DumpStats voor LuchtSirene 👶

-128 +329 -457

Kudos

#288114 (Top 90.1534%)

Kudos/dag -6.1
Kudos/reaguursel -2.78
Meeste kudos op 1 reaguursel 62
Minste kudos op 1 reaguursel -104

46

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.19
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 17.3
Reacties per reaguursel 0.83
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 04-06-2026
Eerste reactie op 04-06-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

8 kudos 2026-06-18 11:42:16 door Kornflake op Re: Oekraïne slaat weer toe
Rusland valt veelal burgerdoelen aan. Hoe triest ook, dit heeft weinig tactische of strategische waarde. Oekraine valt gericht raffinaderijen aan die in Rusland en de economische schade is gigantisch. Dit soort schade vervang je niet zomaar. Daarnaast, als de oorlog voorbij is, wie gaat Oekraine helpen opbouwen? En wie gaat Rusland helpen?

2 kudos 2026-06-15 12:21:26 door DieRooieVanDumpert op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
En jammer genoeg ben jij dus ook een bepaalde representatie van Nederlanders: voornamelijk de onderlaag van de maatschappij. De shit waar je in trapt,en dan langzaam probeert van je schoenen af te vegen: dat ben jij.

4 kudos 2026-06-13 17:22:30 door Fluitui2 op Gaat lekker bij het WK
Ik snap het wel jullie drukken de tv dan voor die 1 minuutje toch niet uit, dus dan kunnen wij, van de NPO lekker reclame aan jullie laten zien zodat jullie weer gaan consumeren. Dikke win-win.

Lekker geld verdienen aan simpel volk die gevoelig is voor reclame en marketing.

0 kudos 2026-06-13 11:46:41 door AQR0999 op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
Tjonge niet verwacht ooit te horen dat Maarten van Rossem een conformist is. Hij weet het dan wel goed voor elkaar te krijgen om hele groepen tegen de haren in te strijken. dat lijkt mij heel conformistisch...niet dus

1 kudos 2026-06-13 09:25:26 door Katdekat op goedemorgen
Jij begrijpt het in elk geval helemaal niet.

4 kudos 2026-06-13 09:22:50 door Omerta op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
Eigenlijk is het feit dat je hier reageert ook al het zoeken naar acceptatie van jouw mening en is het dus voor jou ook belangrijk om geaccepteerd en gerespecteerd te worden. Gek he, we zijn toch allemaal een beetje hetzelfde.

-4 kudos 2026-06-11 00:49:08 door Schuurm op Amsterdam krijgt een AZC
@GewoonBen | 11-06-26 | 00:11: Doen, zijn we meteen van het grootste deel van de asielzoekers af.

0 kudos 2026-06-10 22:11:18 door GewoonBen op Amsterdam krijgt een AZC
Misschien maar eens tijd om de hele sociale stelsel af te schaffen in Nederland. Waarom bemoeien we nog met elkaar? Schultenbräu Sjonnie om de hoek is prima gelukkig met weinig.

2 kudos 2026-06-10 12:39:49 door PiratenSmurf op Hulp voor Tim in Oekraïne
@rockernaap | 10-06-26 | 12:05: Ik begrijp dat je de laatste twee maanden niet gevolgd hebt hoe het gaat in deze oorlog. Rusland voert droneaanvallen uit, maar tegelijk is het land aan het verliezen. Sins januari nam de terreinwinst af vanaf mei is Oekraiïne zelfs steeds sneller terrein terug gaan winnen.

10 kudos 2026-06-10 11:08:26 door Forza_Ruud_Krol op Hulp voor Tim in Oekraïne
@rockernaap | 10-06-26 | 12:05:
Dus moet je maar gewoon slikken en stikken en het recht van de sterkste (grootste) laten gelden?
Dacht het niet, Job.

-9 kudos 2026-06-10 10:05:37 door rockernaap op Hulp voor Tim in Oekraïne
@kalebuurvrouw | 10-06-26 | 11:25: Dat is onrealistisch. Rusland heeft de overhand simpelweg door de grote van het land en het leger. Je kan eindeloos veel geld in de bodemloze put dumpen maar uiteindelijk rek je de oorlog en het bloedvergieten alleen uit.

-14 kudos 2026-06-10 09:59:22 door LuchtSirene op Hulp voor Tim in Oekraïne
@kalebuurvrouw | 10-06-26 | 11:25:
Klopt, daarom is Rusland ook gekomen. Om de Russische minderheid te beschermen tegen genocide.

0 kudos 2026-06-09 13:50:54 door Gepiemelde op Doe maar een tattoetje
Hey zwitsal, dan is ernaar kijken net zo'n teken van een gebrek aan zelfrespect. En nu hup, lekker terug naar je feesbookfuik!