17,247 +21945 -4698
Kudos
#4155 (Top 1.3001%)
| Kudos/dag | 11.5 |
| Kudos/reaguursel | 10.79 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1450 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -425 |
17,247 +21945 -4698
Kudos
#4155 (Top 1.3001%)
| Kudos/dag | 11.5 |
| Kudos/reaguursel | 10.79 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1450 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -425 |
1,598
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.07 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 25.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.44 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 17 |
| Aantal x weggejorist | 22 |
| Geregistreerd op | 24-11-2021 |
| Eerste reactie op | 16-05-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-24 07:44:21 door 64kbgeheugen op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
Echter kunnen criminele organisaties makkelijk twee mensen bij elkaar zetten die elkaar niet kennen. Als je dan mensen straft krijg je alleen maar valse informatie.
15 kudos 2026-06-24 07:30:40 door reageer_meneer op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
Precies, mensen die in zulke ernstige zaken niet meewerken die moet je enigszins indirect kunnen stimuleren. Om en om de ene dag de cel op 12 graden de dag erna 38 graden, dan een dag hele dagen een stoboscoop lamp aan, dan een dag de grootste hits van de toppers. Net zolang tot ze praten.
59 kudos 2026-06-23 20:49:13 door KABAAL op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
Ook dat kun je weer versnellen door een paar roestige spijkers onder de nagels te steken.
8 kudos 2026-06-21 18:54:21 door altijd-guus op Inzoom van de spontane wildwaterbaan
Ja, daarom laat ie het water eruit lopen....om er een zwembad van te maken.
0 kudos 2026-06-19 09:29:41 door dcmg7bwxuaz5 op Drempeltje voor de finish bij de Tour de Suisse
Er zitten wel 3 haaientanden op het wegdek.
Dat doen ze wel vaker bij drempels.
2 kudos 2026-06-18 19:46:38 door zoindepoepertt op Drempeltje voor de finish bij de Tour de Suisse
@dikkereneedtje | 18-06-26 | 20:51: ja die staan er voor de sier, een wielrenner kijkt recht vooruit, dat weet iedereen
-5 kudos 2026-06-18 18:51:11 door dikkereneedtje op Drempeltje voor de finish bij de Tour de Suisse
Ben je blind en doof? Er staat aan weerszijden een verkeersregelaar/agent op een fluitje te blazen en met een rood vlaggetje te zwaaien
9 kudos 2026-06-18 07:11:37 door Farthdater op DumpertReeten Dee-Jay, Geina, en René
En een beetje ordinair, maar niet té
1 kudos 2026-06-17 17:56:02 door zoindepoepertt op Vliegtuigcrash in Laredo, Texas
@Farthdater | 17-06-26 | 16:35: die ramen wilde ik typen, irritant dat je hier niet kan editten
-2 kudos 2026-06-17 14:47:56 door -PM- op Vliegtuigcrash in Laredo, Texas
@Farthdater | 17-06-26 | 16:35: Jeweettochzelluf
32 kudos 2026-06-17 14:35:04 door Farthdater op Vliegtuigcrash in Laredo, Texas
Die raam -1
1 kudos 2026-06-16 20:02:58 door NatteKiwi op Vozinha is nu al de man van dit WK
Hij kan toch z'n scharrel en z'n juwelen posten?
-1 kudos 2026-06-15 19:50:09 door Kameleon4 op Zo moet voetbal
maar da's logisch
18 kudos 2026-06-15 18:33:48 door Dweeziltje op Zo moet voetbal
Met de voet heb je drie mogelijkheden.
0 kudos 2026-06-14 19:58:57 door Loosecanon op Buurvrouw Neuteboom (88) overleden.
Doe je best en kom met een link. Ik heb wel een idee met welk fragment je gaat komen.
-2 kudos 2026-06-12 10:41:30 door main op Al me dierbare persoonen
Het één sluit het ander niet uit.
-2 kudos 2026-06-12 10:24:41 door Aarsveer op Al me dierbare persoonen
Linda haar rug: deze tikkie kan het weten!
1 kudos 2026-06-11 20:41:30 door Cinderella op NPC spawn
Daar mag die brommer heel blij om zijn.
0 kudos 2026-06-11 19:43:15 door Aldobrandini op Gollllllll!!! Het WK is los
@Koning Veritas | 11-06-26 | 21:42: Afrikaans
6 kudos 2026-06-11 19:42:30 door Koning Veritas op Gollllllll!!! Het WK is los
Ook van de Nederlandse taal zo te lezen.
5 kudos 2026-06-11 19:37:37 door DikkeHondenLul98 op Overval op juwelier in Arnhem
"Comment".
Op Dumpert heet het de "reaguursels".
Op elk ander platforms "de reacties".
Je bent al te ver heen.
-7 kudos 2026-06-11 19:16:07 door zoindepoepertt op Overval op juwelier in Arnhem
@baldiebla1 | 11-06-26 | 20:46: klopt dat wel aangezien het half engels is?
0 kudos 2026-06-11 19:05:35 door Sjaak_trekhaak88 op Samenvatting uit Belfast
je praat uit je poepert
-2 kudos 2026-06-11 18:59:02 door sheepstrike op Samenvatting uit Belfast
Ja lekker overheidsgebouwen slopen is ook top.
6 kudos 2026-06-11 18:51:54 door Zokanhetook op NPC spawn
Op 0:03 en 0:04 zie je inderdaad deze auto achter de bus rijden.
8 kudos 2026-06-11 18:46:20 door baldiebla1 op Overval op juwelier in Arnhem
@zoindepoepertt | 11-06-26 | 20:43: commentsectie*. Sorry, kon het niet laten.
-6 kudos 2026-06-11 18:43:38 door zoindepoepertt op Overval op juwelier in Arnhem
@BennieDeKok | 11-06-26 | 20:17: ik schrijf geen officiele brief ofzo he, dit is gewoon een comment sectie
14 kudos 2026-06-11 18:43:17 door OmeWank op Al me dierbare persoonen
het schijnt dat de familieleden zélf hun eigen kop hebben mogen tatoeëren op Linda haar rug
12 kudos 2026-06-11 18:17:02 door BennieDeKok op Overval op juwelier in Arnhem
De mensen in Arnhem die wél geïntegreerd zijn, begrijpen het gebruik van hoofdletters.
4 kudos 2026-06-10 17:43:33 door SuqMadiq op Mestrekkertje krijgt karma
De politie komt dan hopelijk ook even kijken.
7 kudos 2026-06-10 09:25:16 door Uhoortnogvanons op Billen en poes
Minoes.
2 kudos 2026-06-08 11:21:26 door Wintermute op Auto-opener
De deuropener is al meer dan dertig jaar niet te stoppen.
13 kudos 2026-06-07 19:30:02 door Cesare Lombroso op Backflip op hoge hakken leren
Dat hele uiterlijk is alleen belangrijk voor de eerste twee dagen. Als ze een kutkarakter blijkt te hebben, wordt de mooiste meid oerlelijk.
4 kudos 2026-06-07 14:07:49 door Rest in privacy op Max komt niet van de lijn in Monaco
ICE was stuk zeiden ze. Dus de verbrandingsmotor.
1 kudos 2026-06-06 10:49:16 door HeroPositive op Truukje op de piste
Nog nooit zelf geskied dus? ze zit gewoon ietsje te laag. Kan gebeuren. Als dit toestel in orde was had het wss nog helemaal goed gekomen.
4 kudos 2026-06-06 07:19:59 door hulpgod op Truukje op de piste
Ohw, het lag aan hem zelf. Wat een domme meneer zeg.
1 kudos 2026-06-05 23:32:27 door Forza_Ruud_Krol op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
https://uitspraken.rechtspraak...
3 kudos 2026-06-05 19:45:42 door StevenQ op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
https://www.alkmaarsdagblad.nl...
6 kudos 2026-06-04 20:39:11 door Toompie888 op Ouderen discriminatie
@HitsigeHenri | 04-06-26 | 22:01: bij jou ook niet hè?
-7 kudos 2026-06-04 20:01:52 door HitsigeHenri op Ouderen discriminatie
Bij het wooore "uitsluitend" is het ook niet helemaal lekker gedaan geloof ik
4 kudos 2026-05-30 20:33:19 door curryworstspecial op Cowboy heeft geen angst
die coole meneer en het paard kunnen dit samen doen dankzij een sterk samenspel na jarenlang met mekaar om te gaan. best wel kjoet hoe mens en dier ook 1 lijn kunnen zitten.
1 kudos 2026-05-28 07:18:12 door redthehaghue op Slome PC?
@GewoonBen | 28-05-26 | 07:50:
Dat zou ik niet bij een SSD of M2 doen, bij een bejaarde HDD lukt dat nog wel.
https://www.reddit.com/r/build...
1 kudos 2026-05-28 05:50:49 door GewoonBen op Slome PC?
Rechter muis op je c schijf en je klikt op defragmenteren. Dan wacht je een kwartier blokjes rangschikken of ga je koffie halen.
8 kudos 2026-05-27 22:28:56 door JorisDePoris op Slome PC?
1) Teveel achtergrondapplicaties maakt je PC wel degelijk traag.
2) Naarmate je pc ouder wordt kan het zijn dat applicaties ook intensiever worden of er meer processen tegelijk draaien waardoor te weinig RAM ook later een issue kan worden.
3) Harde schijven (HDD en SSD) hebben "ruimte" nodig om grote bestanden te verplaatsen. Als er te weinig van is dan wordt dit gefragmenteerd over de schijf wat zorgt voor een trage PC. Ook zal er onvoldoende virtual memory overblijven als de schijf vol is
4) teveel stof zorgt voor overhitting en laat je componenten throttlen waardoor je hier niet het maximale uithaalt.
5) Als je een virus of spyware geheel van je pc kan verwijderen (dus ook uit het register) hoef je echt windows (of een ander besturingssysteem) niet opnieuw te installeren.
11 kudos 2026-05-27 21:58:12 door Zonderstraal op Slome PC?
Jij hebt er echt verstand van.
0 kudos 2026-05-26 11:46:44 door nothingtolouz op Naam bij je geaardheid
@be-neb | 26-05-26 | 10:11: Ik zou eerder aan je taalvaardigheid werken in plaats van aan je geaardheid.
1 kudos 2026-05-26 08:11:45 door be-neb op Naam bij je geaardheid
Mss wordt ik na 13 jaar vrouwen gezijk ook wel homo.
0 kudos 2026-05-26 07:44:37 door Wateenaccountnaamzeg op Naam bij je geaardheid
De man was tijdens zijn gehele huwelijk bezopen.
3 kudos 2026-05-25 21:22:01 door Broek der Broeken op Naam bij je geaardheid
Mensen kunnen veranderen.
11 kudos 2026-05-25 20:42:32 door ikken11 op Naam bij je geaardheid
Wie zegt dat zijn vrouw niet heel makkelijk kan poepen...