DumpStats voor HendigeHarrie1

17,324 +20543 -3219

Kudos

#4137 (Top 1.2945%)

Kudos/dag 11.6
Kudos/reaguursel 12.65
Meeste kudos op 1 reaguursel 1783
Minste kudos op 1 reaguursel -121

1,369

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.92
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 12
Reacties per reaguursel 0.23
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 28
Geregistreerd op 18-05-2022
Eerste reactie op 23-05-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-19 20:06:24 op Aso van de dag
Tja, er zijn mensen die nog wel gewoon normaal door willen rijden. Wordt ze natuurlijk wel lastig gemaakt door gekkies die met 100 een vrachtwagen voorbij tuffen

75 kudos 2026-06-19 12:51:44 op Nieuwe beelden uit Moskou
Mooi, breng de oorlog naar het huis van de gewone Rus! Dan pas krijgen ze een idee wat er echt aan de hand is

-5 kudos 2026-06-19 12:49:43 op Motor skipt de file
Nog een grote bek ook aan het eind? Je moet blij zijn dat je er zo vanaf komt tering patiënt

2 kudos 2026-06-17 19:47:38 op Metettica
Ik zoog alleen aan de tieten van mijn moeder…

15 kudos 2026-06-17 19:45:43 op Popo mag het wel
Dat klopt, en nu? Inmiddels de lolly van mama gekregen om weer te bedaren?

-27 kudos 2026-06-17 13:14:01 op Goeiemorgen!
Paar maten vergroten misschien???

39 kudos 2026-06-03 19:22:50 op Limbo is boos
Doe toch normaal man achterlijke patiënt, waarom zou je je hier in hemelsnaam druk over maken?…

-3 kudos 2026-05-31 21:11:40 op Brake-check du jour
Sorry, je rijdt werkelijk als een mongool als een vrachtwagen je in kan halen…

-3 kudos 2026-05-13 19:33:56 op Me slaat vrouwtje
Ja? Mc Donalds tegen Burger King? Achterlijke wappie…

1 kudos 2026-05-13 13:00:09 op Alpha Karen op het buurtfeest
Echt zo'n wat geen vriendje kon krijgen en nu boos is op de hele wereld. Een goed voor Dolle mina zeg maar..

14 kudos 2026-04-16 13:04:44 op Lekker hard op de dijk
Nee kanker krijg je er niet van, wel een dikke rekening

9 kudos 2026-04-10 12:58:11 op Voorrang pakken
Je bent niet goed wijs mongool…

-10 kudos 2026-04-08 13:08:00 op 85 rijden op de rechterbaan
Omdat mensen niet meer goed zijn tegenwoordig. Gewoon op 120 die cruise.
En inderdaad, deze mensen gewoon zachtjes aantikken of er zo dicht op gaan rijden dat je kunt zien wat er op de achterbank ligt

5 kudos 2026-04-04 13:48:33 op Je rijdt te langzaam
Rij gewoon door man achterlijke mongool. Je levert zelf het bewijs aan dat jeinderdaad vee te langzaam rijdt als je die auto voor jewelste ziet rijden bij het stoplicht. Achterlijke kneus ben je

-5 kudos 2026-04-04 13:45:04 op Ga weg met je R8
Precies, lekker woke allemaal hier

9 kudos 2026-04-04 13:43:51 op Ga weg met je R8
Nou, zo te zien gaat het mis met het gedrag van dat zure dametje

38 kudos 2026-04-03 13:08:47 op ''Zojuist aangehouden en ontvoerd door rijkspolitie Dordrecht"
Sleur dit godverdommese stuk vreten uit z'n auto en sla 'm in de boeien! Die agenten werken zich uit de naad voor ons alles veilig te houden. En dan deze tijdverspilling voor zulke totaal mongolen. Echt totaal afrossen zulke imbecielen

0 kudos 2026-04-01 13:02:55 op Paaskoekjes gemaakt
De spijkers gingen helemaal nergens doorheen, doe het sprookjesboek maar dicht en ga maar weer lekker slapen

-39 kudos 2026-03-29 19:37:33 op Oogkleur
Zozo, flinke hangmemmen. Dat wordt hooghouden over 5 jaar

1 kudos 2026-03-29 19:34:22 op De discussie van de dag
Dat is jou probleem, waarom zou je er s'ochtends zo vroeg uit willen?

-18 kudos 2026-03-27 17:58:03 op Bedrijfsbusje heeft haast
@Fa-king | 27-03-26 | 17:38: Dat het verboden is langzamer dan 30 te rijden….

-86 kudos 2026-03-27 13:14:40 op Bedrijfsbusje heeft haast
Oh en nu? Wist niet dat we allemaal verplicht als een slak over de weg moesten?

15 kudos 2026-03-27 13:03:27 op Mag ik u rijden?
Wel even goed nadoen dan…

"Wil je je grote smerige rotbek dichthouden, zwartjoekel!"

-11 kudos 2026-03-18 13:07:20 op Stilstaan op de snelweg
Pleeg ergens anders zelfmoord zonder anderen ermee lastig te vallen..