62,059 +68080 -6021
Kudos
#827 (Top 0.2588%)
| Kudos/dag | 36.48 |
| Kudos/reaguursel | 17.02 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1802 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -144 |
62,059 +68080 -6021
Kudos
#827 (Top 0.2588%)
| Kudos/dag | 36.48 |
| Kudos/reaguursel | 17.02 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1802 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -144 |
3,646
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.14 |
| Topreaguursels | 18 |
| Woorden per reaguursel | 16.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.47 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 30 |
| Aantal x weggejorist | 55 |
| Geregistreerd op | 28-10-2021 |
| Eerste reactie op | 28-10-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 17:39:44 door Tiszoalstis op Even keren op de oprit N50
Klopt, die doet niet heel raar.
4 kudos 2026-06-24 14:01:19 door Detailer op Nationaal Hitteplan
@Fapschwanz94 | 24-06-26 | 15:00: Dus wel het zelfde effect als het het ijs uit de vriezer in de zelfde ruimte haalt.
9 kudos 2026-06-24 13:59:54 door jan1000001 op Nationaal Hitteplan
@Fapschwanz94 | 24-06-26 | 15:00: Ja, en waar denk je dat meneer z'n ijsklontje vandaan komt_
4 kudos 2026-06-24 13:00:47 door Fapschwanz94 op Nationaal Hitteplan
Niet dus, dan wordt het alleen maar warmer in huis omdat de koelmotor harder moet werken, en dus hitte verspreidt.
0 kudos 2026-06-23 15:51:05 door Lux-et-Libertas op Nederlander uitgedrift in Japan
En laat deze hufter aanvullend 4 nieuwe banden + uitlijnen daarvan betalen.
13 kudos 2026-06-23 07:27:54 door Luchtbakker op Engvis is eng
Kunnen ze beter bij die zwemstrandjes doen waar vervelende 'jeugd' de pret vaak bederft.
11 kudos 2026-06-21 15:42:31 door PietSukkel op Wat is dat voor iets raars dat je op je achterwiel gaat rijden
@attelnootje Deze mijnheer heeft schijt aan het gezag. Dat is nou juist hèt grootste probleem in Rotterdam.
0 kudos 2026-06-21 15:22:23 door pantoffel op Colombia heeft ook een punt gescoord!
plafond? tv?
7 kudos 2026-06-21 14:33:07 door LonelyWanker op De keuzes die je in het leven maakt
Serieus? "Die rechter 2 hun bovenkamer" ???
Nee, die van jou is lekker gevuld...
-17 kudos 2026-06-21 14:22:39 door Attelenooje op Wat is dat voor iets raars dat je op je achterwiel gaat rijden
Waar is dan een gevaarlijke situatie te zien? Die ontstaat pas als de agent op de andere weghelft gaat rijden. Wheelieman remt ook op tijd. Tweede situatie idem geen gevaar geen reden tot staandehouding.Er gebeuren ergere dingen in Rotterdam..
0 kudos 2026-06-21 14:07:47 door Mithrandir op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Die mochten vooraan
0 kudos 2026-06-21 14:06:32 door pannekoekmetmosterd op Colombia heeft ook een punt gescoord!
PlafondTeLaag
1 kudos 2026-06-21 14:06:08 door Maxima_Hartman op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Ligt eraan, als ze zich als blanke witte hetero mannen identificeren moeten ze de zaal uit.
-7 kudos 2026-06-21 13:45:14 door jan1000001 op Wat is dat voor iets raars dat je op je achterwiel gaat rijden
@Haltje | 21-06-26 | 15:40: Ja eens, maar als kind heeft iedereen wel eens een wheelie gedaan. Het gaat er niet om of wheelies wel of niet mogen. Het gaat om keuzes die gemaakt worden en degene die denkt dat dit verstandig is en mag, zoals je in dit filmpje heel duidelijk kunt zien.
17 kudos 2026-06-21 13:40:48 door Haltje op Wat is dat voor iets raars dat je op je achterwiel gaat rijden
@Kees987 | 21-06-26 | 15:34: Precies. Artikel 5: Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.
46 kudos 2026-06-21 13:34:17 door Kees987 op Wat is dat voor iets raars dat je op je achterwiel gaat rijden
Artikel 5 geldt ook voor fietsers. Als je het voorwiel niet op de grond hebt, kan je niet sturen en ook niet goed remmen. Dus gevaarlijk volgens de wet.
-1 kudos 2026-06-21 13:10:34 door Brainy op Poldertoren Emmeloord
Barad-Emmerdûr. Oog van Sauron boven in.
0 kudos 2026-06-19 08:41:56 door PieterC op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Ja dag, dan vluchten er nog veel meer Syriërs weg naar hier?!
2 kudos 2026-06-18 13:55:02 door Wateenaccountnaamzeg op Stagiaire krijgt geen verlening
Je hoeft daar maar 1 ding te kunnen namelijk de radioezender draaiende houden.
8 kudos 2026-06-18 10:32:48 door ikdenkwat op WK kijken in stijl in Jordanië
Nee die liggen nu allemaal lekker te scharen.
3 kudos 2026-06-16 12:54:17 door StevenQ op Sneek trekt vergunning marathon week van tevoren in
Voor een evenement als een marathon heb je een EHBO plan nodig ja en daarvoor heb je dus een deskundig iemand nodig
5 kudos 2026-06-16 12:54:11 door Dinky67 op Sneek trekt vergunning marathon week van tevoren in
Dat niet maar wel Toerekeningsvatbaar .......
3 kudos 2026-06-16 09:45:59 door LaidBack op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
Er zal vast een goede reden zijn om de zin te beginnen met Albert Heijn, maar deze ontgaat mij volkomen.
4 kudos 2026-06-15 17:37:43 door ichnaton op Concessies doen
We leven ook in een land waarin de staatsomroep NOS gewoon vraagt aan lijsttrekkers: welke partijen sluit u uit?
Zolang die vraag nog valt, weet je dat de democratie om zeep is.
1 kudos 2026-06-15 17:23:58 door nergens_goed_voor op Wat klopt hier niet?
Achter de voorgevel? Je zet toch geen schutting in je woonkamer?
-1 kudos 2026-06-15 14:23:44 door LeukeGebruikersnaam op Concessies doen
Wat praat je toch volwassen over een volksvertegenwoordiger. Zijn dit nou die Hollandsche normen en waarden die asielzoekers maar niet genoeg overnemen?
3 kudos 2026-06-14 19:05:35 door zoindepoepertt op Ook al heb je geen Japans toilet
@Zerohero | 14-06-26 | 20:23: probeer jij maar lekker met spaans in azie en rusland etc iets voor elkaar te krijgen ja
1 kudos 2026-06-14 18:53:47 door banaaninkont42 op Onzinnige dingen kopen
Versie met batterij en motor is 150 euro (plus inderdaad de 120 euro verzendkosten)
-7 kudos 2026-06-14 18:23:20 door Zerohero op Ook al heb je geen Japans toilet
Waarom Engels en niet Spaans? Er zijn meer mensen die Spaans als moedertaal hebben.
0 kudos 2026-06-14 14:19:34 door Loosecanon op De vissen voeren
Ik zat te wachten tot opa voorover in het water zou vallen.
11 kudos 2026-06-14 10:37:45 door K. Letskoek op Onzinnige dingen kopen
En dat is ook nog zonder motor en of batterij.
7 kudos 2026-06-14 10:36:03 door Blafhik op Onzinnige dingen kopen
Met 126 euro verzendkosten...
7 kudos 2026-06-14 10:34:22 door redthehaghue op Onzinnige dingen kopen
Komt nog 120 euro verzenden bij, helaas is er niet een met gratis verzenden.
1 kudos 2026-06-13 01:59:57 door lekkerNSFW op Pointer verslaggever krijgt klappen van dealer
ja de meerderheid van Nederland helaas.
-1 kudos 2026-06-12 20:41:40 door BromSnor86 op Pointer verslaggever krijgt klappen van dealer
Omdat de afnemer iedereen is. Jong, oud, rijk, arm, hoogopgeleid, laag opgeleid, wit, zwart.
0 kudos 2026-06-12 19:56:49 door qoerw op Pointer verslaggever krijgt klappen van dealer
zeg maar wat we moeten doen
-2 kudos 2026-06-12 17:54:46 door jan1000001 op Nou, ik ga doei
@nickstert | 12-06-26 | 17:28: Dat weet ik zo net nog niet. Binnen de bebouwde kom mag die prima rijden denk ik zo. Net als een landbouwvoertuig.
0 kudos 2026-06-12 17:52:43 door Doorsneeburger op Pointer verslaggever krijgt klappen van dealer
Ja, en die werken in DenHaag!
1 kudos 2026-06-12 17:34:13 door waaromnoujij op Pointer verslaggever krijgt klappen van dealer
Pas op wat je zegt. Dadelijk eindig je met een veroordeling, net zoals Dries in Belgie.
1 kudos 2026-06-12 16:21:05 door darkracer125 op Nou, ik ga doei
zelfs een auto met knipperlichten mag daar niet zo omdraaien. dus die grasmaaier ook niet.
idioot hoort daar niet thuis en hoort niet op een grasmaaier thuis.
7 kudos 2026-06-12 15:59:09 door nee_geur op Pointer verslaggever krijgt klappen van dealer
Ze hebben een Nederlands paspoort en hun ouders ook. Dus het zijn Nederlanders die het goed doen op fatbikes en blonde meisjes.
10 kudos 2026-06-12 15:55:06 door LangsGalgEnRad op Pointer verslaggever krijgt klappen van dealer
Omdat er veel liever hun kop in het zand steken of bagatelliseren. Daarnaast ook vooral blijven roepen dat je je wereldbeeld niet moet laten vormen door filmpjes op social media en eens echt buiten moet komen.
-2 kudos 2026-06-12 15:42:01 door LnControl op Nou, ik ga doei
die grasmaaier hoort daar niet thuis, gaat een illegale u-turn maken waarbij die OOK nog eens een extra baan wil gebruiken. Die gast is helemaal koekoek.
2 kudos 2026-06-12 15:28:07 door nickstert op Nou, ik ga doei
die grasmaaier heeft niets op de openbare weg te zoeken! en dan nog proberen weg te komen!
3 kudos 2026-06-12 15:02:08 door Zijkweif op Zo hoppa! twee F35s en een F22!
https://dyslexiecentraal.nl...
30 kudos 2026-06-12 14:47:47 door Leegzwembad op Pointer verslaggever krijgt klappen van dealer
Omdat dan een linkse die blind en doof is je een racist gaat noemen.
3 kudos 2026-06-12 10:42:48 door GraafSteno op De leiders zijn ook klaar voor WK
Hij is gewoon een neutrale toeschouwer. Houdt wel van een mooie pot.
5 kudos 2026-06-12 09:57:22 door 050a op Dronken moppie waagt sprong
nieuwe ronde, nieuwe kansen.
2 kudos 2026-06-11 17:11:13 door Funk001 op Niet stoppen he!!
*brakes
-8 kudos 2026-06-09 14:24:12 door Joost1234 op Gewoon door tot het toverwoord (brake check)
Je lelijke tering moeder