DumpStats voor 404_Hot_Found

5,542 +5942 -400

Kudos

#12750 (Top 3.9896%)

Kudos/dag 5.99
Kudos/reaguursel 11.06
Meeste kudos op 1 reaguursel 689
Minste kudos op 1 reaguursel -78

501

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.54
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 27.9
Reacties per reaguursel 0.13
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 15
Geregistreerd op 09-12-2023
Eerste reactie op 12-12-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-22 09:52:11 op Goed nieuws van Jeremy
@Orichinals | 22-06-26 | 02:37:
Geen verstandige reactie van je. Als ik zie hoe het mijn vader opgevreten heeft. Hij woog normaal 77 kg. Daar was begin vorige week nog 56 kg van over. Toen hij dit weekend overleed woog hij nog net geen 52 en zag hij eruit zoals je op oude foto's ziet van gevangenen in Duitse concentratiekampen. Geloof me dat je je die shit wil besparen. Ben je 45 of ouder? Ga dan gewoon elk jaar even naar de huisarts voor een check. Probeer te voorkomen dat je dit jezelf en je naasten aandoet.

4 kudos 2026-06-22 09:46:48 op Goed nieuws van Jeremy
@Loosecanon | 22-06-26 | 08:42:
Net de dag ervoor. Had niet in de gaten dat de nacht al aangebroken was toen ik reageerde. Maar dat maakt het helaas niet minder verdrietig. Het valt allemaal niet mee maar ik ben blij voor hem dat de ellende voor hem nu achter de rug is. Daar ga ik me maar aan vasthouden. Dankjewel!

117 kudos 2026-06-22 00:25:19 op Goed nieuws van Jeremy
Heel blij voor de man. Zelf gisteren mijn vader verloren aan exact diezelfde klote ziekte. Mag hopen dat hem een hoop ellende en leed bespaard zal blijven.

7 kudos 2026-06-17 17:59:12 op Jeremy Clarkson heeft kanker
Oh ik zal pa laten weten dat ie mazzel heeft dat hij "maar" prostaatkanker heeft. Misschien maakt dat gegeven zijn laatste weken wat makkelijker.

12 kudos 2026-06-17 17:54:31 op Jeremy Clarkson heeft kanker
Mijn pa is in die covid periode 2 jaar niet voor zo'n check geweest. En je raad het vast wel... het was direct prijs. Liep rond met een PSA waarde van diep in de 60. De kanker had zich inmiddels weten te verspreiden naar de ribben en de lymfeklieren dus dan weet je het wel. Inmiddels zijn we drie jaar verder, weegt hij nog maar net boven de 50 waar zijn normale gewicht altijd op 76,5 heeft gezeten. Hij heeft de botte pech het te mogen combineren met COPD en hartfalen. Leeft van stoel naar rolstoel en weer terug. En het laatste beetje genot wat hij had, lekker kunnen eten, dat gaat hem nu ook door de neus door bijwerkingen van antibiotica. Zelf word ik in augustus 45. Prima leeftijd om eens een jaarlijkse controle uit te laten voeren zou je zeggen. Je kunt je mijn reactie vast voorstellen toen de huisarts dat afdeed als 'onzinnig'. Let wel, het gaat om dezelfde prutser die aanhoudende hoestklachten bij mijn ex bleef bagatelliseren met als resultaat dat ze 2 jaar later een tumor van 8,5 cm tussen haar borst en long uit konden peuteren. Je begrijpt dat ik na enige moeite inmiddels een andere huisarts heb gevonden. Dat is beter voor mijn veiligheid, en die van betreffende huisarts. Het is en blijft verder een enorme klote ziekte die je niemand toe zou wensen. Hopelijk blijft jou verdere ellende ook bespaard. Ik zal voor je duimen.

8 kudos 2026-06-17 17:45:07 op Goh dat doen ze thuis nou nooit!
Ik weet al wat die Japanse dames nodig hebben... een Nederlandse man! Ik wil me best ergens opgeven en eens een stofzuiger door de hut trekken hoor. Wil ik wel graag zelf een Japanse uit komen kiezen.

10 kudos 2026-06-17 15:10:00 op Kosso niet goed begrijpen
Was het maar zo'n feest. Die kneus maakt de Rijksweg in Geleen met regelmaat onveilig met zijn lambo's. Het is gewoon een idioot. Een klein, dommig kind in een groot lijf. That's it.

-6 kudos 2026-06-17 15:08:21 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Ja want zo rollen rijken... die geven wat ze teveel hebben weg. Hou toch op man. Kan me nog herinneren hoe ik vroeger voor een aannemer bezig was met het aanleggen van een zwembad achter een villa op de Kollenberg in Sittard. Ruim 30 graden die dag en alleen maar stenen dat gat in slepen. Al rond de middag door het eigen drinken heen. Geloof nou maar niet dat je eens een glaasje water aangeboden kreeg of zo. Nee, sterker nog... toen die klootviool zag dat we uit de tuinslang dronken kwam hij mijn leidinggevende vragen of we nog water nodig hadden voor onze werkzaamheden. Antwoord was nee, dus de tuinslang werd direct weer netjes opgeborgen. Dat was trouwens meteen mijn laatste werkervaring in de bouw... ik heb datzelfde moment nog mijn ontslag ingediend... die rijke stinkerd eens goed laten weten wat ik van hem vond en ben huiswaarts gekeerd. Dit is een beetje wat je doorgaans kon verwachten in een villawijk. In volksbuurtjes werd je nog net niet verplicht mee te eten na het werk. Voor de meeste rijken bestaat zoiets als "genoeg geld" simpelweg niet.

7 kudos 2026-06-13 19:49:21 op Meisje op de minibike
@yoric | 13-06-26 | 14:44:
De volgende keer dat je daar komt eens even verder kijken dan je neus lang is. Las Vegas is namelijk een perfect voorbeeld van hoe nep en slecht de US in elkaar zit.

14 kudos 2026-06-13 19:24:34 op IJscoman overleden
Damn je zult wakker worden van die herrie. Klinkt alsof je met je goed fatsoen midden in een horrorfilm wakker bent geworden.

0 kudos 2026-06-08 12:36:51 op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
Dus het zou mogelijk zijn dat jouw dochter/zoon überhaupt op een fatbike rond rijdt? Sorry man, maar -1 voor jou! Ga daar maar eens over nadenken.

7 kudos 2026-06-08 12:24:11 op Burenruzie gaat verkeerd
Jullie zijn een stel nutteloze domme tokkies. Probeer mij eens uit te leggen wat jullie toegevoegde waarde is alsjeblieft. Je zult niet ver komen vrees ik. Ruim elkaar maar gewoon op. Heeft een ander er ook geen last meer van.

0 kudos 2026-06-06 12:22:22 op Zwaan word lijp
Waarschijnlijk zeer verbaasd.

-2 kudos 2026-06-04 15:38:52 op Roedel zwerfhonden weet nog niet wie de baas is
@Prinses_Naomi | 04-06-26 | 11:32:
Ja en nee. hier hebben dieren in een asiel nog een redelijk leven. Je wil niet weten hoe dat er in een land als bijvoorbeeld Spanje vaak aan toe gaat. Je doet er sowieso altijd goed aan een beestje uit een asiel te nemen, of dat nou een asiel uit NL of het buitenland is.

-19 kudos 2026-06-02 17:24:01 op Goeiemorgen
Ook niet mijn ding van die pannenkoektepels. Kom maar met de minnetjes. Kan het hebben.

3 kudos 2026-05-29 14:49:20 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Laf? Ik heb nog nooit last gehad van expats en buitenlandse studenten. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Of dat een groot deel van de asielzoekers uitvreters uit veilige landen zijn misschien?

1 kudos 2026-05-29 13:01:14 op Fatbikert zit op telefoon
Is het het warme weer? Of ben je standaard zo onnozel? Ik kan het me zo moeilijk voorstellen allemaal.

0 kudos 2026-05-29 12:59:56 op Fatbikert zit op telefoon
@Nordic_Stalker | 29-05-26 | 11:39:
In dat geval steek je je suggestiestrook maar ergens waar het licht niet schijnt.

81 kudos 2026-05-21 18:02:30 op Vol moppie neemt ons mee
Maak haar maar belachelijk... ze doet het wel maar even. Ik vind het ontzettend knap en heb hier veel respect voor. Ik zoek wel een ander dikkertje om te pesten.

16 kudos 2026-05-13 22:23:39 op Gijzeling in Turkijee
Heterdaadje, zware misdaad, zwaar wapen. Ik zou zeggen, op de knietjes en een stukje lood door het achterhoofd.

13 kudos 2026-05-13 22:18:15 op Baba mag blijven!
Waren ze maar allemaal een beetje meer als Boerke Baba. Stel je eens voor hoe leuk ons landje zou KUNNEN zijn als iedereen zich een beetje aan zou passen en zou integreren.

2 kudos 2026-05-09 19:25:43 op Het weekendfeestje!!!
Oooooh verdomme heb ik het gemist??!! Wat een ellende.

-1 kudos 2026-05-06 16:57:27 op Auto te water Amsterdam
@Reactionist | 06-05-26 | 13:54:
Nou ja, daar is ook ooit voor betaald. Misschien een keer gebruik van maken, al is het voor de vorm.

1 kudos 2026-05-06 16:46:18 op Kat gered uit mega hoge boom!
Dat zou wel eens goed een zak Purina One brokken kunnen zijn. Daar plegen die van mij ook een moord voor.

38 kudos 2026-05-06 16:42:06 op Asobusje deel 3
Mooi zo... aanpakken die lelijke kutpaupers. In het bijzonder die uit Lichtgetintië. Nederlander my ass.

3 kudos 2026-05-06 16:36:02 op Motorrodeo
Dood of invalide hoeft nou ook weer niet hoor. Maar een paar flinke wonden waar ze een poos van mogen herstellen gun ik zulke idioten wel ja.

2 kudos 2026-05-06 16:17:07 op Ik ben een worm
Tja... de wachttijden voor hulp van de GGZ zijn inderdaad gruwelijk op het moment. Dan krijg je dit.

-2 kudos 2026-05-05 22:13:01 op Bevrijdingstour Noord Nederland
Ik vind 300 euro wat aan de krappe kant om 2 uur lang door Groningen te moeten rijden. Daar wil ik toch minimaal 500 euro voor vangen!

29 kudos 2026-05-04 22:41:19 op Bezorger is 2 mins stil
Hij had je je vreten daar in de regen achter moeten laten, onnozele dat je bent.

27 kudos 2026-05-04 22:33:49 op Gekkie gooit bijl door voorruit
Misschien. Maar puur afgaande op wat ik hier zie had hij ze alle vier hartstikke kapot moeten rijden.

4 kudos 2026-04-24 12:06:21 op Spammers terugfukken
Zeker weten doe ik het niet want ik heb nooit op zo'n outbound callcenter gewerkt. Wel inbound. En daar had je onder andere een gemiddelde gesprekstijd aan te houden. Een hele ochtend aan de telefoon gehouden worden door een klant was daar echt niet bij hoor. En als iemand vervelend of persoonlijk ging worden hing je gewoon op. Bij voorkeur vlak nadat zo'n figuur zei dat je er toch niets aan kon doen omdat je niet op mocht hangen. Blijkbaar zijn veel mensen in de veronderstelling dat dat zo werkt. En het leuke was... als je terugbelde en ik was beschikbaar dan kwam je gewoon weer bij mij uit omdat je me eerder gesproken had. Dan kreeg je netjes de vraag of je inmiddels afgekoeld was en in staat was een normaal gesprek te voeren, en zo niet, dan ging je zo weer van de lijn af.

8 kudos 2026-04-16 10:50:58 op Perfecte plek
Lever maar hier af dan. Ik heb de luxe niet om te passen. Bovendien kun je deze prima achterstevoren draaien en wat plezier eraan beleven.

3 kudos 2026-04-16 02:46:54 op Interessante manier om een verstopt toilet te ontstoppen
Doe jezelf eens een plezier als de boel weer vast loopt. Snijd de onderkant van een colafles of zo af. Zorg dat de dop er goed op zit, pak em bij de hals vast en ram hem met de open onderkant een paar keer flink het water in. Daar druk je alles weer los mee.