-128 +329 -457
Kudos
#288114 (Top 90.1534%)
| Kudos/dag | -6.1 |
| Kudos/reaguursel | -2.78 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 62 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -104 |
-128 +329 -457
Kudos
#288114 (Top 90.1534%)
| Kudos/dag | -6.1 |
| Kudos/reaguursel | -2.78 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 62 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -104 |
46
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.19 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 17.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.83 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 04-06-2026 |
| Eerste reactie op | 04-06-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-104 kudos 2026-06-21 09:55:38 op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
Stukje PR
-82 kudos 2026-06-17 10:49:11 op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
Ik vind dit filmen, een irritant accent en op dumpert posten ook tamelijk zwakbegaafd. Maar boeiend, je moet wat doen in je vrijetijd
-62 kudos 2026-06-09 22:39:41 op Tate broers krijgen schietles in Rusland
In 20 seconde meer mannelijkheid gezien dan de hele afgelopen zaterdag in Utrecht.
-39 kudos 2026-06-16 09:43:30 op Fijn puistmomentje
Wat jij in je onderbroek heb zitten?
-32 kudos 2026-06-10 10:57:29 op Hulp voor Tim in Oekraïne
Ik denk dat we met z'n allen al genoeg geld geven.
-31 kudos 2026-06-15 13:49:28 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
ok.. dus 3 mensen vertegenwoordigen het moraal van de Japanse samenleving
Dat is ze goed geluk
-25 kudos 2026-06-13 11:00:04 op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
Haha, nu komt de aap toch wel even lekker uit de mouw. Net alleen zijn moeder, Maarten zelf is natuurlijk ook een enorme conformist. Hij wil maar wat graag geaccepteerd en gerespecteerd worden in de tijdgeest waarin ze zitten. Daarom heb ik ook zo'n hekel aan conformisten, omdat het vaak slappe immorele types zijn die kiezen voor de weg van de minste weerstand. Ik kan me namelijk nog herinneren dat hij zich op 12 maart 2021 had voorgedrongen om het coronavaccin te nemen.
-23 kudos 2026-06-09 11:34:41 op Doe maar een tattoetje
Of je nou rookt, drinkt, drugs gebruikt, tattoos hebt, overgewicht hebt, er onverzorgd uitziet, je tieten laten zien op internet. Het zijn allemaal tekenen van onderliggend lijden en een gebrek aan zelfrespect.
-14 kudos 2026-06-10 11:59:22 op Hulp voor Tim in Oekraïne
@kalebuurvrouw | 10-06-26 | 11:25:
Klopt, daarom is Rusland ook gekomen. Om de Russische minderheid te beschermen tegen genocide.
-12 kudos 2026-06-18 13:12:15 op Re: Oekraïne slaat weer toe
Geloof mij maar dat Oekraïne ook aardig wat te incasseren krijgt
-8 kudos 2026-06-13 11:16:44 op goedemorgen
Als je tegen jezelf zegt.. hmmmm vanaf deze kant ben ik wel mooi toch? Dan begrijp je het niet
-7 kudos 2026-06-15 13:46:17 op Concessies doen
Hahaha.. linkse retoriek.
Dus jij verwijt de partij van uitsluiting van partijen die jou in eerste instantie hebben uitgesloten? Wat voor een hersenziekte heb je als ik vragen mag?
-5 kudos 2026-06-10 22:46:09 op Amsterdam krijgt een AZC
Mensen moeten eens beseffen dat de geschiedenis keer op keer heeft bewezen dat wanneer de mensheid zich bemoeit met een minder ontwikkelde beschaving, de gevolgen steevast rampzalig zijn. Een vriendin vertelde ooit dat ze op vakantie was gegaan naar een arm Afrikaans land. Ze voelde zich zo betrokken en schaamde zich omdat ze haar eigen gevoelens van schuld projecteerde op de mensen daar. Ze startte toen in Nederland een actie om speelgoed te verzamelen, allemaal vanuit dat schuld- en schaamtegevoel. Terwijl de kinderen met het weinige dat ze hadden, er veel gevallen gelukkiger uitzagen dan de jeugd in Nederland.
-3 kudos 2026-06-15 23:47:40 op Verdwaalde Japanner komt Oranjemars tegen
hamenkaas
-3 kudos 2026-06-17 09:35:11 op Struisvogel wil matten
Deed ik laatst ook toen ik thuiskwam en er was niet gekookt
-3 kudos 2026-06-09 11:39:21 op Russische locomotief stoppen met een drone
VInd je dat fijn? Dat de russen dood gaan?
-2 kudos 2026-06-18 12:39:47 op Russen geven geen fuck
Je hebt ook niets te verliezen, want je gaat toch wel dood
-1 kudos 2026-06-21 12:13:28 op Meisje is toevallig geen Odi-girl meer
Ik zou haar gewoon doen hoor.. gewoon 1 keertje maar
-1 kudos 2026-06-13 11:04:01 op Meisje heeft bedprobleem
Gewoon een omeletje maken
0 kudos 2026-06-21 12:14:56 op HalperNL wilt graag een trio met twee 18-jarige.
Hadden wij maar eens de luxe om onze paupers naar een ander land te sturen.
0 kudos 2026-06-05 10:45:28 op Rode kaart!
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-13 11:22:50 op Hoe noemen jullie hem ook alweer?
Jammer dat ibra dan zegt ohhh.. ik plaats van dat hij hem een schouderklopje geeft
0 kudos 2026-06-15 13:56:32 op Oma is 80!
Ja had Queen Elizabeth eens moeten zien kijken tijdens het staatsbanket
0 kudos 2026-06-18 01:28:00 op Liev meisje <3 vogels
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-17 09:31:25 op Gezellige bruiloft gehad
Pissen in je eigen tuin, wat is dat kansloos
0 kudos 2026-06-21 00:08:58 op Zlatan en Henry kunnen het nog
heb je de hugo frikandel al geprobeerd?
1 kudos 2026-06-04 08:32:48 op Ik ben bij een kunstexpositie
Dit doen ze ook in de tweede kamer als ze pauze hebben
2 kudos 2026-06-10 00:10:58 op Spelen met VR bril
Ik hoorde mezelf
2 kudos 2026-06-17 11:30:49 op Waarom deze boodschap?
Acrobaat en Clown, Arie en Bastiaan
3 kudos 2026-06-16 09:48:26 op Belgen over Koeman en Depay
Doet me denken aan Haller bij fc Utrecht. Hij heeft het hele seizoen verneukt. Maar als je als trainer een speler als zoon gaat behandelen, reken er dan maar niet op dat hij de rest van het toernooi op de bank blijft zitten.
En Koeman vindt zijn eigen eer iets belangrijker dan de mening van de gemiddelde Nederlander.
4 kudos 2026-06-05 08:16:08 op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
Ze ziet eruit en ze doet alsof ze het zo weer kan doen. Ik vind het maar een eng geval
5 kudos 2026-06-17 09:32:58 op Messie (39) maakt hattrick tegen Algerije
Hij draagt iig geen hoofdband
8 kudos 2026-06-21 10:31:11 op Leuk project met zwarte tape
Je zal maar homo zijn
8 kudos 2026-06-15 16:06:09 op Hotdogdate
Blijkt het een ladyboy te zijn
8 kudos 2026-06-17 10:30:27 op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
Met koningsdag deelde ik gratis aardappelen en uien uit, om aandacht te vragen voor de positie van de boer, met wat flyers erbij.
Studenten zijn bescheiden en vragen of ze 2 aardappels mogen hebben, andere bevolkingsgroepen zijn "wat minder" bescheiden, en gaan op hun knieën om de aardappels in rugzakken te vullen en hun vrienden te tippen. Maar het lot van de boer, dat boeit ze niet zo.
8 kudos 2026-06-05 07:29:53 op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
De ergste Karin van Nederland. Een smotsige onverzorgde bleekhuid met een schrale rotkop van 80.
Je zal er maar mee getrouwd zijn.
9 kudos 2026-06-21 12:15:31 op Nederland - Zweden
Wat?
13 kudos 2026-06-13 11:09:27 op Kiek dan, heb ik gemaakt
Nu wil ik ook een koe
17 kudos 2026-06-21 10:18:41 op Nog 1x alle goals..
hoort er een beetje bij
17 kudos 2026-06-14 21:42:46 op Buurvrouw Neuteboom (88) overleden.
Ik had altijd nog die verboden scene willen zien waarbij Neuteboom tegen Johnny de befaamde worden gebruikte: Maar buurman, wat doet u nu?
18 kudos 2026-06-15 13:51:16 op Ha, betrapt!
Mooie comeback zou zijn als je dan je dochter op onlyfans toont.
27 kudos 2026-06-14 15:42:01 op Scheidsrechter WK 2030
Wat heb je nog aan menselijks scheidsrechters man..
Wat heb je nog aan menselijke voetballers
Gewoon AI wedstrijden kijken, is veel leuker
28 kudos 2026-06-18 12:38:17 op Howto niet je val breken bij poging tot bekflip
Genoeg armen in India
30 kudos 2026-06-05 07:31:12 op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
Een land waar daders slachtoffers zijn, dat kan alleen hier.
Iets met pek en veren
59 kudos 2026-06-15 13:38:50 op Snelrecht op zijn best!
De eigenaar van de hond mag ook een spuitje
62 kudos 2026-06-13 14:22:55 op Gaat lekker bij het WK
Zo'n drinkpauze is echt de allergrootste AIDS die ze bedacht hebben tijdens een voetbalwedstrijd. Dat gaat echt volledig ten koste van het hele voetbal