DumpStats voor Bullshitski 👶

36,191 +43398 -7207

Kudos

#1693 (Top 0.5298%)

Kudos/dag 11.8
Kudos/reaguursel 9.3
Meeste kudos op 1 reaguursel 576
Minste kudos op 1 reaguursel -298

3,891

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.27
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 15.5
Reacties per reaguursel 0.24
Meeste reaguursels op 1 dag 21
Aantal x weggejorist 63
Geregistreerd op 30-01-2018
Eerste reactie op 30-01-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-23 20:52:50 op Carpaccio a la motorblok
een betere benaming is, een motor met 2.0 liter cilinderinhoud. dan weet je gelijk dat een cilinderkop daar geen invloed op heeft.

8 kudos 2026-06-21 20:56:55 op Politie Scheveningen is klaar met tuig op motorscooter
@RobSDR | 21-06-26 | 20:08: die heftruck chauffeur hadden ze ook meteen aan de kant moeten zetten, en een dikke prent geven, het is verboden zonder afscherming van de vorkpunten te rijden.

-1 kudos 2026-06-18 19:21:17 op Re: Oekraïne slaat weer toe
@Farthdater | 18-06-26 | 14:55: je hebt even gemist dat links tegen versoepeling van de veel te strenge stikstof regels zijn?

2 kudos 2026-06-17 19:54:12 op Heldere boodschap
Witteke3991 denk daar nog maar eens aan terug als je zelf 83 bent.

-1 kudos 2026-06-14 13:31:47 op Wij zoeken jou!
@Dn Vleespet | 14-06-26 | 13:15: of als de hse officer naar huis is.

-19 kudos 2026-06-12 09:21:35 op Echte liefde is
sommige mensen zijn snel tevreden.

10 kudos 2026-06-07 19:15:49 op Tuglife draait
wij zijn ook blij, dat jij er niet bij was.

-2 kudos 2026-06-06 18:01:53 op Inspirerend lied
ik moest een beetje spugen, hij ook.

-3 kudos 2026-06-06 08:26:39 op Stevig windje
tja code geel, dan moet je ook binnen blijven. al is het in China natuurlijk elke dag code geel.

0 kudos 2026-06-04 22:07:46 op Met je blote reet in de trein staan
@Blobblob234 | 04-06-26 | 21:44: je vergeet het recht op zelfbeschikking, deze mafkezen vinden vaak zelf dat ze niet mankeren, weigeren medicatie. en behandeling en kunnen zo naar buiten lopen. en na een hele lange weg en tussenkomst van de rechter. kan er gedwongen opname plaatsvinden. maar dan heeft hij al in elke bus en trein in zijn blote reet gestaan.

9 kudos 2026-06-02 21:30:18 op Onkruid branden
@Superjeap | 02-06-26 | 21:24: poepen achter de kerk ook.

-2 kudos 2026-06-02 18:36:17 op Nieuwe Ferrari
@metjehoofd | 02-06-26 | 18:00: nee eerder in een wijven auto, een fiat 500 of zo.

3 kudos 2026-05-16 20:07:00 op Polariseren kan je leren
@Dump-Pie-Dump | 16-05-26 | 16:57: alle kosten die gemaakt worden voor asiel(geluk)zoekers moeten alleen voorstanders betaald worden. lekker sinterklaas spelen met mijn portemonnee moet afgelopen zijn.

2 kudos 2026-05-13 17:48:31 op Rob Jetten in ziekenhuis
@YojG | 13-05-26 | 17:18: of ze zijn van nature liever lui dan moe.

144 kudos 2026-05-12 19:19:26 op Lekker appen op de fiets!
het fatsoen in dit land holt achteruit. illegaal met een telefoon in je hand iemand zijn eigendom beschadigen, en wegfietsen. als of dat de normaalste zaak van de wereld is.

4 kudos 2026-05-10 19:30:27 op Koopje op funda
mooi plekje voor een stuk of 20 statushouders.

-1 kudos 2026-05-09 20:21:15 op Oepsie!
when the shit hits the fan.

16 kudos 2026-05-07 18:11:16 op Even iemand herinneren dat een zebrapad is
regels zijn regels, jij vindt door rood rijden zeker ook prima als er niets aan komt? je ziet hier de verloedering van Nederland. steeds meer Regels en neimand houd zich er aan. pakkans nihil.

8 kudos 2026-04-29 17:33:24 op Waterpolo
gadverdamme wat een seksistisch filmpje, meer graag.