10,529 +14307 -3778
Kudos
#7059 (Top 2.2088%)
| Kudos/dag | 3.18 |
| Kudos/reaguursel | 11.72 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1032 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -406 |
10,529 +14307 -3778
Kudos
#7059 (Top 2.2088%)
| Kudos/dag | 3.18 |
| Kudos/reaguursel | 11.72 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1032 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -406 |
898
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.27 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 23.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.37 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 11 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 03-02-2008 |
| Eerste reactie op | 26-05-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-24 19:39:36 op Een showpik in het verkeer
wat een heerlijk passend deuntje er ook bij.
2 kudos 2026-06-22 08:16:32 op Ruzie met meeuw
@zoishetookweer. Muggen niet hoor, die mep ik dan ook naar hartelust
1 kudos 2026-06-21 23:33:25 op Onweertje kijken vanaf de luchtverkeerstoren Schiphol
ik hou bepaald niet van rock maar voor AC/DC maak ik graag een uitzondering
0 kudos 2026-06-21 19:59:37 op Fijne zondag allemaal!
Stelletje pedo's hier inderdaad. zelfs als ze 18 plus is heeft ze haar uiterste best gedaan om jonger te kijken en jullie geilen daar gewoon op. Zo fout !
-13 kudos 2026-06-21 19:52:57 op Agent doet beenveeg
helemaal goed, maar waarom gooit de agent eerst die mega- ijsco tegen de grond ?
-2 kudos 2026-06-20 15:02:47 op Wil je net oversteken
hij raakt de auto links in beeld
5 kudos 2026-06-12 23:46:41 op Bang in de achtbaan
Hij lijkt wel zo'n geit die bij gevaar ineens stijf omvalt.
2 kudos 2026-06-11 19:37:00 op Op naar de wedstrijd
Dat klopt, absolute must zelfs bij motor achterin, maar hier zit de motor gewoon voorin.
1 kudos 2026-06-08 22:24:43 op Paardelul heeft geen geduld
ik verbaas me erover dat iedereen partij kiest voor die knollen. Mevrouw loopt breeduit met twee paarden op. de weg en gaat geen streep opzij ondanks dat ze de automobilist al van verre ziet aankomen. En waarom moet je met 2 paarden lopen. Ik rij toch ook niet met twee auto's tegelijk of fiets met 2 fietsen ? Kom maar op met de mannetjes.
4 kudos 2026-06-04 09:44:45 op Voor weinig geld een kapotte droger repareren
@ dirko raum : Fijn in de herfst of winter als je halve huis vol was hangt en je luchtvochtigheid zo hoog wordt dat je hogere stookkosten krijgt en/of schimmel.
3 kudos 2026-06-04 09:31:40 op Die ene NSB-collega
Hoe komt dat kind dronken ?Heeft hij ook minderjarige collega's ?
1 kudos 2026-06-04 07:48:49 op Ey maat effe driften in de regen
Keiglad man
3 kudos 2026-06-04 07:40:01 op Hallo hond
Ga dan ook niet fietsen langs zo'n afgrond.
0 kudos 2026-06-02 19:30:30 op Nieuwe Ferrari
vergeet de Mini en de Fiat 500 niet
13 kudos 2026-06-02 19:28:55 op Nieuwe Ferrari
13 bedoel je
2 kudos 2026-06-02 15:48:20 op Het was een geweldige dag
Kneiterlinks : hij zal toch wel een formele proeftijd hebben ?
-1 kudos 2026-06-02 15:43:20 op Het was een geweldige dag
onkl : Wat jij mist is dat je het extreem linkse zo gewoon bent gaan vinden , dat je het niet eens meer als extreem ziet.
0 kudos 2026-05-31 08:37:24 op Surfen doe je op golven
@ Creatieloos: onbegrijpelijk dat je gemind wordt. Er zijn er hier een aantal die de klassiekers niet kennen.
10 kudos 2026-05-31 08:29:54 op Doe maar een duikje
@Schuurm . Maar die wil ik nog wel eens een berg op land zien beklimmen.
0 kudos 2026-05-31 08:23:03 op Batsen in de tent
Onderheen mag want zij zit bovenop
-2 kudos 2026-05-30 07:05:15 op Humor van vroeger
Precies dat
0 kudos 2026-05-28 20:55:05 op Zwaartekracht versus SUV
Wel apart dat het dakraam er boven aan de heuvel nog niet inzat....
13 kudos 2026-05-28 20:34:53 op Smokey Bear
Dat is ook best een heel leuk koppie eigenlijk. Begin ik nu oud te worden dat ik daar op ga letten ?
1 kudos 2026-05-28 20:16:20 op Nog een klein stukje, klein stukje meer
Amerika en plantsoenonderhoud ?
2 kudos 2026-05-26 23:29:55 op Verloren lammetje weer verenigen met z'n moeder
leuke film hoor
1 kudos 2026-05-26 21:11:43 op Goeiemorgen!
absolute perfectie als het in haar borsten gaat .
Wat moet dat toch geweldig zijn als je daar je geld mee kan verdienen
9 kudos 2026-05-23 09:03:48 op Tetten in het reuzenrad
ze kijkt eerst om zich heen of niemand het ziet. waar is ze bang voor ? Dat ze eruit gezet wordt ?
2 kudos 2026-05-14 23:25:10 op Marokkaanse NL-ers missen wat
weet niet waarom je minnetjes krijgt want dit (bij)geloof viel me ook meteen al op
1 kudos 2026-05-06 05:42:06 op Chinook met vlaggetje
iemand wel eens daadwerkelijk in hotel/restaurant "de wereld" geweest ? Wat een teleurstellende ervaring is dat zeg.
11 kudos 2026-04-30 17:16:49 op Van alles naar niks
Een psychiater kan bij mij vast goud verdienen, maar wat kan ik hierom lachen zeg.
1 kudos 2026-04-26 00:56:20 op Meisje op de trampoline
Die dikke zeug op bank naast je is niet de norm hoor. Die zou trouwens dwars door de trampoline heen gaan.
-4 kudos 2026-04-23 00:48:04 op Grote kat komt even chillen
Ben niet zo'n natuurliefhebber maar wat een prachtige beesten zijn dit toch.
-2 kudos 2026-04-22 16:16:43 op Roadrage met Broeslie
Je gaat het gevecht aan met een ander omdat je denkt dat je wel ff je gelijk kunt halen. na enige schermutselingen krijg je er eentje op je hoofd waarvan je denkt : Oeps was dit eigenlijk wel verstandig om te doen. maar voordat die gedachte echt post kan vatten krijg je er nog eentje overheen en is het klaar.
0 kudos 2026-04-18 01:07:48 op Deukjes zoeken
Paaltje helemaal niet gezien, poek !
11 kudos 2026-03-25 01:21:24 op Meisje is helemaal smoor op haar Gerard
Potverrrdrie. Ik heb vorige week nog op 2 klassieke trekkertjes van een museumbeïndiging geboden.
Gewoon voor de heb want ik woon niet eens op het platteland. Beide biedingen te laag helaas . Als ik had geweten dat het van die babemagnets zijn had ik wel hoger geboden.
0 kudos 2026-03-20 09:03:42 op Spice Girls achter de schermen
Toen niet maar die is best heel lekker opgedroogd
25 kudos 2026-03-18 21:49:58 op Meisje doet het voor
wat een geweldig lekker lijf !
10 kudos 2026-02-24 09:28:00 op Vet stoer springen met je auto
Dit is van oorsprong een dingetje van/voor Mexicanen. En die moeten juist weg ...
4 kudos 2026-02-22 09:32:33 op Bonnie heeft allemaal taarten gekregen
Waarom altijd dat veroordelen van mensen die anders zijn dan jij zelf? Als zij er blij van wordt dan vind ik het prima. Dat je er zelf nog niet met 10 condooms in zou willen is ook prima . Leven en laten leven.
6 kudos 2026-02-21 21:39:04 op Woningvideo zoals het hoort!
Dit zijn dus gewoon perfecte borsten . Ai of nie ?
3 kudos 2026-02-19 19:22:51 op Zielig meisje moet alleen spelen
Wat een lijf !
2 kudos 2026-02-19 06:46:07 op Hélène, Noah en Merel eindigen met een leuke reactie van de fans
De term is "self made", en nee ze is er niet helemaal op eigen kracht gekomen want als dochter van een BN- er heb je alvast een lekkere binnenkomer.
28 kudos 2026-02-15 23:35:15 op Sla me dan!
Die heeft onverwacht zijn status als Alfamannetje vandaag wel bewezen. Die dikke rooie gaat hem vanavond niet met rust laten.
2 kudos 2026-02-10 01:32:58 op Overval op geldtransport in Italië vanochtend
Jammer dat dit in de min staat. Die jochies hier kennen alleen die flauwe remake natuurlijk. Your'e only supposed to blow the bloody doors off !
3 kudos 2026-02-03 11:28:54 op Moog synthesizer
Als je dit leuk vindt kijk dan ook zeker even op YouTube bij Alexander Robotnick : Analog sessions , Nr5 from out ofspace en Analog sessions , Fun Fare. Het lijken 2 inbrekers in een schuurtje maar is verdraaid relaxed om te luisteren.
12 kudos 2026-02-03 10:48:51 op Ken jij Marco van Basten niet?
Wie ?
0 kudos 2026-01-17 23:59:37 op Doe een wheelie
Dat zou je denken maar het frame vand de Batavus, die ik nieuw van mijn opa had gekregen om mee naar de brugklas te fietsen , was toch echt binnen een jaar gescheurd. Ze bleken vrij slecht tegen "steigeren" te kunnen. Wist ik veel.
14 kudos 2026-01-16 23:22:09 op Feestje geven als je ouders weg zijn
Na deze uitspraken heb ik een stuk minder vertrouwen in je als engineer. Heb je enig idee hoeveel wander er in NL gebouwd zijn met metalstud zijn gebouwd ? Daar komt geen hout bij kijken hoor en zijn 100% holle wanden , net als in het filmpje. Hooguit met wat isolatie ertussen of tussen hout als er iets zwaars zoals bv een CV ketel aan moet hangen.
4 kudos 2026-01-06 23:14:57 op Dropje
Meer als spiegeleieren .
2 kudos 2026-01-04 20:57:41 op welke auto moet je kopen dan?
Alm8ige. Is alleen de 1.2 . Die moet je idd niet hebben vanwege de " natte" riem.