17,310 +19110 -1800
Kudos
#4140 (Top 1.2954%)
| Kudos/dag | 2.38 |
| Kudos/reaguursel | 15.5 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2183 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -664 |
17,310 +19110 -1800
Kudos
#4140 (Top 1.2954%)
| Kudos/dag | 2.38 |
| Kudos/reaguursel | 15.5 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2183 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -664 |
1,117
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.15 |
| Topreaguursels | 4 |
| Woorden per reaguursel | 17.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.12 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 8 |
| Geregistreerd op | 08-07-2005 |
| Eerste reactie op | 19-07-2006 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
18 kudos 2026-06-24 14:33:33 op Vanavond ben jij de baas
@Creatieloos | 24-06-26 | 13:57: Eerst verdubbelen.
0 kudos 2026-06-24 14:30:01 op Verhitte tokkie op de A10
Politie, kijkt u mee? Dit had heel verkeerd kunnen aflopen.
0 kudos 2026-06-22 16:19:29 op Hittegolf!
@Godvergeten | 22-06-26 | 15:51: een kaarsje dat brandt.
20 kudos 2026-06-20 15:37:10 op Primeur op WK
Wat denk jezelf? 4 jaar geleden straffeloos volleyballen, in zijn eerste wedstrijd een vuile overtreding op de kuit van een tegenstander en ook achter zijn handje praten. Dit alles werd/wordt niet eens door de VAR bekeken, laat staan bestraft door de scheidsrechter.
Alleen maar gejubel vanwege zijn drie doelpunten.
31 kudos 2026-06-19 10:03:35 op Thomas Tuchel doet oproep aan FIFA
Het is steeds duidelijker dat het grote geld het spel maakt of breekt. Kijk alleen al naar de overtreding van Messi. Dat daar geen kaart voor gegeven is, is bespottelijk. Elke millimeter buitenspel wordt door de VAR minutenlang geanalyseerd, maar deze overtreding wordt 'niet' gezien.
-5 kudos 2026-06-11 18:07:34 op UEFA trolt FIFA
@dappertjedick | 11-06-26 | 17:52: Weleens van Google gehoord?
2 kudos 2026-06-08 21:36:10 op In de islamosfeer...
@DominusVomeronas | 08-06-26 | 20:42: Heb ik in mijn reaguursel 1 keer het woord islam of moslim genoemd? Nee. Het is jouw aanname dat ik die groep bedoel. Het gaat mij erom dat intolerantie uit welke hoek dan ook tegenwoordig met de mantel der liefde wordt bedekt. Het is cultuur, zo zijn ze opgevoed, moeten we kopje thee mee drinken etc. En als iemand daar iets van zegt, in dit geval Lale en in dit geval over moslims, begin jij meteen met "Ik ken ook christenen ....... Alsof dat de reden is dat dit niet aangekaart mag worden. En dan dat gewauwel over moslimhaat. We moeten vooral niet benoemen wat we horen en zien, want dan kan weleens moslimhaat tot gevolg hebben. Ik ken genoeg moslims die onze normen en waarden respecteren waar ik prima mee kan opschieten en die ik absoluut niet haat.
9 kudos 2026-06-08 20:16:59 op In de islamosfeer...
Na het woordje 'guy' wilde ik al stoppen met lezen van dit linkse gelul: Ja, maar zij ......
Nuance heeft ons de laatste jaren al veel opgeleverd, zoals dat mij zusje niet meer hand in hand durft te lopen met haar vrouw, laat staan een kus geven in het openbaar. Je zal tegenwoordig als verliefd homostel in één van de grote steden wonen, kun je alleen binnenshuis je genegenheid tonen. Waar ons land en zeker onze hoofdstad vroeger bekend stond om vrijheid en blijheid, de gay capital of the world, is Amsterdam nu verworden tot een gebied waar intolerantie hoogtij viert en je nog niet dood gevonden wil worden.
Mand.
-1 kudos 2026-06-07 07:32:36 op Tewaterlating ging goed
In DE water.
5 kudos 2026-06-06 07:42:38 op Nieuwe tactiek tegen Ulu Spor: gewoon niet komen opdagen
Hoho, het was Mehmetali niet, heeft hij zelf gezegd.
0 kudos 2026-06-01 19:07:33 op Emotionele finish bij de Utrecht Marathon
@AirNinja | 01-06-26 | 17:45: Zoals werkwoorden juist spellen.
9 kudos 2026-06-01 19:02:34 op Ja joh, dan ben je echt gay.
Gelukkig geen ervaring mee.
5 kudos 2026-05-30 08:14:41 op Hij wil biggie doen
Poek!
4 kudos 2026-05-29 20:25:56 op Bult bout in Tubbargn
Is? Niet doen!
46 kudos 2026-05-29 06:27:10 op Iedereen heeft wel een beetje homo
Dus in een geharste arie wel?
-3 kudos 2026-05-28 19:55:50 op Dikke scheidt aan julie allemaal
Of vanwege je slechte spelling en ingterpunctie.
6 kudos 2026-05-19 20:12:08 op Eindelijk!
Nee hoor. Ik heb vorig jaar nog een uitnodiging afgeslagen.
8 kudos 2026-05-17 09:49:43 op Cirkelvormige chemtrails
Of als je niet goed hebt opgelet bij de lessen Nederlands.
20 kudos 2026-05-16 12:29:52 op Leerlingen hebben prestatiedruk
Ik werk sinds 2000 in het onderwijs en het is waar dat de leerlingen steeds vermoeider, luier, depressiever en vooral minder blij zijn. Zelfs huiswerk maken of enkele opgaven in de les is al te veel voor velen, want te druk, te veel prikkels, geen concentratie, AD(H)D, ASS, mentale problemen (vooral deze problemen nemen exponentieel toe), etc.
Ik houd mijn hart vast voor de generaties leerlingen die ik de komende 20 jaar nog in de klas krijg.
10 kudos 2026-05-09 11:27:56 op We proberen zwanger te worden
Je zegt het zelf: kap daar even mee, ik hoef het niet te weten.
1 kudos 2026-05-07 08:35:46 op Lekker buitenspelen
Je bedoelt bedoelt?
2 kudos 2026-05-01 22:12:08 op Mag ik nu?
Maar dat was Mehmetali toch helemaal niet?! Heeft hij zelf gezegd.
5 kudos 2026-04-26 13:50:49 op Lopen naar een WK stadion = racisme
Is het een jongen dan? Ik heb eerlijk gezegd geen idee.
14 kudos 2026-04-17 20:49:24 op 3..2..1.. go!
Lijkt wel een voetballer
5 kudos 2026-04-17 06:27:03 op Ik moet naar links!
U wilt alleen tieten hier?
4 kudos 2026-04-15 18:15:54 op Aso van de week: Brusseleditie!
Hoho, deze i.p.v. dit.
3 kudos 2026-04-14 06:34:28 op Ritje hiernamaals via de McDrive
Rekend?
4 kudos 2026-04-10 23:00:54 op 1500,- euro stelen bij de appie
Bij de lessen Nederlands heb je er vast met de pet naar gegooid.
9 kudos 2026-04-08 06:16:29 op Ik MOET vooraan rijden
Doet me denken aan die witte gehaakte kleedjes die vroeger bij mijn oma op de bank lagen.
11 kudos 2026-04-06 19:54:45 op Nextlevel brakecheckje
Hij is nog steeds aan het inhalen.
Volgens mij ben jij ook zo'n opgewonden standje dat achter het stuur zit te schelden en te vloeken als hij 10 seconden later op plaats van bestemming komt.
0 kudos 2026-04-05 12:18:13 op Belachelijke assist
De Boer op Bergkamp, dat was pas een belachelijk goede assist.
0 kudos 2026-04-04 08:11:57 op Orion commandant zegt Hello World
@nienormaal | 04-04-26 | 00:49: Nee, was een geintje. Helaas niet zo over gekomen.
-9 kudos 2026-04-03 20:11:39 op Orion commandant zegt Hello World
Wat een gedoe en verspilling van geld om naar de maan te gaan. Ze hadden ook gewoon naar Ponypark Slagharen kunnen gaan, daar kun je ook rondjes om de maan zweven.
1 kudos 2026-04-03 20:06:13 op Orion commandant zegt Hello World
@GraafSteno | 03-04-26 | 19:24: Jammer dat Pilsner zijn reaguursel is weggejorist. Ik ben erg benieuwd wat de inhoud van zijn reaguursel was.
2 kudos 2026-04-02 15:47:23 op DumpertDoeHetZelf
@Dagderoordeel | 02-04-26 | 08:31: En jij dacht ook dit te moeten zeggen op Dumpert?
3 kudos 2026-04-02 15:39:57 op Opa (93) werkt nog elke dag
En ook gekregen?
13 kudos 2026-03-31 20:16:29 op Netjes stoppen voor het verkeerslicht
Ja, leuk! Ik vond en vind Blik op de Weg nog steeds heerlijk om naar te kijken.
14 kudos 2026-03-27 17:29:06 op Zoek de verschillen
We zoeken de verschillen, niet de overeenkomsten.
0 kudos 2026-03-26 06:34:15 op Arie neemt je mee in een experiment
Je hebt niet goed geluisterd.
Je mag poepen, ademhalen, eten en drinken.
6 kudos 2026-03-24 06:56:45 op Ik neem afstand. Genoeg is genoeg.
Spellingswonder.
2 kudos 2026-03-21 08:43:33 op Trouwmateriaal met skills
Ze kan de theedoek droog wapperen.
4 kudos 2026-03-20 20:00:17 op Chuck Norris is overleden
Als hij begraven wordt, dan wordt de aarde 6 feet omhoog geplaatst.
11 kudos 2026-03-20 19:59:36 op Chuck Norris is overleden
Chuck Norris didn't die, he decided it was time to go.
1 kudos 2026-03-19 15:07:15 op Kijk hoe stoer ik ben
Maar wie gaat dan de beelden uploaden?
36 kudos 2026-03-17 19:09:47 op Handhaving versus vluchtende scooter
Dan loopt die nog aardig hard voor een dooie.
1 kudos 2026-03-12 16:30:03 op Meneer moet nodig naar de milieustraat
Geef die man een Snickers.
11 kudos 2026-03-12 07:50:01 op Dango aan het flirten
Nee, dat wordt het niet.
23 kudos 2026-03-06 20:01:59 op Dumpert PoepTV
Je bent in ieder geval geen docent Nederlands geworden.
0 kudos 2026-03-05 15:19:28 op Rapper Boef heeft beef met de hoofdredacteur van de T
Toch een compliment waard dat hij in het laatste stuk interesseert niet met een d schrijft.
15 kudos 2026-03-02 19:54:37 op RECTIFICATIE: In de volgende video ziet u NIET Mehmetali een trainer op de bek slaan
Als het Niet Mehmetali is, wie is het dan? Wellicht kan Mehemtali ons dat vertellen.