DumpStats voor jan1000001

62,059 +68080 -6021

Kudos

#827 (Top 0.2588%)

Kudos/dag 36.48
Kudos/reaguursel 17.02
Meeste kudos op 1 reaguursel 1802
Minste kudos op 1 reaguursel -144

3,646

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.14
Topreaguursels 18
Woorden per reaguursel 16.2
Reacties per reaguursel 0.47
Meeste reaguursels op 1 dag 30
Aantal x weggejorist 55
Geregistreerd op 28-10-2021
Eerste reactie op 28-10-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-25 10:15:51 op Heb je het ook zo warm....
@thebeast4000 | 24-06-26 | 21:29: Wat er aan het eind van de streep over blijft kan je net aan een half emmertje bruin water van kopen man...

0 kudos 2026-06-25 10:10:49 op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
@upbeat | 24-06-26 | 16:27: Alsof je het leven van een persoon van 50 jaar beoordeelt, terwijl je hem 3 seconden gezien hebt! Want zo oud is de aarde al. Zoveel meegemaakt waar wij TOTAAL geen weet van hebben. De mensheid heeft de illusie dat ze ALLES bepalen hier op aarde. Kutwezens zijn we eigenlijk...we kunnen niet eens samenwerken, Kijk naar onze politiek.

7 kudos 2026-06-25 10:06:19 op Weinig lucht toeristje
@biblebeltsurvivor | 24-06-26 | 22:35: Jij ook op school he.

-4 kudos 2026-06-25 10:05:41 op ECHTE Belgische chocolade?
Dat komt gewoon uit de kast hoor. De chocolaladen om precies te zijn.

0 kudos 2026-06-25 09:55:54 op Mij slaan?
Dat beest hebben Koeman genoemd na deze actie.

9 kudos 2026-06-24 15:59:54 op Nationaal Hitteplan
@Fapschwanz94 | 24-06-26 | 15:00: Ja, en waar denk je dat meneer z'n ijsklontje vandaan komt_

-1 kudos 2026-06-24 14:53:59 op Nationaal Hitteplan
Je kan net zo goed je koelkastdeur openzetten man...

24 kudos 2026-06-24 14:23:21 op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Kijk even naar het verschil tussen het strand van Zandvoort toen en nu. Wat een vrede heerste er toen...Ik durf er nu niet eens meer naartoe.

1 kudos 2026-06-23 14:38:15 op Heethoofd op de weg
@stan43nl | 23-06-26 | 14:36: Jhajho, een inschattingsfout..?

-2 kudos 2026-06-23 14:04:44 op Heethoofd op de weg
@stan43nl | 23-06-26 | 13:47: *t. Ik heb dan inderdaad een laffe beperking in jou ogen, maar gasten zoals jij zorgen ervoor dat dit soort gedrag meer voor gaat komen. Je beloont dit soort idioten door ze ertussen te laten waardoor ze het de volgende keer weer doen.

14 kudos 2026-06-23 13:41:32 op Nederlander uitgedrift in Japan
Dan ben je inderdaad een Tokkie. Met je huurauto. Van mij mogen ze hem nog een poosje houden.

-4 kudos 2026-06-23 13:31:40 op Heethoofd op de weg
Hoezo van beiden? Meneer moet er gewoon achter blijven rijden. Waarom zou je zo´n idioot er tussen laten? Hij rijdt prima achter meneer en kan ten aller tijden gewoon weer aansluiten achter meneer. Hij KIEST ervoor om dit soort acties uit te halen.

0 kudos 2026-06-23 09:48:53 op Wie durft
Wurth it.

3 kudos 2026-06-23 09:23:19 op Engvis is eng
Tigerfish. Gaan ze hier uitzetten om de rivierkreeft bang te maken...

1 kudos 2026-06-23 08:49:58 op Samenvatting van NED - ZWE
@vanonder | 22-06-26 | 23:13: jullie gingen toch ook naar huis? Of lig je nog steeds in het stadion...

-7 kudos 2026-06-21 15:45:14 op Wat is dat voor iets raars dat je op je achterwiel gaat rijden
@Haltje | 21-06-26 | 15:40: Ja eens, maar als kind heeft iedereen wel eens een wheelie gedaan. Het gaat er niet om of wheelies wel of niet mogen. Het gaat om keuzes die gemaakt worden en degene die denkt dat dit verstandig is en mag, zoals je in dit filmpje heel duidelijk kunt zien.

24 kudos 2026-06-21 15:35:27 op Nog 1x alle goals..
Marokko gaat sowieso met de beker naar huis...ook al winnen ze niet.

94 kudos 2026-06-21 15:31:01 op Wat is dat voor iets raars dat je op je achterwiel gaat rijden
Dit is nou typisch wat er verkeerd gaat in de maatschappij. Er is geen wet die zegt dat je niet op je achterwiel gaat rijden, maar een normaal denkend mens gaat dat niet in de binnenstad doen, omdat je anderen in gevaar brengt, Dit soort F*CKING RANDDEBIELEN zoeken dit expres op. En dat is waar het fout gaat. En dat is niet alleen met fietsen.

2 kudos 2026-06-21 10:06:55 op Meisje doet bal koppen
Je moet ook wel van links naar rechts gaan natuurlijk.

1 kudos 2026-06-20 16:46:23 op Biem des doods
Jha, als ik een bliksemafleider neem komt alles gelijk m'n kant op zeker.

21 kudos 2026-06-18 15:59:30 op Wat heb jij in je bank
Het werd voor mij een horrorshow toen die spiegel erbij kwam...

7 kudos 2026-06-18 15:48:41 op Messi in de McDonalds
"Messi in my mcdonalds" nog een reden om nooit meer een voet in die tent te zetten...

5 kudos 2026-06-18 15:33:01 op Stagiaire krijgt geen verlening
Nounou, jezus het einde van de de wereld is genaderd hoor. het is 20 seconden stil op Slam FM...