DumpStats voor LuchtSirene 👶

-128 +329 -457

Kudos

#288114 (Top 90.1534%)

Kudos/dag -6.1
Kudos/reaguursel -2.78
Meeste kudos op 1 reaguursel 62
Minste kudos op 1 reaguursel -104

46

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.19
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 17.3
Reacties per reaguursel 0.83
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 04-06-2026
Eerste reactie op 04-06-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

62 kudos 2026-06-13 14:22:55 op Gaat lekker bij het WK
Zo'n drinkpauze is echt de allergrootste AIDS die ze bedacht hebben tijdens een voetbalwedstrijd. Dat gaat echt volledig ten koste van het hele voetbal

27 kudos 2026-06-14 15:42:01 op Scheidsrechter WK 2030
Wat heb je nog aan menselijks scheidsrechters man..
Wat heb je nog aan menselijke voetballers

Gewoon AI wedstrijden kijken, is veel leuker

18 kudos 2026-06-15 13:51:16 op Ha, betrapt!
Mooie comeback zou zijn als je dan je dochter op onlyfans toont.

17 kudos 2026-06-14 21:42:46 op Buurvrouw Neuteboom (88) overleden.
Ik had altijd nog die verboden scene willen zien waarbij Neuteboom tegen Johnny de befaamde worden gebruikte: Maar buurman, wat doet u nu?

8 kudos 2026-06-17 10:30:27 op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
Met koningsdag deelde ik gratis aardappelen en uien uit, om aandacht te vragen voor de positie van de boer, met wat flyers erbij.
Studenten zijn bescheiden en vragen of ze 2 aardappels mogen hebben, andere bevolkingsgroepen zijn "wat minder" bescheiden, en gaan op hun knieën om de aardappels in rugzakken te vullen en hun vrienden te tippen. Maar het lot van de boer, dat boeit ze niet zo.

8 kudos 2026-06-15 16:06:09 op Hotdogdate
Blijkt het een ladyboy te zijn

3 kudos 2026-06-16 09:48:26 op Belgen over Koeman en Depay
Doet me denken aan Haller bij fc Utrecht. Hij heeft het hele seizoen verneukt. Maar als je als trainer een speler als zoon gaat behandelen, reken er dan maar niet op dat hij de rest van het toernooi op de bank blijft zitten.
En Koeman vindt zijn eigen eer iets belangrijker dan de mening van de gemiddelde Nederlander.

0 kudos 2026-06-05 10:45:28 op Rode kaart!
-weggejorist-

0 kudos 2026-06-15 13:56:32 op Oma is 80!
Ja had Queen Elizabeth eens moeten zien kijken tijdens het staatsbanket

-2 kudos 2026-06-18 12:39:47 op Russen geven geen fuck
Je hebt ook niets te verliezen, want je gaat toch wel dood

-3 kudos 2026-06-17 09:35:11 op Struisvogel wil matten
Deed ik laatst ook toen ik thuiskwam en er was niet gekookt

-5 kudos 2026-06-10 22:46:09 op Amsterdam krijgt een AZC
Mensen moeten eens beseffen dat de geschiedenis keer op keer heeft bewezen dat wanneer de mensheid zich bemoeit met een minder ontwikkelde beschaving, de gevolgen steevast rampzalig zijn. Een vriendin vertelde ooit dat ze op vakantie was gegaan naar een arm Afrikaans land. Ze voelde zich zo betrokken en schaamde zich omdat ze haar eigen gevoelens van schuld projecteerde op de mensen daar. Ze startte toen in Nederland een actie om speelgoed te verzamelen, allemaal vanuit dat schuld- en schaamtegevoel. Terwijl de kinderen met het weinige dat ze hadden, er veel gevallen gelukkiger uitzagen dan de jeugd in Nederland.

-7 kudos 2026-06-15 13:46:17 op Concessies doen
Hahaha.. linkse retoriek.
Dus jij verwijt de partij van uitsluiting van partijen die jou in eerste instantie hebben uitgesloten? Wat voor een hersenziekte heb je als ik vragen mag?

-8 kudos 2026-06-13 11:16:44 op goedemorgen
Als je tegen jezelf zegt.. hmmmm vanaf deze kant ben ik wel mooi toch? Dan begrijp je het niet

-14 kudos 2026-06-10 11:59:22 op Hulp voor Tim in Oekraïne
@kalebuurvrouw | 10-06-26 | 11:25:
Klopt, daarom is Rusland ook gekomen. Om de Russische minderheid te beschermen tegen genocide.

-23 kudos 2026-06-09 11:34:41 op Doe maar een tattoetje
Of je nou rookt, drinkt, drugs gebruikt, tattoos hebt, overgewicht hebt, er onverzorgd uitziet, je tieten laten zien op internet. Het zijn allemaal tekenen van onderliggend lijden en een gebrek aan zelfrespect.

-25 kudos 2026-06-13 11:00:04 op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
Haha, nu komt de aap toch wel even lekker uit de mouw. Net alleen zijn moeder, Maarten zelf is natuurlijk ook een enorme conformist. Hij wil maar wat graag geaccepteerd en gerespecteerd worden in de tijdgeest waarin ze zitten. Daarom heb ik ook zo'n hekel aan conformisten, omdat het vaak slappe immorele types zijn die kiezen voor de weg van de minste weerstand. Ik kan me namelijk nog herinneren dat hij zich op 12 maart 2021 had voorgedrongen om het coronavaccin te nemen.