DumpStats voor MeerMeerikke

6,228 +6736 -508

Kudos

#11562 (Top 3.6179%)

Kudos/dag 9.21
Kudos/reaguursel 10.63
Meeste kudos op 1 reaguursel 466
Minste kudos op 1 reaguursel -34

586

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.87
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 10.7
Reacties per reaguursel 0.27
Meeste reaguursels op 1 dag 18
Aantal x weggejorist 8
Geregistreerd op 17-08-2024
Eerste reactie op 17-08-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

9 kudos 2026-06-24 14:05:32 op ARKO en ARKO++
Met je voet sturen en het kenteken liggend op de motorkap filmen, ja dan ben je wel stoer.

-3 kudos 2026-06-23 21:24:23 op Kids moeten toch op tijd naar school?
Als je 80 km per uur rijdt of 60 km per uur, na een uur ben je dus 20 km verder, dus daar doe je 20 minuten langer over, dus wat lul je nou?

7 kudos 2026-06-23 11:04:28 op Hoe rijk ben je?
Had je een ster op je Renault gezet?

3 kudos 2026-06-21 11:07:15 op Robocop
Lekker sabbelen aan het robokoppie.

16 kudos 2026-06-20 18:35:21 op U parkeert hier
Even aan de kant, geen rode vlag alleen vertical safety car.

10 kudos 2026-06-20 18:32:59 op Waar ga je heen
Sow wat een bek, tussen de roltrap gezeten?

12 kudos 2026-06-20 14:16:12 op Geen blije tuters dit WK
@aceshigh | 20-06-26 | 13:41: Oh, het ligt aan ons, daar worden ze vriendelijker, doei.

4 kudos 2026-06-20 13:54:34 op LEGO-diefstal in Rijssen
@Dasol | 20-06-26 | 11:46: Als de kleuters in de klas zitten, mogen ze niet met de telefoon pongelen.

-20 kudos 2026-06-20 09:24:27 op LEGO-diefstal in Rijssen
Binnenkort alle camera's uit de winkels, want dat is schending van privacy, daar is ons landje maf genoeg voor.

6 kudos 2026-06-18 19:24:48 op WK kijken in stijl in Jordanië
@Tiszoalstis | 18-06-26 | 17:52: Kun jij niks anders dan iedere keer zeiken, verzin zelf eens iets.

12 kudos 2026-06-16 12:58:57 op Lukaku komt invallen
@exit13 | 16-06-26 | 12:54: Zonder de balmaakmeneer ook niet...

6 kudos 2026-06-14 10:55:40 op Papa wil de grote voetbal kopen
Zo heb ik in Daytona een keer een grote Miller Lite vlag gekocht, 100 dollar en dat was voor het personeel.

8 kudos 2026-06-11 13:25:21 op Zo kun je ook uitvoegen
Of zitten er 25 vrachtwagens achter die geen afstand houden?

4 kudos 2026-06-11 10:59:07 op Goeie techniek
Hier kom je alleen maar binnen met een 65 pluskaart.

9 kudos 2026-06-10 23:52:13 op Ff een klein zetje
En flits, ook toevallig allebei de rode lampen stuk.

19 kudos 2026-06-10 20:53:47 op En gas jongen
Begon de uploader zelf te janken?

10 kudos 2026-06-09 10:45:01 op Niet fokken met deze gast
De nek dikker als de kop, gelukkig voor hem, het touw schiet eraf.

13 kudos 2026-06-03 21:32:49 op Limbo is boos
Uploader, school je eigen maar om tot Limburger, dan komt het misschien nog goed met je.

8 kudos 2026-06-03 21:24:36 op De paskamer
Daar kan ik mijn jas en hoed kwijt.

13 kudos 2026-06-03 14:33:38 op Spraakgebrek?
Leuk shirtje van temu.