DumpStats voor xel01

-145 +91 -236

Kudos

#288695 (Top 90.3352%)

Kudos/dag -1.91
Kudos/reaguursel -6.59
Meeste kudos op 1 reaguursel 35
Minste kudos op 1 reaguursel -91

22

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.29
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 15.7
Reacties per reaguursel 0.18
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 07-07-2023
Eerste reactie op 09-04-2026

Scherpe Amazon Deals ⚑

Shop via onze link β€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon πŸ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-46 kudos 2026-06-15 14:25:47 op Snelrecht op zijn best!
Populair gelul van iemand die geen honden op zijn zolder mag hebben van mama.

-11 kudos 2026-06-24 13:20:57 op ARKO en ARKO++
Negatieve tΓΌter jij!

-11 kudos 2026-06-15 15:37:01 op Snelrecht op zijn best!
Keurige te verwachten reacties hier. Deze honden zijn samen met steffies, boxer rottweilers e.a. Lieve beesten, de eigenaar maakt er een teringbeest van.

Die hoerige kutkeffers waar iedereen een teringhekel aan heeft hoor je nooit iemand over, omdat ze geen schade aan kunnen richten. Jullie gaan dus ook nooit met het vliegtuig want als het een keer mis gaat ben je gelijk kapot dood niet meer te repareren? Jankerts eerste klas. Allemaal

-6 kudos 2026-06-06 09:30:51 op Fietser tegen de grond gereden
Gezeik altijd over iemand zijn of haar muzieksmaak.

WvW185 zal hier worden ingezet om de achade te verhalen op de verzekeraar van de automobilist.

-2 kudos 2026-06-14 19:20:13 op Oranjebus fanwalk
Je baas is een natte kers als hij/zij/het/dinges er een probleem van maakt dat je iets minder productief bent.

2 kudos 2026-06-20 18:11:17 op Bliksem bijt Man bijt hond-toren
Alles wordt vergoed tegen aanschafwaarde in de eerste 5 jaar. Daarna is het ook 2de hands geen reet meer waard. Misschien moet je naast het repaircafe te bezoeken ook gewoon eens je verzekeringspolis na lezen. Dit soort dom gelul is om moe van te worden.

Heb je de rabobank al de schuld gegeven?

2 kudos 2026-06-03 07:52:08 op 130 op de vluchtstrook
Iets met capaciteit CBR, er zijn meer van dit soort initiatieven geopperd. Deze zullen zeker ten goede komen van het verkeer. Helaas voor niet uitvoerbaar

5 kudos 2026-05-22 15:06:36 op Zwemfaalcompi
Man man man ik krijg gewoon fantoompijn van deze filmpjes.

18 kudos 2026-05-04 20:53:43 op Bezorger is 2 mins stil
Je bent een mongool, kan aangeven dat je je eten om half negen wilt krijgen

35 kudos 2026-05-29 11:04:42 op Fatbikert zit op telefoon
Omdat hij wacht tot het verkeer voorbij is. Achteruitrijlicht staan aan