
Iemand die dit zou ensceneren zou niet in de lij van de duin willen komen. Een wervel op het verkeerde moment en het scherm klapt in waarna je van 10 meter hoogte naar beneden valt. Iemand die weet wat ie doet zou daar echt niet bewust voor kiezen

1 kudos 2026-06-02 18:15:05 op Eerste poging to paragliden
@weirdo73 | 02-06-26 | 16:57: Wel waar:
Bron: https://www.rijksoverheid.nl/v...
Om te mogen schermvliegen of parapenten heeft u het schermvliegbrevet 2 of 3 nodig. De Koninklijke Nederlandse Vereniging voor Luchtvaart (KNVvL) geeft dit brevet af. U krijgt het brevet als u slaagt voor de theorie- en praktijkexamens.

Op de website van de KNVvL vindt u de praktijkeisen en de exameneisen voor het schermvliegbrevet. U vindt hier ook de voorwaarden en regels voor het schermvliegen.

9 kudos 2026-05-29 21:52:49 op Buurvrouw flipt volledig de pan uit
Laat me raden, er zit zo'n stalen hek tussen de huizen in om ongewenst volk uit de poort te houden en meneer smijt die consequent hard dicht (of er zit gewoon een sterke dranger op). En mevrouw gaat daarvan al vanaf dag 1 totaal over de zeik op het onredelijke af. Beetje rekening houden met elkaar is echt moeilijk tegenwoordig lijkt het.

10 kudos 2026-05-29 21:42:17 op Marechaussee spot snelle Duitsert
Een Duitsert in een snelle BMW met geblindeerde ramen in die regio, dat is eerder een controle voor drugs/drugssmokkel.

9 kudos 2026-05-24 21:34:26 op Politie op zoek naar 2 jongeren
Tja, je mag niet raciaal profileren maar met die auto en de manier van parkeren zou ik even gaan vragen bij de locale Turkse moskee.

-2 kudos 2026-05-24 21:19:34 op Vliegtuigje raakt paraglider in Oostenrijk
Typische brommer piloot. Lekker naar binnen op de klokjes turen en negeren wat er buiten het raam gebeurd...,

Je moet echt een gigantisch slechte piloot zijn wil je zo'n para over het hoofd zien...

3 kudos 2026-05-24 15:58:31 op Piper vliegtuig heeft probleempje
Ziet er uit alsof er een motor is uitgevallen en de piloot bang was te weinig startbaan over te hebben om te stoppen en hem dus probeert "los te trekken". Die lichte 2-motorige vliegtuigen zijn enorm gevoelig voor overtrek bij asymmetrisch vermogen. Meteen na loskomen zorgt de weerstand van de dode motor dat het vliegtuig naar links giert, die vleugel vertraagt en de piloot probeert het op te vangen met het rolroer. De vleugel overtrekt daardoor volledig en wat volgt is min of meer een flick-roll de grond in.

1 kudos 2026-05-16 13:43:21 op Boomer zei: Geen bommetje
Dit heeft niets met de luchtvaartmaatschappij te maken, al het personeel dat het betreft hier werkt voor de overheid of Schiphol.

0 kudos 2026-05-16 13:39:28 op Petje wordt boos na brakecheck
Net als snelheidscameras zou het volgens mij prima te doen moeten zijn om "afstands cameras" op de portalen te bouwen die de afstand tussen voertuigen meet als ze onder een portaal door gaan en dan van achteren fotografeert als de afstand minder dan 1 seconde is. Eventueel met een 2e camera iets verderop die dan van opzij fotografeert om de afstand aan te tonen. Maak er maar een "wet mulder" vergrijp van wat mij betreft.

2 kudos 2026-05-16 13:23:41 op Nieuwe wekker
Net als dat je nu gekke producten kunt kopen die bedoeld zijn als grap en niet voor serieus gebruik, kon dat lang geleden ook. Dit is zo'n ding wat verkocht werd om als grap aan die vriend te geven die altijd te laat is.

3 kudos 2026-05-14 17:30:43 op Voetgangkaren is boos
1. Er is geen maximum snelheid
2. 25 km/h is nu niet bepaald hard op een fiets, dat doe ik regelmatig op mn gewone, niet electrische, stadsfiets ook gewoon. 15 km/h is juist gewoon k*t langzaam.
3. Dat mens moet gewoon niet zomaar het fietspad op lopen.

2 kudos 2026-04-30 22:14:32 op Goeiemorgen
Het is een Gouden grondspecht (Common flicker in het engels).

Kun je echt het verschil tussen spechten en een ijsvogels niet zien?

15 kudos 2026-04-27 22:52:07 op Paf, spiegel eraf
Ja want zo'n trekker de berm in sturen is een goed plan.... Misschien gewoon niet zo'n haast hebben en die trekker ff de ruimte geven. Een trekker met zwaar implement of een beladen kar de berm in sturen is russische roulette. Kans is groot dat de boel dan de blubber in zakt en de trekker de sloot in verdwijnt.

5 kudos 2026-04-19 23:19:15 op Stukje kwali op de Nürburgring met Max Verstappen
Ja, een GT3 is nu eenmaal een stuk sneller als lagere klassen (zo te zien een paar GT2 Cup, en tour klasse voertuigen).

Voor zij die niet naar deze autoraces kijken, de meeste endurance races zijn multi-klasse waarbij snelle en langzamere autos tegelijk de race rijden. Langzamere klassen moeten in principe de snelle autos zo snel als praktisch mogelijk voorbij laten gaan maar dat betekend dat ze wel enorm in de weg kunnen rijden. Zeker op een baan als de Nordschleife.

0 kudos 2026-04-17 21:45:30 op Droeftoeters van handhaving Eindhoven pakken oude man met hond hard aan om het wildplassen
Het is uberhaupt belachelijk dat we die lui ooit de bevoegdheid hebben gegeven mensen te arresteren en/of te boeien. Vroegâh lag de verantwoordelijkheid van dit soort dingen nog gewoon bij de Gemeente politie, maar die hebben "we" wegbezuinigd want te duur ofzo. Dus die zijn vervangen door deze "gemeente politie light" gevuld met mensen met hooguit een kwart van de training die nooit door de politiekeuring zou komen. Met nog eens de extra gemene motivatie dat die lui aangestuurd worden door de gemeente en veel van wat ze schrijven bij de gemeentekas terecht komt en ze dus door gemeenten aangemoedigd worden om van alles een probleem te maken om de kas maar lekker te spekken.

2 kudos 2026-04-17 21:37:53 op Droeftoeters van handhaving Eindhoven pakken oude man met hond hard aan om het wildplassen
@gheiurgerfbkebvii | 17-04-26 | 18:58: Context boeit in deze toch niet? Hij is gepakt voor wildplassen. Dan krijg je een boete. Als er zo veel handhaving bij komt en er zo moeilijk gedaan word speelt er meer dan simpel wildplassen. En het is overduidelijk dat meneer niet mee wil werken. Hoe kut het ook is, als het zo ver komt, je werkt maar gewoon lekker mee en dan ga je achteraf een klacht indienen over een onnodige arrestatie. Je kunt tegenstribbelen wat je wilt, maar dat maakt dat het alleen maar langer duurt en alleen maar meer pijn gaat doen. Gearresteerd word je toch wel zodra ze daar toe beslist hebben. (Dat praat het dus niet goed DAT hij gearresteerd word, want de reden doet er dus niet toe voor de uitkomst)

3 kudos 2026-04-17 20:30:35 op Ritje op de autobahn gaat mis
hah... laat me niet lachen. Ik ben net zo vaak door Nür Links plakkers van de weg geduwd als door Dumkopf plaat houders. Iedereen is er hier schijnbaar heilig van overtuigd dat de Duitsers zo goed rijden maar mijn ervaring is toch echt dat er daar net zo veel blinde kippen op de weg rijden als hier.

12 kudos 2026-04-17 20:19:49 op Stukje klimmen
Als het geen permanente route is met in de wand geboorde ankers dan haalt degene die er als laatste achteraan klimt ze weer op terwijl hij klimt.

77 kudos 2026-04-16 22:55:01 op Pro tankert
"Mist geen druppel"

Behalve dan al die druppels die er naast gaan en van de tank af komen druipen...

2 kudos 2026-04-16 20:23:27 op Steltendans
Niet elk beetje fysiek contact tussen mannen is "gay". Het leven word een stuk leuker als je niet zo krampachtig bent.

-4 kudos 2026-04-08 00:11:24 op 85 rijden op de rechterbaan
Nee, dat mag niet. Te langzaam rijden tov het overige verkeer is gevaarlijk en kun je gewoon voor beboet worden. 60 rijden op een snelweg als je makkelijk harder kunt is echt niet OK.

10 kudos 2026-03-29 20:31:04 op Verkeersagent treft dove automobilist
De schade die veroorzaakt word door dit soort acties is honderden malen hoger als het mis gaat. Dit keert gaat het toevallig goed, maar het zo verschrikkelijk makkelijk fout. Er is een reden dat het verboden is, dat er een boete op staat en dat die via de OvJ bepaald word. Het is minimaal 450 maar kan ook veel hoger uitvallen. Doen alsof je dom bent en een grote mond hebben tegen de agent gaat iig niet in je voordeel werken bij de bepalen van de OvJ over de hoogte van de boete.

2 kudos 2026-03-29 20:15:16 op Aanval op soldaat
De camouflage breekt de vorm van een mens op waardoor het veel lastiger is een persoon te herkennen op afstand. Van grotere afstanden valt zo'n klein vlaggetje niet of nauwelijks op. Van dichterbij is een klein beetje kleur ook niet persé een probleem (er zwerft genoeg rotzooi in onze wereld met een gele of blauw kleur).

7 kudos 2026-03-29 20:03:18 op Geen vriendin nemen
Dit soort gasten stelt "show" boven alles. Maakt niet uit als ze over 3 jaar failliet zijn en daarna alsnog diep in de schulden vallen, zover denken ze niet voorruit. NU een dikke auto, de blitse bink uithangen en doen alsof je "het gemaakt hebt" is alles.

-2 kudos 2026-03-14 22:01:08 op Tattoo's met betekenis
Ik heb geen idee waar dit over gaat. En dat houd ik denk ik maar lekker zo.

-1 kudos 2026-03-14 18:24:01 op Auto VS Fietser
@Pipo der Clown | 13-03-26 | 22:07: Welke automobilist zou daar anticiperen dat een fietser 180 graden omdraait en voor zijn auto langs het fietspad op draait in de tegenovergestelde richting van waar die vandaan kwam ipv gewoon de straat in te gaan in de richting van het afslaan.