DumpStats voor LinkseRukker43

55,584 +61744 -6160

Kudos

#946 (Top 0.2960%)

Kudos/dag 15.82
Kudos/reaguursel 19.39
Meeste kudos op 1 reaguursel 2129
Minste kudos op 1 reaguursel -395

2,866

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.82
Topreaguursels 19
Woorden per reaguursel 17.2
Reacties per reaguursel 0.26
Meeste reaguursels op 1 dag 16
Aantal x weggejorist 27
Geregistreerd op 10-11-2016
Eerste reactie op 10-11-2016

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-22 12:22:44 op Wat denkt je kat
Dit is misschien wel onzin, maar het doet niemand kwaad. In tegenstelling tot homo 'genezingen'.

0 kudos 2026-06-21 19:10:07 op Express bezorging door DHL
Ik heb hier een keer een klacht over ingediend bij de klantenservice, ik kreeg niet eens een excuses.

2 kudos 2026-06-21 16:07:56 op Nederland - Zweden
@Greenhorn | 21-06-26 | 13:32: Ok zoomer....

5 kudos 2026-06-21 12:41:00 op Nederland pakt alvast de beker
Ja hoor, ieder EK of WK is het hetzelfde riedeltje. Eerst speelt Nederland matig, dan een paar wedstrijden goed en wordt iedereen hoopvol dat we een keer gaan winnen om vervolgens in de kwartfinales eruit te worden geschopt.

1 kudos 2026-06-20 15:08:03 op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
Dan moeten ze wel op de aangegeven dag en tijdstip komen, en een beetje een fatsoenlijke inschatting geven van de tijd zodat ze niet komen wanneer je nét op de wc zit.

1 kudos 2026-06-20 10:49:40 op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
De prijs voor zo'n thuisbezorging mag echt wel wat omhoog als dat betekend dat het gewoon fatsoenlijk wordt gedaan. Dan denken mensen misschien ook een keer extra na voordat ze bergen aan onzinnige troep bestellen.

2 kudos 2026-06-16 12:37:20 op Auto duwt door
Hopelijk reis jij alleen met het OV

3 kudos 2026-06-11 19:49:02 op Rob houdt van vlees
Rob had dat geld beter aan condooms uit kunnen geven

0 kudos 2026-06-07 12:39:57 op Man doet lijm in sleutelgat
@Vip3r | 07-06-26 | 09:42: Er zijn genoeg beelden van dashcammers die idiote acties uithalen en dan vragen 'Waarom reageert hij zo stom?'

0 kudos 2026-06-06 13:43:30 op Beetje rouwdouwen met 4x4
@Pipo der Clown | 05-06-26 | 19:53: Een natte greppel is ook geen 'keiharde offroad'.

20 kudos 2026-06-06 13:40:39 op Boom op de weg door windvlaag!
Wel weer typisch dat de auto's die er omheen kunnen, er eerst omheen rijden in plaats van ook mee te helpen.

15 kudos 2026-06-06 13:36:49 op Totale mafklapper op de weg
Mensen missen echt de vaardigheid om even adem te halen en rustig verder te rijden. Ja, die gast rijdt als een idioot maar dat is geen excuus om zelf als een klapmongool te gaan rijden.

0 kudos 2026-06-06 13:35:45 op Totale mafklapper op de weg
Het is ook nooit goed. Als het filmpje strak wordt geknipt is het altijd "er ontbreekt wat context", en als die er wel bij zit duurt het weer te lang?

-2 kudos 2026-06-05 19:32:46 op Beetje rouwdouwen met 4x4
Quattro was oorspronkelijk ontwikkeld voor de groep-B rally, niet voor het asfalt.

2 kudos 2026-06-04 12:18:36 op Die ene NSB-collega
Inderdaad, heel smerig dat die mensen met een slok op achter het stuur stappen!

0 kudos 2026-06-01 13:01:47 op Verkeerde afslag
@SvTc | 01-06-26 | 10:31: Je bent zelf een softie die niet tegen kritiek kan. Dashcammert is gewoon dom en jij ook.

1 kudos 2026-05-31 12:01:19 op Dumpert Schatkamer: Homo's
De producent heeft het teruggetrokken om commerciële redenen, het is niet de schuld van de NPO of overheid

16 kudos 2026-05-31 12:00:45 op Dumpert Schatkamer: Homo's
De NPO heeft hier helemaal niks mee te maken. Sterker nog, Beeld&Geluid (onderdeel van de NPO) was degene die dit juist in eerste instantie in het archief heeft geplaatst. De producent (een commercieel bedrijf) heeft het teruggetrokken uit 'angst voor reputatieschade' en problemen rondom de rechten die ze hebben gekregen van de BBC.
Het is lekker makkelijk om censuur te schreeuwen, maar het probleem is uiteindelijk ordinaire commercie.

92 kudos 2026-05-30 14:39:06 op Aanzoek op het podium
"Ik wil het nog één keer aan jou vragen." Dus ze heeft al vaker nee gezegd en je snapt het nog steeds niet?

2 kudos 2026-05-30 14:32:53 op Aso heeft haast
Dat mag. Wat had die anders moeten doen, vol in de remmen gaan en riskeren dat zijn achterligger op hem klapt? Ik hoop dat je geen rijbewijs hebt.