DumpStats voor Dump-Pie-Dump 👶

1,552 +1699 -147

Kudos

#29157 (Top 9.1235%)

Kudos/dag 36.95
Kudos/reaguursel 17.64
Meeste kudos op 1 reaguursel 1162
Minste kudos op 1 reaguursel -30

88

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.1
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 17.8
Reacties per reaguursel 0.32
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 6
Geregistreerd op 26-04-2026
Eerste reactie op 14-05-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

130 kudos 2026-06-13 10:10:18 op Toy Story Challenge
Leuk :)! Knap! En dat roze plastic pakje maakt het af. Ik kan dit wel waarderen.

46 kudos 2026-06-14 11:36:13 op Staan jullie er goed op?
Hele normale uitdrukking "er goed op staan". Een goede woordgrap is leuk, maar in die categorie valt dit niet. +1 voor de rolstoeler, +1 voor de interviewer, -1 voor de poster.

28 kudos 2026-06-02 22:37:34 op 130 op de vluchtstrook
Ik tel er zo een stuk of 10 die het rijbewijs wel mogen inleveren. Wat zitten verschijnende toch akelig kort op elkaar, nukkig naar links en recht, geen richting, voortdurend in snelheid variëren.... wat een debielen bij elkaar. Ik stel voor dat we de eisen voor het behalen en behouden van het rijbewijs eens flink gaan opvoeren. Debielen van de weg, kan daarna de snelheid weer flink omhoog!

25 kudos 2026-06-11 22:25:08 op Binnenbocht pakken
Die man die daar met het vingertje staat te wijzen heeft, heeft wel een vervelende glijbaan.

25 kudos 2026-05-31 23:52:51 op Brake-check du jour
Het ergste is nog wel dat het waarschijnlijk niet eens opzet is. Onkunde van het hoogste niveau. Triest!!

19 kudos 2026-06-16 23:37:44 op Viespeuk drinkt asbak
Ik mag hopen dat hem dit toch op zijn minst nog een paar honderd euro van die zogenaamde en trieste vrienden van hem heeft opgeleverd.

17 kudos 2026-06-12 09:15:29 op Joyritje gaat fout
"vliegen over de kop" ???
Zelfs dat lukt ze niet.

16 kudos 2026-06-05 00:07:19 op Niet naar links kunnen en mogen en toch gewoon doen.
Je bedoelt de dashcammer zeker!? Eerst zitten slapen en dan planken, om zo net half in de dooie hoek te blijven hangen. Die Golf rijder rijdt normaal, tot het moment van naar links gaan uiteraard, zonder richting, flikker heb er maar gewoon voor zonder te kijken. Dit gebeurt als je twee debielen bij elkaar hebt.

13 kudos 2026-06-13 09:19:21 op Fiets gestolen door kurwa's
Ik hoop op zo'n moment dan toch altijd dat de slijptol uitschiet in z'n hand of de schijf knapt en in z'n bakkes beland. Niet levensbedrijgend, maar wel voldoende om die gek even tot denken aan te zetten.

11 kudos 2026-06-05 22:05:54 op Ja hoe dan?!
Dit is doorgestoken kaart.

10 kudos 2026-06-15 12:39:07 op Ik hoor hier niet thuis
Zo zie je maar weer, mens of dier, nauwelijks verschil, uiteindelijk zijn we allemaal doel op poesjes.

8 kudos 2026-06-15 22:07:00 op Ongelukkig kusje
Ik vermoed dat hij de beelden voor zichzelf heeft gehouden!

5 kudos 2026-06-05 21:38:33 op Uiteindelijk ging ook Arent overstag
Je staat niet alleen Arent... ik herken je frustratie. En neem nu net als jij toch ook de moeite om even te reageren.
Held!

5 kudos 2026-06-15 19:37:32 op Wat klopt hier niet?
Wat hier (tijdelijk) niet klopt(e) is het hart van de poster, met zuurstofgebrek in de bovenkamer tot gevolg....

5 kudos 2026-06-19 00:04:02 op Eend is knetter
Ik zie deze filmende helden er voor aan om exact hetzelfde te doen wanneer ze langs een spiegel lopen. Kkkkkanslozen.

5 kudos 2026-06-05 22:02:14 op Inhalen voor gevorderen
Aaaah, dus richtingwijzer aan betekend bocht afsnijden en de rijstrook van de ander tijdelijk gebruiken. Ik zal het onthouden. Dank voor deze opfriscursus.

4 kudos 2026-06-09 16:11:07 op De rijdende rukker
Maar wat heeft hij nou in z'n hand dan...?

4 kudos 2026-06-07 23:52:17 op Man doet lijm in sleutelgat
@Omnium3 | 07-06-26 | 23:08: Je corrigeert een ander terwijl je eigen interpunctie niet goed is en je zinsopbouw ook niet heel erg lekker is. Oh en misschien wel, omdat je gewoon zit te zeuren.

4 kudos 2026-06-09 09:55:22 op Doe maar een tattoetje
Je hoeft ook niet over haar als mens te oordelen, maar je kan prima een oordeel hebben over deze 'subtiele' tatoeage en/of je het bijvoorbeeld lichaamsverminking vindt. Ik vind het echt verschrikkelijk lelijk.

3 kudos 2026-06-03 23:59:17 op Haha mis
@TikTokkie | 03-06-26 | 23:28: bokshandschoenen beschermen vooral de handen, niet de hersenen van de tegenstander. Zwaarder kan wel degelijk meer schade veroorzaken. Ze maken het mogelijk om harder en vaker op het hoofd te slaan zonder je hand te blesseren.

3 kudos 2026-05-31 23:48:59 op Brake-check du jour
Ook dat is niet oké. Deze moet gewoon gauw zijn/ haar rijbewijs inleveren.

3 kudos 2026-06-02 02:35:37 op Creepshotter in boom aangepakt
De werkelijke bikini spotter is de persoon wie de linker foto heeft gemaakt. Ze staat er mooi op.

2 kudos 2026-06-01 13:47:49 op Stuurfoutje
Eerder een neukfoutje, deze gast had nooit gemaakt moeten worden.

2 kudos 2026-06-01 00:10:12 op Doe maar een bochtje
De eerste steen raken kan een foutje zijn, maar alles wat daarna gebeurt en we hier op beeld zien in gewoon vreselijk kansloos!

2 kudos 2026-06-01 00:08:28 op Doe maar een bochtje
Wat een onzin! Bij de eerste steen had de chauffeur uit moeten stappen om de situatie te fixen, ipv dom doorrijden! Wat een idioot! Wat had de filmert in deze korte tijd moeten doen dan!?

2 kudos 2026-05-15 09:42:02 op Droeftoeter op de rotonde
Daar heb je helemaal geen lef voor nodig. Volstrekt normaal tegenwoordig en je komt er altijd mee weg.

2 kudos 2026-06-09 16:17:34 op Aardbeving van 7.8 op de Filipijnen
Een aardbeving niet, maar velen hebben wel eens andere heftige situaties meegemaakt toch.... Ik vind deze reactie niet erg emotioneel volwassen.

2 kudos 2026-06-14 11:43:48 op Bijzondere motorstandaard
Mijn volgende motor wordt een Tiger. Godverdomme wat is dat ding sterk!! Of... is deze foto niet helemaal echt misschien...!?

2 kudos 2026-06-06 01:05:52 op Ja hoe dan?!
Joris! Er zijn tal van reaguursels die de truc uitleggen... wat is je probleem nou eigenijk met mijn mijn reactie? Verwijder de rest dan ook ff...

1 kudos 2026-06-11 22:41:06 op Traditie in Mazatlan..
Hij heeft wel een rotsvast vertrouwen in zijn eigen kunsten.

1 kudos 2026-06-13 10:54:06 op Fiets gestolen door kurwa's
@Uhoortnogvanons | 13-06-26 | 10:38: oh sorry hoor, het is nog vroeg. Vergeef me mijn taalfoutjes, maar volgens mij is de boodschap helder toch!?

1 kudos 2026-06-10 08:57:35 op Trapje af trapje af trapje af gaat prima zo!
'Spoorvorming' (een scheur of iets dergelijks) in de trap is de reden dat hij onderuit gaat. Niet de auto.
Al was de klap op de auto niet veel lekkerder geweest vermoed ik :)