17,245 +21943 -4698
Kudos
#4155 (Top 1.3001%)
| Kudos/dag | 11.5 |
| Kudos/reaguursel | 10.79 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1450 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -425 |
17,245 +21943 -4698
Kudos
#4155 (Top 1.3001%)
| Kudos/dag | 11.5 |
| Kudos/reaguursel | 10.79 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1450 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -425 |
1,598
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.07 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 25.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.44 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 17 |
| Aantal x weggejorist | 22 |
| Geregistreerd op | 24-11-2021 |
| Eerste reactie op | 16-05-2022 |
Shop via onze link β jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon π
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
152 kudos 2026-06-23 22:20:20 op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
die ene gozer kent die andere toch, gewoon die gast opsluiten tot die ooit verteld wie het is, desnoods levenslang
8 kudos 2026-06-23 19:15:45 op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
die vlondertjes zijn toch niet voor autos man, ik weet haast zeker dat er inrijden verboden bordjes vooraan stonden
16 kudos 2026-06-23 19:01:42 op Re: Truckert heeft reactievermogen
hoe komt men daar toch altijd bij? je hebt er wat skinhead groepen enzo maar toch geen echte nazis die uitgeroeid moeten worden... want dan kun je bijvoorbeeld ook in de UK bijna elke grote stad gaan aanvallen, want daar heb je ook allerlij rechtse skinhead groepen
4 kudos 2026-06-22 20:20:44 op Lekker weertje, tijd voor een cabrio
Steenstraat, gebeurt vaker hier.
Er staan dan ook maar 2 normaal formaat bordjes met 3,4 meter... dus je kunt het zo een appende bestuurder haast niet kwalijk nemen
0 kudos 2026-06-22 06:16:08 op Re: Bestelling in Aziatisch fastfoodrestaurant
probeer niet zo paranoide te zijn joh, is niks ai aan, op hun youtube staan tientallen filmpjes uit dezelfde winkel, https://www.youtube.com/@Dance...
-12 kudos 2026-06-21 21:33:01 op De fans van Zweden VOOR de wedstrijd
pas sinds 2019 is Holland geen officiele benaming voor ons land meer, dus je kunt het mensen niet kwalijk nemen dat ze dit wel nog gebruiken, die hebben die memo gewoon niet gehad!
5 kudos 2026-06-21 21:30:14 op De fans van Zweden VOOR de wedstrijd
ik heb het filmpje langzaam afgespeeld maar kon niet 1 knotje ontdekken
5 kudos 2026-06-21 20:29:24 op Inzoom van de spontane wildwaterbaan
probeerde hij nou een zwembad te maken van een willekeurige container?
2 kudos 2026-06-18 21:46:38 op Drempeltje voor de finish bij de Tour de Suisse
@dikkereneedtje | 18-06-26 | 20:51: ja die staan er voor de sier, een wielrenner kijkt recht vooruit, dat weet iedereen
0 kudos 2026-06-18 20:39:01 op Drempeltje voor de finish bij de Tour de Suisse
als organisatie laat je toch heeeel duidelijk aan iedereen weten dat er een drempel midden op de baan zit? of teminste wat borden en goede witte markeringen op de weg lijken me wel het minste wat je kunt doen! maar nee hoor, gewoon lekker een drempel met haast onzichtbare strepen, die net een halve tint lichter zijn dan de rest van het asfalt
4 kudos 2026-06-18 20:35:54 op Pas op: hittegolf op je scherm!
auw! mijn bureau is echt te laag voor dit soort ongein
2 kudos 2026-06-17 21:10:54 op Je kan je spiegel niet neuq0n
geniaal hoe die zich zo in het water laat pleuren, ik had verwacht dat zwanen dat wat sierlijker zouden doen
-2 kudos 2026-06-17 21:06:20 op D'r zijn verborgen kastelen jongens
stoer hoor dat je ouders koning en koningin zijn! lijikt wel een beetje de stoere praat die we hadden in groep 4
1 kudos 2026-06-17 19:56:02 op Vliegtuigcrash in Laredo, Texas
@Farthdater | 17-06-26 | 16:35: die ramen wilde ik typen, irritant dat je hier niet kan editten
21 kudos 2026-06-17 18:33:22 op DumpertReeten Dee-Jay, Geina, en RenΓ©
we maken altijd wel grapjes over Gina, maar stiekem is ze wel echt belachelijk lekker!
22 kudos 2026-06-17 16:22:42 op Vliegtuigcrash in Laredo, Texas
Die raam is gemaakt om met mach-1 een vogel ter grootte van een gans tegen te houden, die ga je niet met je wapenstok en schep kunnen intikken hoor!
2 kudos 2026-06-17 16:17:25 op Popo mag het wel
die noodzaak is niet eens nodig, de ontheffing van de politie is ten aller tijden geldig
4 kudos 2026-06-17 16:15:55 op Popo mag het wel
waarom denken zoveel mensen dat er persee een melding moet zijn of sirene/zwaailichten voordat de algehele ontheffing van de politie geldig is? die is gewoon altijd geldig hoor
2 kudos 2026-06-17 14:36:31 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
het is ook heel dom en geestdodend , maar dat is nou precies het punt! dat letterlijk iedereen mee kan dan en daarom zien die filmpjes van oranje er in het buitenland zo indrukwekkend uit als ze zo allemaal meedoen, in tegenstelling tot een saaie menigte die maar gewoon een beetje daar staat...
87 kudos 2026-06-17 14:33:16 op Feesten, zuipen en zoenen..
lief dat ze haar ook mee hebben genomen!
1 kudos 2026-06-17 11:07:01 op Irene Moors over Telekids
ik moest altijd doen alsof ik de innuendo niet snapte in pittige tijden etc, maar stiekem had ik in die tijd allang toegang tot pron op internet haha
-1 kudos 2026-06-16 23:05:05 op Ze wil graag helpen in de tuin
@Tiszoalstis | 16-06-26 | 22:43: ik had niet gezien dat ze op zand stond
-8 kudos 2026-06-16 22:15:56 op Ze wil graag helpen in de tuin
voor ons is het een win natuurlijk ja, maar dat neemt niet weg dat ze faalt in het aanslingeren van die grasmaaier
4 kudos 2026-06-16 20:50:50 op Vozinha is nu al de man van dit WK
90% van die mensen volgen alleen voor de hype maar zijn totaal niet geinterreseert in wat de beste man gaat posten op zn instagram... tja wat kan een keeper nou voor iets posten? wat fotos die je overal al ziet, en misschien wat tips en tricks over keepen??
38 kudos 2026-06-15 20:10:04 op Zo moet voetbal
je hebt 3 opties! legt uiteindelijk 7 opties uit lol
6 kudos 2026-06-14 21:47:05 op Buurvrouw Neuteboom (88) overleden.
@Liegebeest | 14-06-26 | 21:42: het heet kees flodder, dus volgen ze de dochter met haar nieuwe gezin. Dus staat eigenlijk geheel los van het orgineel
16 kudos 2026-06-14 21:40:52 op Buurvrouw Neuteboom (88) overleden.
bedankt voor de update maar was het echt teveel moeite om hier even een leuk filmpje bij te vinden?
-2 kudos 2026-06-14 21:14:23 op Kurwadikke bober op het zebrapad
euhhh zebrapad? je bedoelt natuurlijk Bobrapad
3 kudos 2026-06-14 21:05:35 op Ook al heb je geen Japans toilet
@Zerohero | 14-06-26 | 20:23: probeer jij maar lekker met spaans in azie en rusland etc iets voor elkaar te krijgen ja
-10 kudos 2026-06-14 21:04:52 op Ook al heb je geen Japans toilet
ja als ik daar zou wonen zou ik wel japans gaan leren ja, in tegenstelling tot veel aziaten die hier wonen en gewoon lekker alles in engels blijven doen
3 kudos 2026-06-13 18:06:43 op Ik kom te laat op werk volgens mij
hij is ook doof-stom ofzo?
0 kudos 2026-06-13 15:46:56 op Bakfietsmeneer rijdt stilstaande motors omver
dat lijkt me nog moeilijker met je rug naar die motor en dan vanaf achter je rug optillen??
2 kudos 2026-06-12 21:09:34 op Achteruit inparkeren zal ook wel niet meer lukken
@De_GBS | 12-06-26 | 20:51: het grootsts probleem is dat je op zo een ding gas geeft met een rem hendel, dat kan natuurlijk niet goed gaan bij een omatje, die knijpt in de "rem" maar dat is de gashendel
24 kudos 2026-06-11 21:42:35 op Binnenbocht pakken
loonslaafje? je bedoelt geld verdienen met de hele dag naar bikini babes kijken, dat is toch de droombaan van elke reaguurder!
-1 kudos 2026-06-11 21:38:53 op Gollllllll!!! Het WK is los
waarom trapt die keep em ook naar zn verdedigers als daar allerlij aanvallers nog bezig zijn? is dat een nieuwe tactiek ?
(ps ik heb 0 verstand van voetbal)
-7 kudos 2026-06-11 21:16:07 op Overval op juwelier in Arnhem
@baldiebla1 | 11-06-26 | 20:46: klopt dat wel aangezien het half engels is?
-22 kudos 2026-06-11 20:54:43 op Samenvatting uit Belfast
ik snap best dat men gaat rellen in die situatie maar het lijkt me beter dat te gaan uiten op bijvoorbeeld overheids gebouwen in plaats van willekeurige autos van burgers
-6 kudos 2026-06-11 20:43:38 op Overval op juwelier in Arnhem
@BennieDeKok | 11-06-26 | 20:17: ik schrijf geen officiele brief ofzo he, dit is gewoon een comment sectie
110 kudos 2026-06-11 20:39:36 op Al me dierbare persoonen
Nu is natuurlijk de vraag of de tattoo artist zo slecht is, of zijn die familie leden zo lelijk? we zullen het nooit te weten komen helaas.
5 kudos 2026-06-11 20:34:51 op Sperma bestellen op de interwebs
ik dacht van naah dat kan toch niet maar jep blijkbaar loos je per keer 30 miljoen zaadzellen, dus x365 is al in 1 jaar meer dan de wereldbevolking!
2 kudos 2026-06-11 20:20:45 op Voor en na de operatie
ik vond hem er voor de operatie veel vrolijker uitzien! het lijkt wel of die een lobotomie gehad heeft ofzo
31 kudos 2026-06-11 20:18:27 op Oma de treinspotter
ik heb bij dit soort dingen altijd zoiets van.... ik kan dit wel gaan filmen maar ik ga die filmpjes toch nooit terug kijken..
Kijkt iemand zn filmpjes ooit terug? (op perv shots na dan he)
54 kudos 2026-06-11 20:08:53 op Overval op juwelier in Arnhem
als je op google streetview kijkt zie je alleen turkse tekst op de ramen van deze juwelier, niet 1 nederlands woord! tja, dan kan het mij ook niet boeien , zitten al meer dan 30 jaar in arnhem en nog steeds totaal 0 integratie.
49 kudos 2026-06-11 19:17:59 op NPC spawn
reed achter de bus, dat zag je toch gewoon in het filmpje? die ging inhalen over de modder maar bedacht zich op het eind (vanwege die dikke paal)
-1 kudos 2026-06-10 16:50:50 op Hallo allemaal, sinds we toch vertraging hebben
Ik snap dit dan nooit, volgens hun geloof is het zo dat ze het woord van god aan ALLE mensen ter wereld moeten brengen alvorens jezus weer kan opstaan (ofzoiets) maar ze doen dit soort preken altijd bij mensen die 100% zeker al lang weten over god! dus zo een zinnetje van jezus houdt van je, daar ga je dus niks mee veranderen. Als je zo graag goed wilt zijn voor je geloof moet je naar de jungle en diep in china of india gaan preken over god, daar heb je nog kans dat sommige mensen het nog niet kennen
-5 kudos 2026-06-10 16:45:29 op Mercedesrijder beukt bijna motor omver bij wegrijden
Dit is ook wel leuk om te zien voor een keertje, maar volgende keer graag weer een gevecht aub!
0 kudos 2026-06-10 15:58:12 op Hoe goed doen de remmen op zo'n trekker het nou?
@split-87 | 10-06-26 | 15:53: volgens mij wel, dit is een type waar je 4x4 kan aan en uitzetten
2 kudos 2026-06-10 14:51:54 op Meneer wilde ff stoer doen
ze rennen gewoon tegen je aan met hun tanden en vluchten dan ook gelijk. bij alle wildzwijn aanvallen die je online kunt vinden zie je 1 gat of snee.
ik snap dat verhaal nooit van dat openrijten ?
1 kudos 2026-06-10 10:59:07 op Billen en poes
heeft er iemand al een naam gevonden? ik wil deze wel eens van de voorkant bekijken
12 kudos 2026-06-09 22:50:54 op Brute beroving
hoezo bijzonder? dit is geen nieuws site he, dit is een site waar willekeurige filmpjes ingezonden kunnen worden...
ik snap je gedachtegang wel, jij denkt dat dumpert met opzet dat nieuws over belfast weg laat, maar waarom maak je je druk over een website waar willekeurige filmpjes ingezonden worden? je kunt je beter druk gaan maken over nieuws sites die het weglaten!