DumpStats voor Iniemienie

41,626 +44356 -2730

Kudos

#1413 (Top 0.4421%)

Kudos/dag 31.97
Kudos/reaguursel 20.46
Meeste kudos op 1 reaguursel 1780
Minste kudos op 1 reaguursel -265

2,035

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.56
Topreaguursels 10
Woorden per reaguursel 13.7
Reacties per reaguursel 0.35
Meeste reaguursels op 1 dag 17
Aantal x weggejorist 43
Geregistreerd op 30-11-2022
Eerste reactie op 30-11-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-21 20:16:24 op Koning Willey is lekker ad-rem
@Nelor | 21-06-26 | 06:41: Tja, als je deze vraag gaat stellen op Dumpert ben je nog wel even zoet.

4 kudos 2026-06-21 02:14:41 op Nederland wint met 5-1
Ooo, zelfs de klok wordt geluid. Moet niet gekker worden.

22 kudos 2026-06-21 02:11:23 op Autorijden voor beginners
Waarom denk ik meteen, bij een bericht over een gruwelijk ongeluk in Zeeland met een auto die op een BMW lijkt, iets over een flauwe bocht en 19 jaar: schuldig.

0 kudos 2026-06-20 15:49:00 op Altijd leuk in Ter Apel
@WieWilWat | 20-06-26 | 15:26: Kijk, dus dat gelul van Maascomp4 is gebaseerd op pure afgunst. En voedt het sentiment van veel mensen.
Wanneer je ook maar enigsinds denk dat asielzoekers er lekker bij zitten, snap je het niet. Het beleid is kapot, daar zit het probleem. Donder mensen die zich niet gedragen het land uit. Maar dat gebeurt niet. En zo ettert het door.

1 kudos 2026-06-20 14:37:33 op Altijd leuk in Ter Apel
@Games_Jandolfini | 20-06-26 | 14:19: Ja zou ook kunnen. Feit is dat je het niet weet. En dan maar voor de plusjes iemand beschuldigd. Omdat het een asielzoeker is vinden we dat blijkbaar heel normaal. Ik niet.

4 kudos 2026-06-20 14:19:00 op Ben je gek geworden of zo?!
@freddiefred | 20-06-26 | 13:27: Ik 1 keer, tijdens een feestje. Ze deden telkens een kledingstuk uit.

-24 kudos 2026-06-20 14:16:33 op Altijd leuk in Ter Apel
Hou eens op met dit simpele beschuldigen.
Natuurlijk heeft hij niet gewerkt. Dat mag hij nog niet. Maar hij kan op een andere, eerlijke manier, deze fiets hebben gekregen.
Dat dit een randdebiel is en waar wat aan gedaan moet worden is zeker. Zeg daar dan wat over. Of je bent jaloers, met je gelul.

0 kudos 2026-06-19 08:32:14 op Een mooie advertentie maken
@Vanderlinde | 18-06-26 | 21:46: Lees je eigen stukje ook nog even door, blijkbaar niet alleen deze generatie.

0 kudos 2026-06-12 08:21:37 op Samenvatting uit Belfast
@Delaatstedraaideur | 12-06-26 | 06:21: Te makkelijk deze groep de schuld te geven. Het is een probleem. Maar het is het Nederlandse beleid wat nergens toe leidt. Knopen doorhakken ho maar.
Er zijn zat Nederlanders die hier geboren zijn, maar dit systeem ook belasten en niks toevoegen.

1 kudos 2026-06-07 18:42:56 op Pride Utrecht 2026
@elrufus | 07-06-26 | 15:16: Lekker ingewikkeld. Als je toch bijdehand wilt doen, gebruik gewoon het woordje loop.

11 kudos 2026-06-07 14:43:29 op Pride Utrecht 2026
Deze mensen zorgen ervoor dat anders geaardzijn als ranzig wordt gezien door veel mensen. Doe normaal, dan wordt je niet als abnormaal gezien.
En normaal betekend volgens de norm. Geldt ook mensen die niet blauw zijn maar lichtbruin.

28 kudos 2026-05-29 21:38:47 op Knokpartij in de klas
@BromSnor86 | 29-05-26 | 21:13: Zet je eigen naam er ook even bij, sneuneus.

0 kudos 2026-05-23 00:51:54 op Stiefpapa slaat mama
@Bobel775 | 22-05-26 | 16:35: Shit man, in wat voor verschrikkelijke bende ben jij opgegroeid. Ik hoop dat er voor jou een tijd aanbreekt dat je weer kunt genieten. Geef niet op!

0 kudos 2026-04-25 00:32:10 op Urban downhillen
Tjonge, wat moet je hierna nog voor je kick.
Ongelooflijk knap.

2 kudos 2026-04-23 18:58:49 op Hey meneer de tandarts
@Prutsahr | 23-04-26 | 16:26: héhé, dit moet je natuurlijk niet doen hè. Je scoort beter door het sentiment te voeden dan dat je hier wat genuanceerder reageert.

2 kudos 2026-04-19 23:45:25 op Hij dacht dat hij het kon
@illu | 19-04-26 | 14:08: Ja hè, je hebt gelijk, maar dat andere scoort beter.

2 kudos 2026-04-17 01:20:08 op Truffelceremonieseizoen is begonnen
@Forza_Ruud_Krol | 16-04-26 | 23:58: verschil is dat Jesus van Nazateth niet oproept tot haat. Binnenkort weer Opwekking, kun je vinden wat je wilt, dit is het enigste festival waar geen teringzooi achterblijft of politie nodig is.
Ik ga er dit jaar maar eens heen, denk ik.

16 kudos 2026-03-28 00:02:23 op Laatste Game Over verdachte uit Rotterdam
Ik stel me voor hoe dat gaat. Je komt je melden omdat je met je bek op sociale media bent herkent, nadat je een bejaarde hebt belazerd en bestolen. Hoe in- en in droevig ben je dan.

2 kudos 2026-03-27 23:59:35 op A-10 komt kijken
@padde20 | 27-03-26 | 23:01: Ja, aan de ene kant ben ik het met je eens, maar aan de andere kant niet.

-1 kudos 2026-03-21 01:02:15 op Koeskiën
@Pikme17k | 20-03-26 | 22:19: Nee, dan had ik dat gezegd...sterkte straks wanneer het snelwegplakseizoen weer begint.

33 kudos 2026-03-20 21:06:19 op Koeskiën
Dan ben je geen echte boer. Waardeloze pisvlek wanneer je zo met dieren omgaat.

4 kudos 2026-03-17 01:43:52 op Invoegen tussen 3 vrachtwagens
@Iniemienie | 16-03-26 | 20:44: Zo! Een hoop chauffeurs op Dumpert. Gevoelig onderwerp wel.

3 kudos 2026-03-17 01:42:29 op Invoegen tussen 3 vrachtwagens
@John McClane | 16-03-26 | 21:26: nou, ik verzin het niet. Hoe verzin jij het?
Ik heb jaren op een vrachtwagen gereden.

16 kudos 2026-03-16 20:49:19 op Politie deelt beelden daders van aanslag op joodse school Amsterdam
@SilverSpoonCoonH0 | 16-03-26 | 18:59:
Kijk, door deze simpele gedachte worden Joden hier lastiggevallen.
Ondertussen komt er een coördinator terreur tegen moslims en vieren politiek en politie Iftar. Lekker deugen en niet het groter wordende probleem in Nederland aanpakken. Wat een laffe manier van wegkijken.

-25 kudos 2026-03-16 20:44:26 op Invoegen tussen 3 vrachtwagens
Truckje van chauffeurs, net doen of je ruimte geeft voor invoegend verkeer, maar ondertussen inhalen. Komen ze dan mooi mee weg.

2 kudos 2026-03-14 20:03:42 op Hamsterennnnnn
@Hornoks | 14-03-26 | 19:30: Idd, nergens. Als ze hem aanhouden, moet ie misschien accijns betalen. Dus vooral zo op internet peuren. Lekkere naaistreek. Ik geef hem groot gelijk met die achterlijke prijzen.

1 kudos 2026-03-14 19:54:51 op Hamsterennnnnn
Boeie, wanneer je achter een auto staat met een flinke tankinhoud, zeik je dan ook?

10 kudos 2026-03-07 22:22:21 op Vermaak op het strand
Je zou in dit filmpje kunnen stellen dat het nep is. Zo beter Joris?