145,745 +152619 -6874
Kudos
#276 (Top 0.0864%)
| Kudos/dag | 34.68 |
| Kudos/reaguursel | 27.5 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3226 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -371 |
145,745 +152619 -6874
Kudos
#276 (Top 0.0864%)
| Kudos/dag | 34.68 |
| Kudos/reaguursel | 27.5 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3226 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -371 |
5,300
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.26 |
| Topreaguursels | 24 |
| Woorden per reaguursel | 17.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.35 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 24 |
| Aantal x weggejorist | 48 |
| Geregistreerd op | 22-12-2014 |
| Eerste reactie op | 22-12-2014 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
9 kudos 2026-06-22 20:45:25 door Sokk1e op Meisje kan geen hellingproef met de auto
Ga maar even opnieuw je rijbewijs halen dan.... ALs je dat niet kan..
1 kudos 2026-06-19 16:31:00 door weethetooknietmeer op Deelnemer De Bondgenoten gaat naar een uitvaart
Ik werk in de thuiszorg en het zijn heel veel 70- en 80-plussers die dit dagelijks kijken.
3 kudos 2026-06-19 14:05:18 door Anus-Martius op Deelnemer De Bondgenoten gaat naar een uitvaart
Leuk man, een zooitje steunslurpende uitbehandelde GGZ-patiëntjes met grootheidswaanzin observeren. Heerlijk...
28 kudos 2026-06-19 14:03:14 door Diwa88 op Deelnemer De Bondgenoten gaat naar een uitvaart
Ik heb even research gedaan. De Bondgenoten trekt volgens Stichting Kijkonderzoek gemiddeld 800.000 kijkers per aflevering.
Nu vragen jullie jezelf natuurlijk af, hoe komen ze bij dat aantal? Nou, dat had ik dus ook.
Deze kijkcijfers zijn gebaseerd op het kijkgedrag van 1850 gezinnen uit de gehele samenlaving.
Mijn vraag is nu: Leven er overal Tokkies, of is het percentage Tokkies dat dit kijkt dermate groot dat het kijkcijfergemiddelde niet juist is?
-38 kudos 2026-06-19 13:52:13 door DJBuddyFoxy op Deelnemer De Bondgenoten gaat naar een uitvaart
Jij blijkbaar.
0 kudos 2026-06-13 19:39:58 door Forza_Ruud_Krol op Hoe noemen jullie hem ook alweer?
Zas.
6 kudos 2026-06-11 23:27:57 door Settler1 op Clownmevrouw bekrast auto’s in Eemnes
En het heeft een kind... Harstikke top, zucht.
-6 kudos 2026-06-01 07:38:46 door Big Buick op Rondjes rijen in Rotterdam
jij kan het niet betalen
-3 kudos 2026-05-30 10:46:25 door flame_me op Alexia doet dansje
Als je een film kijkt zit je dan die film ook op dezelfde manier kapot te redeneren?
29 kudos 2026-05-30 08:12:45 door dirko raum op Alexia doet dansje
Maar wel een goede bips.
0 kudos 2026-05-27 22:16:30 door shrek2015 op Hypocriete, narcistische greenfluencer heeft aandacht nodig.
Ik heb zonnepanelen waarvan de netbeheerder de stroom niet wil hebben op sommige dagen. Op zulke momenten is het prima om de airco aan te slingeren. Netbeheerder blij, huis cool. Vanaf volgend jaar gaan ze zelfs een vergoeding rekenen om te mogen terugleveren.
3 kudos 2026-05-27 17:43:56 door henkslaaf op Hypocriete, narcistische greenfluencer heeft aandacht nodig.
Afhankelijk van welke temperatuur je instelt en hoe lang je weg bent kan het wel efficiënter zijn. Als het in je huis bv 30c is. dan moet die airco het ook 'uit de muren halen'. Terwijl als je de airco op 26c zet kan hij het rustiger bijhouden. Het goedkoopste is rolluiken. Goed voor winter en zomer.
2 kudos 2026-05-08 18:00:34 door Petrike op Oh gebruiken jullie die ladder wel?
autist dan?
8 kudos 2026-04-24 08:07:39 door Peop69 op Ik wil niet meer naar buiten
Dat is ter kennisgeving...
Zwarte band pijpen
1 kudos 2026-04-19 12:31:26 door Aleksandr op Gewoon doen Eef
Don't be gentle, it's a rental.
4 kudos 2026-04-19 10:05:58 door Normaalridder op Gewoon doen Eef
@JeZusxxx | 19-04-26 | 12:03: Schijnheilig, dat zou jou wel heel bekend zijn. Zoon van iemand...
-8 kudos 2026-04-19 10:03:00 door JeZusxxx op Gewoon doen Eef
Oh, heilige onberispelijke Daan; schijnheilig stuk vreten.
2 kudos 2026-04-16 09:42:23 door TooBe op Iemand foto?
Dat is de gebruikte prompt
2 kudos 2026-04-13 12:00:53 door Kaagweg op Beetje ruzie voor de deur op zondag
ze spreken een on-Nederlands dialect. Dat is wat ik weet.
1 kudos 2026-04-04 11:39:50 door darkracer125 op Artikel 5 dashcam breda
@Pimmetjes | 03-04-26 | 21:43:
als je het eerder doet doe dat dan niet terwijl er nog iemand rechts van je rijdt. maar doe het gewoon iets verder naar voren waar WEL de ruimte is
-1 kudos 2026-04-03 19:43:48 door Pimmetjes op Artikel 5 dashcam breda
@Schuurm | 03-04-26 | 20:55: maar het is niet verboden eerder te doen
0 kudos 2026-04-03 18:55:24 door Schuurm op Artikel 5 dashcam breda
Kijk eens wat er onder dat bord staat: iets over ... na 50 meter.
1 kudos 2026-03-28 22:16:28 door SuperdeBier op Treinspotter wil mensen uit de weg hebben!
Kan best zijn dat het zijn maten zijn. Prima taalgebruik.... ;-)
5 kudos 2026-03-28 21:46:55 door Tobbertje op Meisje valt flauw tijdens rijles
De gemiddelde TikTok gebruiker wel. Enige manier om aandacht te krijgen is meteen een spoiler erin gooien.
-1 kudos 2026-03-28 14:32:48 door Aleksandr op Paaltje recht in de roos
@LaidBack | 28-03-26 | 10:41: Nou, Hollanderigerug dan ik vind je ze niet (achternaam al 1000+ jaar oud) maar wennen aan het Nederlandse klimaat? Gaat niemand ooit lukken! Allemachtig zeg....
6 kudos 2026-03-28 11:09:42 door LinkseRukker43 op Treinspotter wil mensen uit de weg hebben!
@daniyel008 | 28-03-26 | 10:52: Heel grappig hoor.
-6 kudos 2026-03-28 09:52:49 door daniyel008 op Treinspotter wil mensen uit de weg hebben!
Gast. Hij maakt een geintje
-1 kudos 2026-03-28 09:41:11 door LaidBack op Paaltje recht in de roos
Dat doen berbers om warm te blijven omdat het weer in Nederland te koud voor ze is en ze niet het intellect hebben om te weten dat je ook kunt wennen aan deze temperaturen..
-2 kudos 2026-03-25 09:42:58 door Daan_O op Zo kan het ook!
Zucht, dit was een antwoord op ItisIAgain
1 kudos 2026-03-22 07:27:14 door Stummy op Twents tuig verbouwt wc
Voetbal support tokkies, en dat moet maar eens klaar zijn.
0 kudos 2026-03-22 07:15:30 door mindblender op Even een mooi shot pakken langs de kust van Costa Rica
Hé broer, wij zijn een grote Dumpert familie.
4 kudos 2026-03-16 09:21:49 door RoccoG op Vrouw vindt pizza’s niet lekker
'Je gaat naar papa john's en je bent verbaasd dat je eten niet lekker is ?
25 kudos 2026-03-14 23:00:22 door deugdniet op Plaatselijke hagelbuitje maakt het keiglad
nou nou. waarom zo grof? De bestuurder rijd voorzichtig en de bijrijdster doe verslag voor ons reaguurders.
1 kudos 2026-03-14 14:52:37 door Denverado op DENK komt flyeren in Duindorp
@ThaGuus | 14-03-26 | 15:02: Een van de weinigen die het snapt. DENK ging daar niet heen om zieltjes te winnen, er is geen Duindorper die op die Turkjse marionetten stemt. Ze kregen waar ze voor kwamen en kunnen dit ook nog gebruiken als de eigen achterban PVV-ers aanvalt. Treurige is dat de helft hier nog van mening is dat die DENK-hond hier het slachtoffer is ook.
0 kudos 2026-03-14 14:40:46 door oekieboekie6789 op Auto VS Fietser
Die auto hoort gewoon achter de fietser te blijven rijden en niet daar in te halen.
-9 kudos 2026-03-14 14:28:36 door G.Kalf op Hoe zag je eruit in de jaren '90?
Mwo, hij heeft op een gegeven moment een paar rechtszaken gevoerd omdat hij wilde dat websites met de clip erop hem miljoenen betaalden. Dat doe je niet als je het wel prima vindt.
4 kudos 2026-03-14 14:02:17 door ThaGuus op DENK komt flyeren in Duindorp
@metjehoofd | 14-03-26 | 14:42: Heb je het filmpje wel helemaal afgekeken? Op 1:35 zie je gewoon een professionele camera. Ze wisten precies wat ze wilden, een filmpje waarin ze slachtoffer zijn.
-3 kudos 2026-03-14 13:42:33 door metjehoofd op DENK komt flyeren in Duindorp
Je weet dat er tegenwoordig ook camera's in telefoons zitten? Goede kans dat deze man niet alleen aan het flyeren is. Deze mensen hebben daarnaast elk recht om daar te flyeren.
-1 kudos 2026-03-14 13:34:13 door Daan_O op Auto VS Fietser
Oh, is dit "exact zo'n scenario". Dat gebeurt bij elke aanrijding tussen een automobilist en fietser, Einstein
2 kudos 2026-03-14 13:33:02 door Daan_O op Auto VS Fietser
Zonder richting aan te geven voor een auto langs schieten is ook gevaarlijk.
1 kudos 2026-03-14 12:16:55 door Houten_been op Auto VS Fietser
Nee, dit is nu exact een scenario waarin de automobilist aansprakelijk gesteld gaat worden en waarom we in Nederland die regel hebben. Je maakt de keuze om jezelf in een metalen box van 1500 kilo te vervoeren, dus dan is het ook aan jou om voldoende afstand te bewaren van fietsers en voetgangers die onbeschermd over straat gaan. Zelfs als ze kleine foutjes maken, dan moet je dat als automobilist anticiperen. Je kunt bijvoorbeeld ook gewoon rustig achter de fietser blijven rijden en pas inhalen op een veiliger plek dan middenin een bocht.
-2 kudos 2026-03-14 12:02:15 door flipflap113 op Auto VS Fietser
Geen excuus, de auto heeft meer dan een seconde de tijd om te reageren. Gevaarlijk.
4 kudos 2026-03-14 08:54:44 door KudtEV op Vrijdag de 13e in Dordrecht
Ja, maar waar zit dat ding?
9 kudos 2026-03-14 08:33:10 door biblebeltsurvivor op Vrijdag de 13e in Dordrecht
eerst ff posten op insta met een goede tekst: "bro gaat voor me waggie liggen"
20 kudos 2026-03-14 07:38:01 door ZwitsallusMaximus op Vrijdag de 13e in Dordrecht
Eerst nog even het appje verzenden
-2 kudos 2026-03-07 22:36:01 door Balzakius op Goed verhaal
Als er nu érgens een stad is waar men elkaar uberhaupt niet aanspreekt, dan is het Amsterdam wel.
13 kudos 2026-03-07 21:04:21 door daniyel008 op Goed verhaal
Ik word er ook altijd schijtziek van als ik in het buitenland begroet wordt met Hallo! Discriminasie!
1 kudos 2026-03-03 14:21:36 door Kreezielepiet op Jij mijn telefoon slopen?
@Forza_Ruud_Krol | 03-03-26 | 13:54: *lomp
5 kudos 2026-03-03 12:54:19 door Forza_Ruud_Krol op Jij mijn telefoon slopen?
Dat is stoer, of zo.
4 kudos 2026-02-28 13:37:23 door Broek der Broeken op Dat nummertje van de Lion King
* kringloop van het leven bedoel ik, sorry, zware week gehad.