-145 +91 -236
Kudos
#288695 (Top 90.3352%)
| Kudos/dag | -1.91 |
| Kudos/reaguursel | -6.59 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 35 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -91 |
-145 +91 -236
Kudos
#288695 (Top 90.3352%)
| Kudos/dag | -1.91 |
| Kudos/reaguursel | -6.59 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 35 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -91 |
22
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.29 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 15.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.18 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 07-07-2023 |
| Eerste reactie op | 09-04-2026 |
Shop via onze link β jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon π
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-11 kudos 2026-06-24 13:20:57 op ARKO en ARKO++
Negatieve tΓΌter jij!
-3 kudos 2026-06-23 22:56:49 op Geen zin om je tuin bij te houden?
Jij woont op zolder met kinderen bij je moeder thuis?
2 kudos 2026-06-20 18:11:17 op Bliksem bijt Man bijt hond-toren
Alles wordt vergoed tegen aanschafwaarde in de eerste 5 jaar. Daarna is het ook 2de hands geen reet meer waard. Misschien moet je naast het repaircafe te bezoeken ook gewoon eens je verzekeringspolis na lezen. Dit soort dom gelul is om moe van te worden.
Heb je de rabobank al de schuld gegeven?
24 kudos 2026-06-18 16:30:16 op Papa leo airwolf hier
Hier is dumpert voor gemaakt
1 kudos 2026-06-16 11:48:56 op Schotse kilten in aantocht
Kapot, stuk, in 4 stukjes toch?
-11 kudos 2026-06-15 15:37:01 op Snelrecht op zijn best!
Keurige te verwachten reacties hier. Deze honden zijn samen met steffies, boxer rottweilers e.a. Lieve beesten, de eigenaar maakt er een teringbeest van.
Die hoerige kutkeffers waar iedereen een teringhekel aan heeft hoor je nooit iemand over, omdat ze geen schade aan kunnen richten. Jullie gaan dus ook nooit met het vliegtuig want als het een keer mis gaat ben je gelijk kapot dood niet meer te repareren? Jankerts eerste klas. Allemaal
-46 kudos 2026-06-15 14:25:47 op Snelrecht op zijn best!
Populair gelul van iemand die geen honden op zijn zolder mag hebben van mama.
-2 kudos 2026-06-14 19:20:13 op Oranjebus fanwalk
Je baas is een natte kers als hij/zij/het/dinges er een probleem van maakt dat je iets minder productief bent.
-91 kudos 2026-06-10 21:37:57 op Mag ik even piano spelen?
Echt een suf nummer, snap niet dat je dit episch noemt
-25 kudos 2026-06-08 14:29:36 op Nieuwe bijbaan bij de liedel
Dit is humor.
-6 kudos 2026-06-06 09:30:51 op Fietser tegen de grond gereden
Gezeik altijd over iemand zijn of haar muzieksmaak.
WvW185 zal hier worden ingezet om de achade te verhalen op de verzekeraar van de automobilist.
2 kudos 2026-06-03 07:52:08 op 130 op de vluchtstrook
Iets met capaciteit CBR, er zijn meer van dit soort initiatieven geopperd. Deze zullen zeker ten goede komen van het verkeer. Helaas voor niet uitvoerbaar
-36 kudos 2026-06-02 16:23:08 op Is dit de beste intro van een WK-game everooit?
Welke rukker speelt en nu games e.a? Nooit begrepen
35 kudos 2026-05-29 11:04:42 op Fatbikert zit op telefoon
Omdat hij wacht tot het verkeer voorbij is. Achteruitrijlicht staan aan
2 kudos 2026-05-22 19:06:33 op Miami is geen optie
Australische postzakken!
-3 kudos 2026-05-22 19:05:11 op Schipper is iets vergeten
Beste piraat ooit! Nooit natte voeten!
5 kudos 2026-05-22 15:06:36 op Zwemfaalcompi
Man man man ik krijg gewoon fantoompijn van deze filmpjes.
0 kudos 2026-05-15 22:27:08 op Moppie met sterke benen
Bulgarian splitsquads.... Dat zie je toch?
1 kudos 2026-05-08 16:38:05 op Rijden is gewoon makkelijk
Die hebben het niet eens gemerkt. Heerlijk
1 kudos 2026-05-08 16:37:12 op Man steekt eigen motor in brand
Zonder kenteken? Hoe wil je dat voor elkaar krijgen?
18 kudos 2026-05-04 20:53:43 op Bezorger is 2 mins stil
Je bent een mongool, kan aangeven dat je je eten om half negen wilt krijgen
-2 kudos 2026-04-10 00:20:04 op Nieuw Hydraulic Press Channel
Lets go! Ben vooral benieuwd hoe je die flesjes plet