DumpStats voor NorbertDeBozeBever

19,605 +27205 -7600

Kudos

#3585 (Top 1.1218%)

Kudos/dag 13.1
Kudos/reaguursel 11.55
Meeste kudos op 1 reaguursel 2380
Minste kudos op 1 reaguursel -496

1,697

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.13
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 17
Reacties per reaguursel 0.21
Meeste reaguursels op 1 dag 26
Aantal x weggejorist 26
Geregistreerd op 20-05-2022
Eerste reactie op 20-05-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-23 20:53:14 op Vis achtbaan
Wie heeft er eigenlijk op die vloer gescheten overal?

22 kudos 2026-06-22 16:23:29 op Putain zat in een dagelijkse dip.
Weer eens wat anders dan thee of uit het raam vallen.

Vladimir schijnt overigens ook twee kinderen met deze ex-turnmevrouw te hebben.

17 kudos 2026-06-22 14:58:22 op Haast?
Maar je moet toegeven: het zou ernstiger zijn geweest als de baby aan de bestuurderskant had gezeten.

6 kudos 2026-06-20 08:15:30 op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
En als je zo'n afhaalpunt wat groter maakt, kun je bijvoorbeeld diverse artikelen in rekken leggen zodat mensen zelf kunnen pakken wat ze nodig hebben.
Misschien dan ook iets bedenken zodat niet alles vantevoren betaald moet worden. Lijkt me een gat in de markt.

2 kudos 2026-06-16 12:52:01 op Science Bitch!
Hoe oud ben je, als je nog rietjes gebruikt?

-5 kudos 2026-06-15 17:53:23 op Snelrecht op zijn best!
Schijnt vooral voor te komen bij mensen die hun moedertaal niet goed beheersen, zoals op het gebied van spatiegebruik.

22 kudos 2026-06-15 17:51:55 op Snelrecht op zijn best!
Hoe kunnen we de simpele regel "stam+t" weer in de genenpoel kruisen?

0 kudos 2026-06-13 20:13:27 op Faalhaaskarma
@ramptoerist73
Misschien moet je zelf eens wat beter in de materie verdiepen. AOW kent een omslagstel hetgeen betekent dat de huidige werkenden betalen voor de huidige AOW'ers.
En met de vergrijzing groeit dat scheef waardoor een steeds groter deel van de AOW uit de algemene middelen wordt betaald en niet louter uit de premies.

-2 kudos 2026-06-13 20:08:56 op IJscoman overleden
Osdorp Posse!
Toen Nederlandse rap nog om aan te horen was.

6 kudos 2026-06-08 22:01:02 op Doe maar een tattoetje
Zijn jullie ook zo benieuwd hoe dit er over 30 jaar uitziet?

47 kudos 2026-06-06 13:55:04 op 3..2..1...
Is een wetsuite een grote, natte hotelkamer?

8 kudos 2026-05-17 20:17:29 op Wakeboarden op je maat
Wat is de toegevoegde waarde van die tyfusherrie op de achtergrond?

4 kudos 2026-05-17 19:37:03 op Kerkorgeltje spelen
En voor de liefhebbers is er de band Orgelvreten (oa twee Hammond orgels en natuurlijk de Leslie speakers)

2 kudos 2026-05-12 19:37:56 op Roodkruisnegeerders
Nee, want oom agent was te druk met het proberen te redden van iemands leven.
(aldus RWS op Twitter

32 kudos 2026-05-12 18:43:47 op Roodkruisnegeerders
Iemand reanimeren is inderdaad een stomme reden om de weg dicht te gooien. Stel je toch eens voor dat je die hulpverleners hun werk laat zonder zonder overhoop gereden te worden.

En dan nog is het niet aan u om te bepalen. Rood is rood.

1 kudos 2026-05-07 20:07:40 op Vast is vast
wel lekker rustig met dat fatbikeverbod in Enschede.

18 kudos 2026-05-05 20:56:29 op 100+ jarige veteranen komen aan bij het bevrijdingsdefilé in Wageningen
een deel van de Engelse veteranen wordt gebracht door PoppyCabs: taxibedrijven die veteranen gratis meenemen.
Die chauffeurs waren paar dagen geleden nog dankbaar voor de politie-escorte voor hun konvooi op de snelweg.
Allemaal volledig gepast voor deze mensen!

40 kudos 2026-05-05 20:49:56 op Idioot op A10 heeft haast
Als dashcammert gewoon rechts had gereden, had die Tokkie er niet door gekund.

4 kudos 2026-05-01 15:58:59 op Haastige spoed
Er zijn ook andere opties. Mij gok: gewoon een klassiek geval van een onbeschofte debiel.

18 kudos 2026-04-14 18:25:22 op Tijd voor een feestje
Nou, wij hadden vorige week een Belgische terrorist in het brandwondencentrum. Hij had zijn mond verbrand aan de uitlaat toen hij een bus op wilde blazen.

3 kudos 2026-03-31 15:57:54 op Trekkerrrr!
Sla het wetboek eens open.

4 kudos 2026-03-12 23:30:07 op Dr nog even snel voor
Dan moet u denk ik iets aan uw mensenkennis doen. Dit is gewoon bewust dus de bestuurder is een asociale lul (m/v).

-6 kudos 2026-03-11 21:07:43 op Meisje kan trucje
Misschien kan ze dat trucje doen voor die kuthond die niet mee mag naar Italië.

22 kudos 2026-03-07 10:37:27 op Bestuurder onwel op snelweg
conclusie: 300 keer een opperwezen naar keuze aanroepen, helpt in ieder geval helemaal niets

3 kudos 2026-03-04 16:52:22 op Mercedez CLA 250+ heefet haast
Is dat net zo verboden als de Dumpert-app waar je toch nog gokadvertenties krijgt, ook al heb je die cookies geweigerd?