-128 +329 -457
Kudos
#288114 (Top 90.1534%)
| Kudos/dag | -6.1 |
| Kudos/reaguursel | -2.78 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 62 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -104 |
-128 +329 -457
Kudos
#288114 (Top 90.1534%)
| Kudos/dag | -6.1 |
| Kudos/reaguursel | -2.78 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 62 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -104 |
46
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.19 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 17.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.83 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 04-06-2026 |
| Eerste reactie op | 04-06-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-21 10:31:36 door JanHuyghen op Meisje is toevallig geen Odi-girl meer
Twee keer ook nog wel
-2 kudos 2026-06-18 19:15:04 door Attelenooje op Re: Oekraïne slaat weer toe
Hopelijk beide niet, komt alleen maar meer ellende van!
8 kudos 2026-06-18 11:42:16 door Kornflake op Re: Oekraïne slaat weer toe
Rusland valt veelal burgerdoelen aan. Hoe triest ook, dit heeft weinig tactische of strategische waarde. Oekraine valt gericht raffinaderijen aan die in Rusland en de economische schade is gigantisch. Dit soort schade vervang je niet zomaar. Daarnaast, als de oorlog voorbij is, wie gaat Oekraine helpen opbouwen? En wie gaat Rusland helpen?
5 kudos 2026-06-18 05:29:41 door Hypocriticus op Liev meisje <3 vogels
Tja, is toch wel handig: weet je direct wat voor type je tegenkomt (en beter kunt laten).
-4 kudos 2026-06-17 09:43:19 door Rest in privacy op Waarom deze boodschap?
Wat is er mis met Adriaan en Bassie?
2 kudos 2026-06-17 09:32:47 door KuitSpak1337 op Waarom deze boodschap?
de geruchten gaan dat ze nog steeds opzoek zijn naar de verloren dildo
2 kudos 2026-06-15 16:54:52 door Settler1 op Hotdogdate
SEPHAN!
4 kudos 2026-06-15 12:42:45 door Tweeki op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Dit is heel normaal in japan...
2 kudos 2026-06-15 12:21:26 door DieRooieVanDumpert op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
En jammer genoeg ben jij dus ook een bepaalde representatie van Nederlanders: voornamelijk de onderlaag van de maatschappij. De shit waar je in trapt,en dan langzaam probeert van je schoenen af te vegen: dat ben jij.
3 kudos 2026-06-15 12:06:56 door kwakkert op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Je drinkt veel te veel azijn Luchtsirene.
2 kudos 2026-06-14 20:58:47 door Fluitui2 op Buurvrouw Neuteboom (88) overleden.
Dat zou echt geniaal zijn geweest. Gemiste kans. Jammer.
3 kudos 2026-06-14 18:33:56 door Kameleon4 op Scheidsrechter WK 2030
Doe dan gewoon eeen excelletje en knal daar wat scores neer.
4 kudos 2026-06-13 17:22:30 door Fluitui2 op Gaat lekker bij het WK
Ik snap het wel jullie drukken de tv dan voor die 1 minuutje toch niet uit, dus dan kunnen wij, van de NPO lekker reclame aan jullie laten zien zodat jullie weer gaan consumeren. Dikke win-win.
Lekker geld verdienen aan simpel volk die gevoelig is voor reclame en marketing.
4 kudos 2026-06-13 16:43:01 door SteavyBatser op Kiek dan, heb ik gemaakt
Zit al naast je op de bank!
0 kudos 2026-06-13 13:25:49 door DerAlte71 op Gaat lekker bij het WK
Niet mee eens. Kan ik mooi ff naar de plee en een biertje pakken.
3 kudos 2026-06-13 13:22:52 door John McClane op Gaat lekker bij het WK
@Stumpert1001 | 13-06-26 | 14:45: nee, dat is verkeerd lidwoordgebruik.
8 kudos 2026-06-13 13:19:10 door owikzegmaarwat op Gaat lekker bij het WK
alles moet amerikaans he
-3 kudos 2026-06-13 12:45:40 door Stumpert1001 op Gaat lekker bij het WK
Voetbal is de grootste GEZWEL.
5 kudos 2026-06-13 12:07:36 door bozeharrie op Kiek dan, heb ik gemaakt
is prima te bewaren in de diepvries
0 kudos 2026-06-13 11:46:41 door AQR0999 op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
Tjonge niet verwacht ooit te horen dat Maarten van Rossem een conformist is. Hij weet het dan wel goed voor elkaar te krijgen om hele groepen tegen de haren in te strijken. dat lijkt mij heel conformistisch...niet dus
-5 kudos 2026-06-13 09:31:38 door bastaerdt op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
@Omerta | 13-06-26 | 11:22: Er zit toch wel een klein verschil tussen het reaguren op een ouwe, natte krant en/of je volledig te conformeren aan een eeuwenoude gedachte!
1 kudos 2026-06-13 09:25:26 door Katdekat op goedemorgen
Jij begrijpt het in elk geval helemaal niet.
4 kudos 2026-06-13 09:22:50 door Omerta op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
Eigenlijk is het feit dat je hier reageert ook al het zoeken naar acceptatie van jouw mening en is het dus voor jou ook belangrijk om geaccepteerd en gerespecteerd te worden. Gek he, we zijn toch allemaal een beetje hetzelfde.
2 kudos 2026-06-11 14:28:24 door DominiqueWeesie op Amsterdam krijgt een AZC
bla bla bla chocoladevla
-4 kudos 2026-06-11 00:49:08 door Schuurm op Amsterdam krijgt een AZC
@GewoonBen | 11-06-26 | 00:11: Doen, zijn we meteen van het grootste deel van de asielzoekers af.
0 kudos 2026-06-10 22:11:18 door GewoonBen op Amsterdam krijgt een AZC
Misschien maar eens tijd om de hele sociale stelsel af te schaffen in Nederland. Waarom bemoeien we nog met elkaar? Schultenbräu Sjonnie om de hoek is prima gelukkig met weinig.
2 kudos 2026-06-10 12:39:49 door PiratenSmurf op Hulp voor Tim in Oekraïne
@rockernaap | 10-06-26 | 12:05: Ik begrijp dat je de laatste twee maanden niet gevolgd hebt hoe het gaat in deze oorlog. Rusland voert droneaanvallen uit, maar tegelijk is het land aan het verliezen. Sins januari nam de terreinwinst af vanaf mei is Oekraiïne zelfs steeds sneller terrein terug gaan winnen.
5 kudos 2026-06-10 12:32:04 door Bokkekut op Hulp voor Tim in Oekraïne
@rockernaap | 10-06-26 | 12:05: De overhand? Zeg dat over een half jaar / jaar nog eens ;)
10 kudos 2026-06-10 11:08:26 door Forza_Ruud_Krol op Hulp voor Tim in Oekraïne
@rockernaap | 10-06-26 | 12:05:
Dus moet je maar gewoon slikken en stikken en het recht van de sterkste (grootste) laten gelden?
Dacht het niet, Job.
-9 kudos 2026-06-10 10:05:37 door rockernaap op Hulp voor Tim in Oekraïne
@kalebuurvrouw | 10-06-26 | 11:25: Dat is onrealistisch. Rusland heeft de overhand simpelweg door de grote van het land en het leger. Je kan eindeloos veel geld in de bodemloze put dumpen maar uiteindelijk rek je de oorlog en het bloedvergieten alleen uit.
-14 kudos 2026-06-10 09:59:22 door LuchtSirene op Hulp voor Tim in Oekraïne
@kalebuurvrouw | 10-06-26 | 11:25:
Klopt, daarom is Rusland ook gekomen. Om de Russische minderheid te beschermen tegen genocide.
14 kudos 2026-06-10 09:25:55 door kalebuurvrouw op Hulp voor Tim in Oekraïne
Blijkbaar niet, dan waren de russen wel weggeweest uit Oekraïne.
3 kudos 2026-06-10 03:50:43 door Dizsaidup op Tate broers krijgen schietles in Rusland
Ha, gay!
10 kudos 2026-06-09 22:13:23 door AdMelkert op Tate broers krijgen schietles in Rusland
Misschien vonden ze je niet aantrekkelijk genoeg om hun mannelijkheid aan je te laten zien.
Waarom was je daar eigenlijk?
11 kudos 2026-06-09 20:53:53 door Errujd op Tate broers krijgen schietles in Rusland
Ik denk dat er bij jou ouders iets mis is gegaan.
0 kudos 2026-06-09 16:10:34 door honing dropje op Doe maar een tattoetje
Ik doe het bijna allemaal, en als ik tieten had zouden jullie die ook mogen zien hier!
0 kudos 2026-06-09 13:50:54 door Gepiemelde op Doe maar een tattoetje
Hey zwitsal, dan is ernaar kijken net zo'n teken van een gebrek aan zelfrespect. En nu hup, lekker terug naar je feesbookfuik!
3 kudos 2026-06-09 11:42:15 door Kloekkloek op Doe maar een tattoetje
Dus iedereen die een avondje uit is heeft geen zelfrespect volgens jouw beredenering?