21,737 +23226 -1489
Kudos
#3191 (Top 0.9985%)
| Kudos/dag | 26.44 |
| Kudos/reaguursel | 24.48 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1879 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -124 |
21,737 +23226 -1489
Kudos
#3191 (Top 0.9985%)
| Kudos/dag | 26.44 |
| Kudos/reaguursel | 24.48 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1879 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -124 |
888
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.08 |
| Topreaguursels | 7 |
| Woorden per reaguursel | 13.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.53 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 15 |
| Aantal x weggejorist | 34 |
| Geregistreerd op | 18-02-2024 |
| Eerste reactie op | 24-03-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
10 kudos 2026-06-23 21:20:55 op Politie achtervolgt gestolen voertuig door Rotterdam
Angst om weggezet te worden als racistisch. Angst voor ontwrichting van de samenleving (lees rellen van de niet westerse bevolking). Angst om een hele groep over één kam te scheren. Weet ik veel ik lul maar wat hoor.
1 kudos 2026-06-23 18:52:52 op Gefeliciteerd eh
Reaguurder Pilslikker heeft een kleine gekregen. Gefeliciteerd!!
0 kudos 2026-06-23 00:07:03 op Putain zat in een dagelijkse dip.
@kameleon4 | Ik weet niet hoor maar dat is toch een beetje hetzelfde als met vreemdgaan, je moet t niet gaan vertellen. Lijkt me evident, pik.
12 kudos 2026-06-22 16:22:09 op Putain zat in een dagelijkse dip.
Wellicht een stomme vraag, ik ben niet zo thuis in de geopolitiek, maar waarom worden mensen als Poetin niet gewoon omgelegd door een scherpschuttert of zo? Zal toch niet de eerste zijn die weggewerkt wordt!?
4 kudos 2026-06-20 00:20:52 op Uniek interview
De Zodiac killer leeft nog!!
-4 kudos 2026-06-18 17:45:25 op Bijenzwerm
Dit zijn cijferbijen. Die tellen hoeveel auto's daar staan. Voor elke auto die ze tellen komt er een cijfer bij.
3 kudos 2026-06-17 21:52:06 op D'r zijn verborgen kastelen jongens
Pep is niet goed voor je.
-21 kudos 2026-06-15 16:54:25 op Wat klopt hier niet?
Nee natuurlijk niet. Je ziet toch dat ze net klaar zijn. Dat daarachter is over. Jij snapt echt niet hoe het ambtenarenapparaat werkt hè!?
3 kudos 2026-06-13 23:55:48 op Salto met parachute
De bedoeling was spanning, avontuur beleven aangezien er inmiddels zoveel welvaart is dat daar geen voldoening meer uit te halen valt. Denk ík tenminste
4 kudos 2026-06-09 15:36:49 op Aardbeving van 7.8 op de Filipijnen
Ja, is een overblijfseltje. Het gaat er dus om dat je er niet in stinkt…
29 kudos 2026-06-08 23:19:54 op Oranje toch nog met de hakken over de Oezbekistan
Beschamend.
10 kudos 2026-06-07 10:59:06 op De klappen van de zweep
Hoezo hebben blanken geen ritme?!
-5 kudos 2026-06-06 11:16:25 op Voorrang moet je opeisen
Ze komt toch van rechts?!
2 kudos 2026-06-04 22:43:01 op Niet naar links kunnen en mogen en toch gewoon doen.
Al deed ie z'n best, wat idd niet te rechtvaardigen is, dan slaat de actie van vw meneer alsnog als een tang op een varken. Pikken meten en dan niet tegen je verlies kunnen is dubbel zielig.
3 kudos 2026-06-04 10:46:29 op Ondertussen in tokkieland: Pauper Jay Zwarts heeft wel 200.000 volgers ja
Jay Zwarts, tisjeboyjay….
Whats in a name
0 kudos 2026-06-03 10:58:36 op Woordgrap van de dag
Ekselsjor!!
10 kudos 2026-06-02 18:12:18 op Nijlpaardje pesten
Dan dreven we het nijlpaard strategisch in de hoek… van de vijver. En dan trappen tegen z'n benen. Want een paard heeft benen hè
6 kudos 2026-05-31 17:34:48 op Slag om Zweinstein in Parijs
Omdat Europa solidair wil zijn en daar compleet in doorgeslagen is. Liefde en tolerantie is tot een niveau verheven van wegkijken en toestoppen.
23 kudos 2026-05-29 13:38:36 op Wat heb jij gedaan?!
The tokkie is strong in this one.
19 kudos 2026-05-27 09:47:22 op Straat racen... niet doen in je korte broek!
Een Peugeot 205, leuk karretje. Zelf ook nog gehad. Poah!!
-3 kudos 2026-05-26 22:18:22 op Truckert verliest de controle
Ik ben je vriend niet, makker
2 kudos 2026-05-26 22:15:58 op Boer Hermsen pakt de snelweg
Ja maar anders geloven wij niet dat er niks aan voorafgegaan is…
14 kudos 2026-05-23 23:47:31 op Tijd voor een nieuwe motor
Dit zijn cijferbijen. Die gebruikte ze vroeger om te tellen, iets bij te houden, toen ze nog geen telraam hadden. Voor elk ding dat ze telde kwam er een cijfer bij. Vandaar ook het woord bijtelling. Totdat ze ontdekte dat die beestjes op grote schaal fraude pleegden, vandaar bijstandsfraude, en daarom hebben ze allemaal een boevenpakje aan en is de imker onherkenbaar achter een sluier.
25 kudos 2026-05-21 13:26:09 op Discussie tussen linkse meid en rechtse kaalkop
Klinkt alsof je geil bent Heino…
-2 kudos 2026-05-21 00:16:41 op Je bent nu een krab
@SnotYoung | jij hebt geblowd, kan niet anders!
2 kudos 2026-05-21 00:11:51 op Check deze ouleh eh patron
Gaaf landje hè…
-5 kudos 2026-05-19 14:43:21 op Vuurwerkje in de lucht
Nou, ik denk dat ik dan maar indruk ga proberen te maken op anderen met het feit dat ik dit nu weet. Net zoals jij.
-1 kudos 2026-05-19 11:07:48 op Pingel bij floorball
Floor, da's toch zielig man. Floor l, die ik met mijn staaf doorboor. Floor, stoute sekscarnivoor. Floor, houd van achterlangs en onderdoor. Das zielig!!!
15 kudos 2026-05-13 21:51:10 op Ik ben boerin
Heeft je moeder je betrapt terwijl je lag te rukken?? Je doet een beetje zuur. Dit is gewoon een knappe meid, misschien aan de volle kant maar niks mis mee, heerlijke meid.
-4 kudos 2026-05-13 12:02:52 op Steeldiefjes confronteren in de dierenwinkel
Jij werkt duidelijk niet in het sociaal werk.
-13 kudos 2026-05-13 11:59:33 op ADHD behandelen in de 90's
Ritalout!
11 kudos 2026-05-09 23:50:39 op Afvalluhhh!!
Helemaal mooi van deze vrouw!! Maar de verkrachting van dit nummer van Fleetwood Mac is dan weer iets om je voor te schamen.
14 kudos 2026-05-07 14:25:19 op Graafschapsupporter is piswoest
Die gast rechtsachter megafoonman heeft een beetje te veel gesnoven zo te zien.
8 kudos 2026-05-05 13:18:11 op Leuk voor moederdag
Ik geef mijn moeder altijd badparels voor onder de douche
0 kudos 2026-05-05 13:17:11 op Nieuwe productie in Irak
I ran of the stairs
-5 kudos 2026-05-05 13:15:22 op Hoevaak doe jij douchen?
De audacity…
2 kudos 2026-05-03 10:09:12 op Benderuzie in tram 6
Wat is het toch een gaaf landje
0 kudos 2026-03-28 21:36:05 op Arme auto
-weggejorist en opgerot-
0 kudos 2026-03-28 21:29:50 op Arme auto
-weggejorist-
0 kudos 2026-03-26 23:46:07 op Yo mama grapjes
Yo mama is so dumb, she got hit by a parked car.
5 kudos 2026-03-25 11:59:41 op Benzine, hoe waren de jaren 90?
Benzine, boodschappen, huizenprijzen etc. zijn niet per se heel veel duurder geworden. Ons geld is gewoon veel minder waard geworden waardoor we meer moeten neerleggen.
6 kudos 2026-03-25 10:57:30 op Hilarisch: Miljoenenclaim tegen komiek
La la la la…. geld!
1 kudos 2026-03-24 13:34:38 op Duits-Chinese les met Elmo
This is really out of mein kampfert zone
11 kudos 2026-03-23 21:31:03 op Politie op crossmotor
Niets geheel relevant voor dit filmpje maar ook de politie heeft crossmotoren. Ben wel gecontroleerd vroeger tijdens het vissen door een agent op een crossmotor, geheel in politiekleuren en al.
2 kudos 2026-03-23 15:36:44 op Na al die jaren zijn we er niet op vooruit gegaan..
Tja, als je tegenwoordig niet een nacht op een natte krant hebt geslapen hoor je er niet meer bij hoor
-3 kudos 2026-03-23 15:26:11 op Oh kut verkeende afslag
Als je de hele dag niks te doen hebt dan voor je uit staren dan is dit best heftig hoor. Bovendien is verontwaardigd zijn best lekker als je geen zelfreflectie hebt en het label 'dom' hebt.
1 kudos 2026-03-22 23:49:13 op Nog meer Ajaxhoelies op de weg
Dom!!
1 kudos 2026-03-22 11:16:24 op Donuts met vuur
@ Greenhorn | denk niet dat dat de schaduw is waar Jiggle_Physics het over heeft…
2 kudos 2026-03-21 00:56:41 op Bolletje uit de oven
Bono want the biddy??
29 kudos 2026-03-21 00:42:11 op Postbezorger rent voor zijn leven
Zoals de hond 'gecommandeered' wordt snap ik wel dat die niet luistert. Allejezus hé wat een flapdrol